Δημοσιεύσεις: 369
Θέματα: 6
Εγγραφή: 11-10-2009
Λογικά θα είναι ΥΝΟ 94.. ή 95.. ΥΝΡ ακόμα σε επαγγελματικά δεν έχει βγει. Εκτός κι αν πάρει την πινακίδα του καμμένου, αλλά αυτό είναι απίθανο
Δημοσιεύσεις: 86
Θέματα: 0
Εγγραφή: 27-12-2009
(07-07-2010, 02:05 AM)kostas260 Έγραψε: Λογικά θα είναι ΥΝΟ 94.. ή 95.. ΥΝΡ ακόμα σε επαγγελματικά δεν έχει βγει. Εκτός κι αν πάρει την πινακίδα του καμμένου, αλλά αυτό είναι απίθανο
Kαλημερα αγαπητοι φιλοι. Το SOLARIS οντως πηρε αριθμο κυκλοφοριας και ενταχθηκε στο στολο ο οποιος ειναι ΥΝΝ 9940 και φυσικα αριθμο παρμπριζ 940
Δημοσιεύσεις: 369
Θέματα: 6
Εγγραφή: 11-10-2009
07-07-2010, 11:41 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 07-07-2010, 11:48 AM από kostas260.)
Χμμμ, φαίνεται ότι εντάσεται στα βαρέα επαγγελματικά ή είναι ξέμπαρκος συνδυασμός.... σε ευχαριστούμε πολύ δώρα.
Επιβεβαίωση: ο αριθμός ανήκει στα βαρέα επαγγελματικά
Δημοσιεύσεις: 1.793
Θέματα: 742
Εγγραφή: 22-08-2009
Φαινεται οτι η ΕΘΕΛ εχει κρατησει μια σειρα πινακιδων κοντα σ αυτες των solaris.
dora σ'ευχαριστουμε για τις πληροφοριες.
Ενημερωθηκε το πρωτο post.
Δημοσιεύσεις: 369
Θέματα: 6
Εγγραφή: 11-10-2009
Μπορεί, αλλά έχουν δοθεί σε άλλα οχήματα προηγούμενες πινακίδες. Πιστεύω ότι οι πινακίδες είναι τυχαίες. Εκτός αυτού ταιριάζει η πινακίδα και σε καινούργιες βαρέων οχημάτων. Άρα είναι καθαρά τυχαία ότι δόθηκε αυτή που ήταν κοντά. Για του λόγου το αληθές, η προηγούμενη παρατήρηση ήταν 9932 σε φορτηγό
Δημοσιεύσεις: 168
Θέματα: 4
Εγγραφή: 21-09-2009
11-07-2010, 06:00 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 11-07-2010, 06:01 PM από O302S.)
Η διεύθυνση συγκοινωνιών Πειραιά έχει ειδικό τμήμα έκδοσης αδειών για
επαγγελματικά, οπότε και δεσμεύει από κάθε συνδυασμό γραμμάτων κάποια
νούμερα, κατά κανόνα την ένατη χιλιάδα και αν τα αποθέματα το επιτρέπουν
(βλ. ΥΝΖ...). Από αυτά τα νούμερα παίρνει η ΕΘΕΛ (που έχει προφανώς έδρα
σε περιοχή που υπάγεται στη διεύθυνση Πειραιά, εσείς τα ξέρετε καλύτερα
αυτά) για τα αστικά λεωφορεία. Επίσης κάποια από αυτά τα νούμερα
δεσμεύονται επιπλέον για βαριά επαγγελματικά, φορτηγά και πούλμαν κατά
κύριο λόγο, δεν ξέρω όμως για ποιο λόγο. Δείτε ας πούμε τα λεωφορεία της
Αίγινας, πάντα παίρνουν νούμερα από αυτά τα τελευταία, το ίδιο και η
συντριπτική πλειοψηφία των λεωφορείων και πούλμαν με έδρα το λιμάνι και
πέριξ. Από τα ίδια νούμερα παίρνουν και μεμονωμένα αστικά της ΕΘΕΛ, είτε
λόγω αλλαγής πινακίδας είτε όπως στην περίπτωση της νέας νταλίκας. Η νέα
νταλίκα πήρε νούμερο από αυτή τη σειρά, δηλαδή το 9939 θα δόθηκε σε
πρόσφατο βαρύ όχημα λίγο καιρό πριν τη νταλίκα, το 9941 θα δοθεί σε κάποιο
άλλο όχημα, κανένα από τα δύο όμως δεν είναι (το πιθανότερο...) της ΕΘΕΛ.
Η ΕΘΕΛ θα ξαναδεσμεύσει συγκεκριμένη ποσότητα από x συνεχόμενα νούμερα
Πειραιά μόνο σε μεγάλη παραγγελία x πλήθους οχημάτων.
Δημοσιεύσεις: 369
Θέματα: 6
Εγγραφή: 11-10-2009
Αυτό ακριβώς είπα, απλά ο O302S το διατύπωσε καλύτερα. Το ίδιο έγινε και με 2-3 άλλα νούμερα που δόθηκαν σε άλλα λεωφορεία της ΕΘΕΛ, εκτός από το GN που πήρε πινακίδες από νούμερα που είχε δεσμεύσει ήδη η ΕΘΕΛ για τα solarinia.
Δημοσιεύσεις: 1.119
Θέματα: 16
Εγγραφή: 29-09-2009
Το ιδιο ομως εχει γινει και στα μικρα για τα ΑμΕΑ καθως και σε καποια μικρα τουριστικα...
Δημοσιεύσεις: 452
Θέματα: 33
Εγγραφή: 16-11-2009
(11-07-2010, 06:00 PM)O302S Έγραψε: ...αυτά τα νούμερα παίρνει η ΕΘΕΛ (που έχει προφανώς έδρα
σε περιοχή που υπάγεται στη διεύθυνση Πειραιά, ...
Η Ε.ΘΕ.Λ. εδρεύει στο Αμαξοστάσιο Ρέντη, εξ ου και οι αριθμοί Πειραιά που έχουν τα Solaris αλλά και τα Irisbus φυσικού αερίου (ΥΝ?-????).
Δημοσιεύσεις: 369
Θέματα: 6
Εγγραφή: 11-10-2009
(12-07-2010, 11:55 AM)panos81 Έγραψε: Η Ε.ΘΕ.Λ. εδρεύει στο Αμαξοστάσιο Ρέντη, εξ ου και οι αριθμοί Πειραιά που έχουν τα Solaris αλλά και τα Irisbus φυσικού αερίου (ΥΝ?-????).
Άμα ήξερες και σε ποιον μίλαγες για πινακίδες
. Τεσπα, οι πινακίδες του πειραιά δίνονται από την εποχή που βάλανε τα ΥΜΙ το 1998 με 2000. Πιο πριν δίνονταν απ' την αθήνα