Αξιολόγηση Θέματος:
  • 17 Ψήφοι - 2 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Τροχαίο υλικό ΣΤΑΣΥ
#51
Έτσι εξηγείται που χτες το απόγευμα περίμενα το μετρό πάνω από 15 λεπτά το απόγευμα στο Σύνταγμα!
Για ποιο λόγο όμως παρουσιάζουν τόσες βλάβες???
Απάντηση
#52
Στην κυκλοφορία πλέον και ο συρμός #67 από τους 3ης παραλαβής, ο οποίος και εκτελεί σήμερα δρομολόγια στη γραμμή 2.
Απάντηση
#53
Υπάρχει πρόβλεψη να καταλήγουν όλοι οι συρμοί στο Ελληνικό με την κυκλοφορία περισσότερων συρμών 3ης γενιάς;
Απάντηση
#54
(21-11-2014, 10:37 PM)panos1 Έγραψε: Υπάρχει πρόβλεψη να καταλήγουν όλοι οι συρμοί στο Ελληνικό με την κυκλοφορία περισσότερων συρμών 3ης γενιάς;

Έλλειψη προσωπικού υπάρχει. Όχι συρμών.
Απάντηση
#55
Ολοταχώς για το συνεργείο οι νέοι συρμοί του μετρό. To τελεσίγραφο της ΣΤΑΣΥ.

Συνεχείς βλάβες παρουσιάζουν οι ολοκαίνουργιοι συρμοί τρίτης γενιάς, αξίας 155 εκατ. ευρώ, που πρόσφατα εντάχθηκαν στο δίκτυο των μητροπολιτικών σιδηροδρόμων των Αθηνών, με αποτέλεσμα να μην μπορούν να χρησιμοποιηθούν στο καθημερινό πρόγραμμα των δρομολογίων.

Μάλιστα η ΣΤΑΣΥ δίνει τελεσίγραφο δύο μηνών στην Αττικό Μετρό προκειμένου να διορθώσει τα προβλήματα των εντυπωσιακών τρένων Huyndai Rotem του μετρό της Αθήνας, σύμφωνα με ντοκουμέντο που φέρνει στο φως «Το Βήμα της Κυριακής».

Από την πλευρά της, σύμφωνα με πληροφορίες, η Αττικό Μετρό διέκοψε τις πληρωμές και έστειλε επιστολή διαμαρτυρίας προς τους κορεάτες κατασκευαστές, οι εκπρόσωποι των οποίων αναμένονται στην Αθήνα, προκειμένου να λύσουν το ζήτημα.

«Εντός δύο μηνών...»

«Στο πλαίσιο της μέχρι σήμερα συνεργασίας των τριών εταιρειών Αττικό Μετρό, ΣΤΑΣΥ και Huyndai Rotem, παρακαλώ να τονίσετε ιδιαιτέρως στην κατασκευάστρια εταιρεία την ανάγκη άμεσης επίλυσης των κάτωθι λειτουργικών προβλημάτων που αφορούν τους συρμούς της σειράς 3» αναφέρει σε επιστολή του προς τον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο της Αττικό Μετρό Χρίστο Τσίτουρα ο επικεφαλής της ΣΤΑΣΥ Νίκος Παπαθανάσης.

«Τον Μάιο του 2014 η ΣΤΑΣΥ παρέλαβε από την Αττικό Μετρό με διοικητική παραλαβή προς χρήση τους νέους συρμούς σειράς 3 για ένταξή τους στη λειτουργία των γραμμών 2 και 3, ακολουθώντας την ίδια διαδικασία που εφαρμόστηκε και για τις δύο προηγούμενες σειρές.

Κατ' αρχάς εντάχθηκαν 5 συρμοί και ο προγραμματισμός προέβλεπε και την ένταξη των υπόλοιπων συρμών σταδιακά. Με την ένταξή τους, λόγω των συνεχών προβλημάτων που εντοπίζονται κυρίως στις πόρτες αλλά και σε άλλα συστήματα, συνεχίζουν να δημιουργούν σοβαρά προβλήματα στην ομαλή λειτουργία του δικτύου» σημειώνεται.

«Με δεδομένο ότι σχεδόν έξι μήνες μετά οι 5 αρχικοί συρμοί δεν μπορούν να ακολουθήσουν τις απαιτήσεις του προγράμματος λειτουργίας υπό κανονικές συνθήκες λόγω των συνεχών βλαβών που παρουσιάζουν και αποσύρονται από την κυκλοφορία, η ΣΤΑΣΥ ως φορέας που υλοποιεί το μεταφορικό έργο, με πρωταρχικό σκοπό την ασφάλεια και την αξιοπιστία του συστήματος, δεν μπορεί να συνεχίσει επί μακρόν ακόμη τη λειτουργία των συρμών αυτών με αυτές τις συνθήκες» επισημαίνει ο κ. Παπαθανάσης στην επιστολή.

