Αξιολόγηση Θέματος:
  • 55 Ψήφοι - 2.73 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Στόλος ΟΑΣΘ και γραμμές
πιστευω πως η συγκριση πρεπει να γινετε με τον προκατοχο της ιδιας γραμμης και οχι με αλλα του τωρινου στολου.. αν τα συγκρινεις με 200αρια και 300αρια ειναι σαν να τα συγκρινεις με πιο μεγαλες μηχανες με πιο καινουρια ηλεκτρονικα συστηματα χαρτογραφισεις κλπ... λαθος σγκριση... αποψη μου παντα... ο καθενας το βλεπει διαφορετικα! τα 600αρια καθε μερα 365 μερες το χρονο ειναι σε 56 57 58... στο 64 σχεδον καθε μερα εχουν διαφορετικη 3αδα σιτικλας (νομιζω 3 οχηματα καλυπτουν το 64) και πολλες φορες πανε και εκει volvo! δεν νομιζω καθε μερα να μην ειναι διαθεσημα τα ιδια 3 οπως συμβαινει πολλες φορες να ειναι διαθεσημα καθε μερα τα 600αρια για αυτες τις γραμμες. και αν λειπει καποιο το καλυπτει καποιο αλλο ιδου τυπου.. πχ απο 57 λειπει 669 σημερα ειναι το 654... και 663 που το εχουμε στο 25 σημερα πηραν το 677... γτ δεν βαλανε σιτικλας.. δεν εχουν δειαρκεια σε δυσκολες γραμμες.. ετσι νομιζω! μπορει για καμια 2 μερες η βδομαδες να αντεχουν αλλα μετα θα φανει το ζορι... ενω τα 600αρια εκει σταθερα.. και μην εχεις απαιτηση 10 χρονων οχηματα να εχουν την επιβαρυνση του κλιματιστικου και να ειναι φορτομενα με κοσμο σε ωρες αιχμης να εχουν και τελεια αποδοση.. μια χαρα πανε!
(30-10-2014, 06:16 PM)"mitsos_neapolh Έγραψε: πιστευω πως η συγκριση πρεπει να γινετε με τον προκατοχο της ιδιας γραμμης και οχι με αλλα του τωρινου στολου.. αν τα συγκρινεις με 200αρια και 300αρια ειναι σαν να τα συγκρινεις με πιο μεγαλες μηχανες με πιο καινουρια ηλεκτρονικα συστηματα χαρτογραφισεις κλπ... λαθος σγκριση... αποψη μου παντα... ο καθενας το βλεπει διαφορετικα! τα 600αρια καθε μερα 365 μερες το χρονο ειναι σε 56 57 58... στο 64 σχεδον καθε μερα εχουν διαφορετικη 3αδα σιτικλας (νομιζω 3 οχηματα καλυπτουν το 64) και πολλες φορες πανε και εκει volvo! δεν νομιζω καθε μερα να μην ειναι διαθεσημα τα ιδια 3 οπως συμβαινει πολλες φορες να ειναι διαθεσημα καθε μερα τα 600αρια για αυτες τις γραμμες. και αν λειπει καποιο το καλυπτει καποιο αλλο ιδου τυπου.. πχ απο 57 λειπει 669 σημερα ειναι το 654... και 663 που το εχουμε στο 25 σημερα πηραν το 677... γτ δεν βαλανε σιτικλας.. δεν εχουν δειαρκεια σε δυσκολες γραμμες.. ετσι νομιζω! μπορει για καμια 2 μερες η βδομαδες να αντεχουν αλλα μετα θα φανει το ζορι... ενω τα 600αρια εκει σταθερα.. και μην εχεις απαιτηση 10 χρονων οχηματα να εχουν την επιβαρυνση του κλιματιστικου και να ειναι φορτομενα με κοσμο σε ωρες αιχμης να εχουν και τελεια αποδοση.. μια χαρα πανε!

Τα b7L πάντα έτσι ήτανε από την πρώτη αρχή.Πάμε στο 64 γιατί δεν δώσανε b7L ενώ έχει ανηφόρες; το ίδιο στο 24 και στο 85, ειδικά στο 85 που οι συνθήκες είναι άσχημες. Για το 85 λόγω του ντεπόζιτου θα με πείτε, ναι άλλα έχει προγραμματισμένους ανεφοδιασμούς στην μέση της βάρδιας. Εκεί γιατί δεν πάνε b7l μόνιμα. Ίσιες γραμμές που έχουν b7L είναι το 4,17,20,40 και 39 αλλά το τελευταίο δεν παίρνει iveco λόγω μη υποστήριξη στα irisbus από το συνεργείο του Φοίνικα.Το 37 έχει ανηφόρες γιατί τα εγκατέλειψε τα b7L και πήρε citelis;

