Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ΣΤΑΣΥ - Τραμ
#11
(24-02-2016, 01:10 PM)CHRISTOS Έγραψε: Για το μετρό θα συμφωνήσω, αλλά για το τραμ απο που και ως που να εξυπηρετήσει τη μετακίνηση προς το κέντρο του Πειραιά ; Για τους ... αργόσχολους μπορεί να είναι ο,τι πρέπει, αλλά οταν και αν κυκλοφορήσει θα προξενήσει ακόμα μεγαλύτερο χάος απο το ηδη υπάρχον. Επειδή το μέσον αυτό απέτυχε παταγωδώς ειδικά την χειμερινή περίοδο στη παραλιακή γραμμή, αποφάσισε η προηγούμενη δημοτική αρχή λίγο πριν τις εκλογές να φορτώσει αρον-αρον (χωρις φυσικά να ερωτηθεί ο Πειραιώτης πολίτης) το πιο αργό μέσον που υπάρχει ανα την επικράτεια, χωρις κανένα σχέδιο, χωρις καμμία μελέτη και στο κέντρο της πόλης.

Μην αναπαράγουμε την στρεβλή επιχειρηματολογία για το τράμ. Συμφωνούμε ότι ήταν ένα έργο παντελώς αχρείαστο για την Αθήνα (αλλά πολύ χρήσιμο για τις μίζες των Ολυμπιακών Έργων).

Άχρηστο όμως δεν είναι. Λάθος σχεδιασμένο ήταν. Το ότι στην παραλιακή απέτυχε (και έχει κόσμο μόνο τα ΣΚ για βόλτες) οφείλεται ακριβώς στο γεγονός ότι συνέδεε την παραλιακή με το ...τίποτα. (ΣΕΦ). Όταν με το καλό θα μπεί στον Πειραιά, θα συνδέσει την Παραλιακή με τη φυσική της αφετηρία - τον Πειραιά και τότε θα αποκτήσει το ρόλο που του αρμόζει.

Και επειδή να το ξηλώσουμε δεν γίνεται, πρέπει να φροντίσουμε να αποκτήσει αυτόν τον ρόλο.
Ο Πειραιάς δεν θα αντιμετωπίσει πρόβλημα από τη διέλευση του τραμ. Ούτε λωρίδες κυκλοφορίας τρώει ούτε τίποτα. Αν εννοούμε βέβαια ότι θα φάει καμιά πεντακοσαριά ΠΑΡΑΝΟΜΕΣ θέσεις στάθμευσης (ΕΠΙ της Λαμπράκη, ΕΠΙ της Εθν. Αντιστάσεως, ΕΠΙ της Βασ. Γεωργίου) τότε ναι, ο Πειραιάς έχει πρόβλημα.
Το ζητουμενο όμως ποιό ήταν; Να διατηρήσουμε την άναρχη κυκλοφορία και παράνομη στάθμευση;;
Εδώ και δύο χρόνια έχουν εφαρμοστεί μονοδρομήσεις. Όπου λειτούργησαν λεωφορειολωρίδες αντίθετης ροής (Ηρ. Πολυτεχνείου, 2ας Μεραρχίας) έχουν απόλυτη επιτυχία και σχεδόν μηδενική παραβατικότητα. Όπου "χρίσθηκε" λεωφορειόδρομος ομόρροπης ροής (Τσαμαδού), τον γράψανε εκεί που ξέρανε.
