Αξιολόγηση Θέματος:
  • 17 Ψήφοι - 2 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Τροχαίο υλικό ΣΤΑΣΥ
#31
Δυστυχώς δεν είναι ένα. Είναι άλλο ένα περιστατικό ηλεκτροπληξίας οδηγού, μέσα σε 9 μήνες!!

Όπως καταγγέλλει σε ανακοίνωσή του το Σωματείο Ηλεκτροδηγών & Λοιπών Εργαζομένων Κίνησης ΣΤΑ.ΣΥ. Α.Ε., χθες, Παρασκευή 26/9, είχαμε νέο περιστατικό ηλεκτροπληξίας οδηγού, εντός της καμπίνας, σε συρμό 1ης παραλαβής (Alstom - Siemens), στη γραμμή 2 του Μετρό. Μάλιστα, σύμφωνα με το Σωματείο, ο συγκεκριμένος συρμός έχει "βεβαρημένο παρελθόν", ενώ και η πλειονότητα των αντίστοιχων περιστατικών ηλεκτροπληξίας οδηγών έχει γίνει σε παρόμοιου τύπου συρμούς (1ης γενιάς).

Με βάση δημοσίευμα σε blog εργαζομένων στις συγκοινωνίες, ο άτυχος ηλεκτροδηγός μεταφέρθηκε στο Νοσοκομείο "Ευαγγελισμός", όπου και νοσηλεύεται. Και βέβαια δεν είναι ο πρώτος, αφού μέχρι και τον περασμένο Δεκέμβρη, οπότε συνέβη το τελευταίο περιστατικό που είδε τα φώτα της δημοσιότητας, τουλάχιστον άλλοι 4 ηλεκτροδηγοί είχαν την ατυχία να υποστούν ηλεκτροπληξία, μέσα στην καμπίνα, κατά τη διάρκεια του χειρισμού του συρμού, και απαιτήθηκε η νοσηλεία τους σε Μ.Ε.Θ.

Στην ανακοίνωσή του το Σ.Η.Ε.Κ. καλεί τη ΣΤΑ.ΣΥ. να προχωρήσει άμεσα στην απόσυρση και επισκευή όλων των συρμών 1ης παραλαβής, διαφορετικά θα καλέσει τους εργαζόμενους να μην παραλαμβάνουν πλέον τους συγκεκριμένους συρμούς.

Περισσότερα:
http://www.osybusdrivers.com/2014/09/blog-post_81.html
http://www.osybusdrivers.com/2014/09/blog-post_33.html
Απάντηση
#32
Σε στατικό ηλεκτρισμό αποδίδουν Πανεπιστήμιο Αθηνών και Επιθεώρηση Εργασίας τα κρούσματα ηλεκτροπληξίας οδηγών, εντός καμπίνας, σύμφωνα με σχετικό ρεπορτάζ της ηλεκτρονικής έκδοσης της εφημερίδας "Ημερησία".

Το πόρισμα του κλιμακιού από το Πανεπιστήμιο Αθηνών, που εκδόθηκε την περασμένη Άνοιξη, απεφάνθη ότι δεν υπάρχει διαρροή ηλεκτρισμού ούτε στα μηχανήματα, ούτε στην καμπίνα χειρισμού του συρμού, ενώ ανάλογο ήταν και το πόρισμα της Επιθεώρησης Εργασίας, που κλήθηκε από τους εργαζόμενους.

Η πρόκληση του στατικού ηλεκτρισμού αποδίδεται στη σύνθεση του νέου υφάσματος της θέσης του οδηγού, αφού, λόγω του ότι αυτό είναι συνθετικό, σε συνδυασμό με τα ρούχα των ηλεκτροδηγών, προκαλούν αυτό το φαινόμενο.

