Αξιολόγηση Θέματος:
  • 55 Ψήφοι - 2.73 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Στόλος ΟΑΣΘ και γραμμές
(06-11-2014, 04:23 AM)garvanitis Έγραψε: Ασφαλώς και όχι και δεν είναι καν η δουλειά του... Αλλά εδώ που τα λέμε, άντε και συνέβαινε κάτι τέτοιο, πες ότι τα δελτία βλαβών και οι επισκεύες είναι αναρτημένα στη σελίδα ή είναι στη διάθεση του κάθε επιβάτη επί του οχήματος, τι ακριβώς θα καταλάβει ο επιβάτης;
Για να το πάω και ένα βήμα παραπάνω για να το δεις και μόνος σου, μια από τις πιο συνηθισμένες βλάβες που αναφέρονται στα δελτία βλαβών των αρθρωτών είναι το "χτυπάει η υπερδίπλωση". Τι καταλαβαίνεις τώρα εσύ διαβάζοντας αυτό; Είναι σοβαρή βλάβη; Επισκευάζεται εύκολα; Είναι επικίνδυνο το λεωφορείο που την έχει;
Υπερδίπλωση,όταν η φυσούνα διπλώνεται πάνω από το επιτρεπτό όριο; Αν είναι αυτό, δεν θα έχει αποτέλεσμα να σχιστεί; Και αν ισχύει επίσης να σχιστεί, σημαίνει ότι πράγματι το αρθρωτό λεωφορείο είναι επικίνδυνο διότι θα κοπεί στα δυο το λεωφορείο.

(04-11-2014, 09:26 PM)AquaSonic Έγραψε: Nαι, πρεπει, επιβεβαιωσες μετα την νομοθεσια;
(06-11-2014, 04:23 AM)garvanitis Έγραψε: Το ότι αντλούμε από παντού πληροφορίες δεν σημαίνει ότι δεν τις φιλτράρουμε... Άσε που εκείνος που σου το είπε είτε έχει παρανοήσει κάποια κουβέντα που άκουσε σου είπε κάτι διαφορετικό από αυτό που έγραψες. Αυτό που ισχύει είναι το εξής:
Για ένα διαγωνισμό για οποιαδήποτε προμήθεια ή υπηρεσία απαιτούνται τουλάχιστον τρεις προσφορές. Αν για τον οποιοδήποτε λόγο δεν συγκεντρωθούν τότε ο διαγωνισμός επαναπροκυρήσσεται και αν πάλι δεν συγκεντρωθούν αξιολογούνται οι υπάρχουσες και ανατίθεται η εργολαβία.
Ωραία, θα ψάξω το σύνταγμα για να δω, αν πράγματι υπάρχει η νομοθεσία και θα απαντήσω επίσημα.

(06-11-2014, 04:23 AM)garvanitis Έγραψε: Η συνηθέστερη αιτία για την οποία μπορεί να μην παίρνει κάποια ταχύτητα είναι κάποια βλάβη στην πλακέτα της. Αυτή αλλάζει μέσα σε έλαχιστα λεπτά αν έχει κάποιο πρόβλημα ενώ αν η βλάβη οφείλεται σε βρωμιά συγκεντρωμένη στη φούσκα ή υγρασία καθαρίζεται οπότε και το αυτοκίνητο είναι έτοιμο. Αν είναι πιο σοβαρό το πρόβλημα τότε πρέπει να κατέβει το σαζμάν και να ανοιχτεί, εργασία που προϋποθέτει το λύσιμο του μισού αυτοκινήτου πίσω καθώς και το κατέβασμα της μηχανής. Αν ταυτόχρονα δεν υπάρχει και το απαιτούμενο ανταλλακτικό διαθέσιμο τα πράγματα γίνονται ακόμα χειρότερα γιατί για να το πάρεις από ένα άλλο λεωφορείο που έχει σοβαρή μεν αλλά διαφορετική βλάβη πρέπει να κάνεις την ίδια διαδικασία και σε εκείνο - και να την επαναλάβεις όταν έρθει το ανταλλακτικό. Αυτή όλη η ιστορία είναι πολλές εργατώρες οι οποίες θα μπορούσαν να διατεθούν σε άλλα λεωφορεία με λιγότερο χρονοβόρες βλάβες - ειδικά τώρα που το κάθε λεωφορείο είναι απαραίτητο.
Στο 52 με υποψία προβλήματος στο σαζμάν δεν υπήρχε περίπτωση να μπει με τίποτα, τυχαία έκτακτη δρομολόγηση για κάλυψη κενού ήταν. Αν έμενε εκεί με τις ταχύτητες που αναπτύσει στην εθνική θα μπορούσε να έχει καταστραφεί το σαζμάν του. Ο δε γερανός δεν έχει πρόβλημα να το μαζέψει οπουδήποτε. Εύλογο βέβαια ότι όσο πιο κοντά στον Φοίνικα βρίσκεται το αμάξι-"πτώμα" τόσο το καλύτερο, πιο γρήγορα θα φτάσει... Και κάτι ακόμα... Δεν μπορώ να θυμηθώ κάτι αν ήσουν στο συμβάν όταν έμεινε το 659 μπορείς να με βοηθήσεις. Όταν δεν έπαιρνε την 3η έκανε ακολουθία 1η-2η-4η-5η ή έπαιρνε μόνο 1η-2η; Γιατί αν επαναλαμβανόταν το πρόβλημα στο 52 στην μεν πρώτη περίπτωση θα "κρεμούσε" μεν ανάμεσα στη 2η και την 4η (ειδικά φορτωμένο θα γονάτιζε) αλλά μετά που θα "γέμιζε" την 4η δεν θα είχε πρόβλημα. Στην δεύτερη περίπτωση όμως, με "σκασμένη" 2η θα σερνόταν με max 25km/h με ότι μπορεί να σημαίνει αυτό και για τα υπόλοιπα συστήματά του.

