Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 1 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Επέκταση αστικών συγκοινωνιών σε Μαρκόπουλο και Πόρτο Ράφτη
#11
(30-11-2014, 02:32 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Μόνο που για το Επαρχείο Λαγκαδά του Νομού Θεσσαλονίκης, την εξυπηρέτηση περιοχών του οποίου έχει αναλάβει ο ΟΑΣΘ, οι επιβάτες πληρώνουν εισιτήριο 2€ και όχι το ίδιο με αυτό που χρειάζεται κάποιος για μία μικρή μετακίνηση στο κέντρο της πόλης.

Το πρόβλημα αυτών που θα ζητάνε η αστική συγκοινωνία σε λίγο να φτάνει μέχρι τον Ωρωπό και το Χαλκούτσι, την Κινέτα, το Αλεποχώρι και το Πόρτο Γερμενό ή μέχρι το Σούνιο και το Λαύριο, δεν είναι το αν θα τους εξυπηρετεί η ΟΣΥ ή η ΚΤΕΛ Αττικής. Αυτοί που ζητάνε επέκταση του συγκοινωνιακού έργου, θέλουν να μετακινούνται με το εισιτήριο των 1,20€ από την περιοχή τους μέχρι το Σύνταγμα, και ας είναι κάποιες αρκετές δεκάδες χιλιόμετρα απόσταση. Ε αυτό δε γίνεται. Και δε γίνεται γιατί είναι παράλογο, για παράδειγμα, ο φοιτητής που έχει μόνιμη κατοικία στην Οινόη του Δήμου Μάνδρας-Ειδυλλίας να δικαιούται στεγαστικό επίδομα, λόγω χιλιομετρικής απόστασης από το Κέντρο των Αθηνών, και την ίδια ώρα να εξυπηρετείται από τον ΟΑΣΑ με εισιτήριο των 0,60€ ή με τη μηνιαία κάρτα των 15€.

Το μεγαλύτερο θέμα αυτή τη στιγμή είναι το ότι το υπεραστικό δίκτυο του Ν. Αττικής χρειάζεται μία ευρεία αναδιάρθρωση και το ακόμα μεγαλύτερο είναι η ύπαρξη μίας λανθασμένης τιμολογιακής πολιτικής, η οποία επιμένει να μη λαμβάνει υπόψιν την ύπαρξη του δικτύου της αστικής συγκοινωνίας, εντός Λεκανοπεδίου. Και αυτό πιστεύω πως θα διορθωθεί μετά και τη σύσταση ομάδας εργασίας για συνεργασία μεταξύ "Συγκοινωνιών Αθηνών" και ΚΤΕΛ Αττικής.

Καταρχήν διαφωνώ κάθετα στην κατάργηση της ΟΣΥ από τα Σπάτα, την Λούτσα και την μη επέκταση της στην Ραφήνα (μην ξεχνάμε κιόλας ότι πριν λίγο καιρό ο ΟΑΣΑ στην σελίδα του την είχε στην περιοχή ευθύνης του, όπως υπάρχει ακόμα και η περιοχή του φράγματος Μαραθώνα αλλά δεν υπάρχει καμία γραμμή για εκεί, διορθώστε με αν κάνω λάθος). Ο λόγος τουλάχιστον για τα Σπάτα και την Λούτσα είναι ότι η απόσταση από το κοντινότερο αμαξοστάσιο είναι λιγότερη από ότι είναι σε άλλες περιοχές και επίσης ότι εξυπηρετούνται από την ΟΣΥ ή όπως αλλιώς λεγόταν παλαιότερα εδώ και δεκάδες χρόνια και δεν μπορεί να καταργήσει έτσι με την μια ένα αγαθό που παρέχει όλα αυτά τα χρόνια. Να δεχτώ ίσως το ζωνικό εισιτήριο άλλα όχι την ανάληψη των συγκοινωνιών από τρίτους για αυτές τις περιοχές.

