Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Νυχτερινές γραμμές
#31
Προτείνω να γίνει νυχτερινή γραμμή Ν5 Στ.Αγ.Μαρίνα-Στ.Δουκ.Πλακεντίας. Η διαδρομή που προτείνω θα είναι η εξής. Ιερά οδός, Πειραιώς, Χαλκονκονδύλη, Ακαδημίας, Βασ.Σοφίας, Μεσογείων (από Εθν.Άμυνα εως Δουκίσσης Πλακεντίας όπως πήγαινε το Χ6 το 2009) όπου θα καλύπτεται η Πλ.Αγ.Παρασκευής και ο Σταυρός. Προς Αγ.Μαρίνα η ίδια μέχρι Παν/μιου, Πλ.Ομονοίας, Πειραιώς και στη συνέχεια Ιερά Οδό. Αυτή η γραμμή χρειάζεται να γίνει, γιατί δεν μπορεί κάποιος να πάρει το Χ95 για να πάει στη Μεσογείων. Όπως έχουν η γραμμή 1 το 500, η γραμμή 2 το 790, έτσι πρέπει και η γραμμή 3 ν΄άποκτήσει νυχτερινή λεωφορειακή γραμμή.
Απάντηση
#32
(27-12-2013, 03:55 AM)mercedes1988 Έγραψε: Προτείνω να γίνει νυχτερινή γραμμή Ν5 ΣΤ.ΑΓ.ΜΑΡΙΝΑ-ΣΤ.ΔΟΥΚ.ΠΛΑΚΕΝΤΙΑΣ.Η διαδρομή που προτείνω θα είναι η εξής.Ιερά οδός,Πειραιώς,Χαλκονκονδύλη,Ακαδημίας,Βασ.Σοφίας,Μεσογείων <από ΕΘΝ.ΑΜΥΝΑ εως Δουκίσσης Πλακεντίας όπως πήγαινε το Χ6 το 2009>όπου θα καλύπτεται η πλ.Αγ.Παρασκευής και ο Σταυρός.Προς Αγ.Μαρίνα η ίδια μέχρι Παν/μιου,πλ.Ομονοίας ,Πειραιώς και στη συνέχεια Ιερά Οδό.Αυτή η γραμμή χρειάζεται να γίνει γιατί δεν μπορεί κάποιος να πάρει το Χ95 για να πάει στη Μεσογείων.Όπως έχουν η γραμμή 1 το 500,η γραμμή 2 το 790,έτσι πρέπει και η γραμμή 3 ν΄άποκτήσει νυχτερινή λεωφορειακή γραμμή.


Συμφωνώ απόλυτα!

Επίσης νυχτερινή γραμμή πρέπει να αποκτήσει και ο Προαστιακός στο αστικό κομμάτι (Μαγουλα - Κορωπί)
 
Απάντηση
#33
Ένα νυχτερινό λεωφορείο αλλιώτικο απ’ τ’ άλλα Ξαφνικό πάρτι σε λεωφορείο της Αθήνας - σαν αυτό που είχε κάνει η ομάδα sfina στη Θεσσαλονίκη
http://vimeo.com/82504308
Κάτι ωραίο έγινε στην Αθήνα. Αντιγράφω απ' τη σελίδα των atenistas: Ένα νυχτερινό λεωφορείο, έντεχνη ζωντανή μουσική και καλή διάθεση. Αυτά ήταν τα στοιχεία που πρωταγωνίστησαν τα μεσάνυχτα της Παρασκευής 13/12, σε μια δράση που ήθελε να ξεφύγει από τα συνηθισμένα. Η φοιτητική ομάδα Intra των atenistas αποφάσισε να αναδείξει τα λιγοστά νυχτερινά δρομολόγια στην Αθήνα με ένα μυστικό party μετά τις δώδεκα στην λεωφορειακή γραμμή 040.
H Αθήνα, είναι μια πόλη 3,5 εκατομμύριων έχει μόνο πέντε λεωφορειακές γραμμές, οι οποίες λειτουργούν και τις μεταμεσονύκτιες ώρες. Σε σχέση με άλλες ευρωπαϊκές και βαλκανικές πόλεις του ίδιου πληθυσμού, που έχουν κατά μέσο όρο 20 λεωφορειακές γραμμές. Μπορούμε άραγε να αλλάξουμε τα δεδομένα; Γι’αυτό και η intra με ζωντάνια, ενθουσιασμό και χαμόγελα θέλησε να ενημερώσει το επιβατικό κοινό για τις νυχτερινές γραμμές προκαλώντας το ενδιαφέρον των περαστικών από όπου περνούσε το λεωφορείο. Τίποτα από όλα αυτά δεν θα είχε πραγματοποιηθεί χωρίς την θερμή συνεργασία και υποστήριξη των εργαζομένων και της διοίκησης της Ο.ΣΥ Α.Ε. καθώς και την μουσική των Mind Brothers, τους οποίους ευχαριστούμε από καρδιάς. •βίντεο: Κώστας Μπαλιώτης Ενημερωτικά Αθήνα λειτουργούν οι εξής 5 γραμμές: 040 Πειραιάς Σύνταγμα (δρομολόγια ανά 30′) 500 Πειραιάς Κηφισιά (ανά 60′) 790 Γλυφάδα – Περιστέρι (ανά 60΄) 11 Α. Πατήσια-Παγκράτι (ανά 45′) Χ14 Σύνταγμα Κηφισιά (ανά 60΄)
Πηγή: www.lifo.gr