Κράτα και κάτι ακόμα: Δεν είναι η πιο σοφή επιλογή να κάνεις μετεπιβίβαση τον κόσμο από ένα λεωφορείο που έχει μείνει στη μέση της Ε.Ο.

Όταν το έπαθε το πρόβλημα το 659 στην ανηφόρα, μέσα στο Ωραιόκαστρο, ανάμεσα στις στάσεις μεταξύ Διγενής Ακρίτας και Γυμνάσιο πήγαινε μέχρι 2η ενώ σε εκείνον τον δρόμο πας με 3η. Φαινόταν λες και ήταν έτοιμο να εκραγεί. Στην κατηφόρα μετά, τις έπαιρνε κανονικά τις ταχύτητες, όπως και στην αντίθετη κατεύθυνση προς Ωραιόκαστρο το εμφάνιζε αλλά κάπου-κάπου. Τώρα προς Ωραιόκαστρο δεν μπορώ να καταλάβω, το κάπου-κάπου. Υποτίθεται όπως περιγράφεις την διαδικασία είναι πολύπλοκη και μπορεί να γίνει μόνο στο αμαξοστάσιο, μήπως έκανε κάποια επέμβαση το συνεργείο του Σταθμού;


Γιατί όσο κοντά στον Φοίνικα τόσο πιο καλά; Για για ήταν το ''πτώμα'' το λεωφορείο κοντά στον Φοίνικα αντί στο 52 να ήταν δρομολογημένο έπρεπε στο 11 τότε ναι, θα ήταν κοντά στον Φοίνικα

Και όμως έχει γίνει μετεπιβίβαση σε Ε.Ο στο 52 με b7LA να έχει βλάβη, ευτυχώς που εκείνην την ημέρα είχε κίνηση σε εκείνον τον δρόμο λόγω από έργα και έτσι στο επόμενο που ήμουν μέσα τους πήρε από το προηγούμενο. Σήμερα πάντως στο 19 το 659 βρίσκεται
(06-11-2014, 02:05 PM)garvanitis Έγραψε: Εννοώ ότι πέρα από αυτό έχεις από το παρελθόν αναλυτική ενημέρωση σχετικά με αυτά τα θέματα. Αλλά και πέρα από αυτό, το φυσιολογικό και λογικό είναι αυτό που περιγράφω, η σοβαρή και επισταμένη συντήρηση βάσει των οδηγιών του κατασκευαστή. Όποιος το αμφισβητεί είναι αυτός που καλείται να αποδείξει το αντίθετο. Στην κάθε περίπτωση βέβαια δεν πρόκειται να ρισκάρω την ροή της σχετικής πληροφόρησης προς το άτομό μου προκειμένου να πείσω τον οποιονδήποτε. Φαντάζομαι ότι γίνεται αντιληπτό αυτό...

Αντιληπτο. Δεδομενου ομως οτι εμεις δεν μπορουμε να επιβεβαιωσουμε τις πηγες σου, δεν μπορουμε να ειμαστε σιγουροι για την συντηρηση του ΟΑΣΘ. Με την ιδια λογικη, φυσιολογικο και λογικο ειναι και η ΟΣΥ να κανει την ιδια συντηρηση, ασχετα αν στα π.χ 200 η οσα ειναι ξεχναω Ν2 το καθενα να μην εχει καμια ιδια αποκριση σε ολους τους τομεις με το διπλανο του.