Εκεί που πρέπει να καταργηθούν άμεσα οι γραμμές που υπάρχουν είναι στο κέντρο Αθηνών και περιχώρων που υπάρχει μια γραμμή για να εξυπηρετεί κάθε στενό. Να καταργηθούν άμεσα όλες αυτές οι γραμμές γιατί σε αυτές τις περιοχές υπάρχουν εναλλακτικές (μετρό, τραμ, τρόλεϊ, λεωφορεία) και να δημιουργηθεί ΜΙΑ γραμμή με σωστά δρομολόγια.

Για το Μαρκόπουλο συμφωνώ μαζί σου γιατί έχεις απόλυτο δίκιο στο κομμάτι που αναφέρεις ότι εάν επεκταθεί σε αυτές τις περιοχές μετά θα ζητήσει συγκοινωνία και το Πόρτο Ράφτη, τα Καλύβια, ο Κουβαράς και πάει λέγοντας. Διαφωνώ όμως στο γεγονός ότι εάν εφάρμοζε ένα εισιτήριο όπως είχε στην Σαρωνίδα παλαιότερα (και κακώς το κατάργησε) και με αυτό το εισιτήριο ίσχυε για ΟΛΑ τα μέσα δεν θα το δεχόντουσαν οι κάτοικοι των περιοχών εφόσον βέβαια τους παρείχε μια σωστή συγκοινωνία με συχνά δρομολόγια από τον σταθμό Κορωπί. Βεβαία αυτό μετά ίσως να δημιουργήσει άλλα προβλήματα όπως την ζήτηση αύξησης δρομολογίων του Μετρό και του Προαστιακού με ταυτόχρονη απευθείας σύνδεση του με το κέντρο (σταθμός Λαρίσης) κάτι το οποίο δεν μπορεί να γίνει προς το παρών.

Ελπίζω και εγώ στην επίλυση αυτού του χρόνιου προβλήματος με την συνεργασία "Συγκοινωνιών Αθηνών" και ΚΤΕΛ Αττικής.

Δυστυχώς αυτή η κουβέντα σχετικά με το αν χρειάζεται επέκταση ή όχι αν αρχίσει δεν θα τελειώσει ποτέ, γιατί υπάρχουν πάρα πολλά πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα για μια τέτοια κίνηση.
Απάντηση
#12
Δεν έχει καμιά δουλειά η ΟΣΥ στο Μαρκόπουλο και στο Π.Ράφτη, όπως και καμιά δουλειά δεν είχε στην Π.Ε.Ο. ΑΘηνών - Θηβών (το 861/Χ63) που κοντεύει να πιάσει ... Θήβα.
Το ότι τετραπλασιάστηκε ο πληθυσμός του Μαρκοπούλου, δεν σημαίνει αυτόματα και την επέκταση της αστικής συγκοινωνίας. Εξ άλλου, όσοι αγόρασαν / έχτισαν εκεί, ηξεραν ότι εγκαταλείπουν τον αστικό ιστό της Αθήνας και πάνε στην .. εξοχή. Ε, την εξοχή λοιπόν την εξυπηρετεί η υπεραστική συγκοινωνία, της οποίας άλλωστε τα συμφέροντα είναι τόσο διαπλεκόμενα, που αποκλείεται να παραχωρήσει "αμαχητί" τη γραμμή στο Ελληνικό Δημόσιο.
Αυτό που πρέπει να γίνει εκεί οπωσδήποτε, είναι μια σωστη επαναχάραξη των δρομολογίων, ώστε να υπάρχει ανταπόκριση στο Κορωπί χωρίς μεγάλες αναμονές. Πχ. αν έβαζαν λεωφορείο στο :40 ή στο :10 από Μαρκόπουλο, ώστε να παίρνει ο επιβάτης το μετρό των :04 ή και :34 προς Αθήνα. Εύκολο και άμεσο στην υλοποίηση. Όμως, τα ΚΤΕΛ δεν μπορούν να δουλεύουν με ... 0,60 εισιτήριο.
Τέλος, όσο γκρίνια και να υπάρχει, μόνο άδεια δεν πάνε τα λεωφορεία τους από/προς Λ. Αλεξάνδρας και Πεδίο Άρεως. Και για να είμαι ειλικρινής, δεν υπάρχει χάσιμο χρόνου σε σχέση με την μετεπιβίβαση. Μία ώρα θές μέσω Κορωπίου, μία ώρα θες και αραχτός μέσα στο λεωφορείο. Επιλέγω το δεύτερο και πάω ξεκούραστα, χωρίς να με τρώει το αγιάζι στο στ. Κορωπίου.
Απάντηση
#13
Όπως είπαν και οι προλαλήσαντες, το δίκτυο των αστικών συγκοινωνιών δεν έχει καμία δουλειά στις επαρχίες και κωμοπόλεις του Νομού Αττικής. Ακόμα και τα σημερινά 122, 304/305/316, 322/323, 861 πρέπει να κοπούν (το 122 μέχρι Βάρκιζα, τα 304/305 μέχρι Σπάτα το πολύ, τα 322/3 και 861 εντελώς). Οι περιοχές: Σαρωνίδα, Π. Ράφτη, Μαρκόπουλο, Κουβαράς, Λεγραινά, Μαρκόπουλο, Λούτσα, Ραφήνα, Παλαιοκούντουρα, Αγ Σωτήρα, Οινόη, Βίλια ειναι περιοχές εκτός αστικού ιστού της Αθήνας, και εξυπηρετούνται ήδη επαρκώς από τα ΚΤΕΛ Αττικής.