Επειδή τον ξέρω πολύ καλά τον Πειραιά, 15 χρόνια πλέον, συνηγορώ υπέρ της άποψης ότι η συνδυασμένη έλευση του μετρό ΚΑΙ του τράμ θα είναι αυτή που θα δώσει ανάσα. Όποιος έρχεται από νότια να μπαίνει με το τράμ, όποιος έρχεται από Αθήνα με τον ΗΣΑΠ και όλα τα δυτικά προάστια με το μετρό. Να δείτε για πότε θα αραιώσει η κίνηση. Δεν βλέπετε πόσο άδειασε η Λ. Βουλιαγμένης μόλις ξεκίνησε το μετρό;;
Απάντηση
#12
(24-02-2016, 01:10 PM)CHRISTOS Έγραψε: Για το μετρό θα συμφωνήσω, αλλά για το τραμ απο που και ως που να εξυπηρετήσει τη μετακίνηση προς το κέντρο του Πειραιά ; Για τους ... αργόσχολους μπορεί να είναι ο,τι πρέπει, αλλά οταν και αν κυκλοφορήσει θα προξενήσει ακόμα μεγαλύτερο χάος απο το ηδη υπάρχον. Επειδή το μέσον αυτό απέτυχε παταγωδώς ειδικά την χειμερινή περίοδο στη παραλιακή γραμμή, αποφάσισε η προηγούμενη δημοτική αρχή λίγο πριν τις εκλογές να φορτώσει αρον-αρον (χωρις φυσικά να ερωτηθεί ο Πειραιώτης πολίτης) το πιο αργό μέσον που υπάρχει ανα την επικράτεια, χωρις κανένα σχέδιο, χωρις καμμία μελέτη και στο κέντρο της πόλης.

Κατ' αρχάς, καλωσήρθες στην κοινότητα! Wink

Θα εξυπηρετήσει. Γιατί θα είναι το μόνο μέσο που θα σε πηγαίνει Πειραιά χωρίς να κολλήσει στη κίνηση. Ειδικά κατά τις ώρες αιχμής από το τον Άγιο Κοσμά μέχρι την Αμφιθέας και στο ύψος του ΣΚΑΙ το Α1 δεν προχωράει. Αντίθετα, το τραμ δεν αντιμετωπίζει τέτοιο πρόβλημα, καθώς κινείται σε λωρίδα αποκλειστικής κυκλοφορίας.

Τώρα, το τραμ λογικό είναι να "απέτυχε" στην παραλιακή, καθώς όπως πολύ σωστά απάντησε και ο προλαλήσας, τερμάτιζε στο πουθενά και αναγκαστικά έπρεπε να κάνει κανείς μετεπιβίβαση, είτε στη γραμμή 1, είτε στα λεωφορεία. Όταν θα μπει Πειραιά, τα πράγματα θα αλλάξουν.

Παράλληλα, λογικό είναι το τραμ να είναι αργό, γιατί σχεδόν σε όλον τον κόσμο το τραμ είναι ένα αργό μέσο. Δεν είναι TGV! Άν το τραμ πήγαινε κομμάτια, θα το έβλεπες να μαζεύει αυτοκίνητα, πεζούς, παιδάκια, ποδηλάτες, σκυλάκια και γατάκια!

Τέλος, για τα συγκοινωνιακά έργα τα οποία θα ωφελήσουν συνολικά τον πληθυσμό της μητροπολιτικής Αθήνας δεν υπάρχει λόγος να ερωτηθούν οι πολίτες...
Απάντηση
#13
Καλώς σας βρήκα. Επειδή είμαι μόνιμος κάτοικος της περιοχής, έχω να σας επισημάνω τα εξής :
1. Στην Τσαμαδού έχω προσωπική εμπειρία οπου 3 φορές ειτε λόγω βλαβης λεωφορείου, ειτε πρόκλησης ατυχήματος να έχει παραλύσει εντελώς η κυκλοφορία και ο κόσμος να περιμένει ωρα στις επόμενες στάσεις. Κάτι παρόμοιο και στην Ελ. Βενιζέλου οπου ειναι η κάθοδος του 049, 915 και 300.
2. Οι περιβόητες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις έγιναν απο παντελώς άσχετους με συνέπεια να επιβαρυνθούν στενοί δρόμοι, ενω παρατηρούμε τωρα ενα κεντρικότατο και φαρδύ δρόμο οπως η λεωφόρος Β. Γεωργίου, να έχει σχεδόν ανύπαρκτη κυκλοφορία.