Σύναψη:Επειδή όμως το έχουμε παρακουράσει το θέμα

True Dat.

Σύναψη:Υπερδίπλωση,όταν η φυσούνα διπλώνεται πάνω από το επιτρεπτό όριο; Αν είναι αυτό, δεν θα έχει αποτέλεσμα να σχιστεί; Και αν ισχύει επίσης να σχιστεί, σημαίνει ότι πράγματι το αρθρωτό λεωφορείο είναι επικίνδυνο διότι θα κοπεί στα δυο το λεωφορείο.

ROFL
(06-11-2014, 02:09 PM)GiannisB Έγραψε: Υπερδίπλωση,όταν η φυσούνα διπλώνεται πάνω από το επιτρεπτό όριο; Αν είναι αυτό, δεν θα έχει αποτέλεσμα να σχιστεί; Και αν ισχύει επίσης να σχιστεί, σημαίνει ότι πράγματι το αρθρωτό λεωφορείο είναι επικίνδυνο διότι θα κοπεί στα δυο το λεωφορείο.

Υπερδίπλωση σημαίνει αυτό ακριβώς. Το θέμα είναι τι σημαίνει όταν χτυπάει στην ευθεία. (όταν λέμε "χτυπάει" εννούμε ότι ανάβει το λαμπάκι της, το major failure και χτυπάει το καμπανάκι) Γιατί μπορεί να συμβεί, τι σημαίνει και ποιο είναι το πρόβλημα είναι η ερώτησή μου. Όταν στρίβει το λεωφορείο είναι λογικό να χτυπήσει προληπτικά για να προειδοποιήσει τον οδηγό, στην κάθε περίπτωση πάντως το λεωφορείο θα παραμείνει ένα κομμάτι... Όταν φτάσει στο μέγιστο όριο διπλώματος θα ακινητοποιηθεί από μόνο του.

(06-11-2014, 02:09 PM)GiannisB Έγραψε: Ωραία, θα ψάξω το σύνταγμα για να δω, αν πράγματι υπάρχει η νομοθεσία και θα απαντήσω επίσημα.

Στο Σύνταγμα δεν θα βρεις τίποτα, την νομοθεσία περί προμηθειών δημοσίου πρέπει να ψάξεις. Αλλά να ξέρεις ότι θα χάσεις τον χρόνο σου, δεν υπάρχει κάποια διάταξη όπως την περιγράφεις. Μάλλον παρανόησε ο οδηγός ή εσύ αυτό που γράφω παραπάνω - το οποίο είναι αυτό που ισχύει.

(06-11-2014, 02:09 PM)GiannisB Έγραψε: Όταν το έπαθε το πρόβλημα το 659 στην ανηφόρα, μέσα στο Ωραιόκαστρο, ανάμεσα στις στάσεις μεταξύ Διγενής Ακρίτας και Γυμνάσιο πήγαινε μέχρι 2η ενώ σε εκείνον τον δρόμο πας με 3η. Φαινόταν λες και ήταν έτοιμο να εκραγεί. Στην κατηφόρα μετά, τις έπαιρνε κανονικά τις ταχύτητες, όπως και στην αντίθετη κατεύθυνση προς Ωραιόκαστρο το εμφάνιζε αλλά κάπου-κάπου. Τώρα προς Ωραιόκαστρο δεν μπορώ να καταλάβω, το κάπου-κάπου. Υποτίθεται όπως περιγράφεις την διαδικασία είναι πολύπλοκη και μπορεί να γίνει μόνο στο αμαξοστάσιο, μήπως έκανε κάποια επέμβαση το συνεργείο του Σταθμού;

Έτσι όπως το περιγράφεις είναι ηλεκτρονικό το πρόβλημα. Αλλά μπορεί να μην είναι από το σαζμάν, πιο πιθανό μου φαίνεται να είναι από την EDC. Λογικά μάλιστα θα πρέπει να έβγαλε μήνυμα "Check transmission at next stop". Το συνεργείο του σταθμού μπορεί να σβήσει την βλάβη και να συνεχίσει το όχημα (αν είναι όντως υπαρκτό το πρόβλημα θα ξαναεμφανιστεί).

(06-11-2014, 02:09 PM)GiannisB Έγραψε: Γιατί όσο κοντά στον Φοίνικα τόσο πιο καλά; Για για ήταν το ''πτώμα'' το λεωφορείο κοντά στον Φοίνικα αντί στο 52 να ήταν δρομολογημένο έπρεπε στο 11 τότε ναι, θα ήταν κοντά στον Φοίνικα

Γιατί εκεί βρίσκεται το DAF. Όσο πιο κοντά λοιπόν, τόσο πιο γρήγορα θα πάει... Αν υπάρχει βέβαια κίνδυνος να μείνει στο δρόμο δεν θα βγει καν για δρομολόγιο.

