Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 4 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Βάρδιες ΟΣΥ
#11
(19-06-2015, 03:15 AM)georgio Έγραψε: Λεω το αμαξι που σχολαει το μεσημερι γυρω στις 16:00...το απογευμα ειναι με 5 αμαξια το 237
Για την πρωινή διακοπή της Ηλιούπολης έγραψες πριν, που είναι αυτό που είπαμε..
Το αμάξι που σχολάει νωρίς το μεσημέρι είναι το Καρτ.1, που είναι 8ωρη βάρδια και Β'μέρος κατσαρής (το Α' είναι στο Καρτ.4 όπως σου έγραψα στο αντίστοιχο topic)
1610 φορτώνει από Δάφνη και σχολάει..

Λίγο το θεματάκι με τις ορολόγιες να έχουμε, για να μην μπερδευόμαστε..
Διακοπή, κατσαρή, αυτοδρομολόγηση, κτλ..! Wink
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Απάντηση
#12
(19-06-2015, 03:21 AM)MrVanHool Έγραψε: Για την πρωινή διακοπή της Ηλιούπολης έγραψες πριν, που είναι αυτό που είπαμε..
Το αμάξι που σχολάει νωρίς το μεσημέρι είναι το Καρτ.1, που είναι 8ωρη βάρδια και Β'μέρος κατσαρής (το Α' είναι στο Καρτ.4 όπως σου έγραψα στο αντίστοιχο topic)
1610 φορτώνει από Δάφνη και σχολάει..

Λίγο το θεματάκι με τις ορολόγιες να έχουμε, για να μην μπερδευόμαστε..
Διακοπή, κατσαρή, αυτοδρομολόγηση, κτλ..! Wink
Ωραιος! Ναι δεν το έθεσα σωστα εχεις δικιο!
Σας ευχαριστώ και τους δυο!
Απάντηση
#13
(19-06-2015, 03:06 AM)MrVanHool Έγραψε: Τα παραδείγματα στα έφερα για να δεις ότι το 4ωρο που είπες, δεν ισχύει, ή ότι μιλάμε για κατσαρές που πιάνεις τα ξημερώματα και σχολάς απόγευμα κυριολεκτικά!

Οι χρόνοι διαδρομής είναι στάνταρ και είναι υπολογισμένοι, όχι με την ψυχή στο στόμα.. 35' Στ.Δαφ - ΤΕ237 και 25' ΤΕ237 - ΑΜ ΕΛΛ. Όταν οι χρόνοι διαδρομής είναι οριακοί (ακόμα και στις εξαγωγές/εισαγωγές) αρχίζουν τα προβλήματα στην γραμμή...

Το όχημα είναι χρεωμένο σε οδηγό.. Αν πάρει φωτιά, αν το σπάσουν, το κλέψουν, ή για τον χ λόγο αποκλειστεί το μέρος, ποιος είναι υπεύθυνος για το όχημα που είναι μόνο του στο πουθενά? Ο σταθμάρχης, που του το αφήνουν να το προσέχει?! Γιατί, στα παραδείγματα που σου έφερα, το αμάξι σχολάει και πάει σε αφετηρία με ανοιχτό σταθμαρχείο για να το προσέχουν...

Αυτό είναι μια άλλη συζήτηση, όπου δεν ξέρω.. Όταν βλέπω το 418 με 5 άτομα το πολύ (έτσι όπως ΑΣΥΛΟΕΙΔΩΣ έχουν κρατήσει την διαδρομή του), ε δεν γίνεται να θέλω γκαζιέρες του ΑΜ ΑΝΘ! Το αν πρέπει να ξαναπάνε Midi (και νταλίκες πιθανώς, για Λούτσες και Α5 τουλάχιστον) στην Ανθούσα είναι μια άλλη ιστορία που δεν είναι η περίοδος να συζητηθεί, την στιγμή που ο στόλος της Ο.ΣΥ. είναι υπό διάλυση και δεν μπορείς να υπολογίσεις τίποτα..

Στο παράδειγμα που είπες για την κατσαρή των Τ. Κηφισιάς δεν βλέπω να παραβιάζεται κάτι. 3 ώρες είναι το ενδιάμεσο κενό (09:45-12:45) Παρομοίως, στο 237 η συνολική διάρκεια της κατσαρής είναι 12 ώρες (04:50-16:50) και 4 ώρες το ενδιάμεσο κενό (10:20-14:20).

