Αξιολόγηση Θέματος:
  • 55 Ψήφοι - 2.73 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Στόλος ΟΑΣΘ και γραμμές
Όλο το καλοκαίρι το 34 βγαίνει αποκλειστικά με μονά (δεν ξέρω κατά πόσον σχετίζεται με τα έργα στη γέφυρα της περιφερειακής και τη σχετική παράκαμψη) και το 32 σχεδόν αποκλειστικά, δρομολόγηση που, βέβαια, δεν ανταποκρίνεται στην επιβατική κίνηση. Χθες στο 14 B10ΜΑ, με το κλιματιστικό αριστερά-βαγόνι να στάζει στα καθίσματα. Τέτοιες περιπτώσεις είναι άραγε τόσο δύσκολο να επιδιορθωθούν, με δεδομένο δε ότι δεν προβλέπεται προμήθεια νέων οχημάτων για πολύ καιρό ακόμα;
Γίνεται να αγοράσει ο ΟΑΣΘ 100 Citaro και 100 Volvo 7700 ή ζητάω πολλά;
(02-08-2017, 08:03 PM)O530lover Έγραψε: Όλο το καλοκαίρι το 34 βγαίνει αποκλειστικά με μονά (δεν ξέρω κατά πόσον σχετίζεται με τα έργα στη γέφυρα της περιφερειακής και τη σχετική παράκαμψη) και το 32 σχεδόν αποκλειστικά, δρομολόγηση που, βέβαια, δεν ανταποκρίνεται στην επιβατική κίνηση. Χθες στο 14 B10ΜΑ, με το κλιματιστικό αριστερά-βαγόνι να στάζει στα καθίσματα. Τέτοιες περιπτώσεις είναι άραγε τόσο δύσκολο να επιδιορθωθούν, με δεδομένο δε ότι δεν προβλέπεται προμήθεια νέων οχημάτων για πολύ καιρό ακόμα;

Τόσο το 32 όσο και το 34 είναι γραμμές για 12μετρα (όπως και ήταν εξάλλου μέχρι το 1998). Αν δεν αρέσει σε κάποιους ας φρόντιζαν να δημιουργήσουν υποδομές (δρόμους κλπ.) πριν χτίσουν όπως έχτισαν την περιοχή.

Τα Β10ΜΑ να λέτε ευχαριστώ που έχουν κλιματιστικό και κινούνται ακόμα (για όσο θα μπορούν να κινούνται τουλάχιστον).
(02-08-2017, 08:15 PM)garvanitis Έγραψε: Τόσο το 32 όσο και το 34 είναι γραμμές για 12μετρα (όπως και ήταν εξάλλου μέχρι το 1998). Αν δεν αρέσει σε κάποιους ας φρόντιζαν να δημιουργήσουν υποδομές (δρόμους κλπ.) πριν χτίσουν όπως έχτισαν την περιοχή.

Πάντα ευθύνη ο άλλος ποτέ ο ΟΑΣΘ. Τότε γιατί πήρε το ρίσκο ο ΟΑΣΘ να βάλει τα 900αρια το 1998 στο 32;

(02-08-2017, 08:15 PM)garvanitis Έγραψε: Τα Β10ΜΑ να λέτε ευχαριστώ που έχουν κλιματιστικό και κινούνται ακόμα (για όσο θα μπορούν να κινούνται τουλάχιστον).
Στο 72 όσες φορές πηγαίναμε για μπάνια ούτε ένα b10MA δεν είχε κλιματισμό. Θα χρυσοπληρώνουμε τον ΟΑΣΘ με μισθό 200€/μήνα τα πανάκριβα εισιτήρια του και θα λέμε και ευχαριστώ για τις συνθήκες SURVIVOR που προσφέρει τόσο σε B10MA όσο και b7L/LA. Η για να τα πω καλύτερα στο 80% της Δυτικής Θεσσαλονίκης