(06-11-2014, 02:09 PM)GiannisB Έγραψε: Και όμως έχει γίνει μετεπιβίβαση σε Ε.Ο στο 52 με b7LA να έχει βλάβη, ευτυχώς που εκείνην την ημέρα είχε κίνηση σε εκείνον τον δρόμο λόγω από έργα και έτσι στο επόμενο που ήμουν μέσα τους πήρε από το προηγούμενο. Σήμερα πάντως στο 19 το 659 βρίσκεται

Οπωσδήποτε αν μείνει στο δρόμο το λεωφορείο δεν θα τους παρατήσεις εκεί τους επιβαίνοντες αλλά θα τους πάρεις με τα επόμενα ή θα στείλεις άλλο όχημα κενό. Αλλά δεν το προκαλείς να συμβεί κιόλας δρομολογόντας προβληματικό αυτοκίνητο...

(06-11-2014, 02:30 PM)AquaSonic Έγραψε: Αντιληπτο. Δεδομενου ομως οτι εμεις δεν μπορουμε να επιβεβαιωσουμε τις πηγες σου, δεν μπορουμε να ειμαστε σιγουροι για την συντηρηση του ΟΑΣΘ. Με την ιδια λογικη, φυσιολογικο και λογικο ειναι και η ΟΣΥ να κανει την ιδια συντηρηση, ασχετα αν στα π.χ 200 η οσα ειναι ξεχναω Ν2 το καθενα να μην εχει καμια ιδια αποκριση σε ολους τους τομεις με το διπλανο του.

Άστοχη η σύγκριση ΟΑΣΘ με ΟΣΥ. Τα λεωφορεία του ΟΑΣΘ έχουν κατά πολύ περισσότερα χιλιόμετρα από τα αντίστοιχα αθηναϊκά... Σαν μέτρο σύγκρισης, τα B7L του 2003 έχουν περίπου τα χιλιόμετρα που έχουν τα Ν1. Και στέκονται και συνεχίζουν τη στιγμή που τα Ν1 θεωρούνται ήρωες είναι στα πρόθυρα κατάρρευσης μηχανικά παρόλο που έχουν δεν έχουν ακουμπήσει το πρώτο εκατομμύριο χιλιόμετρα (όταν κόπηκαν τα ΥΕΗ και βγήκαν προς πώληση ελάχιστα είχαν συμπληρώσει 1.000.000). Ο λόγος είναι γιατί βρίσκονται διαρκώς στον δρόμο σε αντίθεση με τα λεωφορεία των ΟΣΥ που μπορεί να είναι εκτός κυκλοφορίας για μήνες ή ακόμη και χρόνια. Αλλά αν θέλεις να συγκρίνουμε και συνομήλικα λεωφορεία οι Αλέξανδροι της Μηχανιώνας "βλέπουν" το δεύτερο εκατομμύριο χιλιόμετρα τη στιγμή που τα Ν2 κάτω αποσύρονται κακήν κακώς λόγω της ιδιαίτερα κακής κατάστασής του πολύ πριν πρωτομηδενίσουν τον χιλιομετρητή (που δεν είναι δα και δύσκολο για ένα Ο405). Η ίδια η κατάσταση των οχημάτων μιλάει μόνη της. Και επιμένω ότι εφόσον αμφισβητεί κανείς ότι η συντήρηση δεν είναι η προβλεπόμενη έχει και την ευθύνη να τεκμηριώσει τον λόγο του.
(06-11-2014, 02:34 PM)garvanitis Έγραψε: Υπερδίπλωση σημαίνει αυτό ακριβώς. Το θέμα είναι τι σημαίνει όταν χτυπάει στην ευθεία. (όταν λέμε "χτυπάει" εννούμε ότι ανάβει το λαμπάκι της, το major failure και χτυπάει το καμπανάκι) Γιατί μπορεί να συμβεί, τι σημαίνει και ποιο είναι το πρόβλημα είναι η ερώτησή μου. Όταν στρίβει το λεωφορείο είναι λογικό να χτυπήσει προληπτικά για να προειδοποιήσει τον οδηγό, στην κάθε περίπτωση πάντως το λεωφορείο θα παραμείνει ένα κομμάτι... Όταν φτάσει στο μέγιστο όριο διπλώματος θα ακινητοποιηθεί από μόνο του.
Προκαλείται από τις συνεχόμενες στροφές; πχ γραμμή 34. Το πρόβλημα είναι ότι δεν μπορεί να στρίψει ή να δρομολογηθεί σε γραμμές με πολλές στροφές;

