Αξιολόγηση Θέματος:
  • 2 Ψήφοι - 3 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Πρώτα / τελευταία δρομολόγια λεωφορείων-τρόλεϊ (τροποποιήσεις, σχολιασμός, προτάσεις)
#41
(12-05-2016, 02:29 AM)MrVanHool Έγραψε: Αφού ξέρεις πως θα λυθεί..

Με το Χειμερινό Πρόγραμμα Δρομολόγησης
Καθημερινές, 5αρι Αθήνα

024, 106, 109, 112, 137, 155, 164 (2 5άρια), 206, 237, 409, 416, 651, 728, 730, 806 (το 5αρι από Πλ.Ελευθεριας), 811, 821, 822, 823, 837 και Α1, Α2, Α7, Α16, Γ16 από Βάρη, 2α Κρυονερίου, Μάνδρα και Ψάρι αντίστοιχα.

Σάββατα, 5αρι Αθήνα

024, 106, 112, 137, 164, 409, 651, 728, 730, 821, 822, 823, Α16 και Γ16 από Μάνδρα και Ψάρι αντίστοιχα.

Και φυσικά, λάθη υπάρχουν πολλά στον προγραμματισμό, τόσο για τα 5άρια, όσο και για κάποια τελευταία..

Τέλεια! Σ' ευχαριστώ πολύ! Smile Για το Ψάρι του Γ16 πρώτη φορά το ακούω! Καινούριο είναι; Και το 728;; Από Πλάτωνα προς Αθήνα;; Επίσης δεν το ήξερα! Αν και έχει ένα Μενίδι τέτοιες ώρες προς Αθήνα που γίνεται πάντα με γκαζιέρα Λιοσίων. Αυτό είναι και γράφει απλά Α10;;
Απάντηση
#42
(12-05-2016, 02:29 AM)MrVanHool Έγραψε: Αφού ξέρεις πως θα λυθεί..

Με το Χειμερινό Πρόγραμμα Δρομολόγησης
Καθημερινές, 5αρι Αθήνα

024, 106, 109, 112, 137, 155, 164 (2 5άρια), 206, 237, 409, 416, 651, 728, 730, 806 (το 5αρι από Πλ.Ελευθεριας), 811, 821, 822, 823, 837 και Α1, Α2, Α7, Α16, Γ16 από Βάρη, 2α Κρυονερίου, Μάνδρα και Ψάρι αντίστοιχα.

Σάββατα, 5αρι Αθήνα

024, 106, 112, 137, 164, 409, 651, 728, 730, 821, 822, 823, Α16 και Γ16 από Μάνδρα και Ψάρι αντίστοιχα.

Και φυσικά, λάθη υπάρχουν πολλά στον προγραμματισμό, τόσο για τα 5άρια, όσο και για κάποια τελευταία..

Για τη φιλοσοφία και μόνο (διότι απάντηση δεν θα έχουν να μας δώσουν) :

Δεν μπορώ να καταλάβω δύο πράγματα εδώ και 10 χρόνια :

Πρώτον : γιατί υπάρχει απόκλιση στο γενικό ωράριο λειτουργίας των λεωφορείων (γενική πρώτη αναχώρηση 05:00 και γενική τελευταία 24:00) σε σχέση με το ωράριο του μετρό (γενική πρώτη 05:30, γενική τελευταία από Αθήνα 00:20).
Ή για να το θέσω διαφορετικά : Εφ' όσον υπάρχει συγκοινωνιακή ανάγκη στις 5 το πρωϊ και έτσι βγάζουμε ένα σωρό γραμμές λεωφορείων εκείνη την ώρα, ποιός κρίνει ότι δεν υπάρχει ανάγκη για μετρό στο πρώτο μισάωρο μέχρι 05:30 ;; Και αντίστροφα : Αφού υπάρχει ανάγκη συγκοινωνίας με το μετρό μέχρι τις 00:20 από Σύνταγμα, γιατί δεν υπάρχει ανάγκη για λεωφορεία μετά τις 23:40, άντε βαριά 24:00 από τις κεντρικές αφετηρίες;;