Αναλυτικά: http://www.imerisia.gr/article.asp?catid...=113357459
Απάντηση
#33
Οι συρμοι 3ης γενιας γιατι δεν κυκλοφορουνε στην γραμμη 3 παρα μονο στην 2?
Τοπικοποιηστε τα 622,815 στον ευαγγελισμο
Απάντηση
#34
(01-10-2014, 12:04 PM)Vasilis21 Έγραψε: Οι συρμοι 3ης γενιας γιατι δεν κυκλοφορουνε στην γραμμη 3 παρα μονο στην 2?

Κάτσε να αποκατασταθούν τα προβλήματα που έχουν και μετά τους στέλνουν και στην 3.
Απάντηση
#35
Για κάποιους η σημερινή μέρα θα μείνει βαθιά χαραγμένη στη μνήμη τους για τα αρκετά λεπτά που παρέμειναν εγκλωβισμένοι μέσα σε συρμό που δεν έχει συμπληρώσει ούτε 6 μήνες λειτουργικής χρήσης. Για πολλούς άλλους κάπου εδώ αρχίζουν για τα καλά τα ερωτηματικά για το πόσο βέβαιοι πρέπει να αισθανόμαστε για την ασφάλειά μας εντός των συρμών 3ης παραλαβής.

Γύρω στις 9:30, σήμερα το πρωί, ένας εκ των προαναφερθέντων συρμών, που κινούνταν μεταξύ των σταθμών "ΑΤΤΙΚΗ" και "ΣΕΠΟΛΙΑ", στη γραμμή 2 του Μετρό, με κατεύθυνση προς Ανθούπολη, ακινητοποιήθηκε εντός της σήραγγας, λόγω βλάβης.

Σύμφωνα με τον πρόεδρο του Σωματείου των εργαζομένων κίνησης του Μετρό, Χρ. Κούκη, επιχειρήθηκε ζεύξη του συγκεκριμένου συρμού με άλλον που ακολουθούσε, επίσης 3ης παραλαβής, χωρίς όμως επιτυχές αποτέλεσμα! Συνέπεια αυτού, οι επιβάτες κλήθηκαν να εκκενώσουν τον συρμό με τη συνδρομή του οδηγού και ακολουθώντας το μονοπάτι εντός της σήραγγας να οδηγηθούν με ασφάλεια στο σταθμό "ΑΤΤΙΚΗ".

Για αρκετή ώρα η κίνηση στη γραμμή 2 διεκόπη στα δύο, με αποτέλεσμα οι συρμοί να κυκλοφορούν στα τμήματα ΑΝΘΟΥΠΟΛΗ - ΣΕΠΟΛΙΑ και ΣΤ. ΛΑΡΙΣΗΣ - ΕΛΛΗΝΙΚΟ και να υπάρχουν σημαντικές καθυστερήσεις, αλλά και μονοδρόμηση. Μόλις επετεύχθη η απομάκρυνση του συρμού, η κυκλοφορία επανήλθε σε όλο το δίκτυο, ωστόσο μέχρι και αυτή την ώρα παρατηρούνται ολιγόλεπτες καθυστερήσεις, ενώ εκτός λειτουργίας βρίσκεται η τηλεματική στη γραμμή 2 του Μετρό.

Και βεβαίως εδώ αρχίζουν να εγείρονται ερωτήματα...
- Οι συρμοί 3ης παραλαβής είναι σε θέση ή όχι να κυκλοφορήσουν στο δίκτυο του Μετρό;
- Πόσο τυχαία είναι τα προβλήματα που παρατηρούνται από το πρώτο διάστημα κυκλοφορίας των συγκεκριμένων συρμών, με βλάβες στο σύστημα πέδησης, στο άνοιγμα των θυρών κ.α.;
- Υπάρχει εγγύηση καλής λειτουργίας των συρμών και έχει ενεργοποιηθεί κάποια ρήτρα, μετά από τα συνεχόμενα περιστατικά, που μόνο τυχαία δεν είναι;