(06-11-2014, 02:34 PM)garvanitis Έγραψε: Έτσι όπως το περιγράφεις είναι ηλεκτρονικό το πρόβλημα. Αλλά μπορεί να μην είναι από το σαζμάν, πιο πιθανό μου φαίνεται να είναι από την EDC. Λογικά μάλιστα θα πρέπει να έβγαλε μήνυμα "Check transmission at next stop". Το συνεργείο του σταθμού μπορεί να σβήσει την βλάβη και να συνεχίσει το όχημα (αν είναι όντως υπαρκτό το πρόβλημα θα ξαναεμφανιστεί).
Το σαζμάν δεν είναι αυτό που προσαρμόζει τις ταχύτητες; Αν δεν πεις τι είναι το EDC, τότε πιστεύω να είναι από το σαζμαν, μέχρι να το πεις. Λογικά πρέπει εκείνην την ημέρα, να έσβησαν την βλάβη από τον Σταθμό , να συνέχισε το δρομολόγιο στο 56 και για το φινάλε γράψανε στην αναφορά για το αμαξοστάσιο το πρόβλημα, ώστε να μην το δίνει σε ανηφορικές γραμμές.
(06-11-2014, 10:55 PM)GiannisB Έγραψε: Προκαλείται από τις συνεχόμενες στροφές; πχ γραμμή 34. Το πρόβλημα είναι ότι δεν μπορεί να στρίψει ή να δρομολογηθεί σε γραμμές με πολλές στροφές;

Για μία ακόμα φορά θα σου πώ ότι μιλάω για ΕΥΘΕΙΑ. Ειλικρινά τώρα, δεν το καταλαβαίνεις (οπότε και πρέπει να σου το εξηγήσω) ή κάνεις ότι δεν το καταλαβαίνεις (οπότε πρέπει να πάψω να ασχολούμαι);

(06-11-2014, 10:55 PM)GiannisB Έγραψε: Το σαζμάν δεν είναι αυτό που προσαρμόζει τις ταχύτητες; Αν δεν πεις τι είναι το EDC, τότε πιστεύω να είναι από το σαζμαν, μέχρι να το πεις. Λογικά πρέπει εκείνην την ημέρα, να έσβησαν την βλάβη από τον Σταθμό , να συνέχισε το δρομολόγιο στο 56 και για το φινάλε γράψανε στην αναφορά για το αμαξοστάσιο το πρόβλημα, ώστε να μην το δίνει σε ανηφορικές γραμμές.

Οι ταχύτητες είναι γρανάζια και δεν προσαρμόζονται, είναι πάντα οι ίδιες. Το σαζμάν έχει μέσα του τα γρανάζια. Πρωτοβουλίες δεν παίρνει και οι ταχύτητες αλλάζουν είτε από τον οδηγό αν είναι μηχανικό είτε από μια σειρά μηχανισμών ή/και κάποιον ηλεκτρονικό εγκέφαλο αν είναι αυτόματο. Πάμε σε μηχανολογική ανάλυση τώρα: Το σαζμάν που έχει το B7L είναι αυτό: http://www.zf.com/na/content/media/unite...omat_2.pdf Μπορείς να διαβάσεις αναλυτικά πώς λειτουργεί στο λινκ, για την ώρα και για την απάντηση κράτα το ότι το ποια ταχύτητα θα μπει και πότε εξαρτάται από την ταχύτητα κίνησης, το βάρος, την κλίση του εδάφους το φορτίο του κινητήρα, ακόμα και την στιγμιαία επιτάχυνση (για παράδειγμα σε απότομο φρενάρισμα κατεβάζει όλες τις ταχύτητες για να "γεμίσει" τον κινητήρα). Αυτά τα δεδομένα τα επεξεργάζεται η ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου του οχήματος και ανάλογα δίνει εντολές στο σαζμάν. Αυτή ακριβώς είναι η EDC (που επειδή δεν καταλαβαίνεις τι είναι θέλεις και να με αμφισβητήσεις, βέβαια δεν φταις εσύ αλλά κάποιος άλλος που με τρολάριζε μερικά ποστ παραπάνω - Νίκο πιστεύω να είσαι ευχαριστημένος με τα αποτελέσματα της στάσης σου). Εκτός από το σαζμάν βέβαια ελέγχει και ένα κάρο άλλα υποσυστήματα, ενδεικτικά τον κινητήρα, την ανάρτηση, το ηλεκτρικό σύστημα, τα φρένα και ένα σωρό άλλα... Στον σταθμό είναι δεδομένο ότι έσβησαν τη βλάβη (αν και αν είχε πράγματι πρόβλημα σίγουρα την ξαναεμφάνισε) και σίγουρα στην επιστροφή του στο αμαξοστάσιο συντάχθηκε Δελτίο Βλάβης (και όχι αναφορά). Από εκεί και πέρα λόγος να μη δίνεται σε ανηφορικές γραμμές δεν υφίσταται για τέτοιο πρόβλημα.
Αλλά επειδή μας δίνεις και μισές πληροφορίες και δεν μπορώ να γνωρίζω τι έγινε θα σε ρωτήσω κάποιες λεπτομέρειες και θέλω να μου απαντήσεις σε όσες θυμάσαι: Το λεωφορείο πιέστηκε κατά το ανέβασμα την πρώτη φορά; Τι θερμοκρασία είχε το σαζμάν; (φαίνεται στη μικρή οθόνη και σίγουρα την παρακολουθούσε ο οδηγός). Όταν έφτασε στο τέρμα το έσβησε το αμάξι και πόση ώρα περίπου έκατσε επάνω; Πόσο φορτωμένο ήταν; Τα ίδια επίσης και για την επιστροφή που φαινομενικά βελτιώθηκε η συμπεριφορά του, αλλά και για τη δεύτερη άνοδο που ξαναπαρουσίαζε το πρόβλημα... Τέλος, μήπως θυμάσαι να παρουσίαζε τέτοια συμπεριφορά στις αλλαγές; (οι Volvάκηδες θα το γουστάρουν το βίντεο, αλλά για άλλους λόγους)
http://www.youtube.com/watch?v=dRvtpgzYvgY