Αν πρέπει να γίνει κάτι είναι μια αναδιοργάνωση του δικτύου των ΚΤΕΛ, ώστε να μην μπαίνουν κέντρο Αθήνας, με ταυτόχρονη αύξηση της συχνότητας των δρομολογίων. Ταυτόχρονα, τα ΚΤΕΛ πρέπει να προμηθευτούν ειδικά οχήματα αστικού και ημιαστικού τύπου (και όχι υπεραστικού τύπου που διαθέτουν σήμερα) και να υποχρεωθούν δια νόμου να τα έχουν ως εταιρική περιουσία (και όχι να ανήκουν σε φυσικά πρόσωπα) με έναν ενιαίο εταιρικό χρωματισμό.
Απάντηση
#14
Μια μικρή διόρθωση είναι 322/323 όχι 324.

Δεύτερον η περιοχή ευθύνης του ΟΑΣΑ είναι:

Η σημερινή Περιοχή Εξυπηρέτησης των Αστικών Συγκοινωνιών έχει καθορισθεί δια νόμου και δεν μπορεί να μεταβληθεί χωρίς αντίστοιχη νομοθετική ρύθμιση. 

Η περιοχή που εξυπηρετείται σήμερα από αστική συγκοινωνία εκτείνεται Δυτικά μέχρι την Ελευσίνα, Μάνδρα και Μαγούλα (Θριάσιο Πεδίο). Ανατολικά μέχρι την Πεντέλη, την Παλλήνη, τα Σπάτα, τη Λούτσα και το Κορωπί (περιοχή Μεσογείων). Βόρεια μέχρι τη Φυλή, τη Πάρνηθα, το Κρυονέρι, το φράγμα της Λίμνης του Μαραθώνα, το Διόνυσο, τη Σταμάτα και τη Νέα και την Παλαιά Πεντέλη. Νότια μέχρι τη θάλασσα και νοτιοανατολικά μέχρι και την Σαρωνίδα. Η περιοχή αυτή περιλαμβάνει ένα σύνολο 84 δήμων και κοινοτήτων/οικισμών, που δίδονται στον παρακάτω πίνακα. Σημ.*:Με την εφαρμογή του N.3852/10, ΦΕΚ 87/τ .Α'/2010 «Καλλικράτης» οι 84 υφιστάμενες Τοπικές Αυτοδιοικήσεις συνενώνονται σε 52 Δήμους. (Ημερομηνία Εφαρμογής: 1/1/2011) 

http://www.oasa.gr/content.php?id=peo

Άρα η Αρτέμιδα η οποία επί της ευκαιρίας δεν εξυπηρετείται από κανένα ΚΤΕΛ δεν έχει και καμιά δουλειά να φύγει από την ΟΣΥ βάσει νόμου όπως αναφέρει και ο ΟΑΣΑ στο site του.
Απάντηση
#15
(30-11-2014, 08:46 PM)meganium Έγραψε: Μια μικρή διόρθωση είναι 322/323 όχι 324.