3. Το κατά πόσο ηταν ειτε παράνομες, ειτε νόμιμες οι θέσεις στάθμευσης των ΙΧ αυτοκινήτων που καταργήθηκαν είναι εντελώς διαφορετικό θέμα, διότι (υποτίθεται) οτι το κράτος εισπράττει τέλη κυκλοφορίας/στάθμευσης και ουδείς νοιάστηκε που στο καλό θα κατευθυνθούν.
4. Καμμία εξυπηρέτηση δεν προσφέρει το τραμ προς την παραλιακή, αφου δεν μπορεί να εξυπηρετήσει τον κόσμο απο/προς οποιοδήποτε σημείο του λιμανιού. Προσωπικά δε τη μία και μοναδική φορά που έκανα το λάθος να το χρησιμοποιήσω προς το Ασκληπιείο, μέτρησα 10-15 λεπτά περισσότερα απο το λεωφορείο στην ίδια ακριβώς διαδρομή (Φάληρο - Βούλα).
5. Εχει ηδη επιβαρύνει την κυκλοφορία όλων των λεωφορείων προς Ν. Φάληρο, οπου έχοντας μετρήσει τον απαιτούμενο χρόνο σε σύγκριση με πριν, τα αποτελέσματα είναι τραγικά. Απλά να θυμίσω οτι μόλις πριν λίγα χρόνια είχαν πολύ σωστά δημιουργηθεί λεωφοριολωρίδες προτεραιότητας, που βέβαια εξαφανίστηκαν.
Τέλος οπως ηδη γνωρίζουμε, δεν πρόκειται να αγοραστούν νέοι συρμοί και ο προγραμματισμός λέει οτι θα χρησιμοποιηθούν οι υπάρχοντες με ανακάτεμα στις υπάρχουσες γραμμές, οπότε ζήσε
Μάη μου....
Απάντηση
#14
Καλώς όρισες κι από μένα
(25-02-2016, 02:05 PM)CHRISTOS Έγραψε: Καλώς σας βρήκα. Επειδή είμαι μόνιμος κάτοικος της περιοχής, έχω να σας επισημάνω τα εξής :
1. Στην Τσαμαδού έχω προσωπική εμπειρία οπου 3 φορές ειτε λόγω βλαβης λεωφορείου, ειτε πρόκλησης ατυχήματος να έχει παραλύσει εντελώς η κυκλοφορία και ο κόσμος να περιμένει ωρα στις επόμενες στάσεις. Κάτι παρόμοιο και στην Ελ. Βενιζέλου οπου ειναι η κάθοδος του 049, 915 και 300.
2. Οι περιβόητες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις έγιναν απο παντελώς άσχετους με συνέπεια να επιβαρυνθούν στενοί δρόμοι, ενω παρατηρούμε τωρα ενα κεντρικότατο και φαρδύ δρόμο οπως η λεωφόρος Β. Γεωργίου, να έχει σχεδόν ανύπαρκτη κυκλοφορία.
Η Τσαμαδού είναι θεωρητικά δρόμος αποκλειστικής κυκλοφορίας λεωφορείων. Αυτό σημαίνει πως α) δεν θα έπρεπε να υπάρχουν οχήματα που να εμπλακούν σε ατύχημα με λεωφορείο και β) τις πρώτες μέρες που εφαρμόστηκε με έλεγχο και κλήσεις από την τροχαία, το 218 έκανε τη διαδρομή ΗΣΑΠ Πειραιά - Φάληρο σε χρόνο καλύτερο του ΗΣΑΠ.
