Αξιολόγηση Θέματος:
  • 13 Ψήφοι - 2.38 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Πρόγραμμα Δρομολογίων
(30-04-2015, 02:25 AM)MrVanHool Έγραψε: Απο 1/5/15 ετοιμαστειτε για πολλες αλλαγες.. Φαινεται πως κοντα στην Τηλεματικη, ποτιζονται και ενα σωρο γραμμες!
-> 811 Καθ απο ΑΜ ΒΟΤ
-> 220/1 Καθ απο ΑΜ ΕΛΛ
-> Α1 Κυρ μισο-μισο ΑΜ ΠΕΙ-ΑΜ ΡΑΛ
-> Κοβεται το Καρτ.7 του 206 (4 δρομ 250, 2,5 206)
-> 040 Καθ 14 οχηματα απο 16 (9-10λεπτο φουλ)
-> 703 Καθ 14 οχηματα απο 15
-> Και τελος, αγαπημενος ΟΑΣΑ.. Γιατι μιλαμε για τσακαλια, Σαβ τελευταιος Ταυρος απο ΑΦ (2245), και κενο στο Γαλατσι για 2330!!

Το 040 με το προηγούμενο πλέγμα δρομολογίων είχε σίγουρα, στα χαρτιά τουλάχιστον, 17 οχήματα. Και το 703 χωρίς να είμαι απόλυτα σίγουρος είχε 14.

Εκτός από αυτά, βλέποντας τα ανανεωμένα δρομολόγια στο site του ΟΑΣΑ
έχει πέσει γερό ψαλίδι από 1/5.

-051: Κόψιμο ενός οχήματος από Δευτέρα έως Πέμπτη.
-054: Πρέπει να κόπηκε 1 όχημα.
-203: Κόψιμο 1 οχήματος και συχνότητες στην καλύτερη 15λεπτα.
-206: Κόψιμο 1 οχήματος. Ο χρόνος διαδρομής τα μεσημέρια πρέπει να πήγε στα 50' από 54' και τα πρωινά αν δεν έχουν κρατήσει 6ο όχημα έπεσε μάλλον κάτω από τα 50' και έχει κάποια 9λεπτα.
-220/1: Κόψιμο 1 οχήματος. Συχνότητα 6'-7' από 5'-6'
-308: Περικοπή 1 οχήματος. Συχνότητα 15'-20'
-402: Αραιώση.
-404: Ένα όχημα πλέον αντί για 2 με συχνότητα 60' και τελευταίο δρομολόγιο από Εθν. Άμυνα στις 20:00.
-405: Απώλειες τα πρωινά (ανά 30' αντί για ανά 20').
-409/13: Κόψιμο 1 οχήματος.
-421: Κόπηκε 1 όχημα.
-444: Περικοπή 1 οχήματος. Πλέον ανά 30'-40'.
-622/815: Αραίωση δρομολογίων.
-703: Κόψιμο 1 οχήματος.
-843: Κόψιμο 1 οχήματος.
-Α2: Αραίωση Καθ και Κυρ.
-Β2: Περικοπή 1 οχήματος. Το μεσημέρι συχνότητα ανά 20΄.
-Β5: Από 9'-10' στην αιχμή πλέον 10'-15'. Επίσης, απώλειες έχει και τα Σάββατα.
-Β9: Πρέπει να κόπηκε 1 όχημα τις Καθημερινές.
-Β12: Κόπηκε 1 όχημα.
-Α/Β10: Κόπηκε μια μεσημεριανή βάρδια.
-Β15: Κόψιμο 2 οχημάτων από 10' (όχι ότι είχε ποτέ 10λεπτα :Ρ) σε 15'.
-Β/Γ18: Περικοπή δρομολογίων.
-Ε14: Κόπηκαν 2 οχήματα.

Να σημειωθεί ότι στις περισσότερες γραμμές της Ράλλη (054, 421, 622/815, 703, 843, Β15) μιλάμε απλώς για επισημοποιήση των ήδη υπάρχοντων εδώ και πολλούς μήνες περικοπών.

Το κακό είναι ότι αντί να συνεχίσουν τις αλλαγές που θα μπορούσαν να αποδεσμεύσουν σημαντικό αριθμό λεωφορείων πήγαν και πετσοκόψαν ένα κάρο βασικές γραμμές.


