Αξιολόγηση Θέματος:
  • 13 Ψήφοι - 3.15 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Irisbus Citelis GNV
#21
(07-07-2010, 04:39 PM)Citaro Έγραψε: Τι είναι αυτό ;; Angry Σαν Lego είναι DodgyDodgy Από μέσα τί διάταξη έχει; Πάλι αυτό το χάλι με τις τετράδες, ή μήπως σκέφτηκαν να το παραγγείλουν με χώρους ορθίων;;
Δεν ειναι δυνατον τεχνικα να εχει χωρους ορθιων...
(07-07-2010, 06:04 PM)Cmaniac Έγραψε: Η προσωπικη χρηση δεν περιλαμβανει ομως την αποστολη της φωτογραφιας στο μισο ιντερνετ..

Συμφωνω απολυτα...
(08-07-2010, 07:52 PM)Dante Έγραψε: Πραγματικά μια αηδία είναι...Ειδικά και αυτό το πράσινο με τις μπουρμπουλήθρες....μπλιαχ...ποτέ δε το συμπάθησα. Καλά, όχι ότι μου αρέσει και ο άλλος χρωματισμός με τα μπλε-γαλάζια-κίτρινα....Κι αυτό άθλιο έιναι. Τεσπά, δεν καταλαβαίνω γιατί πήραμε αυτά τα LEGO. Μάλλον γιατί ήταν τα φθηνότερα ε? Μα καλά, είναι πιο φθηνά και από 12μετρα Solaris? Δε το πιιστεύω.....Αχ....εγώ ζω για τη στιγμή που θα δούμε γνήσια (εννοώ όχι κατασκευής Σαρακάκη, ΕΛΒΟ και τω λοιπών αηδίων) Volvo 7700 Hybrid......δηλαδή ΠΟΤΕ!Dodgy

Συμφεροτερη αγορα λεγεται η αιτια της παραγγελιας... Σαφεστατα βεβαια τυποι σαν το 7700H απορριπτονται χωρις δευτερη κουβεντα λογω του απιστευτα μεγαλου κοστους των...
(09-07-2010, 02:04 PM)kostas260 Έγραψε: Eίναι γνωστό ότι κερδίζει ο καλύτερος πλειοδοτικός διαγωνισμός και ο φτηνότερος, εφ' όσον πληρεί τις προδιαγραφές που έχει θέσει η ΕΘΕΛ. Γι' αυτό βγαίνουν μάπα τα πιο πολλά οχήματα (προς απάντηση γιατί τα πήραμε)
Οι προμηθειες των οχηματων γινονται με ΜΕΙΟΔΟΤΙΚΟ διαγωνισμο, συνεπως μετα την ποιοτικη αξιολογηση των προσφερομενων οχηματων και τη σχετικη μοριοδοτηση τους αγοραζεται το φθηνοτερο...

ΛΑΘΟΣ ΜΕΓΑΛΟ το οτι δεν δοκιμαζονται στην περιοχη που θα δουλεψουν (ελληνικη πρωτοτυπια)...
(09-07-2010, 05:26 PM)B10M-SB756 Έγραψε: Εγω πιστευω οτι δεν χρειαζεται να παρουμε αλλες << γκαζιερες>> και οι λογοι πολλοι.
1) οικολογια. Πλεον απτο 1999 περιπου που πηραμε τα πρωτα λεωφορεια φυσικου αεριου, που υπηρχαν μεγαλες διαφορες στους ρυπους, εχουν εξελιχθει παρα πολυ οι κινητηρες diesel με σχεδον μηδενικους ρυπους.
2) Τιμη καυσιμου. Φανηκε πλεον τωρα πια οτι η διαφορα στις τιμες, μεταξυ αεριου και diesel ειναι ελαχιστες (οσοι εχετε αεριο στην πολυκατοικια σας το βλεπετε)
3) συντηρηση. Οσοι γνωριζουν απο μηχανολογια ισως και να ξερουν οτι ο κινητηρας αεριου ουσιαστικα ειναι ενας βενζινοκινητηρας με καποιες τροποποιησεις ως προς την καυση. Οι φθορες δε αρκετα μεγαλες και οι πιο σημαντικες ως προς την διαρκεια ζωης αφου το diesel θα βγαλει ισως και περισσοτερο απο 1.000.0000 χλμ. προτου παει φυσικα για ρεκτιφιε.
4) ΑΣΦΑΛΕΙΑ που για εμενα ειναι και το πιο σημαντικο. Επειδη ετυχε να δουλεψω γκαζιερες στην π.ραλλη τοτε που παρκαραν εκει για λιγο χρονικο διαστημα (ευτυχως) ειδα πολλα. Σκεφτειτε οτι της φουλαραμε με 200 bar αεριο στα λιοσια στις 12 το βραδυ και το πρωι ειχαν χασει τουλαχιστον τα 20 με 30, κιαυτο οταν ηταν σχεδον καινουργιες (2002). Ψαξτε να μαθετε τι σημαινει φυσικο αεριο ακαυστο για τον οργανισμο μας.
5) Υποδομες. Οταν ηρθαν οι γαλλοι για πρωτη φορα στην ελλαδα για να μας φερουν τις πρωτες γκαζιερες, η διοικηση αποφασισε λογω του σταθμου ανεφοδιασμου της ΔΕΠΑ που θα ετοιμαζοταν στα λιοσια να μετεφεραν εκει τις γκαζιερες. Οταν ειδαν το αμαξοστασιο τοτε με τα ικαρια και το μπαχαλο που υπηρχε...... μας χτυπησαν την πλατη χαμογελωντας και ειπαν φυσικα οτι αυτο δεν ειναι χωρος σταθμευσης και συντηρησης λεωφορειων αλλα.... προβατων και γιδιων. Οποτε ριχτε λεφτα για να φτιαξετε το μαντρι και να το κανετε Α/Σ. Και φυσικα ριξαμε κιαλλα λεφτα μετα απο χρονια για να φτιαξουμε την ανθουσα.
Συμφωνω απολυτα... Και παμε στα επιμερους..