Για το 237 πιστεψέ με το Δάφνη-ΤΕ237 βγαίνει με φυσιολογική οδήγηση σε 28'-30'. Προσωπικά, Καθημερινή δεν έχω τύχει ποτέ να κάνει πάνω από 30'. Και μην ξεχνάμε, η πλειοψηφία των οδηγών στο τελευταίο δρομολόγιο της βάρδιας τους όταν πάνε μετά για ΑΜ πάνε πιο γρήγορα από ότι στα υπόλοιπα δρομολόγια. Για το 25' ΤΕ237-ΑΜ ΕΛΛ πληροφοριακά η διαδρομή ΤΕ237-ΔΑΦΝΗ είναι 6 χλμ και κάνει στάσεις και έχει χρόνο διαδρομής 25' ενώ το ΤΕ237-ΑΜ ΕΛΛ είναι 4,6 χλμ χωρίς στάσεις και έχει τον ίδιο...

Στο εφεδρικό του Χ80 που το αφήνουν στην Ξαβερίου την ευθύνη την έχει ο σταθμάρχης;

Για το 418 η διαδρομή του είναι αυτή που είχε για χρόνια το παλιό 419. Είναι γεγονός ότι έχει πέσει πολύ η επιβατική του κίνηση κυρίως λόγω των σταθμών Μετρό (Άμυνα/Χολαργός). Επιπλέον, η διαδρομή του σε πολλά σημεία είναι σχετικά κοντά στις διαδρομές των 409/413 και 416 οπότε ούτως ή άλλως δεν απευθύνεται σε μεγάλο επιβατικό κοινό. Για τις γκαζιέρες το είπα για να μειωθούν τα νεκρά χιλιόμετρα και να μην χάνεται χρόνος στις βάρδιες. Η επιβατική κίνησή του σαφώς και δεν είναι για 12μετρο.

Στην Ανθούσα εφόσον δώθηκαν τόσα λεφτά για να έχει εγκαταστάσεις για ανεφοδιασμό και συντήρηση το θεωρώ λάθος να πάρει πάλι Diesel λεωφορεία. Νταλίκες μόνο για τις Λούτσες θα χρειαζόταν και ίσως για το 421. Το Α5 βολεύεται και με 12μετρα. Για τον στόλο γενικότερα πιστεύω ότι πρέπει να μειωθεί. Δεν μπορείς να έχεις 1860+ οχήματα ενώ χρειάζεσαι λιγότερα από 1200 στην αιχμή. Χώρια, που δεν μπορεί πλέον η Ο.ΣΥ. να τον συντηρήσει.
Απάντηση
#14
(19-06-2015, 03:45 AM)mercedes elbo Έγραψε: Στο παράδειγμα που είπες για την κατσαρή των Τ. Κηφισιάς δεν βλέπω να παραβιάζεται κάτι. 3 ώρες είναι το ενδιάμεσο κενό (09:45-12:45) Παρομοίως, στο 237 η συνολική διάρκεια της κατσαρής είναι 12 ώρες (04:50-16:50) και 4 ώρες το ενδιάμεσο κενό (10:20-14:20).

Για το 237 πιστεψέ με το Δάφνη-ΤΕ237 βγαίνει με φυσιολογική οδήγηση σε 28'-30'. Προσωπικά, Καθημερινή δεν έχω τύχει ποτέ να κάνει πάνω από 30'. Και μην ξεχνάμε, η πλειοψηφία των οδηγών στο τελευταίο δρομολόγιο της βάρδιας τους όταν πάνε μετά για ΑΜ πάνε πιο γρήγορα από ότι στα υπόλοιπα δρομολόγια. Για το 25' ΤΕ237-ΑΜ ΕΛΛ πληροφοριακά η διαδρομή ΤΕ237-ΔΑΦΝΗ είναι 6 χλμ και κάνει στάσεις και έχει χρόνο διαδρομής 25' ενώ το ΤΕ237-ΑΜ ΕΛΛ είναι 4,6 χλμ χωρίς στάσεις και έχει τον ίδιο...

