Αξιολόγηση Θέματος:
  • 55 Ψήφοι - 2.73 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Στόλος ΟΑΣΘ και γραμμές
Για το 4 σκέτο, έχει διαφορετικό κωδικό από το 4Α και 4Β και πιθανόν το 4 να το άφησαν έτσι.

Για τα 900αρια citaro κάποια του 2 είναι ρυθμίσμενα στο πλαϊ να τα δείχνουν τα γράμματα όπως τα 700αρια. Όπως το ΕΚΤΟΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ, έχω δει σε 900αρι του 2 με μικρά, ενώ πιο παλιά με μεγάλα. Στα cityclass τα 200αρια και τα citelis και οι παραλαβές, τα εμφάνιζε μεγάλα στο πλαϊ πχ το ΩΡΑΙΟΚΑΣΤΡΟ με μεγάλα στο 56, ένω το εμφανίζει με μικρά τώρα, μόνο στο 55 πάντα το εμφανίζει με μεγάλα στο πλαϊ. Όταν μπαίνει b7L 400αρι και είναι 56, στο πλαϊ με μεγάλα γράμματα, με εξαίρεση 2 οχήματα . Στα 11μέτρα κάποια με μεγάλα γράμματα και κάποια με μικρά. Στα 300αρια cityclass μόνο το ΕΛΕΥΘΕΡΙΟ ΚΟΡΔΕΛΙΟ στο πλαϊ με μικρά, στις άλλες γραμμές με μεγάλα.
(03-12-2014, 12:32 AM)damin26 Έγραψε: Χαχαχα αν υπάρχει φωτογραφία κάποιου B9LA που ανέφερες που να γράφει 1, θέλω να τη δω!!

Η γραμμή 4 που λες ότι μπήκε στο 321 και έγραφε λάθος διαδρομή, δεν είναι λάθος. Παλιότερα είναι πολύ πιθανό να ήταν αυτή η διαδρομή της γραμμής που αναφέρει, Νέα Κρήνη-Κοιμητήρια. Τώρα όμως δεν υφίσταται αυτό και έχουν δημιουργηθεί τα 4Α και 4Β που γράφουν Καλαμαριά-Χαριλάου-ΚΤΕΛ Χαλκιδικής. Στο λέω αυτό γιατί κι εγώ είχα δει μια φορά στο σταθμό κάποιο 600άρι που δούλευε στο 14, να θέλει ο οδηγός να το κάνει 14Α αλλά να μπαίνει με την πρώτη δοκιμή εσφαλμένα το "4 Νέα Κρήνη-Κοιμητήρια".
Οχι ηθελα να πω οτι δεν εκαναν ενημερωση το κοντρολερ...Για παραδειγμα η γραμμη 4 δεν υπαρχει...υπαρχει 4Α,4Β,4Ε...
(03-12-2014, 07:20 PM)george-oasth Έγραψε: Οχι ηθελα να πω οτι δεν εκαναν ενημερωση το κοντρολερ...Για παραδειγμα η γραμμη 4 δεν υπαρχει...υπαρχει 4Α,4Β,4Ε...