1) Τα EuV ειναι αν οχι καθαροτερα, τουλαχιστον εφαμιλλα...

2) Δεν εχω αποψη για το βιομηχανικο τιμολογιο ομως...

3) Υπαρχουν καποιοι που βασιζονται σε diesel. Δεν τους κανει ομως το γεγονος αυτο ουτε πιο αξιοπιστους, ουτε εχουν μεγαλυτερη διαρκεια ζωης...

4) Οχι μονο ασφαλεια, αλλα οπως πολυ σωστα επισημαινεις ειναι ΚΑΙ ΘΕΜΑ ΥΓΕΙΑΣ... Ειδικα για τους εργαζομενους...

5) Δαπανες, δαπανες, δαπανες...
Απάντηση
#22
No comments.. Tongue

[Εικόνα: normal_DSC_0148.jpg]
[Εικόνα: normal_DSC_0147.jpg]
[Εικόνα: normal_DSC_0141.jpg]
Απάντηση
#23
(19-07-2010, 01:12 PM)Cmaniac Έγραψε: No comments.. Tongue

Δηλαδή, όντως ήρθαν SadSad ;; Δεν ήταν μια κακόγουστη φάρσα λοιπόν. Αντε παιδιά, καλή απόλαυση και όποιος βρίσκει βίδες, πάνελ, πόρτες κλπ. στο οδόστρωμα να τα επιστρέφει στο ΑΣ ΛΙΟΣΙΩΝ για επανατοποθέτηση . . .
Απάντηση
#24
Δεν ηταν φαρσα, ειναι καμμια 30-35ρια και περιμενουν παραλαβη και πινακιδες..

Τωρα τι να πω, καλοταξιδες, καλοσπαστες...?

Τελος παντων, μακαρι να βγουν καλες...
Απάντηση
#25
Για την ακριβεια 51. Αντε να δουμε και τι λενε κι αυτες...
εδιτ: σορρυ, 41 ειναι...
Απάντηση
#26
40+1 η πρώτη που είχε έρθει ως δείγμα;

Άρα να περιμένουμε και τα Den Oudsten να εξαφανίζονται τις επόμενες μέρες;
Απάντηση
#27
Λογικά μόλις αρχίσουν να παίρνουν πινακίδες και βγούνε στον δρόμο, θα πάρουνε πόδι τα daf. Ούτως η άλλως τα daf είναι σε τραγική κατάσταση
Απάντηση
#28
(19-07-2010, 01:12 PM)Cmaniac Έγραψε: No comments.. Tongue
ΩΧΧΧΧ!Confused
Απάντηση
#29
Μου φαίνετε κάπως δύσκολο να έρθουν τα Citelis στο Μπραχάμι ένα πιθανό ενδεχόμενο είναι να πάνε Ελληνικό και τα 200 και να μεταφερθούν O405N στο Μπραχάμι σε αντικατάσταση των Daf.
Φανταστείτε 140 με Citelis!!!!χαχαχα.
Απάντηση
#30
(20-07-2010, 12:22 PM)aliance Έγραψε: Μου φαίνετε κάπως δύσκολο να έρθουν τα Citelis στο Μπραχάμι ένα πιθανό ενδεχόμενο είναι να πάνε Ελληνικό και τα 200 και να μεταφερθούν O405N στο Μπραχάμι σε αντικατάσταση των Daf.

Στο Ελληνικό?
Απίθανο μου φαίνεται!!!!
Εγώ σου λέω ότι θα πάνε Πειραιά η Λιόσια.
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 9 Επισκέπτης (ες)