Στο εφεδρικό του Χ80 που το αφήνουν στην Ξαβερίου την ευθύνη την έχει ο σταθμάρχης;

Για το 418 η διαδρομή του είναι αυτή που είχε για χρόνια το παλιό 419. Είναι γεγονός ότι έχει πέσει πολύ η επιβατική του κίνηση κυρίως λόγω των σταθμών Μετρό (Άμυνα/Χολαργός). Επιπλέον, η διαδρομή του σε πολλά σημεία είναι σχετικά κοντά στις διαδρομές των 409/413 και 416 οπότε ούτως ή άλλως δεν απευθύνεται σε μεγάλο επιβατικό κοινό. Για τις γκαζιέρες το είπα για να μειωθούν τα νεκρά χιλιόμετρα και να μην χάνεται χρόνος στις βάρδιες. Η επιβατική κίνησή του σαφώς και δεν είναι για 12μετρο.

Στην Ανθούσα εφόσον δώθηκαν τόσα λεφτά για να έχει εγκαταστάσεις για ανεφοδιασμό και συντήρηση το θεωρώ λάθος να πάρει πάλι Diesel λεωφορεία. Νταλίκες μόνο για τις Λούτσες θα χρειαζόταν και ίσως για το 421. Το Α5 βολεύεται και με 12μετρα. Για τον στόλο γενικότερα πιστεύω ότι πρέπει να μειωθεί. Δεν μπορείς να έχεις 1860+ οχήματα ενώ χρειάζεσαι λιγότερα από 1200 στην αιχμή. Χώρια, που δεν μπορεί πλέον η Ο.ΣΥ. να τον συντηρήσει.
Το εφεδρικο αμαξι του Χ80, οπως και του 400 στην Βασ.Ηρακλειου (που σχολαγε με το πρωτο διαλλειμα της αυτοδρομολογησης), αν και οπτικη επαφη δεν υπαρχει καλη, ο σταθμαρχης θα κληθει απο την εταιρεια αν γινει κατι..

Γιατι λοιπον να ακολουθει την ιδια διαδρομη, ενω εχει ανοιξει το Μετρο?! Εχει ανοιξει ο Χολαργος και εγω θα κατεβω στην Αμυνα να περπατησω να παω στην Αφετηρια, να περιμενω 15' για να παω στην 3η σταση στην Σαρανταπορου?! Και οταν ολος ο Ανω Χολαργος που εξυπηρετει, τους τραβαει στην Αμυνα, ε ποιος θα μεινει να το χρησιμοποιει?!?
Δημαρχειο Χολαργου-Σταθμος Χολαργου (κυκλικη) με Midακια του ΑΜ ΕΛΛ, ανα 10' (το παρα πολυ), αλλιως τον εχεις χασει τον οποιο κοσμο.. Περισσοτερα στο αντιστοιχο topic..

Οι Λουτσες μονο το καλοκαιρι θελουν υποχρεωτικα νταλικες, τον χειμωνα μια χαρα ειναι με τα 12μετρα! Το Α5 μπορει να σηκωθει και με μικρα, ναι, το 421 απο ΑΜ ΡΑΛ ειναι μια χαρα (Αγ.Ανα - ΑΜ ΑΝΘ?!), ενω υπαρχουν ενα σωρο γραμμες της Ανθουσας που θελουν Midi..
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Απάντηση
#15
Αγαπητά μέλη:

Οι πληροφορίες που καταγράφετε είναι πολύτιμες και γι' αυτόν τον λόγο κρίνεται αναγκαία η δημιουργία ειδικού τόπικ περί βαρδιών και διαφόρων λεπτομερειών αυτών. Οπότε, ό,τι έχει σχέση με καρτελάκια, εισαγωγές, εξαγωγές, κατσαρές, διακοπές κλπ απο εδώ και στο εξής εδώ.

Σας ευχαριστώ για την καλή συνεργασία! Wink
Απάντηση
#16
Το Α5 στέκεται με 12μετρα αλλά τις ώρες αιχμής γίνεται το έλα να δεις! Μην υποτιμάτε την επιβατική κίνηση του.
Το 421 μια χαρά λογικό είναι να βγαίνει και από Ανθούσα. Όσο λογικό είναι να βγαίνει το 732 από Λιόσια. Χτες πάντως είχε γκαζιέρα 2ης γενιάς στο 421 άρα έχει 1 - 2 βάρδιες η Ανθούσα ακόμα.
Απάντηση
#17
Αφού ανοίξαμε το ενδιαφέρον αυτό τόπικ, ας συμβάλω με την ισχύουσα δρομολόγηση του 235 τις καθημερινές :