Δεύτερον η περιοχή ευθύνης του ΟΑΣΑ είναι:

Η σημερινή Περιοχή Εξυπηρέτησης των Αστικών Συγκοινωνιών έχει καθορισθεί δια νόμου και δεν μπορεί να μεταβληθεί χωρίς αντίστοιχη νομοθετική ρύθμιση. 

Η περιοχή που εξυπηρετείται σήμερα από αστική συγκοινωνία εκτείνεται Δυτικά μέχρι την Ελευσίνα, Μάνδρα και Μαγούλα (Θριάσιο Πεδίο). Ανατολικά μέχρι την Πεντέλη, την Παλλήνη, τα Σπάτα, τη Λούτσα και το Κορωπί (περιοχή Μεσογείων). Βόρεια μέχρι τη Φυλή, τη Πάρνηθα, το Κρυονέρι, το φράγμα της Λίμνης του Μαραθώνα, το Διόνυσο, τη Σταμάτα και τη Νέα και την Παλαιά Πεντέλη. Νότια μέχρι τη θάλασσα και νοτιοανατολικά μέχρι και την Σαρωνίδα. Η περιοχή αυτή περιλαμβάνει ένα σύνολο 84 δήμων και κοινοτήτων/οικισμών, που δίδονται στον παρακάτω πίνακα. Σημ.*:Με την εφαρμογή του N.3852/10, ΦΕΚ 87/τ .Α'/2010 «Καλλικράτης» οι 84 υφιστάμενες Τοπικές Αυτοδιοικήσεις συνενώνονται σε 52 Δήμους. (Ημερομηνία Εφαρμογής: 1/1/2011) 

http://www.oasa.gr/content.php?id=peo

Άρα η Αρτέμιδα η οποία επί της ευκαιρίας δεν εξυπηρετείται από κανένα ΚΤΕΛ δεν έχει και καμιά δουλειά να φύγει από την ΟΣΥ βάσει νόμου όπως αναφέρει και ο ΟΑΣΑ στο site του.

Βρε εμμονή να εξυπηρετείται η Αρτέμιδα από την ΟΣΥ! Ας πάει τότε το εισιτήριο στα 2€, για να ισοσκελίζονται και τα έξοδα της γραμμής (το λεωφορείο για να φτάσει από το Ελληνικό στην άλλη άκρη του Νομού ξοδεύει αρκετά λίτρα καυσίμου), αφού έχει τόση ανάγκη η περιοχή να διατηρήσει την αστική συγκοινωνία.
Απάντηση
#16
(30-11-2014, 08:46 PM)meganium Έγραψε: Δεύτερον η περιοχή ευθύνης του ΟΑΣΑ είναι:

Άρα η Αρτέμιδα η οποία επί της ευκαιρίας δεν εξυπηρετείται από κανένα ΚΤΕΛ δεν έχει και καμιά δουλειά να φύγει από την ΟΣΥ βάσει νόμου όπως αναφέρει και ο ΟΑΣΑ στο site του.

Του ΟΑΣΑ οχι της ΟΣΥ! Γιατι απλα μεσα στο τιμολογιο του ΟΑΣΑ δεν εντασονται και τα ΚΤΕΛ η δημοτικες εταιριες που να περνουν μεριδιο απο τα συνολικα εσοδα του οργανισμου;
Απάντηση
#17
(30-11-2014, 09:05 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Βρε εμμονή να εξυπηρετείται η Αρτέμιδα από την ΟΣΥ!

Χαχαχαχαχαχα

Κοίταξε η λύση είναι όταν χρειάζεται η Λουτσα GN να πάνε κάποιες στην Ανθουσα πάλι.

Τεσπα λες και έχω κάνα προσωπικό όφελος κάνω ε?

Χαχαχαχαχαχα
Απάντηση
#18
(30-11-2014, 08:46 PM)meganium Έγραψε: Μια μικρή διόρθωση είναι 322/323 όχι 324.

