Αξιολόγηση Θέματος:
  • 13 Ψήφοι - 2.38 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Πρόγραμμα Δρομολογίων
Το 811 στο Βοτανικό θα πάρει 12μετρα ή πάει για midi όπως το 813?
Επίσης επειδή στο fb διάβασα ότι και το 750 πάει για Βοτανικό παίζει να δούμε το 049 ξανά εκ ολοκλήρου στο Πειραιά?
Απάντηση
(30-04-2015, 01:07 PM)georgio Έγραψε: Για το 206 είσαι σίγουρος ότι ίσχυε ή συγκεκριμένη βάρδια; Απο περυσι τον Ιουνιο που πηγε το 206 Ελληνικό δεν είχα βρει το ίδιο όχημα σε 250 και 206. Μάλιστα θυμάμαι μια μέρα είχε βγει στο 235 και μετά στο 206 ενω πριν 2 βδομάδες ήταν μέχρι τις 12 στο 250 και μετά εμφανίστηκε στο 237.
Επίσης 7ο όχημα το 206 δεν έβγαζε ποτέ, ακόμα και το Μπραχάμι που το ειχε κομμένο αμάξι καθημερινά ήταν.
Τώρα το 250 με 4 αμάξια το πρωι(που σημαίνει ότι κάποιες ώρες θα κυκλοφορουν και 3 λόγω διαλειμμάτων) απλα δεν βγαίνει!
Καρτ. 7. Βαρδια: 23 Γ'.
0830 ΑΜ ΕΛΛ - 0904 ΠΑΝΕΠΙ
0940 250 κυκλικ
1016 250 κυκλικ
1119 250 κυκλικ
Κενο στο ΤΕ206
206 1315
1343 206 1441
1503 206 ΣΧ.ΤΕ

Το αν ηταν απων συνεχεια, επειδη δεν την επανδρωνε το Γρ.Κινησης (και καλα εκανε) δεν λεει τιποτα..
Σημασια εχει οτι στο Hastus υπηρχε. Απο 1/5 που την κοβουν, θα δεις και αλλαγες στα δρομολογια (πχ τα νεα 250 0857,0907,0916,0926,0935 κτλ)

(30-04-2015, 01:17 PM)ecoj Έγραψε: Το 811 στο Βοτανικό θα πάρει 12μετρα ή πάει για midi όπως το 813?
Επίσης επειδή στο fb διάβασα ότι και το 750 πάει για Βοτανικό παίζει να δούμε το 049 ξανά εκ ολοκλήρου στο Πειραιά?
Το 811 θα επανδρωνεται απο το Γ'κυκλωμα με Ν2.
Το 750 κανονικα απο ΑΜ ΠΕΙ, δεν αλλαζει κατι..
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Απάντηση
Ξέρουμε πως ειναι μοιρασμενες οι γραμμες ανα κυκλωμα στο Ελληνικο;
Απάντηση
Και επισης, η γραμμη του μηνα (!)
Απο 1/5/15, 049 Καθ μισο-μισο ΑΜ ΒΟΤ-ΑΜ ΡΑΛ
[οι δυο βαρδιες του ΑΜ ΡΑΛ ειναι στο Α'κυκλωμα (Πειραιας/Solaris) και οι αλλες δυο στο Δ' (Ν2), αλλα η επανδρωση, βαση Hastus και Γρ.Κινησης, με οχηματα κανονικα]
Και μειον ενα αμαξι στο 051, Καθ με 6 και 9-11 λεπτα!
Οσο για τα κυκλωματα του ΑΜ ΕΛΛ, θα τα γραψω και ας τα μεταφερουν στο καταλληλο topic..
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Απάντηση
Οι αλλαγες συνεχιζονται, τι να πρωτοπρολαβουμε..
Απο 1/5/15
-> Κυρ Μειον δυο δρομολογια στο 330 (τελευταιο 2000 απο ΑΦ330 πλεον-θα γινει χαμος, γιατι παντα κατεβαινε γεματο των 2135)
-> Τα δρομολογια του 416 Καθ απο τις 2040 και επειτα θα εκτελουνται απο το οχημα 1 του 418 (Solaris του ΑΜ ΕΛΛ)
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Απάντηση
(02-05-2015, 12:13 AM)MrVanHool Έγραψε: Οι αλλαγες συνεχιζονται, τι να πρωτοπρολαβουμε..
Απο 1/5/15
-> Κυρ Μειον δυο δρομολογια στο 330 (τελευταιο 2000 απο ΑΦ330 πλεον-θα γινει χαμος, γιατι παντα κατεβαινε γεματο των 2135)
-> Τα δρομολογια του 416 Καθ απο τις 2040 και επειτα θα εκτελουνται απο το οχημα 1 του 418 (Solaris του ΑΜ ΕΛΛ)