Για τα b7L/LA αν θέλουν να καλυτερέψουν τις συνθήκες τουλάχιστον να κάνουν τρύπες ακριβώς πάνω από τις θέσεις των επιβατών για να βγαίνει ο αέρας σωστά. Δεν μπορεί σε κάποια να είναι ανοιχτό το καπάκι από πάνω και να βγάζει αέρα. Ένα άλλο πράγμα που συμβαίνει στις θέσεις πίσω από το ντεπόζιτο στα 600αρια βγάζει αέρα ακριβώς κάτω από την κουρτίνα. Δεν μπορούν με αυτόν τον τρόπο να το κάνουν παντού, να βγάζει αέρα;

Αυτό με τα 56/27 δεν μπορούν να καταχωρήσουν μια γραμμή 56Β ΩΡΑΙΟΚΑΣΤΡΟ-ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗ να ξέρει ο κόσμος ότι θα πάει αμαξοστάσιο.Φυσικά θα το λέει και μέσα στο σύστημα αναγγελίας ΄΄Σας ενημερώνουμε ότι, η γραμμή αυτή τερματίζει στην Σταυρούπολη''.Ένα πράγμα σαν το 78/78Ν με τα εισιτήρια
(02-08-2017, 09:30 PM)GiannisB Έγραψε: ...διάφορες ανοησίες...

Στείλε ένα βιογραφικό σου στον Υπουργό μήπως και σε βάλει στην νέα διοίκηση... Μόνο κάνε γρήγορα, μέσα στην εβδομάδα θα ανακοινωθεί...
(02-08-2017, 08:15 PM)garvanitis Έγραψε: Τόσο το 32 όσο και το 34 είναι γραμμές για 12μετρα (όπως και ήταν εξάλλου μέχρι το 1998). Αν δεν αρέσει σε κάποιους ας φρόντιζαν να δημιουργήσουν υποδομές (δρόμους κλπ.) πριν χτίσουν όπως έχτισαν την περιοχή.

Το πώς ήταν μέχρι το 1998 δε βλέπω τι σχέση έχει με το σήμερα, αυτό που βλέπω είναι ότι οι γραμμές αυτές δεν βγαίνουν με 12μετρα, ακόμα και τώρα που είναι Αύγουστος και υποτίθεται ότι η επιβατική κίνηση είναι μειωμένη. Το αν οι δρόμοι δεν είναι κατάλληλοι δεν εξηγεί την περίπτωση του 27, όπου επίσης κυκλοφορούν συχνά 12μετρα παρ'ότι όλη η διαδρομή είναι ένα ίσιωμα. Επομένως, αυτό που καταλαβαίνω εγώ τουλάχιστον, είναι ότι το πρωταρχικό ζήτημα είναι η επάρκεια των 18μετρων στο Αμαξοστάσιο Σταυρούπολης και όχι αν το 32 και το 34 είναι για 18μετρα ή όχι.

(02-08-2017, 08:15 PM)garvanitis Έγραψε: Τα Β10ΜΑ να λέτε ευχαριστώ που έχουν κλιματιστικό και κινούνται ακόμα (για όσο θα μπορούν να κινούνται τουλάχιστον).

Είναι δύσκολο, παρ'όλα αυτά, να διορθώσουν έστω και πρόχειρα ένα σωληνάκι που στάζει;
Γίνεται να αγοράσει ο ΟΑΣΘ 100 Citaro και 100 Volvo 7700 ή ζητάω πολλά;
(03-08-2017, 12:51 AM)O530lover Έγραψε: Το πώς ήταν μέχρι το 1998 δε βλέπω τι σχέση έχει με το σήμερα, αυτό που βλέπω είναι ότι οι γραμμές αυτές δεν βγαίνουν με 12μετρα, ακόμα και τώρα που είναι Αύγουστος και υποτίθεται ότι η επιβατική κίνηση είναι μειωμένη. Το αν οι δρόμοι δεν είναι κατάλληλοι δεν εξηγεί την περίπτωση του 27, όπου επίσης κυκλοφορούν συχνά πυκνά 12μετρα παρ'ότι όλη η διαδρομή είναι ένα ίσιωμα. Επομένως, αυτό που καταλαβαίνω εγώ τουλάχιστον, είναι ότι το πρωταρχικό ζήτημα είναι η επάρκεια των 18μετρων στο Αμαξοστάσιο Σταυρούπολης και όχι αν το 32 και το 34 είναι για 18μετρα ή όχι.

