Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Συγκοινωνίες Αθηνών (ΣΑ) - Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών
#21
(20-04-2016, 03:36 PM)CHRISTOS Έγραψε: Εγω θα σου απαντήσω διαφορετικά στο σχόλιό σου. Αντι να πιάσουν αυτούς τους καρεκλοκένταυρους που έφαγαν σε 1η δόση την ανύπαρκτη 'ηλιακή τηλεματική' και σε 2η δόση την υποτιθέμενη σημερινή που μεχρι και σήμερα η εφαρμογή της ειναι επιεικώς αστεία, αυτους που παράγγελναν ανταλλακτικά για λεωφορεία που σε λιγότερο απο 1 χρόνο τα απέσυραν, οπως επίσης και εκεινα τα διώροφα λεωφορεία που σαπίζουν στα αμαξοστάσια, αυτούς όλους λοιπον δεν τους βλέπεις και σου έφταιξαν οι άνεργοι που ΠΟΛΥ ΟΡΘΑ επιτελους απέκτησαν το δικαιωμα δωρεαν μετακίνησης ;

Αν παρατήρησεις πιο προσεκτικά το προηγούμενο πόστ μου έγραψα άεργους και όχι άνεργους. Οπού στην πρώτη κατηγορία υπάγονται άτομα τα οποία δεν είχαν ούτως ή άλλως σκοπό να εργαστούν στη ζωή τους, φερειπείν νοικοκυρές. Επίσης, μην ξεχνάς μέσα σε αυτούς που απέκτησαν δωρεάν μετακίνηση είναι και άτομα με αδήλωτη εργασία.

Όσο για τις "σπατάλες" που αναφέρεις τα διώροφα κόστισαν 1,6 εκατ., η τωρινή τηλεματική ουσιαστικά είναι ακόμα σε δοκιμαστική λειτουργία και έχει συντελεστεί σχετικά μεγάλη πρόοδος τις τελευταίες βδομάδες (διόρθωση σφαλμάτων στο site, επισκευή εξοπλισμού στα οχήματα, διόρθωση οθονών στις στάσεις) και η τηλεματική στα τρόλεϊ απλά δεν συνεχίστηκε και έμεινε έτσι, συνεπώς δεν χάθηκαν χρήματα. Τέλος, για τα ανταλλακτικά που αναφέρεις έχει σχέση και με το τι σκοπεύεις να κάνεις το όχημα αφού αποσυρθεί από το δίκτυό σου. Στις περιπτώσεις των αποσύρσεων του 2009 (Βεργίνες, Μαούνες, Vanhool A300) καθώς και του 2010/1 (DAF, Σεπίτικα Ν1, Neoplan, Ν2) ο σκοπός ήταν η μεταπώληση και μπορώ να πω ότι επιτεύχθηκε σε ικανοποιητικό βαθμό (Δήμοι: Αρτέμιδας, Ηλιουπόλεως, Μαραθώνα, Χαϊδαρίου, 24 DAF στη Νιγηρία, ΚΤΕΛ: Θήβας, Ηρακλείου-Λασιθίου και πρόσφατα ακόμα και ο ΟΛΗ πήρε 3 Βεργίνες).

Αντίθετα, με μια ματιά στο τρίμηνο Ιανουάριος-Μάρτιος 2016 σε σύγκριση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2015 παρατηρούμε ότι τα έσοδα μειώθηκαν κατά 11,5 εκατ. (πηγή: Ημερισία ). Και επαναλαμβάνω αυτά μόνο σε ένα τρίμηνο και το μόνο που άλλαξε μέσα σε αυτή τη χρονιά ήταν η δωρεάν μετακίνηση (αδιακρίτως) των "ανέργων" και φυσικά η καλλιέργεια του κλίματος του "τζάμπα". Επίσης, μιας και μιλάμε για σπατάλες μην ξεχνάμε και τις δωρεάν μετακινήσεις για όλους, οι οποίες μέσα σε 15 μέρες οδήγησαν σε απώλεια εσόδων 9,5 εκατ. €...
Απάντηση
#22
Εχεις δίκιο τότε διότι ... βιαστικά διάβασα άνεργους... Για την τηλεματική μακάρι να δώ να τελειοποιείται, διότι μόλις προχτές που κινήθηκα προς Γλυφάδα μεριά, παρατήρησα οτι σε μερικές στάσεις ουτε καν έχει εγκατασταθεί η πινακίδα. Για τις 15 μέρες όλοι (ακόμα και οι τουρίστες!) τζάμπα θα συμφωνήσω μαζι σου.
Απάντηση
#23
(21-04-2016, 03:01 PM)CHRISTOS Έγραψε: Για την τηλεματική μακάρι να δώ να τελειοποιείται, διότι μόλις προχτές που κινήθηκα προς Γλυφάδα μεριά, παρατήρησα οτι σε μερικές στάσεις ουτε καν έχει εγκατασταθεί η πινακίδα.