Απο αυτούς πόσοι να πλήρωσαν εισιτήριο άραγε???
Μπορείτε να δείτε τα βίντεο μου
Υou can see my videos : στο/at TMantzas
Απάντηση
#34
Καλησπέρα στο φόρουμ και καλώς σας βρήκα! Big Grin

Οι νυχτερινές γραμμές συμφωνώ ότι χρειάζονται ανάπτυξη και αλλαγές. Ενώ έχουν κίνηση, ο ΟΣΥ χάνει μεγάλο αριθμό εν δυνάμει επιβατών σε ταξί και ΙΧ οι οποίοι αν είχαν (και είχαν ενημερωθεί σχετικά με) μια συμφέρουσα εναλλακτική θα προτιμούσαν τα λεωφορεία.

Τα παρακάτω που προτείνω δεν ξέρω αν μπορούν να υλοποιηθούν, ωστόσο ας θεωρήσουμε ότι το μισθολογικό κόστος δε θα ναι μεγάλο αφού και πάλι είναι αρκετά μικρός ο αριθμός των χρησιμοποιούμενων λεωφορείων και ότι δεν υπάρχει πρόβλημα με το υλικό καθώς τα παραπάνω χλμ. κοστίζουν σε συντήρηση, αλλά τα παραπάνω εισιτήρια (ελπίζουμε να) μπορούν να καλύψουν το κόστος. Τα δρομολόγια είναι πολύ κατά προσέγγιση, βέβαια, αλλά αν γίνεται πιστεύω ότι είναι μεγάλο + να υπάρχουν περισσότερα βράδυ Παρασκευής και Σαββάτου λόγω του ότι εκείνες τις μέρες υπάρχει περισσότερη νυχτερινή κίνηση λόγω διασκέδασης.

Επίσης προτείνω οι νυχτερινές γραμμές να έχουν το γράμμα Ν μπροστά.

Οπότε:

Ν1 ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΚΗΦΙΣΙΑ
Σημερινό 500
ΔΕ-ΠΑ 00:30-04:30 ανά 30'
ΣΑ 00:30-05:00 ανά 30'
ΚΥ 00:30-05:10 ανά 20'

Ν2 ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ-ΓΛΥΦΑΔΑ
Σημερίνο 790 με συνέχεια από Στ. Άγιος Αντώνιος-Λεωφ.Τσαλδάρη-Στ.Περιστέρι
ΔΕ-ΠΑ 00:30-04:30 ανά 60'
ΣΑ 02:20-05:20 ανά 20'
ΚΥ 02:15-05:15 ανά 15'

Η διαφορά το ΣΑ και ΚΥ στην αρχή των δρομολογίων οφείλεται στη 2ωρη παράταση του μετρό.