Μα δεν χρειάζεται να αφαιρεθεί η καταχώρηση. Έξτρα κόπος για το τίποτα, απλά υπάρχει και δεν χρησιμοποιείται. Όπως επίσης μπορεί να υπάρχουν και άλλες γραμμές στην μνήμη οι οποίες δεν υπάρχουν πλέον, ας πούμε η 41 και πιο πρόσφατη η 68.
Σήμερα ο χαμός στην Θεσσαλονίκη από τις πορείες. 20,21,24,25,27,29,32,34 και 50 κάναν αφετηρία τέρμα στον σταθμό. Τα 8,12,31 ήταν σπασμένα στα δύο. 12 και 31 από δυτικά ΚΤΕΛ μέχρι τα δικαστήρια, και ευτυχώς φρόνησαν με το 914 σαν 8 να κάνουν το κομμάτι Κ.Τ.Ε.Λ-ΝΣΣ όπως το παλιό 1. Στο 901 στο 78 πανικός και παράπονα επιβατών για τις τροποποιήσεις αυτές ,και μεγάλο άγχος να μην χάσουν το αεροπλάνο επικρατούσε πανικός.
(29-11-2014, 06:55 PM)damin26 Έγραψε: Το 264 γενικότερα έχει πρόβλημα με την προμετωπίδα. Ο αριθμός γραμμής (23) βρίσκεται αρκετά πιο δεξιά από εκεί που θα έπρεπε, με αποτέλεσμα να γράφει τον προορισμό δύο φορές, μία κανονικά στα δεξιά και μία αριστερά από τον αριθμό σε κύλιση δείχνοντας μόνο ένα γράμμα.
Το 726 πότε δουλεύει πότε δεν δουλεύει η ταμπέλα με τον αριθμό στο πίσω μέρος. Είτε θα έχει διάσπαρτα αναμένα φωτάκια, είτε σε σχηματισμό //////.
Το 673 στην μπροστινή προμετωπίδα ο αριθμός είναι όπως νά'ναι. Τα φωτάκια του αριθμού δεν είναι σωστά ρυθμισμένα με αποτέλεσμα να δίνει ένα εφέ με γωνίες στο 26 (και στο 58 και 56 που το έχω δει).
Στο 907 στην πρώτη πλαϊνή προμετωπίδα ο προορισμός φαίνεται πάντα με ΜΕΓΑΛΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ που καλύπτουν όλο το εύρος την ταμπέλας.
Στο 453 η πλαϊνή προμετωπίδα είναι ρυθμισμένη εσφαλμένα, το κείμενο ξεκινάει πολύ νωρίτερα απ' ότι είναι τα λαμπάκια και "τρώει" μέρος των γραμμάτων. Παραδείγματα: "ΓΡΙΑΝΔΡΙΑ", "ΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗ", ". ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ" ":ΡΑΙΟΚΑΣΤΡΟ".
Το 917 ή το 919 εχθές που το είδα στο 78, στην πρώτη πλαϊνή προμετωπίδα ξεκινούσε και περνούσε σε κύλιση από το ένα τέταρτο και μετά της ταμπέλας, κείμενο σε στυλ γράμματα του Ελληνικού και όχι μόνο αλφαβήτου, διάφοροι αριθμοί και κάποιοι πολύ παράξενοι ειδικοί χαρακτήρες.
Ο κωδικός 689 στην πίσω ταμπέλα των cityclass είναι πλέον σπάνιος, αλλά υπάρχει.
Επίσης θυμάμαι τον πρώτο χρόνο κυκλοφορίας των B9LA του 12, έγραφαν κάτι παράξενα ορνιθοσκαλίσματα, είτε αυτό το μικρό "Σ" πριν το 12. Και τέλος τον Φεβρουάριο του 2013 είχα δει στην πρώτη πλαϊνή προμετωπίδα του 918 γραμμής αεροδρομίου το κείμενο: "25 ΝΕΑΠΟΛΗ ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ" σε στυλ 453 πριν κανα χρόνο, όπου μπροστινή και πλαϊνή προμετωπίδα ήταν ακριβώς ίδες σε αυτό που αναγράφουν.

Το θαύμα της υγρασίας...

Μέσες άκρες καλύπτει όλα όσα αναφέρεις... Η "Γριανδρία" απλά κορυφαία (θα το κυνηγήσω για φωτογραφία). Το 689 στα Irisbus (και σε όλες τις Ameli) σημαίνει ότι έχει κάνει από μόνο του reset. Το ότι εμφανίζεται μόνο στις πίσω των Cityclass με κάνει να υποψιάζομαι είτε ότι για κάποιο λόγο κάτι βραχυκυκλώνει είτε ότι κόβεται το κύκλωμα για κάποιο λόγο, δεν φέρνει διαρκώς ρεύμα.

Να προσθέσω το 113 που τα γράμματα είναι λιγότερο φωτεινά στις δυσλειτουργίες...

