Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 4 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Βάρδιες ΟΣΥ
#1
K4 237 K5
TE 237
5:45 7:40
6:39 8:40
7:30 9:40
8:30 11:30
9:55 12:30
11:00 13:30
12:00 14:30
13:00 15:35
14:00 16:40
15:00 17:50
16:05 19:25
17:10 20:30
18:10 21:25
19:10
20:45
21:40
22:25
23:10

Επίσης το όχημα που βγαίνει 14:50 απο Δάφνη
15:25
16:25
17:35
18:55
20:15
21:55
22:45
23:40

Απορίες:
1) Στο Κ4 είναι μεσα και καποια κατσαρη; Γιατί βγαινουν παραπανω απο 2 8ωρες βαρδιες
2) Στο Κ5 δειτε διαλειμμα 50 λεπτα...απο 10:40 εως 11.30!!
3) Στο όχημα που βγαινει 14:50 απο Δάφνη εχει 9 ωρη βαρδια! Και πως εξηγουνται τα "κενα" 17:35-18:55 18:55-20:15 20:15-21:55;;

Υ.Γ Όλα τα παραπανω ειναι απο καρτελάκια και όχι δικες μου υποθεσεις!
Απάντηση
#2
(15-06-2015, 08:52 PM)georgio Έγραψε: K4 237 K5
TE 237
5:45 7:40
6:39 8:40
7:30 9:40
8:30 11:30
9:55 12:30
11:00 13:30
12:00 14:30
13:00 15:35
14:00 16:40
15:00 17:50
16:05 19:25
17:10 20:30
18:10 21:25
19:10
20:45
21:40
22:25
23:10

Επίσης το όχημα που βγαίνει 14:50 απο Δάφνη
15:25
16:25
17:35
18:55
20:15
21:55
22:45
23:40

Απορίες:
1) Στο Κ4 είναι μεσα και καποια κατσαρη; Γιατί βγαινουν παραπανω απο 2 8ωρες βαρδιες
2) Στο Κ5 δειτε διαλειμμα 50 λεπτα...απο 10:40 εως 11.30!!
3) Στο όχημα που βγαινει 14:50 απο Δάφνη εχει 9 ωρη βαρδια! Και πως εξηγουνται τα "κενα" 17:35-18:55 18:55-20:15 20:15-21:55;;

Υ.Γ Όλα τα παραπανω ειναι απο καρτελάκια και όχι δικες μου υποθεσεις!

1)Στο Κ4 ή 2 8ωρες και ένα τμήμα κατσαρής θα είναι ή 3 βάρδιες των 6-7 ωρών.
3) Πάνω από 10 ώρες είναι. Σκέψου για να έχει 14:50 από Δάφνη πρέπει να ξεκινάει από Ελληνικό κατά τις 14:25-14:30 και τελευταίο δρομολόγιο από Δάφνη 24:00 είναι 25' μέχρι Αστυνομικά και λογικά κανά 20λεπτο μέχρι Ελληνικό. Άρα 24:45 περίπου λήξη. Προφανώς βγαίνει με μία κανονική και ένα κομμάτι κατσαρής. Τα κενά θεωρώ ότι είναι για να βγαίνει η αλλαγή βάρδιας στην Δάφνη, πράγμα που το θεωρώ λάθος γιατί χάνονται πολλά δρομολόγια. Αλλαγές θα μπορούσαν να υπάρχουν και κατά μήκος της Μαρίνου Αντύπα όπου υπάρχουν κοινές στάσεις με το 140 που φτάνει κοντά στο Α/Σ Ελληνικού.