Ν3 ΧΑΪΔΑΡΙ-ΣΤ.ΔΟΥΚΙΣΣΗΣ ΠΛΑΚΕΝΤΙΑΣ
Νυχτερινή Μπλε Γραμμή με επέκταση στην Λ.Αθηνών: Λ.Αθηνών-Θηβών-Ιερά Οδός-Τσαλδάρη-Διαδρομή 500-Κολοκοτρώνη-Σταδίου/Μητροπόλεως-Βασ.Σοφίας-Μεσογείων-Αγίας Παρασκευής-Δουκίσσης Πλακεντίας
ΔΕ-ΠΑ 00:30-04:30 ανά 60'
ΣΑ 02:30-05:00 ανά 30'
ΚΥ 02:20-05:20 ανά 20'

Όμοια με τη Ν2.

Ν4 ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΣΥΝΤΑΓΜΑ-ΠΑΝΟΡΜΟΥ
Διαδρομή 040-Πανεπιστημίου-Ιπποκράτους/Τρικούπη-Αλεξάνδρας-Πανόρμου
ΔΕ-ΠΑ 00:20-04:40 ανά 20'
ΣΑ 00:20-05:00 ανά 20'
ΚΥ 00:25-05:10 ανά 15'

Τα νυχτερινά δρομολόγια του 040 γίνονται νέα γραμμή η οποία συνεχίζει μέχρι Πανόρμου για να εξυπηρετήσει και άλλες πυκνοκατοικημένες περιοχές.

Ν5 ΓΛΥΦΑΔΑ-ΣΥΝΤΑΓΜΑ
Διαδρομή Α2 από Γλυφάδα μέχρι Σύνταγμα
ΔΕ-ΠΑ 00:20-04:40 ανά 40'
ΣΑ 01:30-05:15 ανά 25'
ΚΥ 00:00-05:00 ανά 20'

Εν μέρει αναπληρώνει την έλλειψη τραμ το βράδυ.

Ν6 Π.ΦΑΛΗΡΟ-ΣΥΝΤΑΓΜΑ-ΖΩΓΡΑΦΟΥ
Τροκαντερό-Ποσειδώνος-Ζησιμοπούλου-Αμφιθέας-Αχιλλέως-Βενιζέλου-Ηλιουπόλεως-Σύνταγμα-Χίλτον-Ευφρονίου-Υμηττού-Ούλωφ Πάλμε-Διαδρομή 235
ΔΕ-ΠΑ 00:30-04:30 ανά 60'
ΣΑ 01:30-05:30 ανά 40'
ΚΥ 01:30-05:30 ανά 30'

Το ίδιο με τη Ν5.

Ν7 ΓΑΛΑΤΣΙ-ΣΤ.ΛΑΡΙΣΗΣ-ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑ
Βεΐκου (ύψος Τράλλεων)-Πλ.Κανάρη-Κυψέλης/Σπετσών-Πατησίων-Ιουλιανού/Ηπείρου-Δεληγιάννη-Δεληγιώργη-Πειραιώς-Πέτρου Ράλλη-Σαλαμίνος-Λαμπράκη-Δημοκρατίας-25ης Μαρτίου
ΔΕ-ΠΑ 00:00-05:00 ανά 60'
ΣΑ 23:40-5:10 ανά 40'
ΚΥ 23:20-05:30 ανά 30'

Ν8 ΑΝΩ ΠΑΤΗΣΙΑ-Ν.ΠΑΓΚΡΑΤΙ-ΥΜΗΤΤΟΣ
Διαδρομή 11 μέχρι Νέας Ελβετίας-Μεταμόρφωση-Καλυκοποιείο (Κων/πόλεως)-Πλ.Ηλία Ηλίου
ΔΕ-ΠΑ 23:20-05:00 ανά 40'
ΣΑ 23:40-05:10 ανά 30'
ΚΥ 23:20-05:00 ανά 20'

Ν9 ΚΕΡΑΜΕΙΚΟΣ-ΣΥΝΤΑΓΜΑ-ΚΗΦΙΣΙΑ
Στ.Κεραμεικού-Πειραιώς-Διαδρομή Ν3-Σύνταγμα-Διαδρομή Χ14
ΔΕ-ΠΑ 22:30-05:30 ανά 45'
ΣΑ 22:30-05:30 ανά 30'
ΚΥ 22:00-05:20 ανά 20'

