Αξιολόγηση Θέματος:
  • 55 Ψήφοι - 2.73 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Στόλος ΟΑΣΘ και γραμμές
Και αν δεν βρισκόταν κανένα διπλό στο ΚΤΕΛ τι γίνεται; Τώρα μιας και λέμε για τις ameli έχουν καμία διαφορά στην κατανάλωση ρεύματος(μπαταρία) από τις lawo; Για το 72 έστω και έτσι καλά κάνουνε
Δηλαδή ο οδηγός που κάνει τα περισσότερα δρομολόγια στο 89, χρεωνεται στο 81;
(12-12-2014, 02:25 PM)GiannisB Έγραψε: Και αν δεν βρισκόταν κανένα διπλό στο ΚΤΕΛ τι γίνεται; Τώρα μιας και λέμε για τις ameli έχουν καμία διαφορά στην κατανάλωση ρεύματος(μπαταρία) από τις lawo; Για το 72 έστω και έτσι καλά κάνουνε

Αν δεν υπάρχει αρθρωτό στο ΚΤΕΛ θα έρθει από τον ΝΣΣ, από κάποιο κοντινό τέρμα ή στην ανάγκη από το Α/Σ. Η κατανάλωση ρεύματος είναι αμελητέα και στην κάθε περίπτωση αδιάφορο μέγεθος, το ρεύμα αναπαράγεται... Για το 72 δεν καταλαβαίνω τι κάνουν καλά ή τι θα έπρεπε να κάνουν διαφορετικά...

(12-12-2014, 10:36 PM)george-oasth Έγραψε: Δηλαδή ο οδηγός που κάνει τα περισσότερα δρομολόγια στο 89, χρεωνεται στο 81;

Όχι Γιώργο, μάλλον δεν το εξήγησα καλά... Το 81/89 στην υπηρεσία λογαριάζονται ως μία γραμμή. Ανάλογα με τον προγραμματισμό ο κάθε οδηγός του κυκλώματος θα κάνει είτε τη μια γραμμή είτε την άλλη.
(13-12-2014, 07:54 PM)garvanitis Έγραψε: Αν δεν υπάρχει αρθρωτό στο ΚΤΕΛ θα έρθει από τον ΝΣΣ, από κάποιο κοντινό τέρμα ή στην ανάγκη από το Α/Σ. Η κατανάλωση ρεύματος είναι αμελητέα και στην κάθε περίπτωση αδιάφορο μέγεθος, το ρεύμα αναπαράγεται... Για το 72 δεν καταλαβαίνω τι κάνουν καλά ή τι θα έπρεπε να κάνουν διαφορετικά...

Πρώτον για το 72 να μην δουλεύουν περισσότερο οι οδηγοί της γραμμής από τους οδηγούς του 8 και δεύτερον να μπαίνει και κανένα λεωφορείο σύγχρονο, αφού παλιά αμάξια έχουνε, όχι ότι με χαλάνε οι αλέκοι, αλλά σκαλιά έχουνε πολλά και οι άνθρωποι θέλουν χαμηλού δαπέδου λεωφορεία. Το ότι λέω αυτά τα δυο, επειδή λέω καλά κάνουν δεν σημαίνει το ότι λέω ότι, για αυτούς τους λόγους κάνουν αυτά στον ΟΑΣΘ. Το λέω για να μην παρεξηγηθεί τίποτα

Με τις Κυριακές που είναι ανοιχτά τα καταστήματα, παρατηρείται περισσότερος κόσμος στην πόλη συνεπώς και στα λεωφορεία, τα προγράμματα αυτές τις Κυριακές αλλάζουν ή όχι;
Παντως απ'οτι μου χουν πει (δεν ξερω κατα ποσο ειναι αληθεια γιατι δεν το γνωριζω το συγκεκριμενο θεμα) τα 200αρια του 81-89 ειναι χρεωμενα σε συγκεκριμενους οδηγους...Απλα μπορει να κανουν καθημερινα η το 81 η καποιο απο το 89....Δηλαδη να ειναι π.χ. την κυριακη και την δευτερα στο 81, τριτη να πανε 89Β,τεταρτη παλι 81,πεμπτη 89Α και παει λεγοντας...
να δούμε τι άλλες μ..κιες θα διαβάσουμε..