Σωστός, διαρθώθηκε Wink

(30-11-2014, 08:46 PM)meganium Έγραψε: Δεύτερον η περιοχή ευθύνης του ΟΑΣΑ είναι:

Η σημερινή Περιοχή Εξυπηρέτησης των Αστικών Συγκοινωνιών έχει καθορισθεί δια νόμου και δεν μπορεί να μεταβληθεί χωρίς αντίστοιχη νομοθετική ρύθμιση. 

Η περιοχή που εξυπηρετείται σήμερα από αστική συγκοινωνία εκτείνεται Δυτικά μέχρι την Ελευσίνα, Μάνδρα και Μαγούλα (Θριάσιο Πεδίο). Ανατολικά μέχρι την Πεντέλη, την Παλλήνη, τα Σπάτα, τη Λούτσα και το Κορωπί (περιοχή Μεσογείων). Βόρεια μέχρι τη Φυλή, τη Πάρνηθα, το Κρυονέρι, το φράγμα της Λίμνης του Μαραθώνα, το Διόνυσο, τη Σταμάτα και τη Νέα και την Παλαιά Πεντέλη. Νότια μέχρι τη θάλασσα και νοτιοανατολικά μέχρι και την Σαρωνίδα. Η περιοχή αυτή περιλαμβάνει ένα σύνολο 84 δήμων και κοινοτήτων/οικισμών, που δίδονται στον παρακάτω πίνακα. Σημ.*:Με την εφαρμογή του N.3852/10, ΦΕΚ 87/τ .Α'/2010 «Καλλικράτης» οι 84 υφιστάμενες Τοπικές Αυτοδιοικήσεις συνενώνονται σε 52 Δήμους. (Ημερομηνία Εφαρμογής: 1/1/2011) 

http://www.oasa.gr/content.php?id=peo

Άρα η Αρτέμιδα η οποία επί της ευκαιρίας δεν εξυπηρετείται από κανένα ΚΤΕΛ δεν έχει και καμιά δουλειά να φύγει από την ΟΣΥ βάσει νόμου όπως αναφέρει και ο ΟΑΣΑ στο site του.

Όλο αυτό δε λέει κάτι. Ένας νόμος μπορεί να αλλάξει εν μια νυκτί (όπως γίνεται τα τελευταία χρόνια άλλωστε).

Επίσης, χρεος των ΣΑ είναι να ξεκαθαρίσουν το πεδίο δράσης τους, δίχως αστερίσκους και παραπομπές. Παράδειγμα ο Δήμος Μάνδρας-Ειδυλλίας. Το οτι πλεον η Οινόη συγχωνευθηκε διοικητικά με την Μάνδρα, δε σημαίνει ότι το αστικό λεωφορείο πρέπει να φτάσει μέχρι εκεί. Επίσης, ο πρωην Δ. Ελληνικού ανήκει στον τομέα 1, ενώ ο πρώην Δ. Αργυρούπολης στον τομέα 2. Ο νέος ενιαίος δήμος όμως; Δεν γίνεται να "σπας" τον ίδιο Δήμο πλεον σε δυο τομείς...

Επίσης, οι εποχές όπου οι κυβερνήσεις ασκούσαν ψηφοθηρική πολιτική μέσω των αστικών συγκοινωνιών (βλέπε ''μπάνια του λαού") έχουν περάσει πλεον ανεπιστρεπτί. Άλλωστε η ίδια η πράξη έδειξε πως κάτι τέτοιο δε βγαίνει οικονομικά (ελλείμματα στις ΔΕΚΟ συγκοινωνιών). Καιρός είναι λοιπόν, να επανασχεδιαστεί όλο το δίκτυο από την αρχή, και να καθοριστεί ποιός θα εξυπηρετεί την αστική ζώνη και ποιός την υπεραστική.

(30-11-2014, 09:11 PM)meganium Έγραψε: Κοίταξε η λύση είναι όταν χρειάζεται η Λουτσα GN να πάνε κάποιες στην Ανθουσα πάλι.

