Αξιολόγηση Θέματος:
  • 55 Ψήφοι - 2.73 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Στόλος ΟΑΣΘ και γραμμές
(27-06-2014, 10:07 AM)GiannisB Έγραψε: Δεν θα συμφωνήσω με τις ανηφόρες. Τα b7l μένουν συχνά και τα 400αρια και τα 600αρια και τα 200αρια. Το 64 που έχει ανηφόρες γιατί δεν πήρε τα 600αρια που περισσεύουν; 690-695; αφού είναι καλά στις ανηφόρες ή να βάζανε του 40 τα 11μ που δεν έχει ανηφόρες; Προσωπικά το θέμα μου δεν είναι μόνο στο πάρουν καινούργια λεωφορεία και να βάλλουν στο 56 και παρόμοιες γραμμές,αλλά και στο είναι γερά μέχρι τα 15χρόνια όπως τα ο405.


Στο 83 που στην Εγνατία οδό που έχει ανηφόρα, και την παίρνει με μεγάλη ταχύτητα σε σχέση με το 56.Αυτό θέμα δρόμου θα με πεις είναι θα συμφωνήσω, ναι αλλά γιατί δεν βάζουν b7l έχει ανηφόρες.

Δεν το λέει μόνο αυτός ο οδηγός το λένε και άλλοι της γραμμής,για αυτά τα λεωφορεία.Μέχρι ένας φίλος μου ρώτησε οδηγό του 56 για το αν τα b7l είναι καλά και τον λέει δύσκολα να τα συμπαθήσει κανείς.Τα καλύτερα συνεχίζει, είναι του 33.

Δεν μπορείς να συγκρίνεις το συνεχές σταμάτα-ξεκίνα πάνω σε μία ανηφόρα με το να πάρεις την ανηφόρα ήδη με μεγάλη ταχύτητα από πριν και να την βγάλεις με τη μία.

Ο οδηγός έχει σίγουρα άλλη άποψη από αυτή που έχει ο μηχανικός στο συνεργείο. Ποιόν θα εμπιστευτείς, τον μηχανικό ή τον οδηγό?
(27-06-2014, 11:06 PM)damin26 Έγραψε: Δεν μπορείς να συγκρίνεις το συνεχές σταμάτα-ξεκίνα πάνω σε μία ανηφόρα με το να πάρεις την ανηφόρα ήδη με μεγάλη ταχύτητα από πριν και να την βγάλεις με τη μία.

Ο οδηγός έχει σίγουρα άλλη άποψη από αυτή που έχει ο μηχανικός στο συνεργείο. Ποιόν θα εμπιστευτείς, τον μηχανικό ή τον οδηγό?

Χμμ το ένα με το άλλο διίστανται.Ο οδηγός το κουμαντάρει όλην την ημέρα και ο μηχανικός το συντηρεί, το φτιάχνει,γνωρίζει τις βλάβες όλες ενώ ο οδηγός ορισμένες. Θα σου πω και τα δυο και οι δυο, γνωρίζουν από ανεβάσματα ταχύτητας.

Πάμε τώρα σε άλλο, πως οι τεχνικοί των αμαξοστασίων τα b9L τα 100αρια δεν είχαν πρόβλημα να τα βάλλουν στο 58; επειδή και οι οδηγοί της γραμμής τα θέλανε κιόλας και να βάλλουν τα 600αρια του 58 στο 33,αλλά τελικά η διοίκηση του οργανισμού είπε ένα μεγάλο ΌΧΙ. Να προσθέσω και κάτι ακόμα για τα b9l, είναι πιο δυνατά από τα b7l μαρτυρία οδηγού το λέει και γερά και πολύ καλύτερα από τα δεύτερα που αναφέρω.

Για αυτό που λές ναι συμφωνώ με το σταματά-ξεκίνα, όμως δεν μπορεί σε όλα τα δρομολόγια το 83 να την παίρνει συνεχόμενα. Αυτό μπορεί να οφείλεται στην κίνηση που έχει, ανάλογα ώρα-μέρα, στην φορά του οχήματος και σε άλλα.Και πάλι δυνατά είναι έστω και αν την πάρει συνεχόμενα και ειδικά αν σταματήσει. Αν σταματήσει b7l φαντάζομαι το ξέρεις ότι θα κάνει 100ώρες να ξεκινήσει; Αυτό προκαλεί και βαρεμάρα στον οδηγό στο σταμάτα-ξεκίνα.