http://www.tokoulouri.com/society/dont_say_hi/ Rolleyes

φυσικά το site ειναι χιουμοριστικο, αλλά τώρα τελευταία παρατηρείται κατα κόρον το φαινόμενο της ''λάσπης'' με αναφορές περι ύπαρξης μπράβων-σεκιουριταδων κλπ..
(13-12-2014, 11:26 PM)GiannisB Έγραψε: Πρώτον για το 72 να μην δουλεύουν περισσότερο οι οδηγοί της γραμμής από τους οδηγούς του 8 και δεύτερον να μπαίνει και κανένα λεωφορείο σύγχρονο, αφού παλιά αμάξια έχουνε, όχι ότι με χαλάνε οι αλέκοι, αλλά σκαλιά έχουνε πολλά και οι άνθρωποι θέλουν χαμηλού δαπέδου λεωφορεία. Το ότι λέω αυτά τα δυο, επειδή λέω καλά κάνουν δεν σημαίνει το ότι λέω ότι, για αυτούς τους λόγους κάνουν αυτά στον ΟΑΣΘ. Το λέω για να μην παρεξηγηθεί τίποτα

Οι οδηγοί δουλεύουν βάσει του προγράμματος και πληρώνονται ανάλογα, δεν υπάρχουν άλλοι που δουλεύουν περισσότερο και άλλοι λιγότερο... Το αν είναι παλιά ή όχι τα λεωφορεία είναι αδιάφορο ενώ ένα χαμηλοδάπεδο που δεν μπορεί να προσεγγίσει το πεζοδρόμιο (πόσο μάλλον όταν ΔΕΝ υπάρχει πεζοδρόμιο) χάνει το οποιοδήποτε πλεονέκτημα έναντι ενός συμβατικού. Σκέψου το λίγο...

(13-12-2014, 11:26 PM)GiannisB Έγραψε: Με τις Κυριακές που είναι ανοιχτά τα καταστήματα, παρατηρείται περισσότερος κόσμος στην πόλη συνεπώς και στα λεωφορεία, τα προγράμματα αυτές τις Κυριακές αλλάζουν ή όχι;

Αν θυμάμαι καλά εφαρμόζεται πρόγραμμα Σαββάτου... Δεν έχει όμως περισσότερη κίνηση σε καμία περίπτωση, είναι πολύ μικρές οι διαφορές. Η μόνη Κυριακή που έχει σημαντική διαφορά και δρομολογούνται αρκετά έξτρα λεωφορεία είναι η Κυριακή των Χριστουγέννων που είναι ανοιχτή η αγορά....

(14-12-2014, 10:38 AM)george-oasth Έγραψε: Παντως απ'οτι μου χουν πει (δεν ξερω κατα ποσο ειναι αληθεια γιατι δεν το γνωριζω το συγκεκριμενο θεμα) τα 200αρια του 81-89 ειναι χρεωμενα σε συγκεκριμενους οδηγους...Απλα μπορει να κανουν καθημερινα η το 81 η καποιο απο το 89....Δηλαδη να ειναι π.χ. την κυριακη και την δευτερα στο 81, τριτη να πανε 89Β,τεταρτη παλι 81,πεμπτη 89Α και παει λεγοντας...

Τα λεωφορεία είναι χρεωμένα όπως είναι το σύνολο των λεωφορείων του ΟΑΣΘ ακριβώς. Ένας οδηγός που είναι στο 81/89 δεν θα κάνει απλά τη μία μέρα 81 και την άλλη 89 αλλά την ΙΔΙΑ μέρα ανάλογα με το πρόγραμμα που εκτελεί θα κάνει και τα δύο...

(14-12-2014, 05:47 PM)bill_thes Έγραψε: να δούμε τι άλλες μ..κιες θα διαβάσουμε..

http://www.tokoulouri.com/society/dont_say_hi/ Rolleyes

φυσικά το site ειναι χιουμοριστικο, αλλά τώρα τελευταία παρατηρείται κατα κόρον το φαινόμενο της ''λάσπης'' με αναφορές περι ύπαρξης μπράβων-σεκιουριταδων κλπ..

Εντάξει ρε συ Βασίλη, πλάκα κάνει το "Κουλούρι"... Για τα άλλα βέβαια όσο επίσημα ο Οργανισμός δεν παίρνει θέση τόσο θα ακούγονται και χειρότερα ακόμη... Εδώ υπάρχουν ακόμη και εδώ μέσα κάποιοι που τα πιστεύουν...
(14-12-2014, 10:41 PM)garvanitis Έγραψε: Εντάξει ρε συ Βασίλη, πλάκα κάνει το "Κουλούρι"... Για τα άλλα βέβαια όσο επίσημα ο Οργανισμός δεν παίρνει θέση τόσο θα ακούγονται και χειρότερα ακόμη... Εδώ υπάρχουν ακόμη και εδώ μέσα κάποιοι που τα πιστεύουν...

