Αξιολόγηση Θέματος:
  • 15 Ψήφοι - 3.07 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[skai.gr] "Έκρηξη" χρεών στα ΜΜΜ
#1
Μπροστά στο κίνδυνο οι αστικές συγκοινωνίες, να μετατραπούν σε ένα νέο ΟΣΕ, το υπουργείο Οικονομικών φέρεται αποφασισμένο να σταματήσει την αλόγιστη χρηματοδότηση των προβληματικών οργανισμών, που δεν μπορούν να καλύψουν απο μόνες τους το 50% των δανειακών τους υποχρεώσεων.

Μάλιστα στο υπουργείο, υπάρχουν εισηγήσεις ακόμη και για την ιδιωτικοποίηση των ζημιογόνων ΔΕΚΟ, ώστε να σταματήσει η αλόγιστη σπατάλη χρημάτων των φορολογουμένων.

Προς αυτή την κατεύθυνση προγραμματίζονται συνταξιοδοτήσεις, μετατάξεις εργαζομένων, μειώσεις μισθών, περικοπές υπερωριών, αλλά και αναπροσαρμογές στις τιμές των εισιτηρίων.

Στο μεταξύ, την ώρα που οι υποθέσεις κακοδιαχείρισης και κατασπατάλησης δημόσιου χρήματος στον ΟΣΕ συνεχώς αυξάνονται, ο προβληματικός οργανισμός του δημοσίου, που μετράει χρέη τουλάχιστον 8,5 δισεκατομμυρίων ευρώ, χρειάζεται 1δισ. 443 εκατομμύρια ευρώ προκειμένου να καλύψει τις υποχρεώσεις του.

Έκρηξη χρεών και ζημιών που υπερβαίνουν τα 580 εκατομμύρια ευρώ αντιμετωπίζουν και οι αστικές συγκοινωνίες.

Ο ΟΑΣΑ θα πρέπει να συνάψει δάνεια ύψους 650 εκατομμυρίων ευρώ για το 2010 προκειμένου να καλύψει μισθούς, ασφαλιστικές εισφορές, φόρους και καύσιμα.

Ήδη στην ΕΘΕΛ δρομολογούνται αλλαγές στον κανονισμό της εταιρείας προκειμένου να μειωθεί το κόστος λειτουργίας αλλά και οι ζημιές, που έφτασαν τα 327 εκατομμύρια ευρώ το 2009, από 304 εκατομμύρια το 2008.

Ακόμα και η ΑΜΕΛ, η εταιρεία που διαχειρίζεται το κερδοφόρο μέχρι πρότινος Μετρό, το οποίο χρησιμοποιούν καθημερινά τουλάχιστον 750.000 άνθρωποι, έφτασε να έχει ζημιές ύψους 19,8 εκατομμυρίων ευρώ. Σύμφωνα με τους εργαζόμενους, για την κατάσταση αυτή ευθύνεται το ίδιο το κράτος.

Τέλος, για την ΤΡΑΜ ΑΕ οι ζημιές αυξήθηκαν στα 37 εκατομμύρια ευρώ απο 26, 6 εκατομμύρια ευρώ.

Η ηγεσία του υπουργείου Μεταφορών εκτιμά ότι επέκταση του τραμ στον Πειραιά το 2013 θα ενισχύσουν την επιβατική κίνηση του μέσου και παράλληλα τα έσοδά του.

Σχετικό Βίντεο
Απάντηση
#2
Αντε που ειναι η Arriva να παρει την ΕΘΕΛ!
Μπορείτε να δείτε τα βίντεο μου
Υou can see my videos : στο/at TMantzas
Απάντηση
#3
Ερχεται... (σχετικο ρεπορταζ στο χθεσινο "Πρωτο Θεμα")
Απάντηση
#4
Εχω μια προτιμηση σε Arriva οπως βλεπεις στην υπογραφη μου Big Grin Αν επαιζε και καμια Conexxion θα ανοιγα σαμπανιες!
Μπορείτε να δείτε τα βίντεο μου
Υou can see my videos : στο/at TMantzas
Απάντηση
#5
Στο δημοσιευμα αναφερονται οι Βρετανικες NatEx, Stagecoach και η γερμανικη Arriva. Το τελευταιο δεν ειναι λαθος, εχει εξαγοραστει απο τους DB...
Απάντηση
#6
Δεν θελω Βρετανικες εταιρειεςDodgy Μια και καλη την Arriva Big Grin
Μπορείτε να δείτε τα βίντεο μου
Υou can see my videos : στο/at TMantzas
Απάντηση
#7
Βρετανικη ηταν και η Arriva μεχρι πριν λιγους μηνες...
Απάντηση
#8
(05-07-2010, 10:51 AM)garvanitis Έγραψε: Βρετανικη ηταν και η Arriva μεχρι πριν λιγους μηνες...

Αυτο ομολογω δεν το γνωριζαBlush
Μπορείτε να δείτε τα βίντεο μου
Υou can see my videos : στο/at TMantzas
Απάντηση
#9
Μην ξεχνας οτι ο Βγενοπουλος ειναι ηδη εδω με τη Veolia...
Απάντηση
#10
(05-07-2010, 11:02 AM)garvanitis Έγραψε: Μην ξεχνας οτι ο Βγενοπουλος ειναι ηδη εδω με τη Veolia...

Δεν εχω διαβασει τι γινεται οτι μου εχουν πει απο το τηλεφωνο. Βαζεις μεγαλο διλημμα τωρα Βγενο ή Arriva?? οεο?
Μπορείτε να δείτε τα βίντεο μου
Υou can see my videos : στο/at TMantzas
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 2 Επισκέπτης (ες)