Το δικό μου είναι καλύτερο
Μπορείτε να δείτε τα βίντεο μου
Υou can see my videos : στο/at TMantzas
(07-11-2014, 04:23 PM)garvanitis Έγραψε: Για μία ακόμα φορά θα σου πώ ότι μιλάω για ΕΥΘΕΙΑ. Ειλικρινά τώρα, δεν το καταλαβαίνεις (οπότε και πρέπει να σου το εξηγήσω) ή κάνεις ότι δεν το καταλαβαίνεις (οπότε πρέπει να πάψω να ασχολούμαι);

Εξήγησε το, εκεί στο ''χτυπάει'' με μπερδεύεις

(07-11-2014, 04:23 PM)garvanitis Έγραψε: Οι ταχύτητες είναι γρανάζια και δεν προσαρμόζονται, είναι πάντα οι ίδιες. Το σαζμάν έχει μέσα του τα γρανάζια. Πρωτοβουλίες δεν παίρνει και οι ταχύτητες αλλάζουν είτε από τον οδηγό αν είναι μηχανικό είτε από μια σειρά μηχανισμών ή/και κάποιον ηλεκτρονικό εγκέφαλο αν είναι αυτόματο. Πάμε σε μηχανολογική ανάλυση τώρα: Το σαζμάν που έχει το B7L είναι αυτό: http://www.zf.com/na/content/media/unite...omat_2.pdf Μπορείς να διαβάσεις αναλυτικά πώς λειτουργεί στο λινκ, για την ώρα και για την απάντηση κράτα το ότι το ποια ταχύτητα θα μπει και πό τε εξαρτάται από την ταχύτητα κίνησης, το βάρος, την κλίση του εδάφους το φορτίο του κινητήρα, ακόμα και την στιγμιαία επιτάχυνση (για παράδειγμα σε απότομο φρενάρισμα κατεβάζει όλες τις ταχύτητες για να "γεμίσει" τον κινητήρα). Αυτά τα δεδομένα τα επεξεργάζεται η ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου του οχήματος και ανάλογα δίνει εντολές στο σαζμάν. Αυτή ακριβώς είναι η EDC (που επειδή δεν καταλαβαίνεις τι είναι θέλεις και να με αμφισβητήσεις, βέβαια δεν φταις εσύ αλλά κάποιος άλλος που με τρολάριζε μερικά ποστ παραπάνω - Νίκο πιστεύω να είσαι ευχαριστημένος με τα αποτελέσματα της στάσης σου). Εκτός από το σαζμάν βέβαια ελέγχει και ένα κάρο άλλα υποσυστήματα, ενδεικτικά τον κινητήρα, την ανάρτηση, το ηλεκτρικό σύστημα, τα φρένα και ένα σωρό άλλα... Στον σταθμό είναι δεδομένο ότι έσβησαν τη βλάβη (αν και αν είχε πράγματι πρόβλημα σίγουρα την ξαναεμφάνισε) και σίγουρα στην επιστροφή του στο αμαξοστάσιο συντάχθηκε Δελτίο Βλάβης (και όχι αναφορά). Από εκεί και πέρα λόγος να μη δίνεται σε ανηφορικές γραμμές δεν υφίσταται για τέτοιο πρόβλημα.
Αλλά επειδή μας δίνεις και μισές πληροφορίες και δεν μπορώ να γνωρίζω τι έγινε θα σε ρωτήσω κάποιες λεπτομέρειες και θέλω να μου απαντήσεις σε όσες θυμάσαι: Το λεωφορείο πιέστηκε κατά το ανέβασμα την πρώτη φορά; Τι θερμοκρασία είχε το σαζμάν; (φαίνεται στη μικρή οθόνη και σίγουρα την παρακολουθούσε ο οδηγός). Όταν έφτασε στο τέρμα το έσβησε το αμάξι και πόση ώρα περίπου έκατσε επάνω; Πόσο φορτωμένο ήταν; Τα ίδια επίσης και για την επιστροφή που φαινομενικά βελτιώθηκε η συμπεριφορά του, αλλά και για τη δεύτερη άνοδο που ξαναπαρουσίαζε το πρόβλημα... Τέλος, μήπως θυμάσαι να παρουσίαζε τέτοια συμπεριφορά στις αλλαγές; (οι Volvάκηδες θα το γουστάρουν το βίντεο, αλλά για άλλους λόγους)