(30-04-2015, 01:21 PM)MrVanHool Έγραψε: Καρτ. 7. Βαρδια: 23 Γ'.
0830 ΑΜ ΕΛΛ - 0904 ΠΑΝΕΠΙ
0940 250 κυκλικ
1016 250 κυκλικ
1119 250 κυκλικ
Κενο στο ΤΕ206
206 1315
1343 206 1441
1503 206 ΣΧ.ΤΕ

Το αν ηταν απων συνεχεια, επειδη δεν την επανδρωνε το Γρ.Κινησης (και καλα εκανε) δεν λεει τιποτα..
Σημασια εχει οτι στο Hastus υπηρχε. Απο 1/5 που την κοβουν, θα δεις και αλλαγες στα δρομολογια (πχ τα νεα 250 0857,0907,0916,0926,0935 κτλ)

Στο Γ' κύκλωμα του Ελληνικού είναι τα B2, 101, 140, 206, 220/1, 235, 250;

(02-05-2015, 10:28 AM)pvuccino Έγραψε: Λοιπόν αυτό το 416 από τότε που έγινε τοπικό, έχει χάσει πάρα πολύ κόσμο. Εγώ θυμάμαι το Γ5 είχε πάντα κόσμο, ακόμα και στο κομμάτι του Χολαργού. Για να μη μιλήσω για το 416 επί ΕΑΣ που είχε και Δεινοσαύρους... Το ίδιο ισχύει και με το 653. Όταν ήταν 603 θυμάμαι γέμιζε. (με Φιλιππινέζες κυρίως, αλλά και πάλι) Γιατί άραγε;

Εφόσον το μετρό είναι πολύ κόντα στην διαδρομή του είναι λογικό οι κάτοικοι να προτιμούν να περπατήσουν και λίγο και να πάνε στον κοντινότερο σταθμό αντί να περιμένουν λεωφορείο για λίγες στάσεις, λόγω αξιοπιστίας και ταχύτητας. Το ίδιο έχει συμβεί και σε άλλες γραμμές άλλοτε σε μικρότερο βαθμό και άλλοτε σε μεγαλύτερο π.χ. 057/202, 101, 109, 154, 155, 164/Α4, 418, 813, Α3 κ.α.
Απάντηση
(03-05-2015, 12:36 AM)mercedes elbo Έγραψε: Το κακό είναι ότι αντί να συνεχίσουν τις αλλαγές που θα μπορούσαν να αποδεσμεύσουν σημαντικό αριθμό λεωφορείων πήγαν και πετσοκόψαν ένα κάρο βασικές γραμμές.


Μέχρι και σήμερα, βλέπουμε πως συνεχίζουν να δουλεύουν "γραμμές-βύσματα" (βλ. 165, Χ80 κ.ά.), και συνάμα κόβουν οχήματα από γραμμές που έχουν μεγάλη ζήτηση. Παράλληλα ο εξορθολογισμός του δικτύου που είχε ξεκινήσει πριν κάποιο καιρό φαίνεται πως για την ώρα έχει πέσει σε... εαρινή νάρκη, λόγω των τελευταίων πολιτικών εξελίξεων στη χώρα, οι οποίες θα έχουν (λογικά) ως επίπτωση την αλλαγή διοίκησης στις ΣΑ.

(03-05-2015, 12:36 AM)mercedes elbo Έγραψε: Στο Γ' κύκλωμα του Ελληνικού είναι τα B2, 101, 140, 206, 220/1, 235, 250;

Για τα κυκλώματα, υπάρχει ήδη σχετικό τόπικ. Παρακαλώ, οτιδήποτε έχει σχέση με αυτά, να γραφούν εκεί.
Απάντηση
(03-05-2015, 12:36 AM)mercedes elbo Έγραψε: Το 040 με το προηγούμενο πλέγμα δρομολογίων είχε σίγουρα, στα χαρτιά τουλάχιστον, 17 οχήματα. Και το 703 χωρίς να είμαι απόλυτα σίγουρος είχε 14.

Εκτός από αυτά, βλέποντας τα ανανεωμένα δρομολόγια στο site του ΟΑΣΑ
έχει πέσει γερό ψαλίδι από 1/5.