Δεύτερον : Έστω ότι καλώς δεν βγαίνει το μετρό πριν τις 05:30 γιατί οι συρμοί θα πήγαιναν με 30-40 άτομα και η όλη δαπάνη είναι ασύμφορη. Το δέχομαι. Γιατί πρέπει αντ' αυτού να κατεβαίνουν ΟΛΕΣ οι παλιές ακτινικές γραμμές προς το κέντρο;; Δεν είναι εφικτή η οργάνωση μιας μετεπιβίβασης σε τακτή ώρα;; Μη μου πείτε ότι η κάθε γραμμή μεταφέρει τόσο κόσμο εκείνη την ώρα που δεν χωράει σε ένα αρθρωτό;;
Τι εννοώ : Έχεις πχ στα νότια προάστια το 109 (Άνω Καλαμάκι), το 112 (Μπραχάμι), το 206 (Αγ. Μαρίνα), το 237 (Ανω Ηλιούπολη), το 164 (Κάτω Ηλιούπολη-πρώην 208 και Αργυρούπολη-πρώην Α4) και το 155 (Ελληνικό). Επτά οχήματα δηλαδή τα οποία στέλνονται στην Αθήνα αξημέρωτα και επιστρέφουν κενά για να ξαναπάρουν δρομολόγια στα τοπικά τους. Έχει παρατηρήσει κανείς πόσο κόσμο έχουν το καθένα από αυτά μεταξύ Δάφνης και Ακαδημίας;; Αξίζει να στερούμε τα οχήματα από την κανονική δρομολόγηση των γραμμών τους για 15+10 = 25 λεπτά τουλάχιστον ;;

Δύο λοιπόν είναι οι προτεινόμενες λύσεις :
1. Προσαρμόζουμε την αναχώρηση των πρώτων συρμών του μετρό από Ελληνικό, Αγ. Δημήτριο, Πλακεντίας, Αιγάλεω κατά 10' νωρίτερα (πρώτη αναχώρηση 05:20) και από Άμυνα, Μοναστηράκι και Ανθούπολη κατά 15' νωρίτερα (πρώτη αναχώρηση 05:15) ώστε να μπορούν να απορροφούν όλες τις ανταποκρίσεις των λεωφορείων χωρίς μεγάλες αναμονές για τους επιβάτες.
Στον αντίποδα, θα πρέπει τα τελευταία δρομολόγια κάποιων βασικών γραμμών λεωφορείων να έχουν ανταπόκριση στον τελευταίο συρμό του μετρό. Δηλ. να έχεις τελευταία αναχώρηση από Δάφνη/Αγ. Δημήτριο 00:35 τουλάχιστον για το 237 και το 164.

2. Αν δεν γίνεται να βγεί το μετρό νωρίτερα, τότε να υπάρχει μια συγκέντρωση των τοπικών πχ στη Δάφνη και από εκεί στις 05:20 να ξεκινάει ΕΝΑ όχημα για Αθήνα. Με βάση την εκτίμηση χρόνου, έχουμε τις εξής αφίξεις : 206, 237, πρώην 208 και 155 στις 05:15, 109 και 112 στις 05:20, Α4 στις 05:22 - 05:23. Ας κρατήσουμε λοιπόν ένα όχημα (πχ από το 206 που έχει πιό πυκνή δρομολόγηση), το οποίο θα αναμένει στη Δάφνη μέχρι 05:20 να μαζέψει όλους τους επιβάτες από τα άλλα τοπικά και θα συνεχίζει αυτό πλέον για Αθήνα. Και για μη στραβώσει κάτι, έχουμε "καβάτζα" και το Α4 των 05:00 από Αγ. Τρύφωνα που αναγκαστικά θα το στείλουμε κι αυτό Αθήνα για backup στις 05:22-05:23, αφού κάνει έναν κύκλο μέσα από τον στ. μετεπιβίβασης Δάφνης. So easy.
Απάντηση
#43
(12-05-2016, 06:09 AM)pvuccino Έγραψε: Τέλεια! Σ' ευχαριστώ πολύ! Smile Για το Ψάρι του Γ16 πρώτη φορά το ακούω! Καινούριο είναι; Και το 728;; Από Πλάτωνα προς Αθήνα;; Επίσης δεν το ήξερα! Αν και έχει ένα Μενίδι τέτοιες ώρες προς Αθήνα που γίνεται πάντα με γκαζιέρα Λιοσίων. Αυτό είναι και γράφει απλά Α10;;
Όχι και τα δύο ισχύουν από δημιουργίας των γραμμών και πίσω!
Το 5αρι από το Ψάρι του Γ16 είναι ο λόγος που το 855 έχει πρώτο δρομολόγιο 0515 από Ασπρόπυργο (Πλατεία) προς Κυρηλλο, καθώς το κομμάτι Ψάρι-Ασπροπυργος το έχει κάνει το 5αρι του Κορμού! Και έτσι για την ιστορία, την 1/11/10 που έδωσαν για έναν μήνα τις βαρδιες του Γ' κυκλώματος του ΑΜ ΒΟΤ (προ ενοποίησεως των κυκλωματων) στο ΑΜ ΡΑΛ (που δεν έχει πάει ποτέ Θριασιο Πεδιο), ήταν και το 5αρι από το Ψάρι (της Μάνδρας, που εκτελείται σαν 817, ήταν από το Δ' του ΑΜ ΒΟΤ)