Ν10 ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΓΛΥΦΑΔΑ
Διαδρομή Α1 από Γλυφάδα, Προς Πειραιά:Μετροπόλιταν-Ακτή Δηλαβέργη-Ακτή Κουμουνδούρου-Δημοκρατίας-Στ.Πειραιά
ΔΕ-ΠΑ 00:30-04:30 ανά 60'
ΣΑ 00:10-05:00 ανά 40'
ΚΥ 00:00-05:00 ανά 30'

Πιστεύω είναι αρκετά χρήσιμο να περνά η διαδρομή από Πασαλιμάνι-Μικρολίμανο.
Απάντηση
#35
Καλησπέρα στο forum!Smile Αυτό το θέμα είναι πάρα πολύ μεγάλη κουβέντα. Καταρχάς, είναι άκρως απαραίτητες παραπάνω νυκτερινές γραμμές, άλλα και η αποκατάσταση/βελτίωση των υφιστάμενων νυκτερινών γραμμών. Εδώ το Τορόντο του Καναδά έχει 22 νυκτερινές λεωφοριακές γραμμές και η νυκτερινή του ζωή δεν είναι ούτε καν στα ίδια επίπεδα με την Ελλάδα. Και σε αντίθεση με το Λονδίνο και τη Νέα Υόρκη, εκει πέρα χρησιμοποιούν πάρα πολύ το αυτοκίνητο μέσα στην πόλη.

Εκτός απ'αυτά θα πρέπει επίσης να γίνει μια μικρη τροποποίηση του 790 που έχει ως εξής:

1. Αλλαγή τέρματος γραμμής (στο Περιστέρι) από τον σταθμό Αγ. Αντώνιο στον σταθμό Ανθούπολη.

2. Στην κατευθυνση από Γλυφάδα προς Αθήνα, μετά τον σταθμό Δάφνη (επι της Ηλιουπόλεως), στροφή αριστερά στην Ηλία Ηλιου και μετά στροφή δεξιά στην Αμβροσίου Φραντζή, στροφή δεξιά στην Καλλιρρόης ή την Λ. Συγγρού και συνέχεια προς Σύνταγμα. Η στάση στον σταθμό Συγγρού Φιξ θα επιτρέπει πλέον και τη μετεπιβίβαση στο νυκτερινό λεωφορείο 040.

3. Στην κατευθύνση προς Γλυφάδα, απ'την Αθ. Διάκου στροφη δεξια την Καλλιρροης η την Λ. Συγγρού, και συνέχεια την αντίστοιχη διαδρομή οπως αναφέρω στο 2. Αυτά στο 2 & 3 συγκεκριμένα για να περνάει το 790 απ'τους σταθμούς Νέος Κόσμος και Συγγρού-Φιξ, κάτι που δυστυχώς δεν γίνεται σήμερα.

Μετέπειτα, επέκταση της νυκτερινής γραμμής τρόλλεϋ 11 απ'τα Άνω Πατήσια στην Λαμπρινή του Γαλατσίου, συγκεκριμένα στην αφετηρία/τερμα των γραμμων 5 & 14, επι της οδού Παπαφλέσσα. Θα έχει πολύ μεγαλη επιβατική κίνηση η συγκεκριμένη γραμμή καθώς το Γαλάτσι είναι υπερβολικά πάρα πολύ πυκνοκατοικημένος δήμος. Εδώ ο Βύρωνας, που δεν είναι καθόλου το ίδιο πυκνοκατηκοιμένος όσο το Γαλάτσι εξυπηρετείται απ'την νυκτερινή γραμμή 11. Συμφωνώ απόλυτα με τον panos1 για την δημιουργία γραμμής που θα κάνει την διαδρομή της Γραμμής 3 του Μετρό, την Γραμμή Ν10 ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΓΛΥΦΑΔΑ, και την μετονομασία των νυκτερινών γραμμών σε Ν1, Ν2, Ν3 κλπ...
Απάντηση
#36
Ξέρω ότι το πρώτο πράγμα που οι περισσότεροι σκέφτονται είναι, “Έλα μωρέ, ποιος τους γ...ει αυτούς; Τα λεωφορεία είναι για να εξυπηρετούν τους ανθρώπους που θέλουν να πάνε στη δουλειά τους.”

Αμ έλα όμως που υπάρχουμε μερικοί που βολτάρουμε τη νύχτα σε καθημερινή βάση (η ζέστη δεν παλεύεται) και οι μόλις 5 γραμμές που υπάρχουν με τα αραιά δρομολόγια, δεν επαρκούν. 