Πάντως άμα αθροίσεις τα "χαμένα" λεπτά μόνο από αυτό το όχημα χωρίς ένα 20λεπτο διάλειμμα είναι 80 λεπτά, δηλαδή τουλάχιστον 1 ολόκληρο δρομολόγιο.
Απάντηση
#3
(15-06-2015, 08:52 PM)georgio Έγραψε: K4 237 K5
TE 237
5:45 7:40
6:39 8:40
7:30 9:40
8:30 11:30
9:55 12:30
11:00 13:30
12:00 14:30
13:00 15:35
14:00 16:40
15:00 17:50
16:05 19:25
17:10 20:30
18:10 21:25
19:10
20:45
21:40
22:25
23:10

Επίσης το όχημα που βγαίνει 14:50 απο Δάφνη
15:25
16:25
17:35
18:55
20:15
21:55
22:45
23:40

Απορίες:
1) Στο Κ4 είναι μεσα και καποια κατσαρη; Γιατί βγαινουν παραπανω απο 2 8ωρες βαρδιες
2) Στο Κ5 δειτε διαλειμμα 50 λεπτα...απο 10:40 εως 11.30!!
3) Στο όχημα που βγαινει 14:50 απο Δάφνη εχει 9 ωρη βαρδια! Και πως εξηγουνται τα "κενα" 17:35-18:55 18:55-20:15 20:15-21:55;;

Υ.Γ Όλα τα παραπανω ειναι απο καρτελάκια και όχι δικες μου υποθεσεις!
Master στην Ηλιούπολη θα πάρουμε σε λίγο.. Για να δούμε..! Smile

Αρχικά, γιατί γράφεις μόνο τα δρομολόγια από Τέρμα?!

1) Το Καρτ.4 έχει 2 8ωρες βάρδιες και το Α'μέρος κατσαρής (το Β'μέρος είναι στο Καρτ.1)
2) Ναι, 1010 Στ.Δαφ - 1130 ΤΕ237.. Έχω ξαναπεί πως, για να βγει μια δρομολόγηση σε συνάρτηση με τον υπολογισμό των βαρδιών, των αλλαγών και των διαλλειμάτων, κάποιες βάρδιες μπορεί να βγουν 7ωρες, κάποια αμάξια μπορεί να έχουν 1 ώρα διάλλειμα για να μην επηρεαστεί η δρομολόγηση και να σχολάσουν χωρίς να ''κοπεί'' δρομολογίο, ομοίως και πολλές αλλαγές προσαρμόστηκαν πλέον, σε πάρα πολλές γραμμές , σε σταθμούς της ΣΤΑΣΥ ή κεντρικά σημεία, αντί για την ΑΦ/ΤΕ, για να ''γεμίζει'' το 8ωρο..
3) Το Καρτ.2 είναι:
0450 ΑΜ ΕΛΛ - 0515 ΤΕ237 - 1020 ΑΜ ΕΛΛ το Α'μέρος κατσαρής (5:30)
1420 AM ΕΛΛ - 1450 ΣΤ.ΔΑΦ - 1650 ΣΤ.ΔΑΦ το Β'μέρος κατσαρής (2:30)
1650 ΣΤ.ΔΑΦ - 0050 ΑΜ ΕΛΛ (8:00)

Το πως εξηγούνται οι μεγάλοι χρόνοι που δίνει, στο εξήγησα (ελπίζω) παραπάνω..! Wink Δεν γίνεται διαφορετικά να βγει καλύτερη δρομολόγηση, όσο παράξενο και αν φαίνεται..
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Απάντηση
#4
(19-06-2015, 02:15 AM)mercedes elbo Έγραψε: Άρα το Solaris στο 203 δεν μπήκε λόγω έλλειψης Ν1. Chair