κι όμως Γιώργο εχει απαντήσει ο Πρόεδρος γι αυτο το ζήτημα απ οτι βλέπω

http://www.thestival.gr/society/item/217...eristatiko

και σ ενα αλλο άρθρο που ειχα διαβάσει προανήγγειλε επαναφορά νυχτερινών δρομολογίων απο το νεο έτος και παραλαβή απο την ΕΛΒΟ κάποιων λεωφορείων (δεν θυμάμαι αν εννοούσε καινούρια ή υπάρχοντα επισκευασμενα)
(14-12-2014, 10:41 PM)garvanitis Έγραψε: Οι οδηγοί δουλεύουν βάσει του προγράμματος και πληρώνονται ανάλογα, δεν υπάρχουν άλλοι που δουλεύουν περισσότερο και άλλοι λιγότερο... Το αν είναι παλιά ή όχι τα λεωφορεία είναι αδιάφορο ενώ ένα χαμηλοδάπεδο που δεν μπορεί να προσεγγίσει το πεζοδρόμιο (πόσο μάλλον όταν ΔΕΝ υπάρχει πεζοδρόμιο) χάνει το οποιοδήποτε πλεονέκτημα έναντι ενός συμβατικού. Σκέψου το λίγο...

Από την μια ναι αδιάφορο είναι για το αν είναι παλιό ή νέο, αν είναι σωστά η κατασκευή των λεωφορείων, λειτουργούν σωστά όλα τα συστήματα και βγάζουν τα δρομολόγια χωρίς βλάβες τότε συμφωνώ όπως και για το χαμηλοδάπεδο ή με σκαλιά. Όμως από την άλλη πλευρά δεν είναι αδιάφορο, μην ξεχνάς ότι άνθρωποι είναι και αυτοί και θέλουνε ένα καλύτερο περιβάλλον, συνεπώς με λιγότερους ρύπους λεωφορεία, εύκολα στην χρήση χωρίς σκαλιά για άτομα με ειδικές ανάγκες ηλικιωμένους κτλ και όλα αυτά οδηγούνε στα σύγχρονα λεωφορεία, αυτές οι απαιτήσεις. Προσωπικά πιστεύω σε μερικές περιπτώσεις, ότι οι λιγότεροι ρύποι δεν είναι μόνο σόνυ και ντε και καλά από τον κινητήρα αν είναι σύγχρονος μόνο, αλλά και από την συντήρηση.


Για την σύγκριση χαμηλοδάπεδου συμβατικού, έχουμε πχ έναν αλέκο και ένα citaro. Στον αλέκο έχουμε τα σκαλιά, όμως όταν μπαίνεις μέσα στο όχημα, πριν να πατήσεις και το πρώτο σκαλί είναι πιο χαμηλό εκείνο το πάτωμα είναι πιο κοντό από το citaro ενώ στο δεύτερο λεωφορείο μπορεί να είναι λίγο πιο ψιλό, αλλά δεν έχεις τα σκαλιά.Αυτό εννοείς; Να μην ξεχνάμε όμως έχεις την δυνατότητα να το χαμηλώσεις στο citaro.

(14-12-2014, 10:41 PM)garvanitis Έγραψε: Αν θυμάμαι καλά εφαρμόζεται πρόγραμμα Σαββάτου... Δεν έχει όμως περισσότερη κίνηση σε καμία περίπτωση, είναι πολύ μικρές οι διαφορές. Η μόνη Κυριακή που έχει σημαντική διαφορά και δρομολογούνται αρκετά έξτρα λεωφορεία είναι η Κυριακή των Χριστουγέννων που είναι ανοιχτή η αγορά....

Ειδικά για την Κυριάκη την προτελευταία του έτους γίνεται χαμός. Πέρσι την προτελευταία του έτος διαδρομή ΙΚΕΑ- Σταθμός με το 3, 4 ώρες διαδρομή
Μόλις τώρα έμεινε το 452 γραμμής 32Α ακριβώς επάνω στη στροφή ανάμεσα στις στάσεις Κολόμβου και πλατεία Δημοκρατίας... Επικρατεί ένας μικρός χαμός.


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 78 Επισκέπτης (ες)