(06-12-2014, 11:35 PM)GiannisB Έγραψε: Σήμερα ο χαμός στην Θεσσαλονίκη από τις πορείες. 20,21,24,25,27,29,32,34 και 50 κάναν αφετηρία τέρμα στον σταθμό. Τα 8,12,31 ήταν σπασμένα στα δύο. 12 και 31 από δυτικά ΚΤΕΛ μέχρι τα δικαστήρια, και ευτυχώς φρόνησαν με το 914 σαν 8 να κάνουν το κομμάτι Κ.Τ.Ε.Λ-ΝΣΣ όπως το παλιό 1. Στο 901 στο 78 πανικός και παράπονα επιβατών για τις τροποποιήσεις αυτές ,και μεγάλο άγχος να μην χάσουν το αεροπλάνο επικρατούσε πανικός.

Αναμενόμενο προφανώς λόγω της ημέρας... Το 901 στο 78 μου κάνει εντύπωση... Μέτρησα στο Αεροδρόμιο πέντε (!) διαφορετικά αυτοκίνητα και κανένα από τα 917-920 και αν υπολογίσω και αυτό έξι!!!
(10-12-2014, 01:31 AM)garvanitis Έγραψε: Το θαύμα της υγρασίας...

Μέσες άκρες καλύπτει όλα όσα αναφέρεις... Η "Γριανδρία" απλά κορυφαία (θα το κυνηγήσω για φωτογραφία). Το 689 στα Irisbus (και σε όλες τις Ameli) σημαίνει ότι έχει κάνει από μόνο του reset. Το ότι εμφανίζεται μόνο στις πίσω των Cityclass με κάνει να υποψιάζομαι είτε ότι για κάποιο λόγο κάτι βραχυκυκλώνει είτε ότι κόβεται το κύκλωμα για κάποιο λόγο, δεν φέρνει διαρκώς ρεύμα.

Να προσθέσω το 113 που τα γράμματα είναι λιγότερο φωτεινά στις δυσλειτουργίες...


Αναμενόμενο προφανώς λόγω της ημέρας... Το 901 στο 78 μου κάνει εντύπωση... Μέτρησα στο Αεροδρόμιο πέντε (!) διαφορετικά αυτοκίνητα και κανένα από τα 917-920 και αν υπολογίσω και αυτό έξι!!!

Πιο πολύ γέλασα να σου πω την αλήθεια με την "Ταυρούπολη" και λιγότερο με την "Γριανδρία"!

Έχω προσέξει ότι η πίσω προμετωπίδα στα CityClass είναι διαφορετικού τύπου απ' ότι στα υπόλοιπα οχήματα. Είναι αρκετά πιο στενή, καθώς και τα γράμματα είναι και πιο "τραβηγμένα" πάνω και κάτω. Βεβαιώθηκα για την διαφορετικότητα του τύπου τους όταν είδα πριν χρόνια για πρώτη φορά δίπλα δίπλα ένα CityClass και ένα B7L στο τέρμα της Σίνδου ως 51. Αλλιώς φαινόταν στο ένα και αλλιώς στο άλλο. Παίζει μήπως και το ενδεχόμενο να μην υπάρχει πλήρης συμβατότητα στο γενικό σύστημα? Προσωπικά δεν έχω δει κάπου αλλού τον κωδικό 689 πέραν των CityClass οπότε υποθέτω ότι φταίει κάτι με τη συμβατοτητα.

Αυτό με την φωτεινότητα, μετά το reset που θα κάνει ο οδηγός στο λεωφορείο και μέχρι να βάλει μπρος τη μηχανή, όλες οι ταμπέλες με το που θα ενεργοποιηθούν φέγγουν στο μέγιστο και μετά επανέρχονται στο κανονικό. Γενικότερα όμως αυξομοιώσεις στη φωτεινότητα (πολύ μικρότερης μεταβολής βέβαια απ' ότι ανέφερα παραπάνω) γίνονται και σε τυχαία χρονικά διαστήματα όταν το λεωφορείο εκτελεί το δρομολόγιό του. (Γενικά μιλάω για όλο το στόλο και όχι σαν απάντηση συγκεκριμένα για το 113)