Φυσικά, όλοι γνωρίζουμε πως απάντηση δεν πρόκειται να δοθεί ποτέ! Άλλωστε η ΣΤΑΣΥ έχει δείξει ότι είναι σε θέση να ενημερώνει ΜΟΝΟ για τις πολιτιστικές της δράσεις. Άντε και για καμία προγραμματισμένη διακοπή λειτουργίας σταθμού Μετρό. Στα σοβαρά, ΣΙΩΠΗ!!!!
Απάντηση
#36
Επιπλέον, το μεσημέρι σε συρμό 3ης παραλαβής, θύρα δεν άνοιξε σε ένα σταθμό, όπως αναφέρεται και στο άρθρο.

Είναι πραγματικά κρίμα να παρουσιάζουν τόσα τεχνικά προβλήματα αυτοί οι συρμοί, καθώς είναι όχι μόνο ακριβοπληρωμένοι εν μέσω της χειρότερης οικονομικής κρίσης μετά τον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο, αλλά και επειδή παρουσιάζουν πολλές αξιόλογες νέες τεχνολογίες που δεν υπάρχουν σε συρμούς προηγούμενων παραλαβών. Και το χειρότερο είναι ότι υπάρχουν δύο είδη προβλημάτων που έθεταν/θέτουν σε κίνδυνο τους επιβάτες και το προσωπικό, και αναφέρομαι στα περιστατικά ηλεκτροπληξίας μηχανοδηγών και το σημερινό περιστατικό. Και δε νομίζω ότι είχαμε τέτοια προβλήματα στους συρμούς 1ης και 2ης παραλαβής.
Απάντηση
#37
(22-10-2014, 08:02 PM)panos1 Έγραψε: και αναφέρομαι στα περιστατικά ηλεκτροπληξίας μηχανοδηγών

Τα περιστατικά ηλεκτροπληξίας των οδηγών αφορούν συρμούς 1ης παραλαβής και προκλήθηκαν από χρήση τύπου υφάσματος στα καθίσματα που ευνοούσε την πρόκληση στατικού ηλεκτρισμού, όπως απεφάνθησαν οι αρμόδιες αρχές και όπως έχει ήδη γραφτεί παραπάνω, στο ίδιο ακριβώς thread.
Απάντηση
#38
Ας τα παρουμε 1-1...

Το οτι εμεινε το τρενο δεν ειναι προβλημα. Ειναι απολυτα φυσιολογικο να χαλασει ενας συρμος, δεν μπα να ειναι και 2 ημερων. Απο την στιγμη που δεν γνωριζουμε σε τι οφειλεται το μπλακ-ουτ, δεν μπορουμε να ειμαστε σιγουροι και να εκφερουμε γνωμη. Εγγυησεις και ρητρες υπαρχουν υποθετω, αλλα αυτο δεν σημαινει οτι τον πρωτο καιρο θα υπαρχει απροβληματιστη λειτουργια τους.

Υπηρξε προβλημα στο κυκλωμα φρενων. Οκ, δεν ξερουμε απο τι και πως, αλλα το θεμα ειναι ενα. Το τρενο σταματησε! Αρα δεν υπηρχε κανενας κινδυνος για τους επιβατες, αφου η σηματοδοτηση δεν θα επετρεπε σε αλλο τρενο να σκασει πανω σε αυτο.

Απο εκει και περα, διαβασα τις επικες μπουρδες του στυλ "περπαταγαμε στις ραγες κλπ κλπ". Ναι σιγουρα, και κατουραγανε και στα 750v. Απο το πλαι, στην φωτιζομενη συραγγα περπατησανε, οπως ειναι φυσιολογικο σε εκκενωση συρμου.

