Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Αστικό ΚΤΕΛ Βόλου
#61
(21-05-2016, 03:23 AM)N1Ellinikou Έγραψε: Σύμφωνα με παλιό brochure της ΕΜΤ, τα οχήματα είναι EURO III.

Ποτέ δε θα μπορούσα να πιστέψω οτι θα έβλεπα αυτό το PDF N1Ellinikou !!!!

Για να σας λύσω την απορία ο λόγος που έγιναν οι αντικαταστάσεις είναι απλός.

Ο κάθε νοικοκύρης μέτοχος έχει στις τράπεζες κάποια λεφτάκια.
Οταν ακούς μέρα παρα μέρα οτι μπορεί να γίνει ....κούρεμα και έχεις λεωφορείο που κόβεται σε ένα , δύο το πολύ τρία χρόνια δεν θα πάς να το αλλάξεις ;
Η αν το κοιτάξουμε πιο επισταμένα κάποια απο αυτά που αλλάξαν ...ζητούσαν πολλά. Απο λάστιχα ζαμφόρ συνεμπλόκ αναρτήσεις φρένα μέχρι και κάποια, κομπρεσέρ για air condition. Αλλα είχαν γίνει κουδουνίστρες.
Και φυσικά κάποια απο αυτά απο την ΄1η Ιανουαρίου πέσαν στο μέρισμα κατά 400 ευρώ λόγω παλαιότητας.
Συν και τους λόγους που αναφέρθηκαν όσο αφορά όμως τα Euro 4 δηλαδή τα Citaro που ήρθαν απο τη Γερμανία. Τα Iveco βάσει και των ...τεκμηρίων ήταν απλά οικονομική λύση.
Πάντως τα επόμενα δέκα που μαγειρεύονται τώρα που γράφονται οι γραμμές θα είναι Euro 4.
Απάντηση
#62
Σας παραθέτω σύνδεσμο σχετικά με το πότε ισχύουν οι προδιαγραφές EURO αν
αλογα με το έτος κατασκευής των λεωφορείων
https://en.wikipedia.org/wiki/European_e..._standards
Απάντηση
#63
(22-05-2016, 08:58 PM)AstikosVolou4780 Έγραψε: Ποτέ δε θα μπορούσα να πιστέψω οτι θα έβλεπα αυτό το PDF N1Ellinikou !!!!

Για να σας λύσω την απορία ο λόγος που έγιναν οι αντικαταστάσεις είναι απλός.

Ο κάθε νοικοκύρης μέτοχος έχει στις τράπεζες κάποια λεφτάκια.
Οταν ακούς μέρα παρα μέρα οτι μπορεί να γίνει ....κούρεμα και έχεις λεωφορείο που κόβεται σε ένα , δύο το πολύ τρία χρόνια δεν θα πάς να το αλλάξεις ;
Η αν το κοιτάξουμε πιο επισταμένα κάποια απο αυτά που αλλάξαν ...ζητούσαν πολλά. Απο λάστιχα ζαμφόρ συνεμπλόκ αναρτήσεις φρένα μέχρι και κάποια, κομπρεσέρ για air condition. Αλλα είχαν γίνει κουδουνίστρες.
Και φυσικά κάποια απο αυτά απο την ΄1η Ιανουαρίου πέσαν στο μέρισμα κατά 400 ευρώ λόγω παλαιότητας.
Συν και τους λόγους που αναφέρθηκαν όσο αφορά όμως τα Euro 4 δηλαδή τα Citaro που ήρθαν απο τη Γερμανία. Τα Iveco βάσει και των ...τεκμηρίων ήταν απλά οικονομική λύση.
Πάντως τα επόμενα δέκα που μαγειρεύονται τώρα που γράφονται οι γραμμές θα είναι Euro 4.

Προς θεού δεν ζητάμε απολογία γιατί αγοράζει ο κάθε μέτοχος λεωφορεία. Καλοτάξιδα να είναι και λεφτά στο σπίτι να φέρνουν. Με τα οικονομικά του ο καθένας κάνει κουμάντο μόνος του και εμάς δεν μας πέφτει λόγος. Πάντως μου αρέσετε έχετε μαζικές αντικαταστάσεις κάτι που δείχνει πολλά για μια εταιρεία.
Μπορείτε να δείτε τα βίντεο μου
Υou can see my videos : στο/at TMantzas
Απάντηση
#64
Την Δευτέρα βγήκε τεθηκε σε κυκλοφορία το νέο 22 αντικαθιστώντας το τελευταίο DAF CASTROSUA SB 220. CryCryCry

Σήμερα κλείστηκε συμφωνία για τις αντικαταστάσεις του 33 και 43 με IVECO Βαρκελώνης κατασκευης 2006.
Απάντηση
#65
(31-05-2016, 09:45 PM)AstikosVolou4780 Έγραψε: Την Δευτέρα βγήκε τεθηκε σε κυκλοφορία το νέο 22 αντικαθιστώντας το τελευταίο DAF CASTROSUA SB 220. CryCryCry

Σήμερα κλείστηκε συμφωνία για τις αντικαταστάσεις του 33 και 43 με IVECO Βαρκελώνης κατασκευης 2006.

Το νέο 22 τι όχημα είναι;

Επίσης, τα Iveco από την Βαρκελώνη είναι ίδιου τύπου με τα 10 λεωφορεία της ΕΜΤ που αγοράστηκαν πριν λίγους μήνες;
Απάντηση
#66
Είναι Citaro χωρίς να διαθετω προς το παρόν άλλες πληροφορίες.

Τα IVECO δεν είναι ίδια με αυτά που έχουν έρθει ήδη.
Απάντηση
#67
(31-05-2016, 09:45 PM)AstikosVolou4780 Έγραψε: Την Δευτέρα βγήκε τεθηκε σε κυκλοφορία το νέο 22 αντικαθιστώντας το τελευταίο DAF CASTROSUA SB 220. CryCryCry


Η πινακίδα του ΒΟΟ 6570.
Με κάνει εντύπωση ο χρωματισμός του.
Στη μουσούδα έχει κάτω κάτω μπλέ και λίγο πιο πάνω ένα αχνογκρίζο τριγωνάκι και όλο του του χρώμα είναι προς το γαλάζιο ! ! !
Απάντηση
#68
Το νέο 22 προέρχεται απο εδώ
https://www.havelbus.de/nc/unternehmen/a...-2015.html

...Δε ξέρω αν είναι ένα απο τα εικονιζόμενα κάτω δεξιά...
Απάντηση
#69
Την Τρίτη τέθηκε σε κυκλοφορία το νέο 33 ενα IRISBUS προερχόμενο απο την CRTM. Επειδη βέβαια ήταν λίγο σφαιράτο δεν έχω σχετικό φωτο ακόμη.
Αντικαθιστά το NEOPLAN του ....πρώτου μηνύματος
Απάντηση
#70
Δυστυχώς συμβαίνουν και αυτά...


http://www.taxydromos.gr/Topika/242844-f...nhsei.html
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 7 Επισκέπτης (ες)