Για το άγνωστο 728, το 5αρι από τον Αγ. Ιωάννη Ρωσο εκτελείται μέχρι την Πλατεία Βάθη και από εκεί επιστρέφει κενό στον Κάραβο για 0630 729. Έπειτα, υπάρχει των 0530 από το Ν.Νεκροταφειο για Κάραβο, που φορτώνει 0545 από Κάραβο κανονικά.
Η αλήθεια όμως είναι πως το Α10 έχει 2 5άρια και από το Μεσονύχι και από τον Κάραβο, οπότε άσκοπο..
Τα 4 δρομολόγια καθόδου και 3 ανόδου με γκαζιερες του ΑΜ ΛΙΟ είναι από οχήματα του Γ9, δεν έχουν καποια σχέση.

(12-05-2016, 10:08 AM)Citaro Έγραψε: Πρώτον : γιατί υπάρχει απόκλιση στο γενικό ωράριο λειτουργίας των λεωφορείων (γενική πρώτη αναχώρηση 05:00 και γενική τελευταία 24:00) σε σχέση με το ωράριο του μετρό (γενική πρώτη 05:30, γενική τελευταία από Αθήνα 00:20).
Ή για να το θέσω διαφορετικά : Εφ' όσον υπάρχει συγκοινωνιακή ανάγκη στις 5 το πρωϊ και έτσι βγάζουμε ένα σωρό γραμμές λεωφορείων εκείνη την ώρα, ποιός κρίνει ότι δεν υπάρχει ανάγκη για μετρό στο πρώτο μισάωρο μέχρι 05:30 ;; Και αντίστροφα : Αφού υπάρχει ανάγκη συγκοινωνίας με το μετρό μέχρι τις 00:20 από Σύνταγμα, γιατί δεν υπάρχει ανάγκη για λεωφορεία μετά τις 23:40, άντε βαριά 24:00 από τις κεντρικές αφετηρίες;;