Πάμε σε ένα άλλο στις 18 Αυγούστου 2004 τα cityclass μονιμοποιήθηκαν στο 56, και πως ήρθαν τα b7l στην θέση τους; μπήκαν λόγω διαμαρτυρίας κάποιων κινημάτων,λόγω των λίγο θέσεων, γιατί αλλιώς μια χαρά θα ήταν τα cityclass στο 56. Η σε ένα άλλο γιατί από το 2008-2011 είχε στο 56 σε καθημερινή βάση σε προγραμματισμένες ώρες cityclass 200αρια συνήθως δύο οχήματα τέτοιου τύπου; Γιατί ξέρανε ότι είναι πιο καλά από τα b7l σε απόδοση, αλλά δεν μπορούσαν να βάλλουν πολλά,γιατί έχουν λίγες θέσεις.. Τα καλύτερα του ΟΑΣΘ που έχει από volvo είναι τα Β9L/LA και b7RLE
(30-10-2014, 07:54 PM)GiannisB Έγραψε: Τα b7L πάντα έτσι ήτανε από την πρώτη αρχή.Πάμε στο 64 γιατί δεν δώσανε b7L ενώ έχει ανηφόρες; το ίδιο στο 24 και στο 85, ειδικά στο 85 που οι συνθήκες είναι άσχημες. Για το 85 λόγω του ντεπόζιτου θα με πείτε, ναι άλλα έχει προγραμματισμένους ανεφοδιασμούς στην μέση της βάρδιας. Εκεί γιατί δεν πάνε b7l μόνιμα. Ίσιες γραμμές που έχουν b7L είναι το 4,17,20,40 και 39 αλλά το τελευταίο δεν παίρνει iveco λόγω μη υποστήριξη στα irisbus από το συνεργείο του Φοίνικα.Το 37 έχει ανηφόρες γιατί τα εγκατέλειψε τα b7L και πήρε citelis;

Πάμε σε ένα άλλο στις 18 Αυγούστου 2004 τα cityclass μονιμοποιήθηκαν στο 56, και πως ήρθαν τα b7l στην θέση τους; μπήκαν λόγω διαμαρτυρίας κάποιων κινημάτων,λόγω των λίγο θέσεων, γιατί αλλιώς μια χαρά θα ήταν τα cityclass στο 56. Η σε ένα άλλο γιατί από το 2008-2011 είχε στο 56 σε καθημερινή βάση σε προγραμματισμένες ώρες cityclass 200αρια συνήθως δύο οχήματα τέτοιου τύπου; Γιατί ξέρανε ότι είναι πιο καλά από τα b7l σε απόδοση, αλλά δεν μπορούσαν να βάλλουν πολλά,γιατί έχουν λίγες θέσεις.. Τα καλύτερα του ΟΑΣΘ που έχει από volvo είναι τα Β9L/LA και b7RLE

Τα ίδια και τα ίδια κάθε φορά, φίλε μου γίνεσαι κουραστικός. Έχουν ειπωθεί αυτά τα πράγματα εδώ μέσα, δεν θέλεις να τα δεχτείς, οκ. Αλλά μην επαναλαμβάνεσαι.
(30-10-2014, 07:57 PM)damin26 Έγραψε: Τα ίδια και τα ίδια κάθε φορά, φίλε μου γίνεσαι κουραστικός. Έχουν ειπωθεί αυτά τα πράγματα εδώ μέσα, δεν θέλεις να τα δεχτείς, οκ. Αλλά μην επαναλαμβάνεσαι.

Όταν οι ερωτήσεις είναι ίδιες, οι ίδιες απαντήσεις θα δίνονται.
(30-10-2014, 07:59 PM)GiannisB Έγραψε: Όταν οι ερωτήσεις είναι ίδιες, οι ίδιες απαντήσεις θα δίνονται.