Οι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις έκαναν τον Πειραιά μια πιο σύγχρονη πόλη με μονοδρομήσεις. Ένας μονόδρομος 4 λωρίδων κυκλοφορίας μπορεί να υποστηρίξει 10-15% περισσότερα οχήματα από μία οδό 2+2 λωρίδων, άρα αν δεν τριπλοπαρκάρει ο Ελληνάρας, η μονοδρόμηση οδηγεί σε μείωση της κίνησης. Αυτό που θέλει να φτιαχτεί είναι οι στάσεις στο Πασαλιμάνι επί της Γρ. Λαμπράκη που κάθε λεωφορείο σταματάει όπου να ναι, ίσως επειδή μεταφέρθηκαν εκεί σε διαφορετικά χρονικά πλαίσια. Μία στάση μπροστά στην πλ. Κανάρη και κατάργηση της στάσης "Υπουργείο"

(25-02-2016, 02:05 PM)CHRISTOS Έγραψε: 3. Το κατά πόσο ηταν ειτε παράνομες, ειτε νόμιμες οι θέσεις στάθμευσης των ΙΧ αυτοκινήτων που καταργήθηκαν είναι εντελώς διαφορετικό θέμα, διότι (υποτίθεται) οτι το κράτος εισπράττει τέλη κυκλοφορίας/στάθμευσης και ουδείς νοιάστηκε που στο καλό θα κατευθυνθούν.

Το ότι πληρώνει κανείς τέλη κυκλοφορίας, δεν σημαίνει ότι έχει δικαίωμα να παρκάρει οπουδήποτε. Από τη στιγμή που είναι παράνομος (ακόμα και αν έχει μέρος της ευθύνης η πολιτεία) πρέπει να πληρώνει πρόστιμο και να χάνει τις πινακίδες του για κανένα μήνα, μπας και βάλει μυαλό. Το πρόβλημα με την έλλειψη πάρκινγκ είναι πολύ μεγάλο για να το αναλύσουμε, αλλά πιστεύω πως φταίμε κυρίως οι πολίτες που αγοράζαμε 2 και 3 αυτοκίνητα σε κάθε οικογένεια, χωρίς να σκεφτόμαστε πώς επηρεάζουμε τους συμπολίτες μας. Κυρίως οι πολυκατοικίες που δεν έχουν υπόγεια γκαράζ και πυλωτή ή έχουν λιγότερες θέσεις στάθμευσης από τα διαμερίσματα συμβάλουν αρνητικά στο πρόβλημα. Όταν είμαστε 24οι στον κόσμο στα ΙΧ ανά κάτοικο νομίζω πως έχουμε σοβαρό πρόβλημα και αυτό πρέπει να ψάξουμε πρώτα.

(25-02-2016, 02:05 PM)CHRISTOS Έγραψε: 4. Καμμία εξυπηρέτηση δεν προσφέρει το τραμ προς την παραλιακή, αφου δεν μπορεί να εξυπηρετήσει τον κόσμο απο/προς οποιοδήποτε σημείο του λιμανιού. Προσωπικά δε τη μία και μοναδική φορά που έκανα το λάθος να το χρησιμοποιήσω προς το Ασκληπιείο, μέτρησα 10-15 λεπτά περισσότερα απο το λεωφορείο στην ίδια ακριβώς διαδρομή (Φάληρο - Βούλα).
5. Εχει ηδη επιβαρύνει την κυκλοφορία όλων των λεωφορείων προς Ν. Φάληρο, οπου έχοντας μετρήσει τον απαιτούμενο χρόνο σε σύγκριση με πριν, τα αποτελέσματα είναι τραγικά. Απλά να θυμίσω οτι μόλις πριν λίγα χρόνια είχαν πολύ σωστά δημιουργηθεί λεωφοριολωρίδες προτεραιότητας, που βέβαια εξαφανίστηκαν.
Τέλος οπως ηδη γνωρίζουμε, δεν πρόκειται να αγοραστούν νέοι συρμοί και ο προγραμματισμός λέει οτι θα χρησιμοποιηθούν οι υπάρχοντες με ανακάτεμα στις υπάρχουσες γραμμές, οπότε ζήσε
Μάη μου....