Ειδικά στα Δυτικά προάστια και στα Προάστια του Πειραιά, τη νύχτα δεν περνάει κουνούπι, παρά μονάχα σε ένα μικρό τμήμα του Περιστερίου, συγκεκριμένα στην περιοχή γύρω από τον Άγιο Αντώνιο. Όσο να ναι βαρέθηκα την Καλλιθέα, μιας και εκεί συχνάζω τη νύχτα, αφού εχέι καλή νυχτερινή συγκοινωνία. Και φυσικά το κέντρο. 

Λοιπόν τι έχετε να πείτε περί αυτού; Ειδικά τα Σ/Κ που βγαίνει ο κόσμος, τι να κάνουν οι 5 γραμμές;

Και να ήταν μόνο τα λεωφορεία καλά θα ήταν, αλλά δυστυχώς ο κόσμος φτιάχτηκε για τους πρωινούς.
Απάντηση
#37
Κοίτα υπό κανονικές συνθήκες θα είχες δίκιο! Αλλά εδώ που έχουμε φτάσει δεν έχουμε οδηγούς και λεωφορεία να βγάλουν τα πρωινά και θα βάλουμε κι άλλα νυχτερινά ??  ROFL

Επίσης γιατί τόσο μεγάλα γράμματα ??
Απάντηση
#38
Ο κόσμος δε φτιάχτηκε σε καμία περίπτωση μόνο για τους πρωινούς. Όταν όμως η μόνη περίπτωση για να χτυπήσει κάποιος εισιτήριο/κάρτα σε νυχτερινό λεωφορείο είναι το να έχει ενεργή μηνιαία κάρτα, τι περιμένεις;

Θα πει κάποιος "ας βάλουν ελεγκτές". Και τι θα κάνει ο ελεγκτής; Πως θα συμπεριφερθεί όταν έχει απέναντί του μία παρέα μεθυσμένων 18χρονων που εκείνη την ώρα θα έχει όρεξη για καφρίλα (συγγνώμη για το λεξιλόγιο). Να βάλουν αστυνομικους; Θα τους στερήσουν από πιο ουσιαστικές ανάγκες.

Με την ισχύουσα τιμολογιακή πολιτική και με τις δαπάνες που έχουν οι συγκοινωνίες, το μόνο στο οποίο μπορούμε να ελπίζουμε είναι σε κάποια μικρά μπαλώμα τύπου 608 (διώρη παράταση δρομολογίων στο Ακαδημία - Ζωγράφου κάθε Σάββατο βράδυ). Η ίδρυση επιπλέον γραμμών που σίγουρα χρειάζονται τα Δ.Π., τα προάστια του Πειραιά και άλλες περιοχές απαιτεί βάρδιες οδηγών που δεν περισσεύουν αυτή τη στιγμή και σίγουρα θα είναι με πολύ ακριβότερο μισθολογικό κόστος από αυτό μιας βάρδιας με ωράριο 4:30πμ-12:30μμ.
Απάντηση
#39
Τα μεγάλα γράμματα δε ξέρω πως εμφανίστηκαν... μάλλον επειδή το έγραψα στο Word πριν.

Τώρα ας μη μιλήσω για τους ελεγκτές...το δε 608, δε καταλαβαίνω γιατί δε πάει προς Γαλάτσι; Σα να σου λέει είναι πιο μπας κλας περιοχή από του Ζωγράφου, όποτε δεν την υπολογίζουμε.

Πάντως ειχε ρωτησει προσφατα οδηγο περί αυτου, και μου είπε ότι την περίοδο της Ολυμπιάδας οσοι δημοι είχαν Ολυμπιακά ακίνητα, ειχαν νυχτερινες γραμμές!!! Μιλάμε κουφάθηκα εντελώς, δε το περίμενα οτι είμαστε τόσο μπροστά καποτε.
Απάντηση
#40
Είχαν νυχτερινές γραμμές επειδή ήταν Ολυμπιακοί αγώνες όχι επειδή είμασταν μπροστά! Οι Ολυμπιακοί αγώνες είναι μία έκτακτη κατάσταση για μια χώρα και αυξάνεται η συγκοινωνία και πολλά άλλα!
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 10 Επισκέπτης (ες)