Δεύτερον : Έστω ότι καλώς δεν βγαίνει το μετρό πριν τις 05:30 γιατί οι συρμοί θα πήγαιναν με 30-40 άτομα και η όλη δαπάνη είναι ασύμφορη. Το δέχομαι. Γιατί πρέπει αντ' αυτού να κατεβαίνουν ΟΛΕΣ οι παλιές ακτινικές γραμμές προς το κέντρο;; Δεν είναι εφικτή η οργάνωση μιας μετεπιβίβασης σε τακτή ώρα;; Μη μου πείτε ότι η κάθε γραμμή μεταφέρει τόσο κόσμο εκείνη την ώρα που δεν χωράει σε ένα αρθρωτό;;
Στο πρώτο κομμάτι θα συμφωνήσουμε απόλυτα. Οι συγκοινωνιακες ανάγκες έχουν αλλάξει με την πάροδο των ετών, χωρίς όμως ο ΟΑΣΑ να θέλει να το δει.. Γραμμές σαν το 122, το Α7 για 2α Κρυονερίου η το 843 βλέπεις στο τελευταίο δρομολόγιο να γίνεται χαμός από κόσμο (μην πω και όρθιους και με πείτε υπερβολικό). Ομοίως, παραδοσιακά δρομολόγια φαίνεται πως δεν έχουν νόημα [301 μέχρι τις 2335, Πεντέλη με 4 γραμμές έως τις 2330 (2320 460, 2325 461, περίπου 2330 301, και ειδικά 2340 446 που δεν είναι από ΑΜ ΒΟΤ πια για να πρέπει να σχολανε όλες οι βαρδιες στο Μαρούσι, όπως εδώ και χρόνια γίνεται) η ακόμη και κάτι Κυριακές πρωί ακόμη και διακεντρικες γραμμες]. Οπότε σίγουρα θα έπρεπε να αναθεώρησουν κάποια πράγματα..

Για τα 5άρια τώρα, επειδή έχω περιμένει στην Δάφνη, πρώτο είχε έρθει το 155 και μετά ένα Μπραχαμιωτικο. Αλλά και το 5αρι της Γλυφάδας, 0525-0530 είναι Δάφνη!
Το θέμα είναι πως αφενός η μετεπιβίβαση τέτοια ώρα είναι βαρβαρη και αφετέρου άσκοπη καθώς και να επιστρέψει πίσω, έχει βγει ήδη το δεύτερο λεωφορείο και η επιβατικη κίνηση δεν απαιτεί τεταρτα! Είναι μια απόσταση 9 λεπτών το Δάφνη-Ακαδημια και από την στιγμή που δεν έχουμε σοβαρή εταιρεία για ανταποκρισεις, θα γίνει μύλος..
Βέβαια, όντως είναι κάπως να βλέπεις όλα αυτά να κατεβαίνουν σχεδόν μαζί με 6-7 άτομα το καθένα. Αλλά δεν θα κερδίσεις και τίποτα.

Και μην ξεχνάμε πως δεν κατεβαίνουν όλων των περιοχών στην Αθήνα. Το 141, το 748 ακόμη και το 747 δεν κατεβαίνουν Αθήνα και το 24αρι της Λουτσας αφήνει Νομισματοκοπειο, στο πουθενά..
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Απάντηση
#44
(12-05-2016, 11:37 AM)MrVanHool Έγραψε: Όχι και τα δύο ισχύουν από δημιουργίας των γραμμών και πίσω!
Το 5αρι από το Ψάρι του Γ16 είναι ο λόγος που το 855 έχει πρώτο δρομολόγιο 0515 από Ασπρόπυργο (Πλατεία) προς Κυρηλλο, καθώς το κομμάτι Ψάρι-Ασπροπυργος το έχει κάνει το 5αρι του Κορμού! Και έτσι για την ιστορία, την 1/11/10 που έδωσαν για έναν μήνα τις βαρδιες του Γ' κυκλώματος του ΑΜ ΒΟΤ (προ ενοποίησεως των κυκλωματων) στο ΑΜ ΡΑΛ (που δεν έχει πάει ποτέ Θριασιο Πεδιο), ήταν και το 5αρι από το Ψάρι (της Μάνδρας, που εκτελείται σαν 817, ήταν από το Δ' του ΑΜ ΒΟΤ)
To 5αρι Α16 από Μάνδρα κάνει 863, όχι 817! Το ξέρω γιατί το είχα πάρει μια φορά, εκτός κι αν είχε κάνει λάθος ο οδηγός. Το 5αρι Γ16 από Ψάρι ξέρεις καθόλου αν πιάνει από Τέρμα Γ16; Και εξηγούμαι: Φτάνει κανονικά από Ψάρι στον ΟΤΕ όπως το 855 και απλά στρίβει δεξιά στη Λεωφ.Δημοκρατίας κατευθυνόμενο προς Αθήνα ή συνεχίζει μετά τον ΟΤΕ προς το Τέρμα του Γ16 για να πιάσει από 'κει τη διαδρομή του κορμού; Ρωτάω γιατί το Α16 από Μάνδρα αυτό κάνει, έρχεται δηλαδή από Ηρ.Πολυτεχνείου, κάνει το τρίγωνο Μουρίκη-Κανελλοπούλου-Παγκάλου και μετά φεύγει για Αθήνα.