-051: Κόψιμο ενός οχήματος από Δευτέρα έως Πέμπτη.
-054: Πρέπει να κόπηκε 1 όχημα.
-203: Κόψιμο 1 οχήματος και συχνότητες στην καλύτερη 15λεπτα.
-206: Κόψιμο 1 οχήματος. Ο χρόνος διαδρομής τα μεσημέρια πρέπει να πήγε στα 50' από 54' και τα πρωινά αν δεν έχουν κρατήσει 6ο όχημα έπεσε μάλλον κάτω από τα 50' και έχει κάποια 9λεπτα.
-220/1: Κόψιμο 1 οχήματος. Συχνότητα 6'-7' από 5'-6'
-308: Περικοπή 1 οχήματος. Συχνότητα 15'-20'
-402: Αραιώση.
-404: Ένα όχημα πλέον αντί για 2 με συχνότητα 60' και τελευταίο δρομολόγιο από Εθν. Άμυνα στις 20:00.
-405: Απώλειες τα πρωινά (ανά 30' αντί για ανά 20').
-409/13: Κόψιμο 1 οχήματος.
-421: Κόπηκε 1 όχημα.
-444: Περικοπή 1 οχήματος. Πλέον ανά 30'-40'.
-622/815: Αραίωση δρομολογίων.
-703: Κόψιμο 1 οχήματος.
-843: Κόψιμο 1 οχήματος.
-Α2: Αραίωση Καθ και Κυρ.
-Β2: Περικοπή 1 οχήματος. Το μεσημέρι συχνότητα ανά 20΄.
-Β5: Από 9'-10' στην αιχμή πλέον 10'-15'. Επίσης, απώλειες έχει και τα Σάββατα.
-Β9: Πρέπει να κόπηκε 1 όχημα τις Καθημερινές.
-Β12: Κόπηκε 1 όχημα.
-Α/Β10: Κόπηκε μια μεσημεριανή βάρδια.
-Β15: Κόψιμο 2 οχημάτων από 10' (όχι ότι είχε ποτέ 10λεπτα :Ρ) σε 15'.
-Β/Γ18: Περικοπή δρομολογίων.
-Ε14: Κόπηκαν 2 οχήματα.

Να σημειωθεί ότι στις περισσότερες γραμμές της Ράλλη (054, 421, 622/815, 703, 843, Β15) μιλάμε απλώς για επισημοποιήση των ήδη υπάρχοντων εδώ και πολλούς μήνες περικοπών.

Το κακό είναι ότι αντί να συνεχίσουν τις αλλαγές που θα μπορούσαν να αποδεσμεύσουν σημαντικό αριθμό λεωφορείων πήγαν και πετσοκόψαν ένα κάρο βασικές γραμμές.



Στο Γ' κύκλωμα του Ελληνικού είναι τα B2, 101, 140, 206, 220/1, 235, 250;


Εφόσον το μετρό είναι πολύ κόντα στην διαδρομή του είναι λογικό οι κάτοικοι να προτιμούν να περπατήσουν και λίγο και να πάνε στον κοντινότερο σταθμό αντί να περιμένουν λεωφορείο για λίγες στάσεις, λόγω αξιοπιστίας και ταχύτητας. Το ίδιο έχει συμβεί και σε άλλες γραμμές άλλοτε σε μικρότερο βαθμό και άλλοτε σε μεγαλύτερο π.χ. 057/202, 101, 109, 154, 155, 164/Α4, 418, 813, Α3 κ.α.
Ο αριθμος οχηματων που σου λεω, ειναι ο επισημος σε 040-703 .
Τωρα, αν και τα περισσοτερα τα εχω δει, απλα λογω ελλειψης χρονου, δεν εχω προλαβει να τα συγκρινω με τα προηγουμενα, επιγραμματικα σε οσα εχω μπροστα μου:
051 Δευ-Πεμ ΚΑΙ Παρ με 6 οχηματα (απλα Παρ μενει και απογευμα)
402 τα ιδια Καθ με 5 πρωι, Σαβ 3
409/13 Καθ με 4
Τ-ΜΕΣ (308-330) Καθ με 9, Σαβ 8, Κυρ 6
Α2 Καθ με 13 το απογευμα, Κυρ 7 το απογευμα
Β2 Καθ 6 πρωι, Κυρ 4 το απογευμα
Α1 Κυρ με 7 απογευμα
220/1 Καθ με 10
622/815 με 12 Καθ, 9 Σαβ (ο τελευταιος Ταυρος που παει για 2330 Γαλατσι, εφτασε χτες 2337 πετωντας!!)
Αυτα τα βιαστικα για τωρα..
Απάντηση
Άλλαξαν και τα δρομολόγια του Α1... από σταθερό 15λεπτο μέσα στη μέρα, πλέον υπάρχουν 35λεπτα, 45λεπτα και 50λεπτα κενά. Με ποια λογική και δικαιολογία, ένας Θεός ξέρει.
Απάντηση
(04-05-2015, 07:08 PM)panos1 Έγραψε: Άλλαξαν και τα δρομολόγια του Α1... από σταθερό 15λεπτο μέσα στη μέρα, πλέον υπάρχουν 35λεπτα, 45λεπτα και 50λεπτα κενά. Με ποια λογική και δικαιολογία, ένας Θεός ξέρει.