Το μετρο εχει σχεδιασει εναν αριθμο σεναριων εκτακτου αναγκης οπως αυτο εχθες. Το πιθανοτερο οταν σβησανε τα φωτα ηταν να εκανε καποια επανεκκινηση στον συρμο ο μηχανοδηγος. υστερα προσπαθησανε να τραβηξουνε τον συρμο, αλλα επειδη τα φρενα ηταν μπλοκαρισμενα δεν ηταν δυνατο και ετσι εγινε η εκκενωση, οργανωμενη και σωστη. Δεν μπορω να καταλαβω πως καταληξαμε να ρωταμε αν ειναι επικινδυνοι οι συρμοι η οχι επειδη εμεινε ενα τρενο για 15 λεπτα, Σιγα τα ΟΑ. απλα οι γνωστες σελιδες ενημερωσης το τραβηξαν μεχρι θανατου.

Οι πρωτες αναφορες γραφανε για 1 ωρα αναμονη μεσα στο τουνελ, με σβηστα ολα τα φωτα, και οτι περπαταγανε μεσα απο τις γραμμες. Υστερα βγηκε και ο γκοτζιλα και αρχισε να πλακωνεται με τον Βουτσα και τον Σβατζενεικερ ενω ο Τσακωνας διπλα ετρωγε μακαροναδα.

Το να ψοφανε τρενα ειναι απολυτα φυσιολογικο. Μηχανηματα ειναι. Το αν ειναι καινουργια η οχι δεν παιζει κανεναν ρολο. Παντου συμβαινουν αυτα και απλα μαζευονται στον σταβλο και γινεται επιδιορθωση. Δεν χρειαζεται να το τραβαμε μεχρι αηδιας.

Τωρα για το θεμα ηλεκτροπληξιας, ακομα γελαω ROFL
Απάντηση
#39
Δεν ειναι ετσι φιλε μου.Οπως ολοι ξερουμε οι συρμοι 3ης παραλαβης παρουσιαζουν προβληματα περισσοτερα απο τα φυσιολογικα.Αφου δεν μπορουν να κυκλοφορησουν κανονικα λογω θεματων θυρων και πεδης.Αφου στο δικτυο κυκλοφορουν ελαχιστοι.Εχουν προβλημα
Απάντηση
#40
Αναρωτιέμαι πόσο "φυσιολογικό" μπορεί να αποκαλείται όταν μέσα σε λίγες ώρες ένας συρμός ακινητοποιείται λόγω βλάβης εντός της σήραγγας, ένας δεύτερος πάει να βοηθήσει ώστε να μετακινηθεί, αδυνατεί να κάνει σύζευξη και τελικά ακινητοποιείται και αυτός και ένας τρίτος, κάποιες ώρες αργότερα, ακινητοποιείται σε άλλο σημείο του δικτύου και τελικά αναγκάζεται να αποσυρθεί. Και όλοι αυτοί είναι 3ης παραλαβής!!!! Δηλαδή, δε μετράνε παρά 2,5 χρόνια στην Ελλάδα και 6 μήνες σε λειτουργική χρήση!!!

Σχετικά με το χθεσινό πρωινό περιστατικό, δεν είμαι σε θέση να γνωρίζω αν έμειναν εγκλωβισμένοι για 15', για 30', για 45' ή για 60'. Αυτό που γνωρίζω μετά βεβαιότητα είναι ότι τουλάχιστον για 45' η κυκλοφορία στο δίκτυο είχε διακοπεί. Και αν είχε ολοκληρωθεί μέσα σε λίγα λεπτά ο απεγκλωβισμός και η απομάκρυνση των επιβατών (άγνωστο γιατί ΧΩΡΙΣ τη συνδρομή της Πυροσβεστικής!!) και άρα θα είχε επανέλθει σύντομα η τάση στην ηλεκτροφόρο γραμμή, δε φαντάζομαι κάποιον ιδιαίτερο λόγο που μέσα σε λίγα λεπτά δεν είχαν καταφέρει να επαναφέρουν την κυκλοφορία των συρμών, έστω και τμηματικά, παρά είχε διακοπεί πλήρως η κίνηση των συρμών.
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)