Το ΤΡΑΜ στην παραλιακή θέλει κάποιες βελτιώσεις, γιατί δημιουργήθηκε εν πολλοίς για τους Ολυμπιακούς αγώνες και τις ολυμπιακές εγκαταστάσεις της παραλίας. Σίγουρα θέλει κατάργηση στάσεων, για να γίνει κάτι πιο κοντά σε ελαφρύ μετρό (στο κομμάτι της παραλίας μόνο). Σε θέμα χρονοαπόστασης θα συμφέρει μόνο όταν φτάσει Πειραιά (τώρα με τη μετεπιβίβαση χάνεται αρκετός χρόνος) καθώς σήμερα χρειάζεται 45' για τη διαδρομή Βούλα - Ν. Φάληρο. Αντίστοιχα το Α1 για αυτή τη διαδρομή χρειάζεται από 30' το βράδυ μέχρι 45-50' στην αιχμή και πολύ περισσότερο χρόνο το καλοκαίρι που είναι αδιάβατη η Ποσειδώνος. Για μένα η χάραξη του ΤΡΑΜ στον Πειραιά είναι απαίσια, αλλά γι' αυτό εν πολλοίς ευθύνεται η μητρόπολη και ο δήμος Πειραιά που έθεταν βέτο σε εναλλακτικές προτάσεις (όπως και η μη υπογειοποίηση του ΗΣΑΠ για να κυκλοφορήσει πάνω στο διάδρομό του το ΤΡΑΜ.
Τέλος σχετικά με το τροχαίο υλικό, αυτή τη στιγμή έχουμε τέτοια "σπατάλη" τροχαίου υλικού που υπάρχει δυνατότητα να ανοίξει η επέκταση του Πειραιά και να βελτιωθεί και η συχνότητα. Σήμερα υπάρχουν 35 οχήματα και χρησιμοποιούνται 9 στο Σύνταγμα - Βούλα, 7 στο Σύνταγμα - ΣΕΦ και 5 στο ΣΕΦ - Βούλα, σύνολο 21 από τα 35. Άρα δεν υπάρχει πρόβλημα τροχαίου υλικού.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
Απάντηση
#15
Κατ΄εμέ δεν χωρά αμφιβολία για τη χρησιμότητα του τραμ και των μονοδρομήσεων του Πειραιά, όπως αναλύθηκε και παραπάνω. Αυτό που πρέπει να αναφερθεί είναι ότι η (εξαιρετικά λανθασμένη) μη υπογειοποίηση του ΗΣΑΠ οφείλεται αποκλειστικά στην έλλειψη χρηματικών πόρων και όχι σε αντιδράσεις (οι όποιες αντιδράσεις ήταν υπέρ της υπογειοποίησης και όχι κατά), ενώ η κυκλική πορεία διαμορφώθηκε έτσι ούτως ώστε να μην δημιουργηθεί κυκλοφοριακό κομφούζιο σε κανένα άξονα.
Προκαθορισμένες ανταποκρίσεις μεταξύ ΜΣΤ και τροφοδοτικών γραμμών τώρα!
Απάντηση
#16
(28-02-2016, 02:26 AM)Desiro Έγραψε: Κατ΄εμέ δεν χωρά αμφιβολία για τη χρησιμότητα του τραμ και των μονοδρομήσεων του Πειραιά, όπως αναλύθηκε και παραπάνω. Αυτό που πρέπει να αναφερθεί είναι ότι η (εξαιρετικά λανθασμένη) μη υπογειοποίηση του ΗΣΑΠ οφείλεται αποκλειστικά στην έλλειψη χρηματικών πόρων και όχι σε αντιδράσεις (οι όποιες αντιδράσεις ήταν υπέρ της υπογειοποίησης και όχι κατά), ενώ η κυκλική πορεία διαμορφώθηκε έτσι ούτως ώστε να μην δημιουργηθεί κυκλοφοριακό κομφούζιο σε κανένα άξονα.