ΚΑΡΤ 1 : ΑΜ ΕΛΛ 04:35 - ΖΩΓ 05:05 - 05:50 - 06:40 - 07:31 - 08:28 - 09:25 - Δ11:04 - 12:02 ΑΛΛΑΓΗ ΑΚΑΔ 12:29 - ΖΩΓ 12:59 - 13:56 - 14:53 - 15:55 ΑΛΛΑΓΗ ΑΚΑΔ 16:20 - ΖΩΓ 17:00 - 18:00 - 19:00 - 20:00 - 20:55 - Δ22:10 - 23:00 - άφιξη 23:45 - ΑΜ ΕΛΛ 00:15

ΚΑΡΤ 2 : ΑΜ ΕΛΛ 04:55 - ΖΩΓ 05:25 - 06:25 - 07:19 - 08:17 ΑΛΛΑΓΗ ΑΚΑΔ 08:44 - 09:14 - 10:18 - Δ11:35 - 12:35 - 13:32 - 14:29 - 15:26 - 16:25 ΑΛΛΑΓΗ ΑΚΑΔ 16:50 - ΖΩΓ 17:20 - 18:20 - 19:20 - 20:25 - Δ21:45 - 22:35 - 23:25 - άφιξη ΖΩΓ 00:10 - ΑΜ ΕΛΛ 00:40

ΚΑΡΤ 3 : ΑΜ ΕΛΛ 05:40 - ΖΩΓ 06:10 - 06:55 - 07:53 - 08:51 - 09:49 ΑΛΛΑΓΗ ΑΚΑΔ 10:16 - ΖΩΓ 10:48 - Δ12:13 - 13:10 - 14:07 - 15:04 - 16:10 - άφιξη ΖΩΓ 17:05 - ΑΜ ΕΛΛ 17:40.

ΚΑΡΤ 4: ΑΜ ΕΛΛ 06:37 - ΖΩΓ 07:07 - 08:05 - 09:02 - 10:03 - Δ11:20 - 12:24 - 13:21 ΑΛΛΑΓΗ ΑΚΑΔ 13:48 - ΖΩΓ 14:18 - 15:15 - αφ ΖΩΓ 16:10 - ΑΜ ΕΛΛ 16:45

ΚΑΡΤ 5: ΑΜ ΕΛΛ 07:08 - ΖΩΓ 07:42 - 08:39 - 09:36 - 10:33 - Δ11:50 - 12:47 - 13:44 - 14:41 ΑΛΛΑΓΗ ΑΚΑΔ 15:08 - ΖΩΓ 15:40 - 16:40 - 17:40 - 18:40 - 19:40 - Δ21:20 - αφ ΖΩΓ 22:10 - ΑΜ ΕΛΛ 22:40

Σημειώνεται ότι η πρωϊνή βάρδια της σειράς 5 συνήθως λείπει.
Απάντηση
#18
(19-06-2015, 11:52 PM)Citaro Έγραψε: Σημειώνεται ότι η πρωϊνή βάρδια της σειράς 5 συνήθως λείπει.

Αθάνατο Α/Σ Ελληνικού. Tongue
Απάντηση
#19
Εάν λείπει η πρωινή βάρδια, ποιός κάνειτην εξαγωγή; Φαντάζομαι ότι δεν θα γίνεται η αλλαγή στην Ακαδημία.
Απάντηση
#20
(20-06-2015, 11:33 AM)abc Έγραψε: Εάν λείπει η πρωινή βάρδια, ποιός κάνειτην εξαγωγή; Φαντάζομαι ότι δεν θα γίνεται η αλλαγή στην Ακαδημία.

Αν λείπει η πρωινή το πιο πιθανό είναι να γίνει η εξαγωγή από τον απογευματινό οδηγό την ώρα που κανονικά έπρεπε να γίνει η αλλαγή στην Ακαδημία. Αλλά όπως αναφέρθηκε προηγουμένως υπάρχει περίπτωση ο σταθμάρχης να δώσει εντολή σε κάποιον οδηγό που σχολάει βάσει προγράμματος και πρέπει να πάει το αμάξι του μέσα να το πάει μέχρι Ακαδημία ώστε να το πάρει ο οδηγός της απογευματινής βάρδιας, της οποίας έλειπε η πρωινή, προκειμένου να μην χαθεί δρομολόγιο.
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)