Άλλο πράγμα είναι να δρομολογήσεις ένα 12μετρο αυτοκίνητο λόγω περιορισμένης διαθεσιμότητας σε γραμμή που παίρνει αρθρωτά και άλλο να δρομολογείς αρθρωτό σε γραμμές που δεν ισιώνει σχεδόν ποτέ και γυρνάει κάθε μέρα με (συχνά σοβαρές) ζημιές μέσα...
(03-08-2017, 12:57 AM)garvanitis Έγραψε: Άλλο πράγμα είναι να δρομολογήσεις ένα 12μετρο αυτοκίνητο λόγω περιορισμένης διαθεσιμότητας σε γραμμή που παίρνει αρθρωτά και άλλο να δρομολογείς αρθρωτό σε γραμμές που δεν ισιώνει σχεδόν ποτέ και γυρνάει κάθε μέρα με (συχνά σοβαρές) ζημιές μέσα...

Εφόσον αυτό είναι το σχέδιο του Οργανισμού (αν αυτός ο Οργανισμός μπορεί να ειπωθεί ότι λειτουργεί βάσει οποιουδήποτε σχεδίου), και παρ'ό,τι εμφανίζονται ακόμα αρθρωτά στο 32, θα πρέπει να αυξηθούν σημαντικά οι συχνότητες. Υπάρχουν αρκετά μονά οχήματα και οδηγοί ή θα μένουμε απ'έξω στις στάσεις;
Γίνεται να αγοράσει ο ΟΑΣΘ 100 Citaro και 100 Volvo 7700 ή ζητάω πολλά;
(03-08-2017, 01:01 AM)O530lover Έγραψε: Εφόσον αυτό είναι το σχέδιο του Οργανισμού (αν αυτός ο Οργανισμός μπορεί να ειπωθεί ότι λειτουργεί βάσει οποιουδήποτε σχεδίου), και παρ'ό,τι εμφανίζονται ακόμα αρθρωτά στο 32, θα πρέπει να αυξηθούν σημαντικά οι συχνότητες. Υπάρχουν αρκετά μονά οχήματα και οδηγοί ή θα μένουμε απ'έξω στις στάσεις;

Ούτε οχήματα υπάρχουν, ούτε οδηγοί... Και τώρα με την κρατικοποίηση θα λέμε ευχαριστώ αν θα υπάρχουν τα μισά από όσα δουλεύουν σήμερα... Αρχίστε λίγο να παρακολουθείτε τα σχετικά με τις συγκοινωνίες της Αθήνας θέματα, σύντομα και εδώ...
(03-08-2017, 01:38 AM)garvanitis Έγραψε: Ούτε οχήματα υπάρχουν, ούτε οδηγοί... Και τώρα με την κρατικοποίηση θα λέμε ευχαριστώ αν θα υπάρχουν τα μισά από όσα δουλεύουν σήμερα... Αρχίστε λίγο να παρακολουθείτε τα σχετικά με τις συγκοινωνίες της Αθήνας θέματα, σύντομα και εδώ...