Βασικά η κυκλική πορεία επιλέχτηκε γιατί αρνήθηκαν οι περίοικοι να διέλθει από Τζαβέλλα και στις δύο κατευθύνσεις, το οποίο θα ήταν και η καλύτερη επιλογή, γιατί από τότε που αντιδρομήθηκε η Ομηρίδου Σκυλίτση προς Φάληρο, η Τζαβέλλα έχει σημαντικά λιγότερη κίνηση. Το πρόβλημα θα ήταν επί της Γρηγ.Λαμπράκη που ακόμα και μονή γραμμή θα δημιουργεί κομφούζιο, πόσο μάλλον αν ήταν διπλή! Αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι το ότι οι κάτοικοι δέχτηκαν να διέλθει το τραμ μόνο υπό τον όρο ότι θα γινόταν υπογειοποίηση του ΗΣΑΠ και το τραμ θα περνούσε από πάνω. Τώρα που δεν έγινε τίποτα απ' όλα αυτά, πως και δεν διαμαρτύρονται; Ή το μόνο τους πρόβλημα ήταν να μην περάσει από Τζαβέλλα; Όπως και να 'χει το πράγμα, θεωρώ ότι με τη χάραξη που τελικά επιλέχτηκε, το καλύτερο θα ήταν να εγκαταλειφθεί ο σταθμός στην Πλ.Καραϊσκάκη (άλλωστε τα έργα στο σημείο δεν έχουν ξεκινήσει ακόμα) και η διαδρομή να γίνει κυκλική. Δηλάδή Μ.Ασίας-Γρ.Λαμπράκη-Βασ.Γεωργίου-Εθν.Αντιστάσεως-Ομ.Σκυλίτση κτλ. Μόνο έτσι θα εξυπηρετηθεί το κεντρικό κομμάτι του Πειραιά στην κατεύθυνση προς Βούλα και θεωρώ ότι άμεση πρόσβαση στο Λιμάνι είναι λιγότερο σημαντική σ' αυτή τη φάση...
Απάντηση
#17
Τελικά παιδιά το έργο πότε θα ολοκληρωθεί? είχαν πει για Φεβρουάριο του 2016, αλλά φαίνεται ότι αργεί ακόμα πολύ. Προβλέπεται μέσα στο 2016 να έχει τελειώσει ή μπα?
Απάντηση
#18
Δεν έχω την πρόθεση να κάνω κατάχρηση του φιλόξενου χώρου εδω, αλλά θα πρέπει να διευκρινίσουμε ορισμένα πράγματα που έχουν σχέση με την περιβόητη 'επέκταση' του τραμ στο κέντρο του Πειραιά :
1. Τα ατυχήματα που προανέφερα στην οδό Τσαμαδού, προκλήθηκαν εξ αιτίας της υπερφόρτωσης όλων των κάθετων δρόμων, αφου τα διάφορα οχήματα ψάχνουν απεγνωσμένα εναλλακτικούς τρόπους να γλυτώσουν τη 'ζούγκλα' που έχει δημιουργηθεί. Απλά να αναφέρω χθεσινή χρονομέτρηση στις 19.25 απο την οδό Ευαγγελιστρίας (στο ύψος του Τζάμπο) - Γρ. Λαμπράκη - Ελ. Βενιζέλου πάλι στο ίδιο ύψος το χρόνο ρεκορ των 22 (!!!) λεπτών.
2. Και οι δικές μου πληροφορίες λένε οτι το πρόγραμμα προέβλεπε την υπογειοποίηση του ΗΣΑΠ στην Ομ. Σκυλίτση, το οποίο σκανδαλωδώς άλλαξε με αποτέλεσμα το απίστευτο μποτιλιάρισμα στην είσοδο προς Πειραιά ειδικά τις ώρες αιχμής.