Στο πίσω μέρος του οχήματος βρισκόμουνα. Στο κέντρο πήγαινα, και το λεωφορείο για κέντρο από Ν.Σ.Σ έφυγε κατευθείαν. Το πρόβλημα μετά το είχε ξανά εμφανίσει, στην ανηφόρα στην Γαλήνη, αλλά μετά ούτε γάτα ούτε ζημιά συνέχισε. Προς τα κάτω όλες οι θέσεις καλυμμένες οι θέσεις και δυο τρεις επιβάτες όρθιοι, προς τα πάνω δεν μπορώ να θυμηθώ. Στην ανηφόρα. Για τις αλλαγές στο είπα στην κατηφόρα οκ, στην ανηφόρα ειδικά σε αυτήν, που χωράει ένα αυτοκίνητο προς πάνω και κάτω αντίστροφα, πήγαινε μέχρι 2η, μετά αναγκαστικά φρένο πάτησε για στρίψει προς τα κάτω.

Για πιον λόγο μπορεί να πάει σε ανηφόρες με αυτό το πρόβλημα; Άμα είναι συνέχεια σε 2η δεν θα ζεσταθεί;
ωραια βιντεακια με τα volvo...ο πιο ωραιος ηχος.. μια μερα πρεπει να μπουμε σε 58 η 57 και να ηχογραφησουμε τη μελωδια του ανεβασματος
εχει 2 μερες πετυχαινω το οχημα 652 στην γραμμη 56.. και τις 2 φορες ετυχε να ανεβαινω προς ωραιοκαστρο.. οταν αλλαζε σχεσεις απο 2α σε 3η και απο 3η σε 4η εκανε κατι περιεργο.. δουλευε σε νορμαλ στροφες μεχρι 2000 περιπου το πηγαινε ο οδηγος δεν το πιεζε αλλα οταν αλλαζε ταχυτητα μονο σε αυτες τις σχεσεις εδινε γκαζι στον αερα και εκοβε οταν επερνε την επομενη ταχυτητα γονατιζε.. εβλεπες το στροφομετρο απο κει που ηταν στις 2000 - 2100 στροφες πηγαινε 2500 χωρις να δινει φορα και μετα επεφτε στις 1000-1100 και ζοριζοταν μεχρι να γεμισει την ταχυτητα.. ειναι καθαρα θεμα σαζμαν αυτο η παιζει τιποτα αλλο?.παντως αυτο που επισης μου εκανε εντυπωση ηταν οτι επιανε πολυ γρηγορα υψηλη ταχυτητα.. μετα το φαναρι περιφεριακου μεχρι να βγει στο τελος της γεφυρας ειχε ειδη πιασει τα 70km....
(07-11-2014, 06:48 PM)GiannisB Έγραψε: Εξήγησε το, εκεί στο ''χτυπάει'' με μπερδεύεις

Δημοσίευση #1233. Μην παίζουμε με τις λέξεις, δεν είναι απαραίτητο να απαντήσεις, αν δεν το ξέρεις, δεν έχει τύχει να το συναντήσεις ή να το ακούσεις μπορώ να στο εξηγήσω...