09:15 από Δάφνη. Δίνουν 35' για το Δάφνη-Α. Ηλιούπολη δηλαδή 09:50. Φαντάζομαι δίνουν άλλα 25' για εισαγωγή στο Ελληνικό, το οποίο είναι υπερβολικό για το Αστυνομικά-ΑΜ ΕΛΛ, πάμε 10:15. Εξαγωγή για το 14:50 από Δάφνη έχει 14:15, δηλαδή 35' για ΑΜ ΕΛΛ-ΔΑΦΝΗ; Γιατί ξέρω ότι στις κατσαρές το κενό ανάμεσα στα δύο μέρη μπορεί να είναι μέχρι 4 ώρες.
Στο απάντησα στο ''Πρόγραμμα Δρομολογίων Ο.ΣΥ.'' Wink
1420 έχει εξαγωγή από ΑΜ ΕΛΛ, 1020 εισαγωγή το πρωί..
Αυτά που λες ήταν τις καλές εποχές.. Που να δεις κάτι κατσαρές στα Τ.ΚΗΦ ή στο 407 (μια θρυλική κατσαρή-διακοπή που φόρτωνε 0830 με Πολιτεία, 0945 ΑΜ ΒΟΤ, 1245 ΑΜ ΒΟΤ, 1330 Στ.Κηφ 523, όπου αναγκαστικά με απόφαση του Συνδικάτου και του Γρ.Κίνησης Βοτανικού, το αμάξι έμενε στο Ζηρίνειο, ειδικά για τα νεκρά χιλιόμετρα/ όπως γίνεται τώρα με την κατσαρή του 407, όπως κάναμε και με την κατσαρή στα Τ.ΛΙΟ που φόρτωνε το μεσημέρι με 746, και όταν έκλεινε το σταθμαρχείο, το αμάξι άραζε στον Κάραβο)
Τώρα πια, κατσαρή να είναι και δεν υπάρχει κενό.. Εδώ βλέπεις ότι ξεκινάει στις 5 παρά το πρωί και σχολάει 5 παρά το απόγευμα, το τετράωρο κενό μας πείραξε.. Μην θυμηθώ κάτι κατσαρές στο Μαρούσι και την Κηφισιά που σχολάνε 6 παρά...
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Απάντηση
#5
(19-06-2015, 02:27 AM)MrVanHool Έγραψε: Στο απάντησα στο ''Πρόγραμμα Δρομολογίων Ο.ΣΥ.'' Wink
1420 έχει εξαγωγή από ΑΜ ΕΛΛ, 1020 εισαγωγή το πρωί..
Αυτά που λες ήταν τις καλές εποχές.. Που να δεις κάτι κατσαρές στα Τ.ΚΗΦ ή στο 407 (μια θρυλική κατσαρή-διακοπή που φόρτωνε 0830 με Πολιτεία, 0945 ΑΜ ΒΟΤ, 1245 ΑΜ ΒΟΤ, 1330 Στ.Κηφ 523, όπου αναγκαστικά με απόφαση του Συνδικάτου και του Γρ.Κίνησης Βοτανικού, το αμάξι έμενε στο Ζηρίνειο, ειδικά για τα νεκρά χιλιόμετρα/ όπως γίνεται τώρα με την κατσαρή του 407, όπως κάναμε και με την κατσαρή στα Τ.ΛΙΟ που φόρτωνε το μεσημέρι με 746, και όταν έκλεινε το σταθμαρχείο, το αμάξι άραζε στον Κάραβο)
Τώρα πια, κατσαρή να είναι και δεν υπάρχει κενό.. Εδώ βλέπεις ότι ξεκινάει στις 5 παρά το πρωί και σχολάει 5 παρά το απόγευμα, το τετράωρο κενό μας πείραξε.. Μην θυμηθώ κάτι κατσαρές στο Μαρούσι και την Κηφισιά που σχολάνε 6 παρά...

Ευχαριστώ για την απάντηση. Smile

Αναφερόμουν στην κατσαρή του 237. Όχι για τις παλιές εποχές που αν εξαιρέσεις τους χρόνους διαδρομής (όχι παντού) υπάρχουν ακόμα τεράστια διαλείμματα ή χρόνοι εισαγωγής/εξαγωγής ανεξαρτήτως αν υπάρχει προβλημάτων στη δρομολόγηση.

Π.χ. στην περίπτωσή μας ο οδηγός που κάνει το 09:15 από Δάφνη, θα κάνει 25'-30' μέχρι Αστυνομικά και άλλα 15' μέχρι ΑΜ ΕΛΛ δηλαδή κερδίζει 20'-25' από το 1ο μέρος. Και στο 2ο μέρος εξαγωγή για Δάφνη πάνω από 20' δύσκολα θα κάνει.

Το να μένει το όχημα σε μεγάλες ρεμίζες (βλ. Γκόλφ Γλυφάδας, Ξαβερίου, Καραϊσκάκη, Κάραβος, Ζηρήνειο κλπ.) στις κατσαρές το θεωρώ απολύτως σωστό αρκεί να γίνεται βάσει προγραμματισμού του ΟΑΣΑ ώστε να βγαίνει και κανά δρομολόγιο παραπάνω αντί να κάνει το όχημα κενές διαδρομές ΑΦ/ΤΕ-ΑΜ.