(12-05-2016, 11:37 AM)MrVanHool Έγραψε: Για το άγνωστο 728, το 5αρι από τον Αγ. Ιωάννη Ρωσο εκτελείται μέχρι την Πλατεία Βάθη και από εκεί επιστρέφει κενό στον Κάραβο για 0630 729.

Όταν λες από Αγ.Ιωάννη Ρώσο; Από ποια στάση του 728; Γιατί το 728 είναι κυκλικό. Από το παλιό τέρμα του 728 στην Ολυμπιάδων; Και στην Πλατ.Βάθης που κάνει τέρμα; Στο παλιό των Α10/Β10; ΄Η απλά στη στάση στη Λιοσίων των 732/Α11/Β11/Β12/Γ12 και μετά αναστρέφει;
Απάντηση
#45
Μήπως έπρεπε αντί να επιστρέφουν άδεια για να κάνουν το τοπικό να επέστρεφαν ως κορμοί; Δηλαδή το 728 που πηγαίνει Αθήνα να επέστρεφε ως Α10.
Απάντηση
#46
(12-05-2016, 02:25 PM)abc Έγραψε: Μήπως έπρεπε αντί να επιστρέφουν άδεια για να κάνουν το τοπικό να επέστρεφαν ως κορμοί; Δηλαδή το 728 που πηγαίνει Αθήνα να επέστρεφε ως Α10.

Δεν τους βγαίνει να κάνουν επιστροφή με επιβάτες γιατί αργούν και έτσι χάνονται από τα κυκλώματά τους.
Κάνω αναφορά στα τοπικά Δάφνης γιατί τα ξέρω καλύτερα : Το 112 πχ. που παίρνει 05:00 από Μπραχάμι για Ακαδημία, ξεφορτώνει εκεί και γυρίζει για να πάρει στις 06:00 ξανά από Μπραχάμι. Αν το βάλεις να κάνει στάσεις, δεν θα προλάβει να είναι πίσω στις 06:00 και έτσι θα αφήσει κενό στη δρομολόγηση.

Αυτό διότι το όχημα 2 βγαίνει στις 05:25, το όχημα 3 στις 05:45 και αυτά ξαναπαίρνουν από Μπραχάμι 06:15 και 06:30 αντίστοιχα. Αν το πρώτο όχημα (αυτό που πήγε Ακαδημία) καθυστερήσει πέραν των 06:00, τότε πάει όλο το πρόγραμμα πίσω. Θα έπρεπε δηλ. να πάρει 06:10 (με κενό από 05:45) ενώ το επόμενο όχημα (καρτ. 2) ήδη εχει προλάβει να επιστρέψει κι αυτό από την Δάφνη και θα πρέπει να αράξει άσκοπα μέχρι τις 06:25 ώστε να ξαναμπεί σε σωστή χρονοαπόσταση.
Απάντηση
#47
Εάν όμως αντί το όχημα να συνεχίζει με τοπικό, γινόταν Α3;
Απάντηση
#48
(12-05-2016, 04:09 PM)abc Έγραψε: Εάν όμως αντί το όχημα να συνεχίζει με τοπικό, γινόταν Α3;

Θα εμενε το 112 με 2 οχηματα κ στο Α3 θα περιφεροταν ενα ακομη αδειο λεωφορειο.
Απάντηση
#49
(12-05-2016, 03:46 PM)Citaro Έγραψε: Δεν τους βγαίνει να κάνουν επιστροφή με επιβάτες γιατί αργούν και έτσι χάνονται από τα κυκλώματά τους.
Κάνω αναφορά στα τοπικά Δάφνης γιατί τα ξέρω καλύτερα : Το 112 πχ. που παίρνει 05:00 από Μπραχάμι για Ακαδημία, ξεφορτώνει εκεί και γυρίζει για να πάρει στις 06:00 ξανά από Μπραχάμι. Αν το βάλεις να κάνει στάσεις, δεν θα προλάβει να είναι πίσω στις 06:00 και έτσι θα αφήσει κενό στη δρομολόγηση.