(07-11-2014, 06:48 PM)GiannisB Έγραψε: Στο πίσω μέρος του οχήματος βρισκόμουνα. Στο κέντρο πήγαινα, και το λεωφορείο για κέντρο από Ν.Σ.Σ έφυγε κατευθείαν. Το πρόβλημα μετά το είχε ξανά εμφανίσει, στην ανηφόρα στην Γαλήνη, αλλά μετά ούτε γάτα ούτε ζημιά συνέχισε. Προς τα κάτω όλες οι θέσεις καλυμμένες οι θέσεις και δυο τρεις επιβάτες όρθιοι, προς τα πάνω δεν μπορώ να θυμηθώ. Στην ανηφόρα. Για τις αλλαγές στο είπα στην κατηφόρα οκ, στην ανηφόρα ειδικά σε αυτήν, που χωράει ένα αυτοκίνητο προς πάνω και κάτω αντίστροφα, πήγαινε μέχρι 2η, μετά αναγκαστικά φρένο πάτησε για στρίψει προς τα κάτω.

Για πιον λόγο μπορεί να πάει σε ανηφόρες με αυτό το πρόβλημα; Άμα είναι συνέχεια σε 2η δεν θα ζεσταθεί;

Αν εμφανίζεται μόνο όταν έχει φορτίο το μόνο που χρειάζεται είναι συμπλήρωμα στις βαλβολίνες... Πέντε λεπτά δουλειά...

Κατά τα λοιπά αν είναι συνέχεια με 2η "σκασμένη" το αν θα ζεσταθεί ο κινητήρας είναι το λιγότερο...

(07-11-2014, 05:14 PM)Solaris_Urbino_18 Έγραψε: ...

Άσε μας ρε Τομ με τον κουβά με τα κομμένα γκάζια... Tongue

(08-11-2014, 03:43 PM)"mitsos_neapolh Έγραψε: ωραια βιντεακια με τα volvo...ο πιο ωραιος ηχος.. μια μερα πρεπει να μπουμε σε 58 η 57 και να ηχογραφησουμε τη μελωδια του ανεβασματος

Πριν κάποια χρόνια κατέβαινα από το Παπανικολάου στην πόλη με το 58 με έναν οδηγό απίστευτο "χέρι". Όλη την κατηφόρα την έβγαλε με τη φόρα του αυτοκινήτου και το retarder. Φρένο μόνο για την ακινητοποίηση όπου χρειαζόταν και γκάζι τόσο όσο να ανακτήσει τη φόρα του... Καθόμουν δίπλα στο ντεπόζιτο και τον χάζευα... Απίστευτος!!! Ηχογράφηση full throttle πρέπει να έχω νομίζω...

(10-11-2014, 11:27 PM)"mitsos_neapolh Έγραψε: εχει 2 μερες πετυχαινω το οχημα 652 στην γραμμη 56.. και τις 2 φορες ετυχε να ανεβαινω προς ωραιοκαστρο.. οταν αλλαζε σχεσεις απο 2α σε 3η και απο 3η σε 4η εκανε κατι περιεργο.. δουλευε σε νορμαλ στροφες μεχρι 2000 περιπου το πηγαινε ο οδηγος δεν το πιεζε αλλα οταν αλλαζε ταχυτητα μονο σε αυτες τις σχεσεις εδινε γκαζι στον αερα και εκοβε οταν επερνε την επομενη ταχυτητα γονατιζε.. εβλεπες το στροφομετρο απο κει που ηταν στις 2000 - 2100 στροφες πηγαινε 2500 χωρις να δινει φορα και μετα επεφτε στις 1000-1100 και ζοριζοταν μεχρι να γεμισει την ταχυτητα.. ειναι καθαρα θεμα σαζμαν αυτο η παιζει τιποτα αλλο?.παντως αυτο που επισης μου εκανε εντυπωση ηταν οτι επιανε πολυ γρηγορα υψηλη ταχυτητα.. μετα το φαναρι περιφεριακου μεχρι να βγει στο τελος της γεφυρας ειχε ειδη πιασει τα 70km....

Είναι ουσιαστικά αυτό που κάνει το πορτογαλέζικο στο video που ανέβασα λίγο πιο πάνω... Για να στο εξηγήσω απλοποιημένα, φαντάσου ότι οδηγάς το αυτοκίνητό σου και όταν αλλάζεις ταχύτητες δεν αφήνεις το γκάζι όταν πατάς τον συμπλέκτη. Αν θέλεις τεχνική ανάλυση για το γιατί συμβαίνει να σου το απαντήσω με πμ, μόνο που θα μου δώσεις λίγο χρόνο...


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 62 Επισκέπτης (ες)