3. Δεν ξέρω αν στην περίοδο του νεοπλουτισμού κάποιοι 'έπένδυσαν' στο να αγοράζουν και 1 και 2 και 3 αυτοκίνητα, προσωπικά σε 4μελή οικογένεια έχουμε ΕΝΑ και μοναδικό - πληρώνω σε μόνιμη βάση γκαραζ 500 μέτρα απο το σπίτι μου, ομως έχω δικαίωμα να προσεγγίσω εστω και για 2 λεπτά (για ώρα ανάγκης βρε αδελφέ !!) το σπίτι μου, πράγμα που αυτή τη στιγμή ουτε κατα φαντασία μπορεί να επιτευχθεί. Θα επαναλάβω οτι έχουν δικαίωμα κυκλοφορίας ΚΑΙ τα αυτοκίνητα. Δεν είναι δυνατόν να τα πάμε στη ... χωματερή εξ αιτίας του τραμ.
4. Το άλλο μέγα σκάνδαλο είναι να βλέπεις την πλήρη εγκατάλειψη της ηδη υπάρχουσας σύνδεσης του ΟΣΕ στον Αγιο Διονύση, οπου απο τη μια παρατηρεί κανεις εναν ερειπωμένο σταθμό, σκουριασμένες γραμμές και τον κόσμο που ειτε φτάνει, ειτε αναχωρεί μολις λίγα μέτρα απο το λιμάνι να ταλαιπωρείται ανάμεσα στις ουρές των ταξί και οποιουδήποτε άλλου ρυπογόνου μέσου.
5. Δεν γνωρίζω τον αριθμό των διαθέσιμων συρμών του τραμ, απλά διερωτώμαι δεν είναι λογικό να υπάρχει σε καθημερινή βάση ένας αριθμός που ειτε θα παρουσιάζουν βλάβες, ειτε θα γίνεται κάποια συντήρηση.
6. Τελικά το τραμ (οποτε και αν τελειώσει) θα δουλεύει ανταγωνιστικά με την (ηδη υποβαθμισμένη) γραμμή Α1 ;
Απάντηση
#19
(02-03-2016, 04:17 PM)CHRISTOS Έγραψε: 4. Το άλλο μέγα σκάνδαλο είναι να βλέπεις την πλήρη εγκατάλειψη της ηδη υπάρχουσας σύνδεσης του ΟΣΕ στον Αγιο Διονύση, οπου απο τη μια παρατηρεί κανεις εναν ερειπωμένο σταθμό, σκουριασμένες γραμμές και τον κόσμο που ειτε φτάνει, ειτε αναχωρεί μολις λίγα μέτρα απο το λιμάνι να ταλαιπωρείται ανάμεσα στις ουρές των ταξί και οποιουδήποτε άλλου ρυπογόνου μέσου.
5. Δεν γνωρίζω τον αριθμό των διαθέσιμων συρμών του τραμ, απλά διερωτώμαι δεν είναι λογικό να υπάρχει σε καθημερινή βάση ένας αριθμός που ειτε θα παρουσιάζουν βλάβες, ειτε θα γίνεται κάποια συντήρηση.
6. Τελικά το τραμ (οποτε και αν τελειώσει) θα δουλεύει ανταγωνιστικά με την (ηδη υποβαθμισμένη) γραμμή Α1 ;

4. Συμφωνώ απόλυτα. Ο ΟΣΕ όντας ίσως ο πιο απαράδεκτος οργανισμός στην Ελλάδα, έκρινε λίγο πριν τους Ολυμπιακούς Αγώνες ότι στο σταθμό του Αγ. Διονυσίου δεν μπορεί να προσεγγίσει η ηλεκτροκίνηση (εν μέρει σωστό γιατί μπλέκεται με το ασύμβατο δίκτυο του τρόλεϊ 17). Έτσι μιας και θεωρητικά θα είχαμε ηλεκτροκίνηση από τον Οκτώβριο του 2005 (σύμβαση 994/2005) θα έπρεπε να καταργηθεί ο σταθμός και να λειτουργεί μόνο ο σταθμός στην Κόνωνος (τέως σταθμός Πελοποννήσου) Εδώ αρχίζουν τα λάθη. Ο σταθμός της Κόνωνος δεν χωράει τη σύνθεση του IC, άρα μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο από "προαστιακά" - τοπικά τραίνα. Το λιμάνι έχει μείνει χωρίς απευθείας σύνδεση με το υπεραστικό δίκτυο και λόγω αντιδράσεων των κατοίκων στα Σεπόλια (που θέλουν υπόγειο τραίνο) η ηλεκτροκίνηση δεν έχει προχωρήσει από το 2005 μέχρι και σήμερα. Πριν μερικούς μήνες υπογράφτηκε νέα σύμβαση και ελπίζω να δω να ξεκινούν εργασίες μπας και κατέβει ηλεκτρικό τραίνο στον Πειραιά.