Μάλιστα.
Για να μην μακρυγορούμε τότε, μπορείς να ανατρέξεις μερικές σελίδες πίσω στο νήμα να βρεις τις απαντήσεις σου. Δεν έιναι πολύ πίσω, πολύ πρόσφατα τα ξαναείπαμε αυτά τα πράγματα.
πιστευω πως σε τετοιους καιρους ετσι οπως μας κανανε αντι να χαιρομαστε που εχουμε και συγκοινωνια την υποβαθμιζουμε και την κατηγορουμε.. ειναι λογος δηλαδη οι 5-6 θεσεις παραπανω των b7l να βγαλουν απο μια γραμμη τα iveco? με αυτη τη λογικη θα ρωτουσανε το επιβατικο κοινο τι ειδους λεοφωρεια θελανε να φερουν για να μην ακουγεται τιποτα... μια χαρα ειναι τα b7l... αφου λες οτι τα iveco ειναι καλυτερα γιατι δεν φερανε για ολο το στολο iveco η γιατι δεν αγορασαν μονο σιταρο αρθρωτα που κατα τη γνωμη μου ειναι ο καλυτερος τυπος που ηρθε?? με volvo μια χαρα ανεβαινα ωραιοκαστρο καθε μερα σε 20 με 22 λεπτα συμμαχικα-οαεδ! και με κλιματισμο... ουτε σερνοτανε οπως ειχες αναφερει ουτε τιποτα.. ειδικα τα 653 και 655 πετουσανε στο δρομο.... η γιατι δεν πηρανε αλλα b7rle που λες πως ειναι καλυτερα παρα μονο 40 οχηματα αυτου του τυπου... ποσες φορες εμειναν οταν δουλευαν στο 84 τα 414 415? μεχρι που τα βγαλανε απο τα χωρια ολα και τα εχουν εφεδρικα (419-424) στο 1 τα 414-417 και το 414 ειναι αφαντο εδω και μηνες... τα 407-413 ειναι στο 35 το 413 ειναι στο πανω χωραφι σταυρουπολη ενα μηνα και τα αλλα τα μισα ειναι κομμενα σε ΙΣΙΕΣ γραμμες ΠΑΝΤΑ (410 411 412 409 τα πιο συχνα)... ειδικα το 18 δουλευε μονο με το 403 και τα αλλα 3 οχηματα τα επερνε κομμενα απο αλλου για μεγαλο χρονικο διαστημα... ενω τα b7l ειναι μετρημενα ποια ειναι με βλαβη εκτος!
Μιας που έφερε η συζήτηση τα B7RLE, την περασμένη Τετάρτη 22 του μηνός είδα περίπου το απόγευμα το 405 (που αν δεν κάνω λάθος το λεωφορείο αυτό ανήκει στο 60, γραμμή Σταυρούπολης) να μπαίνει στο σταθμό του ΙΚΕΑ ως 993. Ξέρει κανείς πληροφορίες περί αυτού? Είχε βγάλει καμιά βλάβη και το δοκιμάζουν σε γραμμές του Φοίνικα λόγω καλύτερου συνεργείου στο εκεί αμαξοστάσιο?
το 405 και το 406 ανηκουν στο 60Α+ 60Β.. ισως να πηγε να καλυψει καποιο καινο... γιατι ειναι και σχετικα κοντα αν το καλοσκεφτεις απο το δρομο θερμης πανοραματος. τυχαινει συχνα γραμμες σταυρουπολης να περνουνε απο φοινικα αρθρωρα κυριως.. τωρα ισως ισχυει το αντιθετο.. και πριν 8-9 μερες το 618 δουλευε σε 72 και την επομενη στο 2... και ξαναγυρισε στο 32 μετα...
Το 18 δεύτερη πιο δύσκολη γραμμή, δες σε τι κατάσταση είναι τα οχήματα του. Σε καλή. Απαγορεύεται βάσει νόμου να παρεις μόνο μια μάρκα λεωφορείου, πρέπει να έχτεις στον στόλο πάνω από τρεις μάρκες. Αυτό το κάνουν, για να μην πάνε οι εταιρίες συγκοινωνιακού φορέα σε μια εταιρία παραγωγής λεωφορείων, και έτσι με τόν νόμο αυτό δεν παίρνουν εύκολα μίζες. Για τα citaro με βρίσκεις συμφωνώ απόλυτα. όπως και για το 653 αλλά για το 655 όχι. Τα b7re έχουν άβολο διάδρομο μέσα και προπαντώς ο νόμος που αναφερω. Για τα iveco τα γράφω παραπάνω, για τις ανηφόρες.
το 18 δυσκολη δεν ειναι..απο τη γειτονεια μου περναει το χρησιμοποιω συχνα. μονο δυσκολο τμημα ειναι η επταπυργιου... οπως για το 37 η μονη ανηφορα ειναι η αγιας μαρινης πριν το τερμα του στο κρυονερι.... τα b7rle ειναι με διαφορα τα πιο χαλια οχηματα που ηρθαν ποτε! για το 4 που ειπες το λογο που εχει b7l τον ανεφερες μονος σου ειναι ο ιδιος που εχει και το 39 τετοια... το 40 εχει 200αρια τα οποια ειναι πιο πολυ εφεδρικα στο 23 αλλα δεν γινετε να καθοντε... το 20 αν εχεις προσεξει ειδικα τελευταια δουλευει μονο με οχηματα που γυρισανε απο βλαβη πχ 478 475 462 458 457 689 και σκανια 575 559 η αλλα και μονο 2 η 3 δικα τους.. και το 17 που λες το μονο που ειναι μονιμα εκει ειναι το 453 460και το 454 τα αλλα που συμπληρωνουν τη γραμμη ειναι κομμενα σιτελις η σκανια... οποτε το συμπερασμα ειναι πως στις δυσκολες μπαινουν volvo..ακομα και το 85 που αναφερες χθες δουλευε με 456 486 και 36κατι δεν θυμαμαι ποιο.. νομιζω 369


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 17 Επισκέπτης (ες)