Η υπερτροφοδότηση του 78 σε τέτοιες μέρες κυρίως γίνεται για να μην χαθούν τα ήδη λίγα δρομολόγια της γραμμής, σωστά? Αν συνυπολογίσουμε και το γεγονός ότι το 78 είναι ειδική γραμμή με σκοπό αυξημένης σημασίας...
(10-12-2014, 01:31 AM)garvanitis Έγραψε: Αναμενόμενο προφανώς λόγω της ημέρας... Το 901 στο 78 μου κάνει εντύπωση... Μέτρησα στο Αεροδρόμιο πέντε (!) διαφορετικά αυτοκίνητα και κανένα από τα 917-920 και αν υπολογίσω και αυτό έξι!!!

Και να φανταστείς όλην την μέρα ήταν στο 78 το συγκεκριμένο, γιατί όταν επέστρεψα από ΙΚΕΑ το απόγευμα με το 944 στο 3 όταν έμπαινε σταθμό, το 901 ήταν το πίσω λεωφορείο ακριβώς.

Το 457 και σήμερα στο 56 καθώς έχει σήμερα και 693,263. Και για το 657 κάποιος είχε αναφέρει ότι έπαθε βλάβη, είναι κανονικά σήμερα στην γραμμή, επομένως διορθώθηκε άμεσα.
Σήμερα το 652 στο 58.

(02-12-2014, 05:17 PM)george-oasth Έγραψε: Και στο 736 που ειχε μπει μια φορα στο 32 εγραφε στην πισω ταμπελα Κ.ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ με μικρα γραμματα...
Επισης οταν πρωτοκυκλοφορησε το 229 το 2007 η 2008 αν θυμαμαι καλα η πλαινη προμετοπιδα εγραφε την διαδρομη οπως φαινεται και στην μπροστινη προμετοπιδα...Σαμ το 453 για οσους θυμουνται...Μετα απο λιγο καιρο στα πλαγια εγραφε μονο τον αριθμο της γραμμης και η πισω ταμπελα ηταν παντα κλειστη...
Κατι αλλο που παρατηρησα ειναι οτι στα citaro 900αρια οταν μπαινουν στο 72 η ταμπελα γραφει Α.Σ.ΙΚΕΑ - Ν.ΜΗΧΑΝΙΩΝΑ...Ενω οταν μπαινει καποιο b9l η 700αρι citaro γραφει Α.Σ.ΙΚΕΑ-ΜΗΧΑΝΙΩΝΑ...Δηλαδη δεν μπαινει το Ν.
Σε ολα τα 900αρια τα γραμματα στις πλαγιες ταμπελες ειναι παντα μεγαλα...ακομα και στο 72 με μεγαλα γραμματα γραφει Ν.ΜΗΧΑΝΙΩΝΑ...
Τελος πρεπει λιγο να φτιαχτουν τα κοντρολερ γιατι δεν πατιουνται οι αριθμοι με αποτελεσμα να μπαινουν αλλες διαδρομες...
Εχω δει πολλες περιπτωσεις και θα τις αναφερω
Στο 851 γραμμης 5 ο οδηγος ηθελε να το κανει 5Α...αλλα κατι δεν πατησε καλα και μπηκε η γραμμη 1...
στο 889 γραμμης 14 μαλλον δεν πατηθηκε το 4 και εβγαζε γραμμη 1....φυσικα το οχημα δεν ειχε κοσμο,και αναρωτιοταν ο οδηγος...το καταλαβε στον σταθμο :p
Στο 565 γραμμης 9 ο οδηγος ηθελε να το κανει 9Β..Δεν ξερω βεβαια την πληκτρολογηση του 9Β,αλλα ο οδηγος κατι αλλο πατησε και εμφανιζε 92Ρ Κουφαλια-ραχωνα
Στο 321 γραμμης 43 μαλλον δεν πατηθηκε το 3,και το οχημα εγραφε ΝΕΑ ΚΡΗΝΗ-ΚΟΙΜΗΤΗΡΙΑ... Ειναι λαθος και η πληκτρολογηση αλλα και η εμφανιση της γραμμης :p Κανονικα αν εγραφε 4 θα επρεπε να λεει χαριλαου-καλαμαρια- γεωργικη σχολη...Μαλλον δεν καναν ενημερωση το κοντρολ του minibus Tongue
512 γραμμης 54(για την συγκεκριμενη μερα που το ειδα)... Ο οδηγος εκανε λαθος εδω...ηθελε να βαλει 993 εκτος υπηρεσιας, και πατησε 883 (πιθανοτατα) και εμφανιζε 88Ε ΙΚΕΑ μεσημερι-επανωμη μεσω χυτα
το 602 γραμμης 19 πατηθηκε το 9 στο τελος,και εμφανιζε γραμμη 9 Σταθμος λαχαναγορα...Βεβαια φαινοταν και απο την τηλεματικη...ευτυχως ο οδηγος το καταλαβε πριν την σταση στροφη επταλοφου και το ξαναπατησε και περαστηκε το 19..
Για το 88Ε θα πάτησε 885 και όχι 883