Λοιπόν αυτό το 416 από τότε που έγινε τοπικό, έχει χάσει πάρα πολύ κόσμο. Εγώ θυμάμαι το Γ5 είχε πάντα κόσμο, ακόμα και στο κομμάτι του Χολαργού. Για να μη μιλήσω για το 416 επί ΕΑΣ που είχε και Δεινοσαύρους... Το ίδιο ισχύει και με το 653. Όταν ήταν 603 θυμάμαι γέμιζε. (με Φιλιππινέζες κυρίως, αλλά και πάλι) Γιατί άραγε;
Απάντηση
(02-05-2015, 10:28 AM)pvuccino Έγραψε: Λοιπόν αυτό το 416 από τότε που έγινε τοπικό, έχει χάσει πάρα πολύ κόσμο. Εγώ θυμάμαι το Γ5 είχε πάντα κόσμο, ακόμα και στο κομμάτι του Χολαργού. Για να μη μιλήσω για το 416 επί ΕΑΣ που είχε και Δεινοσαύρους... Το ίδιο ισχύει και με το 653. Όταν ήταν 603 θυμάμαι γέμιζε. (με Φιλιππινέζες κυρίως, αλλά και πάλι) Γιατί άραγε;
Το Γ5 ειχε νταλικες, εστω και σπανια, μεχρι τα τελευταια του..
Οι απαξιωτικες συχνοτητες του ΟΑΣΑ (ειδικα στο 418, σε συνδιασμο με λαθος σχεδιασμο διαδρομης)
, σε συνδιασμο με το ανοιγμα των σταθμων του Μετρο, οδηγησαν στο αδειασμα των 416-418 που πανε κυριολεκτικα αδεια πανω-κατω.

Και δυο γραμμες θελουν τροποποιηση, ωστε να γινουν πυκνα τροφοδοτικα, για οσους μενουν ψηλα (αλλα αυτα στο αντιστοιχο topic)
Απο τις 23/12/09, επι 601/3 ο ΟΑΣΑ πετσοκοψε τα δρομολογια του Ψυχικου, για να τα επαναφερει λιγες μερες ξανα και την 1/4/10 να τα καταργησει..
Ο χρονος διαδρομης που εδιναν στο 653 ηταν απαραδεκτος, οσες αναφορες και αν ειχαμε κανει πως δεν φτανει, με αποτελεσμα να πηγαινουν μπαχαλο πανω (ελλειψει οπτικης επαφης). Με συχνοτητες μισαωρου, ολοι θα πανε απευθειας Κηφισιας! (ασε που οι Φιλιπιννεζες μενουν Αμπελοκηπους-Ιλισια, οποτε τους βολευουν τα διερχομενα, εξ'αρχης, περισσοτερο!)
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Απάντηση
Και το 306 τι ωραίο λεωφορείο που έγινε τις καθημερινές φτου να μην το ματιαξω. Χαχαχα
Απάντηση
(02-05-2015, 09:17 PM)meganium Έγραψε: Και το 306 τι ωραίο λεωφορείο που έγινε τις καθημερινές φτου να μην το ματιαξω. Χαχαχα
Απο το 324 σου, σιγουρα καλυτερο! Tongue
Αν και οι συχνοτητες ειναι το λιγοτερο απαραδεκτες, γι'αυτο πηγαινοερχεται αδειο..
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Απάντηση
(02-05-2015, 10:40 PM)MrVanHool Έγραψε: Απο το 324 σου, σιγουρα καλυτερο! Tongue
Αν και οι συχνοτητες ειναι το λιγοτερο απαραδεκτες, γι'αυτο πηγαινοερχεται αδειο..

Καλά προφανώς αλλά με τα 10-20 λεπτά που του δώσανε στο site είναι άπαιχτο έτσι

http://www.oasa.gr/xmap.php?id=p306
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 43 Επισκέπτης (ες)