Για το 407 όπως και για τα 309, 406, 418 πρέπει να πάνε Ανθούσα.
Απάντηση
#6
(19-06-2015, 02:47 AM)mercedes elbo Έγραψε: Το να μένει το όχημα σε μεγάλες ρεμίζες (βλ. Γκόλφ Γλυφάδας, Ξαβερίου, Καραϊσκάκη, Κάραβος, Ζηρήνειο κλπ.) στις κατσαρές το θεωρώ απολύτως σωστό αρκεί να γίνεται βάσει προγραμματισμού του ΟΑΣΑ ώστε να βγαίνει και κανά δρομολόγιο παραπάνω αντί να κάνει το όχημα κενές διαδρομές ΑΦ/ΤΕ-ΑΜ.
Αυτό γίνεται και στις γραμμες του κεντρου. Συγκεκριμένα βάρδιε στο 608 που πιανει απο ΑΚΔ γυρω στις 17.30 ο οδηγός πέτνει το όχημα απο Σινα ή Ρ. Φεραίου ή πίσω από το Α5 που είναι αραγμένο. Αλλά και στο 237 θα μπορούσε να γίνεται μήπως έβγαινε κανα δρομολόγιο ακόμα, χώρο στην Αφετηρία έχει.
Πάντως το συγκεκριμένο όχημα (14:50 ΔΑΦΝΗ) το χω δει αραγμένο αριστερα στο 1ο διαδρομο και πριν τις 14:00 κάποιες φορες!
Επίσης το όχημα πρεπει να ειναι απαραίτητα το ίδιο πρωί και απόγευμα; Ή στο διάστημα που ειναι Α/Μ μπορεί να πάει και σε άλλη γραμμή;
Λοιπον θα μου πει καποιος το όχημα που έχει πρωινή διακοπή στο 237;
Απάντηση
#7
(19-06-2015, 02:47 AM)mercedes elbo Έγραψε: Ευχαριστώ για την απάντηση. Smile

Αναφερόμουν στην κατσαρή του 237. Όχι για τις παλιές εποχές που αν εξαιρέσεις τους χρόνους διαδρομής (όχι παντού) υπάρχουν ακόμα τεράστια διαλείμματα ή χρόνοι εισαγωγής/εξαγωγής ανεξαρτήτως αν υπάρχει προβλημάτων στη δρομολόγηση.

Π.χ. στην περίπτωσή μας ο οδηγός που κάνει το 09:15 από Δάφνη, θα κάνει 25'-30' μέχρι Αστυνομικά και άλλα 15' μέχρι ΑΜ ΕΛΛ δηλαδή κερδίζει 20'-25' από το 1ο μέρος. Και στο 2ο μέρος εξαγωγή για Δάφνη πάνω από 20' δύσκολα θα κάνει.

Το να μένει το όχημα σε μεγάλες ρεμίζες (βλ. Γκόλφ Γλυφάδας, Ξαβερίου, Καραϊσκάκη, Κάραβος, Ζηρήνειο κλπ.) στις κατσαρές το θεωρώ απολύτως σωστό αρκεί να γίνεται βάσει προγραμματισμού του ΟΑΣΑ ώστε να βγαίνει και κανά δρομολόγιο παραπάνω αντί να κάνει το όχημα κενές διαδρομές ΑΦ/ΤΕ-ΑΜ.

Για το 407 όπως και για τα 309, 406, 418 πρέπει να πάνε Ανθούσα.
Τα παραδείγματα στα έφερα για να δεις ότι το 4ωρο που είπες, δεν ισχύει, ή ότι μιλάμε για κατσαρές που πιάνεις τα ξημερώματα και σχολάς απόγευμα κυριολεκτικά!

Οι χρόνοι διαδρομής είναι στάνταρ και είναι υπολογισμένοι, όχι με την ψυχή στο στόμα.. 35' Στ.Δαφ - ΤΕ237 και 25' ΤΕ237 - ΑΜ ΕΛΛ. Όταν οι χρόνοι διαδρομής είναι οριακοί (ακόμα και στις εξαγωγές/εισαγωγές) αρχίζουν τα προβλήματα στην γραμμή...