Παρακολουθώντας τα σχετικά με τις συγκοινωνίες της Αθήνας θέματα, κι εγώ απορούσα γιατί θέλουμε να αντικαταστήσουμε την (ομολογουμένως παγκοσμίως πρωτότυπη) κατάσταση του κρατικοδίαιτου ιδιώτη που έχουμε τώρα, με κάτι που λειτουργεί ακόμα χειρότερα.
Όμως τα της Αθήνας, στη Θεσσαλονίκη, τα παρακολουθούμε 5-6 άτομα εδώ στο φόρουμ. Ο μέσος επιβάτης του ΟΑΣΘ, όταν του λες Αθήνα σκέφτεται το μετρό, και όταν βλέπει την εδώ κατάσταση βλέπει λαμαρίνες που θα γίνουν μετρό σε μια απροσδιόριστη ημερομηνία που διαρκώς αναβάλλεται, και λεωφορεία τα οποία αργούν και γεμίζουν υπερβολικά (μη μπαίνοντας στον κόπο να μάθει ότι στην "κρατική" Αθήνα, όποιος δεν έχει μετρό, βασίζεται σε λεωφορεία που αργούν και παστώνονται στο τετράγωνο, γιατί, στην τελική, δεν τον νοιάζει κιόλας).
Γίνεται να αγοράσει ο ΟΑΣΘ 100 Citaro και 100 Volvo 7700 ή ζητάω πολλά;
(03-08-2017, 11:02 AM)O530lover Έγραψε: Παρακολουθώντας τα σχετικά με τις συγκοινωνίες της Αθήνας θέματα, κι εγώ απορούσα γιατί θέλουμε να αντικαταστήσουμε την (ομολογουμένως παγκοσμίως πρωτότυπη) κατάσταση του κρατικοδίαιτου ιδιώτη που έχουμε τώρα, με κάτι που λειτουργεί ακόμα χειρότερα.
Όμως τα της Αθήνας, στη Θεσσαλονίκη, τα παρακολουθούμε 5-6 άτομα εδώ στο φόρουμ. Ο μέσος επιβάτης του ΟΑΣΘ, όταν του λες Αθήνα σκέφτεται το μετρό, και όταν βλέπει την εδώ κατάσταση βλέπει λαμαρίνες που θα γίνουν μετρό σε μια απροσδιόριστη ημερομηνία που διαρκώς αναβάλλεται, και λεωφορεία τα οποία αργούν και γεμίζουν υπερβολικά (μη μπαίνοντας στον κόπο να μάθει ότι στην "κρατική" Αθήνα, όποιος δεν έχει μετρό, βασίζεται σε λεωφορεία που αργούν και παστώνονται στο τετράγωνο, γιατί, στην τελική, δεν τον νοιάζει κιόλας).

Για αρχή να ξεκαθαρίσουμε κάτι... Δεν υπάρχει καμία παγκόσμια πρωτοτυπία στο θέμα ΟΑΣΘ, όπως δουλεύουν σε όλον τον πλανήτη οι συγκοινωνιακές επιχειρήσεις έτσι κάνει κι αυτός. Η καραμέλα αυτή είναι μέρος του σανού που διακινούνταν από συγκεκριμένες πηγές τους τελευταίους μήνες.

Στα υπόλοιπα τώρα... Ο μέσος επιβάτης ΔΕΝ ξέρει τι θέλει... Ειδικά ο κάτοικος της Θεσσαλονίκης που έχει την γκρίνια και την μιζέρια συνώνυμο. Και αν το καλοεξετάσεις μάλιστα αυτό που ζήτησε του έδωσε ο Σπίρτζης... Ποιο ήταν το θέμα; Πώς θα απαλλαγεί η πόλη από τον "κακό" ΟΑΣΘ. Απαλλάχτηκε! Αλλάζει όνομα, γίνεται ΑΣΥΘ. Διάβασες εσύ πουθενά στον τύπο της πόλης καμιά σοβαρή πρόταση; Εδώ κάποια ενημερωτική ιστοσελίδα της πόλης μου ζήτησε σχετικό άρθρο και όταν τους το έστειλα και είδαν ότι δεν βρίζω τον ΟΑΣΘ το "έκοψαν"!

Στα σχετικά με το μετρό τώρα, της Αθήνας έχει συχνά απαράδεκτες χρονοαποστάσεις ενώ της Θεσσαλονίκης όταν θα φύγουν οι λαμαρίνες θα ανακαλύψουμε ότι στην ουσία δεν θα είναι τίποτα περισσότερο από ένα υπόγειο τραμ.

Η συγκοινωνία μιας πόλης είναι ο καθρέφτης της κοινωνίας της και την αντιπροσωπεύει απόλυτα πάντοτε. Σε μια κοινωνία ανοήτων λοιπόν όποιος έχει την εξουσία τους φορτώνει ότι θέλει... Μετά απλώς πληρώνουν τις συνέπειες, έτσι κι αλλιώς αν δεν πάθουν δεν θα μάθουν... Και εδώ που τα λέμε υπάρχει έστω και ένας άνθρωπος με στοιχειώδη αντιληπτική ικανότητα που πιστεύει ότι θα βελτιωθεί το έργο ή ότι δεν θα αυξηθούν κόστος εκτέλεσης και κόμιστρο;


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 3 Επισκέπτης (ες)