Μα δε θα αποκτήσουν όλες οι στάσεις οθόνες πληροφόρησης. Στη Γλυφάδα επελέγησαν 16 στάσεις (4 σε Πλ. Γλυφάδας - Αγ. Κωνσταντίνο, 2 στη Βουλιαγμένης, 2 στη Γούναρη, 4 στην Κων. Αθάνατου, 3 στη Γεννηματά, 1 στην Πλ. Καραϊσκάκη (Τερψιθέα)).

Για τις υπόλοιπες, που κρίθηκε ότι δεν απαιτούνταν εγκατάσταση εξοπλισμού τηλεματικής, προφανώς λόγω χαμηλότερης επιβατικής κίνησης, θα εκμεταλευόμαστε την τεχνολογία. Πέρα από τους ηλικιωμένους, η πλειονότητα των επιβατών που διαθέτουν smartphones, χρησιμοποιούν τις εφαρμογές ιδιωτών για να πληροφορούνται για ενδεικτικούς χρόνους άφιξης. Ανάλογη πληροφόρηση και με ακρίβεια, βάσει του στίγματος που δίνεται από τον εξοπλισμό του οχήματος, δίνεται από τις 21/3 και μέσα από τη δοκιμαστική έκδοση της πύλης πληροφόρησης του ΟΑΣΑ (http://195.46.22.91) και πιστεύω ότι το επόμενο διάστημα θα κυκλοφορήσουν και την αντίστοιχη εφαρμογή για τα smartphones.
Απάντηση
#24
Δεν ξέρω αν το έχει προσέξει κανείς, αλλά "Συγκοινωνίες Αθηνών" κατα το "Transport for London" και "tfa.gov.gr" κατα το "tfl.gov.uk"(μέχρι και τα χρώματα στα sites είναι ίδια...). Δεν είναι ικανοί ουτε κάτι δικό τους να σκεφτούν...
Απάντηση
#25
8.690€ ενέκρινε ο ΟΑΣΑ για υπηρεσιακό ταξίδι στη ΔΕΘ!!! Λογικά ο Διευθύνων Σύμβουλος θα πάρει μαζί του όλο το προσωπικό.
Απάντηση
#26
(07-09-2016, 04:19 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: 8.690€ ενέκρινε ο ΟΑΣΑ για υπηρεσιακό ταξίδι στη ΔΕΘ!!! Λογικά ο Διευθύνων Σύμβουλος θα πάρει μαζί του όλο το προσωπικό.

Τα 690€ μπορεί να είναι το κόστος μεταφοράς του Ν1 που ετοίμασαν για τους άστεγους και θα πάει βόλτα στη ΔΕΘ. Επίσης άλλα τόσα θα θέλει και το βαγόνι που μετρό που στείλαμε για μόστρα (το ιθυντήριο του #61 αν δεν κάνω λάθος) και κάτι ψηλά να φάμε...
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
Απάντηση
#27
Χώρος για βόλεμα "ημετέρων" υπάρχει άφθονος, με δημοσιογράφο-διαχειριστή γνωστότατου σαιτ για θέματα μεταφορών να αναλαμβάνει χρέη ειδικού συμβούλου του Δ/ντος Συμβούλου του ΟΑΣΑ για θέματα τύπου, επικοινωνίας και ενημέρωσης: https://diavgeia.gov.gr/doc/%CE%A96%CE%9...nline=true
Απάντηση
#28
ΟΑΣΑ, ΟΣΥ, ΣΤΑΣΥ και ΚΤΕΛ είναι ανάμεσα στις επιχειρήσεις που θα υποχρεωθούν σε 3 μήνες -αν δεν υπάρξει κάποια παράταση- από τώρα να δέχονται κάρτες σε όλες τους τις συναλλαγές (εκδοτήρια, αυτόματα μηχανήματα, εισπράκτορες, ταμεία χώρων στάθμευσης).
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών ΟΑΣΑ GeorgIrisbus 60 51.898 9 ώρες πριν
Τελευταία Δημοσίευση: Crabman

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)