Το όχημα είναι χρεωμένο σε οδηγό.. Αν πάρει φωτιά, αν το σπάσουν, το κλέψουν, ή για τον χ λόγο αποκλειστεί το μέρος, ποιος είναι υπεύθυνος για το όχημα που είναι μόνο του στο πουθενά? Ο σταθμάρχης, που του το αφήνουν να το προσέχει?! Γιατί, στα παραδείγματα που σου έφερα, το αμάξι σχολάει και πάει σε αφετηρία με ανοιχτό σταθμαρχείο για να το προσέχουν...

Αυτό είναι μια άλλη συζήτηση, όπου δεν ξέρω.. Όταν βλέπω το 418 με 5 άτομα το πολύ (έτσι όπως ΑΣΥΛΟΕΙΔΩΣ έχουν κρατήσει την διαδρομή του), ε δεν γίνεται να θέλω γκαζιέρες του ΑΜ ΑΝΘ! Το αν πρέπει να ξαναπάνε Midi (και νταλίκες πιθανώς, για Λούτσες και Α5 τουλάχιστον) στην Ανθούσα είναι μια άλλη ιστορία που δεν είναι η περίοδος να συζητηθεί, την στιγμή που ο στόλος της Ο.ΣΥ. είναι υπό διάλυση και δεν μπορείς να υπολογίσεις τίποτα..
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Απάντηση
#8
(19-06-2015, 02:57 AM)georgio Έγραψε: Αυτό γίνεται και στις γραμμες του κεντρου. Συγκεκριμένα βάρδιε στο 608 που πιανει απο ΑΚΔ γυρω στις 17.30 ο οδηγός πέτνει το όχημα απο Σινα ή Ρ. Φεραίου ή πίσω από το Α5 που είναι αραγμένο. Αλλά και στο 237 θα μπορούσε να γίνεται μήπως έβγαινε κανα δρομολόγιο ακόμα, χώρο στην Αφετηρία έχει.
Πάντως το συγκεκριμένο όχημα (14:50 ΔΑΦΝΗ) το χω δει αραγμένο αριστερα στο 1ο διαδρομο και πριν τις 14:00 κάποιες φορες!
Επίσης το όχημα πρεπει να ειναι απαραίτητα το ίδιο πρωί και απόγευμα; Ή στο διάστημα που ειναι Α/Μ μπορεί να πάει και σε άλλη γραμμή;
Λοιπον θα μου πει καποιος το όχημα που έχει πρωινή διακοπή στο 237;

Φαντάζομαι εννοείς στο Τέρμα (Αστυνομικά). Για το 237 δεν φοβάμαι για τον χώρο αλλά για το ότι έστω και λίγο θα μένει μόνο του το όχημα γεγονός που είναι επικίνδυνο για δολιοφθορές. Ενώ σε μεγάλες ρεμίζες όπως Γκόλφ, Ξαβερίου, Ζηρήνειο κλπ. υπάρχουν πολλοί οδηγοί.

Για το 237 που λες στη Δάφνη πριν τις 14:00 υπό κανονικές συνθήκες δεν έχει λογική. Μόνο αν δούλευε πουθενά αλλού το συγκεκριμένο όχημα λόγω έλλειψης οδηγού μπορώ να το εξηγήσω.

Πρωινή διακοπή είναι το Καρτ.2. όπως είπε ο Vanhool προηγουμένως.