Πάρα πολύ καιρό (περίπου ένα χρόνο) έχω να δω το 362 ενώ το 357 έχει να εμφανιστεί περίπου ένα μήνα
Επισης η πλαγια πινακιδα στα b9l ειναι πιο μικρη απ'οτι ειναι στα citaro η στα cityclass...Ειναι διαφορετικα μεγεθη λογω αμαξοματος?
Αν μπορεσει καποιος να μας πει και για τα δρομολογια των οχηματων στις γραμμες 81-89...Παρατηρω οτι μερικα οχηματα στην διαρκεια της ημερας αλλαζουν γραμμη...Για παραδειγμα βλεπω το 209 να ειναι δρομολογημενο στο 81,και να κανει ενα δρομολογιο στο 89Β και ενα δρομολογιο στο 89Α...Μαλιστα αυτο συμβαινει σε καθημερινη βαση.το παρατηρω στην τηλεματικη πολυ καιρο τωρα...
Κατι τελευταιο...Τα τελευταια δρομολογια του 72 γιατι βγαινουν παντα με 900αρι citaro απο την γραμμη 8;
(10-12-2014, 02:17 AM)damin26 Έγραψε: Πιο πολύ γέλασα να σου πω την αλήθεια με την "Ταυρούπολη" και λιγότερο με την "Γριανδρία"!

Η Γριανδρία έχει κάτι το ποδοσφαιρικό... Είναι και κοντά στο Καυτατζόγλειο...

(10-12-2014, 02:17 AM)damin26 Έγραψε: Έχω προσέξει ότι η πίσω προμετωπίδα στα CityClass είναι διαφορετικού τύπου απ' ότι στα υπόλοιπα οχήματα. Είναι αρκετά πιο στενή, καθώς και τα γράμματα είναι και πιο "τραβηγμένα" πάνω και κάτω. Βεβαιώθηκα για την διαφορετικότητα του τύπου τους όταν είδα πριν χρόνια για πρώτη φορά δίπλα δίπλα ένα CityClass και ένα B7L στο τέρμα της Σίνδου ως 51. Αλλιώς φαινόταν στο ένα και αλλιώς στο άλλο. Παίζει μήπως και το ενδεχόμενο να μην υπάρχει πλήρης συμβατότητα στο γενικό σύστημα? Προσωπικά δεν έχω δει κάπου αλλού τον κωδικό 689 πέραν των CityClass οπότε υποθέτω ότι φταίει κάτι με τη συμβατοτητα.