Θέλω να πιστεύω πως είναι λάθος τα δρομολόγια στην ιστοσελίδα του ΟΑΣΑ! Δεν έχει καμία λογική από τις 12:45 το επόμενο να είναι στις 13:30! Δεν θα είναι η πρώτη φορά που υπάρχουν αναρτημένα λάθος δρομολόγια.
Απάντηση
(04-05-2015, 07:16 PM)ecoj Έγραψε: Θέλω να πιστεύω πως είναι λάθος τα δρομολόγια στην ιστοσελίδα του ΟΑΣΑ! Δεν έχει καμία λογική από τις 12:45 το επόμενο να είναι στις 13:30! Δεν θα είναι η πρώτη φορά που υπάρχουν αναρτημένα λάθος δρομολόγια.

Τι να πω, μακάρι!

Βασικά, δεν μπορεί να ισχύουν, έχει αναχώρηση από Βούλα 10:15 και μετά 11:20!
Απάντηση
Στο 122 δε μπήκαν στον κόπο να διορθώσουν τα δρομολόγια του απογεύματος Κυριακής (έχουν δρομολόγιο 19:30 και μετά 21:10!!) και θα περνούσαν σωστά στο Α1; Αμφιβάλω αν η εικόνα που δίνεται στο site ανταποκρίνεται υποτυπωδώς στην πραγματικότητα. Μάλλον και για αυτό θα δίνεται σωστή πληροφόρηση μόνο από το 11-185.
Απάντηση
(04-05-2015, 07:08 PM)panos1 Έγραψε: Άλλαξαν και τα δρομολόγια του Α1... από σταθερό 15λεπτο μέσα στη μέρα, πλέον υπάρχουν 35λεπτα, 45λεπτα και 50λεπτα κενά. Με ποια λογική και δικαιολογία, ένας Θεός ξέρει.
Τα δρομολογια της Βουλας Καθ ειναι τα ιδια απο 10/9/12.. Μονο Κυρ υπηρξε μεταβολη.
Οπως και στο 306 που αναφερθηκε, που Καθ εμεινε με 4 οχηματα πρωι (το 4ο κανει τα σχολικα και 2 δρομ), με συχνοτητα 35-40' (επ'ουδενι τα δρομολογια που γραφει ο ΟΑΣΑ!)
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Απάντηση
(04-05-2015, 11:55 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Στο 122 δε μπήκαν στον κόπο να διορθώσουν τα δρομολόγια του απογεύματος Κυριακής (έχουν δρομολόγιο 19:30 και μετά 21:10!!) και θα περνούσαν σωστά στο Α1; Αμφιβάλω αν η εικόνα που δίνεται στο site ανταποκρίνεται υποτυπωδώς στην πραγματικότητα. Μάλλον και για αυτό θα δίνεται σωστή πληροφόρηση μόνο από το 11-185.

Μου απάντησαν χθες από τον ΟΑΣΑ, μετά από περίπου 15 ημέρες, σε σχετικό email πως θα προσπαθήσουν να διορθώσουν όλα τα λάθος δρομολόγια.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
Απάντηση
(05-05-2015, 01:51 AM)nikos1991 Έγραψε: Μου απάντησαν χθες από τον ΟΑΣΑ, μετά από περίπου 15 ημέρες, σε σχετικό email πως θα προσπαθήσουν να διορθώσουν όλα τα λάθος δρομολόγια.
Και στο Α3 εχει λάθη...πάντως τα 40λεπτα το πρωι στο 140 ισχύουν και τα οχήματα είναι πλεον 12 απο 14!
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 6 Επισκέπτης (ες)