Δεν είναι άδικο να έχει η Λούτσα νταλίκες, και οι υπόλοιπες γραμμές (Α1, Α7, Β9, Β12, ΒΓ18, 237), εντός Αθήνας, να ξεμένουν με 12μετρα;
Απάντηση
#19
(30-11-2014, 08:04 PM)N1Ellinikou Έγραψε: Όπως είπαν και οι προλαλήσαντες, το δίκτυο των αστικών συγκοινωνιών δεν έχει καμία δουλειά στις επαρχίες και κωμοπόλεις του Νομού Αττικής. Ακόμα και τα σημερινά 122, 304/305/316, 322/323, 861 πρέπει να κοπούν (το 122 μέχρι Βάρκιζα, τα 304/305 μέχρι Σπάτα το πολύ, τα 322/3 και 861 εντελώς). Οι περιοχές: Σαρωνίδα, Π. Ράφτη, Μαρκόπουλο, Κουβαράς, Λεγραινά, Μαρκόπουλο, Λούτσα, Ραφήνα, Παλαιοκούντουρα, Αγ Σωτήρα, Οινόη, Βίλια ειναι περιοχές εκτός αστικού ιστού της Αθήνας, και εξυπηρετούνται ήδη επαρκώς από τα ΚΤΕΛ Αττικής.

To 861 είναι για κόψιμο σίγουρα. Τα 322/3 εφόσον πληρώνει ο Δήμος είναι κερδοφόρες γραμμές οπότε δεν έχει νόημα να κοπούν. Για τα 304/5/16 μπορεί να είναι εκτός της αστικής ζώνης αλλά ειδικά τα καλοκαίρια τα 18μετρα πάνε σαρδελοποιημένα και αμφιβάλλω αν γίνεται να εξυπηρετηθούν από τα ΚΤΕΛ. Επιπλέον, εφόσον έχουν τόσο μεγάλη επιβατική κίνηση δεν θα ήταν προτιμότερο να μείνουν στην Ο.ΣΥ. Άλλωστε πλέον με τα νέα εισητήρια είναι πολύ δύσκολο να πάει κάποιος από την Λούτσα μέχρι το Σύνταγμα με 1 εισητήριο.

Όσο για το Μαρκόπουλο, Π. Ράφτη, Ραφήνα κλπ. εκτός ότι είναι τελείως εκτός αστικής ζώνης η Ο.ΣΥ. δεν μπορεί να επανδρώσει τις υπάρχοντες γραμμές της. Παράδειγμα το Ελληνικό: από 10/11 έχει γλιτώσει Α3~2, 164(Α4)~4, 154~2, 155~2, Τοπ. Γλυφάδας~2 και έχει δώσει 1 παραπάνω όχημα δηλαδή συνολικό κέρδος περίπου 10-11 οχήματα και πάλι λείπουν βάρδιες.
Απάντηση
#20
(01-12-2014, 02:03 AM)mercedes elbo Έγραψε: Τα 322/3 εφόσον πληρώνει ο Δήμος είναι κερδοφόρες γραμμές οπότε δεν έχει νόημα να κοπούν.

Με αυτή τη λογική μπορεί και ο Δήμος Μεγαρέων να πληρώνει την ΟΣΥ να του κάνει τοπικά εντός Μεγάρων. Πληρωμένα θα είναι, άρα θα είναι κερδοφόρα...

(01-12-2014, 02:03 AM)mercedes elbo Έγραψε: Για τα 304/5/16 μπορεί να είναι εκτός της αστικής ζώνης αλλά ειδικά τα καλοκαίρια τα 18μετρα πάνε σαρδελοποιημένα και αμφιβάλλω αν γίνεται να εξυπηρετηθούν από τα ΚΤΕΛ.

Αν όμως τα ΚΤΕΛ αγόραζαν έναν μικρό αριθμό αρθρωτών, ακριβώς γι' αυτά τα δρομολόγια; Για παράδειγμα στην Κοινότητα Μαδρίτης έχουν αυτά τα οποία κάνουν περίπου ό,τι τα ΚΤΕΛ Αττικής:

[Εικόνα: 3337615630_599dcd1088.jpg]
Πηγή: Arthur, Flickr
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 5 Επισκέπτης (ες)