Όχι δεν υπάρχει θέμα συμβατότητας... Βγαίνει σε διάφορες διαστάσεις για να ταιριάζει σε όλους τους τύπους λεωφορείων... Πάρε κι αυτό:

http://www.amelispa.com/_ext/pdf/en/led_hilux.pdf

(10-12-2014, 02:17 AM)damin26 Έγραψε: Αυτό με την φωτεινότητα, μετά το reset που θα κάνει ο οδηγός στο λεωφορείο και μέχρι να βάλει μπρος τη μηχανή, όλες οι ταμπέλες με το που θα ενεργοποιηθούν φέγγουν στο μέγιστο και μετά επανέρχονται στο κανονικό. Γενικότερα όμως αυξομοιώσεις στη φωτεινότητα (πολύ μικρότερης μεταβολής βέβαια απ' ότι ανέφερα παραπάνω) γίνονται και σε τυχαία χρονικά διαστήματα όταν το λεωφορείο εκτελεί το δρομολόγιό του. (Γενικά μιλάω για όλο το στόλο και όχι σαν απάντηση συγκεκριμένα για το 113)

Όταν ανοίγει ο διακόπτης κάνει self test. Οι αυξομειώσεις είναι κάτι σαν screen saver, αν τις παρατηρήσεις θα δεις ότι δεν είναι τυχαίες αλλά γίνονται ανά συγκεκριμένο χρονικό διάστημα. Το ίδιο θα δεις και στις πληροφοριακές της τηλεματικής στις στάσεις.

(10-12-2014, 01:40 PM)GiannisB Έγραψε: Και να φανταστείς όλην την μέρα ήταν στο 78 το συγκεκριμένο, γιατί όταν επέστρεψα από ΙΚΕΑ το απόγευμα με το 944 στο 3 όταν έμπαινε σταθμό, το 901 ήταν το πίσω λεωφορείο ακριβώς.

Έξι αυτοκίνητα στο σύνολο δηλαδή... Η αρχική μου υπόθεση ήταν ότι αν καθυστερούσε να φτάσει στο ΚΤΕΛ κάποιο έδιωχνε ο σταθμάρχης του ΚΤΕΛ Α' κάποιο από το 12. Χωρίς να αποκλείεται να συμβαίνει (και το 901 να ήταν μια από τις τέσσερις βάρδιες) ίσως να το ενίσχυσαν με δύο επιπλέον αυτοκίνητα για κάποιο λόγο. Εκτός αν δύο από τα υπόλοιπα έβγαλαν κάποιο πρόβλημα και αντικαταστάθηκαν - αλλά να ταιριάξει με τόση ακρίβεια, να πέσω επάνω τους;

(10-12-2014, 08:54 PM)george-oasth Έγραψε: Επισης η πλαγια πινακιδα στα b9l ειναι πιο μικρη απ'οτι ειναι στα citaro η στα cityclass...Ειναι διαφορετικα μεγεθη λογω αμαξοματος?

Από όσο γνωρίζω οι πλαϊνές και οι μπροστά είναι σε μία διάσταση. Σε ξεγελάει ίσως το μέγεθος του ανοίγματος. Θα ερευνηθεί αρμοδίως βέβαια...

(10-12-2014, 08:54 PM)george-oasth Έγραψε: Αν μπορεσει καποιος να μας πει και για τα δρομολογια των οχηματων στις γραμμες 81-89...Παρατηρω οτι μερικα οχηματα στην διαρκεια της ημερας αλλαζουν γραμμη...Για παραδειγμα βλεπω το 209 να ειναι δρομολογημενο στο 81,και να κανει ενα δρομολογιο στο 89Β και ενα δρομολογιο στο 89Α...Μαλιστα αυτο συμβαινει σε καθημερινη βαση.το παρατηρω στην τηλεματικη πολυ καιρο τωρα...

Το 81 με το 89 είναι ένα κύκλωμα.

(10-12-2014, 08:54 PM)george-oasth Έγραψε: Κατι τελευταιο...Τα τελευταια δρομολογια του 72 γιατι βγαινουν παντα με 900αρι citaro απο την γραμμη 8;

Γιατί η τελευταία βάρδια του κανονικά δρομολογημένου λεωφορείου του 72 αν βγάλει και αυτό το δρομολόγιο βγάζει υπερωρία. Αντίθετα στο 8 περισσεύει χρόνος εργασίας και καλύπτεται η διαδρομή του από το 78Ν.


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 24 Επισκέπτης (ες)