5. Σε όλο τον πολιτισμένο κόσμο η ανάγκη για εφεδρικούς συρμούς κινείται περίπου στο 10-20% των συνολικών οχημάτων ανάλογα με την αξιοπιστία των οχημάτων. Στο μετρό (το άλλο μισό της ΣΤΑ.ΣΥ) τηρείται αυτό το ποσοστό, αντίθετα από τον ΗΣΑΠ που είναι σε διαδικασία αποσύνθεσης.
6. Αυτό δεν το γνωρίζω, ίσως ούτε και ο ΟΑΣΑ. Η δική μου λογική λέει ότι θα κοπεί το Α1 και τα Β1 - 130 θα γίνουν τροφοδοτικά του ΤΡΑΜ. Ο ΟΑΣΑ έκανε σχεδόν 3 χρόνια να τοπικοποιήσει τις γραμμές του Περιστερίου στον Αγ. Αντώνιο. Τώρα τι θα κάνει με το ΤΡΑΜ...
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
Απάντηση
#20
(02-03-2016, 07:15 PM)nikos1991 Έγραψε: Αυτό δεν το γνωρίζω, ίσως ούτε και ο ΟΑΣΑ. Η δική μου λογική λέει ότι θα κοπεί το Α1 και τα Β1 - 130 θα γίνουν τροφοδοτικά του ΤΡΑΜ. Ο ΟΑΣΑ έκανε σχεδόν 3 χρόνια να τοπικοποιήσει τις γραμμές του Περιστερίου στον Αγ. Αντώνιο. Τώρα τι θα κάνει με το ΤΡΑΜ...
Πάντως αν θυμάστε, και οι αρχικές γραμμές του τραμ στη Ν.Σμύρνη ήταν σχεδόν εξ ολοκλήρου παράλληλες με τη γραμμή 110: Πλ.Κολοκοτρώνη-Ν.Σμύρνη-Παλ.Φάληρο και παρ' όλα η γραμμή δεν καταργήθηκε αμέσως. Μάλιστα ούτε καν καταργήθηκε λόγω χαμηλής επιβατικής κίνησης, αφού τα λεωφορεία ήταν γεμάτα. Καταργήθηκε γιατί απλούστατα κανείς δεν έμπαινε στα τραμ που κυκλοφορούσαν άδεια και (σωστά κατά τη γνώμη μου) ήθελαν η επένδυση που έκαναν να "βγάλει τουλάχιστον τα λεφτά της" αφού τα λεωφορεία του 110 μπορούσαν να κυκλοφορήσουν σε οποιαδήποτε άλλη γραμμή. Οπότε μην είμαστε και βέβαιοι ότι θα καταργηθούν με τη μία όλες οι γραμμές. Βέβαια τώρα διανύουμε μια εντελώς διαφορετική περίοδο που ο ΟΑΣΑ προσπαθεί να "κόψει" από παντού, αλλά και πάλι πιστεύω ότι αρχικά θα αφήσει τις γραμμές ως έχουν για να δει μετά αν κάποιες χρήζουν κατάργησης/αραίωσης κτλ. Αν και κατά τη γνώμη μου το πιο πιθανό να κοπεί στο Ν.Φάληρο είναι το 218 που έχει ΑΚΡΙΒΩΣ την ίδια χάραξη με το τραμ και όχι τα Α1/Β1 κτλ που ξεκινούν από Ακτή Ξαβερίου.
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 4 Επισκέπτης (ες)