«Αναγνωρίζοντας όμως την πολυπλοκότητα των συρμών αυτών και σε ένδειξη καλών προθέσεων συνεργασίας παρέχουμε στην κατασκευάστρια εταιρεία χρονικό διάστημα δύο μηνών με σκοπό την πλήρη αποκατάσταση της λειτουργικότητας και αξιοπιστίας του συνόλου του νέου τροχαίου υλικού, διαφορετικά η ΣΤΑΣΥ θα βρεθεί στη δυσάρεστη θέση να αποσύρει μερικώς ή ακόμη και στο σύνολό τους τους νέους συρμούς μέχρις ότου καταστούν ικανοί για ένταξή τους στην κανονική λειτουργία» σημειώνει.

«Τα συνεχή προβλήματα που παρουσιάζουν οι συρμοί όταν εντάσσονται στη λειτουργία βλάπτουν σοβαρά την εικόνα της εταιρείας μας, κάτι που δεν είμαστε διατεθειμένοι να επιτρέψουμε να συνεχιστεί. Είμαστε σε αναμονή των ενεργειών της κατασκευάστριας εταιρείας» καταλήγει ο επικεφαλής της ΣΤΑΣΥ.

Με τριετή εγγύηση

Tο 2008 η Αττικό Μετρό πραγματοποίησε διεθνή διαγωνισμό, προϋπολογισμού 155 εκατ. ευρώ, για την προμήθεια του τροχαίου υλικού τρίτης γενιάς. Προσφορές κατέθεσαν η κορεατική κοινοπραξία Hanwa - Huyndai Rotem, η Ansaldobreda, η οποία θεωρείται ο «μεγάλος ασθενής» της ιταλικής βιομηχανίας, και η ισπανική CAF, στην οποία οι εργαζόμενοι είναι και μέτοχοι παράλληλα.

Στις 16 Σεπτεμβρίου 2009 η εταιρεία και το τότε ΥΠΕΧΩΔΕ ανακοίνωσαν την επιλογή της Hanwa - Huyndai Rotem, η οποία ανέλαβε την προμήθεια 17 νέων συρμών μετρό των έξι οχημάτων έκαστος.

Τα τρένα έχουν τριετή εγγύηση καλής λειτουργίας και η παράδοσή τους ξεκίνησε από τον Σεπτέμβριο του 2013. Σημειωτέον ότι πρόκειται για παρόμοια μοντέλα και με παρεμφερή χαρακτηριστικά με τα τρένα που κυκλοφορούν από το 2004 στη γραμμή 3 του μετρό και κατασκευάστηκαν από την ίδια κορεατική κοινοπραξία.

Πηγή
Απάντηση
#56
8 έχουν γίνει πλέον οι συρμοί 3ης γενιάς που κυκλοφορούν στη γραμμή 2 του Μετρό (γιατί στη γραμμή 3 δεν έχει δρομολογηθεί κανένας για επιβατικά δρομολόγια). Πέραν των #61 , #62, #63, #64 και #65, στην κυκλοφορία έχουν προστεθεί και οι #66, #67 και #70. Μάλιστα τα δοκιμαστικά δρομολόγια του τελευταίου, πριν δοθεί σε λειτουργική χρήση, γίνονταν στη γραμμή 3!
Απάντηση
#57
Καλή χρονιά, με τον 10ο συρμό 3ης παραλαβής να παραδίδεται σε λειτουργική χρήση. Συγκεκριμένα, ο #74 εντοπίστηκε σήμερα το απόγευμα στη γραμμή 2, ερχόμενος να προστεθεί στους υπόλοιπους που κυκλοφορούν (#61, #62, #63, #64, #65, #66, #67, #69, #70).

Ενδιαφέρον, επίσης, έχει το ότι τις τελευταίες μέρες έχει αυξηθεί η δρομολόγηση των συρμών 3ης γενιάς, αλλά μόνο στη γραμμή 2, μιας και στη γραμμή 3 ακόμη αγνοούνται!
Απάντηση
#58
11ος συρμός 3ης γενιάς σε κυκλοφορία και συγκεκριμένα ο #72. Το απόγευμα του Σαββάτου κυκλοφορούσε κανονικά στη γραμμή 2, παρουσιάζοντας την κλασσική ευαισθησία στις πόρτες (σε μία από τις στάσεις δεν άνοιξαν όλες).
Απάντηση
#59
14 πλέον οι συρμοί 3ης παραλαβής στον λειτουργικό στόλο της ΣΤΑ.ΣΥ., μιας και τις τελευταίες μέρες άρχισε η δρομολόγηση και των #71 και #75. Πλέον μόλις 3 εξ' αυτών λείπουν για να συμπληρωθεί το "παζλ" της νέας γενιάς συρμών των γραμμών 2 και 3 του Μετρό (βέβαια στην τελευταία εμφανίστηκαν μόνο για δοκιμαστικά δρομολόγια, χωρίς επιβάτες).
Απάντηση
#60
Ξεκίνησε η τοποθέτηση του κλειστού κυκλώματος τηλεόρασης για την επιτήρηση του εσωτερικού χώρους στους συρμούς 3ης γενιάς του Μετρό, με τον συρμό #69 να κυκλοφορεί σήμερα με ενεργοποιημένες τις κάμερες.
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 3 Επισκέπτης (ες)