Τα δρομολόγια που κάνει είναι:
04:50 ΑΜ ΕΛΛ
05:15 Τ
05:35 Α
06:00 Τ
06:20 Α
06:52 Τ
07:15 Α
07:50 Τ
08:15 Α
08:50 Τ
09:15 Α
10:20 ΑΜ ΕΛΛ
Απάντηση
#9
(19-06-2015, 02:57 AM)georgio Έγραψε: Αυτό γίνεται και στις γραμμες του κεντρου. Συγκεκριμένα βάρδιε στο 608 που πιανει απο ΑΚΔ γυρω στις 17.30 ο οδηγός πέτνει το όχημα απο Σινα ή Ρ. Φεραίου ή πίσω από το Α5 που είναι αραγμένο. Αλλά και στο 237 θα μπορούσε να γίνεται μήπως έβγαινε κανα δρομολόγιο ακόμα, χώρο στην Αφετηρία έχει.
Πάντως το συγκεκριμένο όχημα (14:50 ΔΑΦΝΗ) το χω δει αραγμένο αριστερα στο 1ο διαδρομο και πριν τις 14:00 κάποιες φορες!
Επίσης το όχημα πρεπει να ειναι απαραίτητα το ίδιο πρωί και απόγευμα; Ή στο διάστημα που ειναι Α/Μ μπορεί να πάει και σε άλλη γραμμή;
Λοιπον θα μου πει καποιος το όχημα που έχει πρωινή διακοπή στο 237;

Σου απάντησα σε όλα νομίζω.. Δεν είναι σωστό πράγμα αυτό.
Στο Γαλάτσι, αν γίνεται αυτό, το κάνει ο σταθμάρχης σε περίπτωση που λείπει πρωινή βάρδια και αντί τα νωρίς αμάξια που σχολάνε να πάνε μέσα, να αφήσουν το αμάξι στην Αθήνα (όπου και έπιασαν, άρα θα έχουν το ΙΧ τους εκεί) και ο βραδυνός να μην χρειαστεί να βγάλει από μέσα αμάξι και να χαθεί όλο το πρώτο δρομολόγιο της βάρδιας (πχ απών 1640 Γαλάτσι 1720 Ακαδ αλλαγή 1750 Ζωγρ - 1910 Γαλάτσι. Αν δεν είχε αμάξι στην Ακαδ, θα έβγαινε 1720 ΑΜ ΕΛΛ από Πανεπ για Γαλάτσι...)

Από την στιγμή που στον προγραμματισμό το Χ αμάξι είναι στην Χ κατσαρή για την Χ ημέρα, και στο Β'μέρος βγάζει το ίδιο.. Αν μιλάμε για εποχές που το ΑΜ ΡΑΛ και το ΑΜ ΒΟΤ από τις 1330 είχαν ουρά στο Γρ.Κίνησης για διαθέσιμο αμάξι (μιλάμε να περιμένουν και 15 οδηγοί έως τις 1530 που μπαίνουν τα πρώτα), προφάνως και δεν αποτελεί και νόμο ότι θα βγει το ίδιο..

Για την Ηλιούπολη, σου απάντησα στο αντίστοιχο topic, το ''Πρόγραμμα Δρομολογίων Ο.ΣΥ.''
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Απάντηση
#10
(19-06-2015, 03:11 AM)mercedes elbo Έγραψε: Φαντάζομαι εννοείς στο Τέρμα (Αστυνομικά). Για το 237 δεν φοβάμαι για τον χώρο αλλά για το ότι έστω και λίγο θα μένει μόνο του το όχημα γεγονός που είναι επικίνδυνο για δολιοφθορές. Ενώ σε μεγάλες ρεμίζες όπως Γκόλφ, Ξαβερίου, Ζηρήνειο κλπ. υπάρχουν πολλοί οδηγοί.

Για το 237 που λες στη Δάφνη πριν τις 14:00 υπό κανονικές συνθήκες δεν έχει λογική. Μόνο αν δούλευε πουθενά αλλού το συγκεκριμένο όχημα λόγω έλλειψης οδηγού μπορώ να το εξηγήσω.

Πρωινή διακοπή είναι το Καρτ.2. όπως είπε ο Vanhool προηγουμένως.

Τα δρομολόγια που κάνει είναι:
04:50 ΑΜ ΕΛΛ
05:15 Τ
05:35 Α
06:00 Τ
06:20 Α
06:52 Τ
07:15 Α
07:50 Τ
08:15 Α
08:50 Τ
09:15 Α
10:20 ΑΜ ΕΛΛ
Λεω το αμαξι που σχολαει το μεσημερι γυρω στις 16:00...το απογευμα ειναι με 5 αμαξια το 237
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 10 Επισκέπτης (ες)