Αυτό διότι το όχημα 2 βγαίνει στις 05:25, το όχημα 3 στις 05:45 και αυτά ξαναπαίρνουν από Μπραχάμι 06:15 και 06:30 αντίστοιχα. Αν το πρώτο όχημα (αυτό που πήγε Ακαδημία) καθυστερήσει πέραν των 06:00, τότε πάει όλο το πρόγραμμα πίσω. Θα έπρεπε δηλ. να πάρει 06:10 (με κενό από 05:45) ενώ το επόμενο όχημα (καρτ. 2) ήδη εχει προλάβει να επιστρέψει κι αυτό από την Δάφνη και θα πρέπει να αράξει άσκοπα μέχρι τις 06:25 ώστε να ξαναμπεί σε σωστή χρονοαπόσταση.
-Αυτό που λες το σκεφτόμουνα προχθες που εβλεπα τα πρωινα του 206,237 απ το site. Και λεω θα μπορούσε το 206 να περιμένει Πλ. Ηρωων το 237 και να φυγει ενα απ τα 2 για κέντρο. Βέβαια αυτό που θα κερδίζαμε μόνο είναι καποια οχηματοχιλιόμετρα και κάποια ξεκουραση ενος οδηγού γιατί δεν νομίζω πως με την υπάρχουσα δρομολόγηση στερείται καποια γραμμη το τοπικό που παει κέντρο.
-Όσο για την επιστροφή κανονικά το 237 έχει από Δάφνη 5:30 Κ1 και 5:35 Κ2 βέβαια όσες φορες το χω δει το Κ1 γυρνάει κενο πάνω και πιάνει 6:13 και λογικό δηλαδή αλλά στο προγραμμα είναι να κάνει και τοπικό και βγαίνει άνετα.
-Τώρα οσον αφορα τα πρωτα/τελευταια δρομολόγια σε μια σοβαρή συγκοινωνία προφανως θα έπρεπε να είχαν προνωηθεί αλλά και Παρασκ- Σαββατο να υπαρχει 24 ωρη εξυπηρετηση απο τις περισσότερες γραμμες
Απάντηση
#50
(12-05-2016, 02:29 AM)MrVanHool Έγραψε: Αφού ξέρεις πως θα λυθεί..

Με το Χειμερινό Πρόγραμμα Δρομολόγησης
Καθημερινές, 5αρι Αθήνα

024, 106, 109, 112, 137, 155, 164 (2 5άρια), 206, 237, 409, 416, 651, 728, 730, 806 (το 5αρι από Πλ.Ελευθεριας), 811, 821, 822, 823, 837 και Α1, Α2, Α7, Α16, Γ16 από Βάρη, 2α Κρυονερίου, Μάνδρα και Ψάρι αντίστοιχα.

Σάββατα, 5αρι Αθήνα

024, 106, 112, 137, 164, 409, 651, 728, 730, 821, 822, 823, Α16 και Γ16 από Μάνδρα και Ψάρι αντίστοιχα.

Και φυσικά, λάθη υπάρχουν πολλά στον προγραμματισμό, τόσο για τα 5άρια, όσο και για κάποια τελευταία..

Ξέρεις καθόλου αν κάποια απ' αυτά ισχύουν και τις Κυριακές; Το Α16 από Μάνδρα πχ το έχει και την Κυριακή στο site του ΟΑΣΑ. Ισχύει;
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Γνώμες για τις γραμμές λεωφορείων στη Νέα Σμύρνη και προτάσεις για καταργήσεις, τροποποιήσεις ή δημιουργίας γραμμών gregory 1 4.836 07-07-2016, 01:49 AM
Τελευταία Δημοσίευση: N1Ellinikou

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 4 Επισκέπτης (ες)