Ας πούμε και αυτό, τα cityclass ας πούμε το δέχομαι ότι είναι αδύναμα λεωφορεία σε σχέση με τα b7rle. Πως τότε 18 Αυγούστου του 2004 φεύγουν τα b7rle από το 56 και έρχονται τα cityclass; Ύστερα γύρω στον Οκτώβριο του 2004 γίνονται από κάτι κινήματα ότι τα cityclass έχουν λίγες θέσεις και η τότε διοίκηση του Δ.Ωραιοκάστρου είχε πει ότι θα τα διώξει και θα πει τον ΟΑΣΘ να βάλλει με πολλές θέσεις καινούργια λεωφορεία.Πράγμα που το έκανε. Αν δεν γινόντουσαν αυτά τα cityclass 300αρια θα παρέμειναν στο 56; Προσωπική μου άποψη είναι ή τα b7rle να έμειναν ή τα cityclass στην γραμμή. Μέχρι που παρακαλάω να γυρίσουν έστω ένα από τα δυο.
(27-06-2014, 11:54 PM)GiannisB Έγραψε: Χμμ το ένα με το άλλο διίστανται.Ο οδηγός το κουμαντάρει όλην την ημέρα και ο μηχανικός το συντηρεί, το φτιάχνει,γνωρίζει τις βλάβες όλες ενώ ο οδηγός ορισμένες. Θα σου πω και τα δυο και οι δυο, γνωρίζουν από ανεβάσματα ταχύτητας.

Πάμε τώρα σε άλλο, πως οι τεχνικοί των αμαξοστασίων τα b9L τα 100αρια δεν είχαν πρόβλημα να τα βάλλουν στο 58; επειδή και οι οδηγοί της γραμμής τα θέλανε κιόλας και να βάλλουν τα 600αρια του 58 στο 33,αλλά τελικά η διοίκηση του οργανισμού είπε ένα μεγάλο ΌΧΙ. Να προσθέσω και κάτι ακόμα για τα b9l, είναι πιο δυνατά από τα b7l μαρτυρία οδηγού το λέει και γερά και πολύ καλύτερα από τα δεύτερα που αναφέρω.

Για αυτό που λές ναι συμφωνώ με το σταματά-ξεκίνα, όμως δεν μπορεί σε όλα τα δρομολόγια το 83 να την παίρνει συνεχόμενα. Αυτό μπορεί να οφείλεται στην κίνηση που έχει, ανάλογα ώρα-μέρα, στην φορά του οχήματος και σε άλλα.Και πάλι δυνατά είναι έστω και αν την πάρει συνεχόμενα και ειδικά αν σταματήσει. Αν σταματήσει b7l φαντάζομαι το ξέρεις ότι θα κάνει 100ώρες να ξεκινήσει; Αυτό προκαλεί και βαρεμάρα στον οδηγό στο σταμάτα-ξεκίνα.

Ας πούμε και αυτό, τα cityclass ας πούμε το δέχομαι ότι είναι αδύναμα λεωφορεία σε σχέση με τα b7rle. Πως τότε 18 Αυγούστου του 2004 φεύγουν τα b7rle από το 56 και έρχονται τα cityclass; Ύστερα γύρω στον Οκτώβριο του 2004 γίνονται από κάτι κινήματα ότι τα cityclass έχουν λίγες θέσεις και η τότε διοίκηση του Δ.Ωραιοκάστρου είχε πει ότι θα τα διώξει και θα πει τον ΟΑΣΘ να βάλλει με πολλές θέσεις καινούργια λεωφορεία.Πράγμα που το έκανε. Αν δεν γινόντουσαν αυτά τα cityclass 300αρια θα παρέμειναν στο 56; Προσωπική μου άποψη είναι ή τα b7rle να έμειναν ή τα cityclass στην γραμμή. Μέχρι που παρακαλάω να γυρίσουν έστω ένα από τα δυο.

Το 58 βγαίνει από Σταυρούπολη και το 33 από Φοίνικα. Δεν έχουν καμία δουλειά να κάνουν τράμπα μεταξύ τους.
Γίνεται να αγοράσει ο ΟΑΣΘ 100 Citaro και 100 Volvo 7700 ή ζητάω πολλά;
(28-06-2014, 12:41 AM)O530lover Έγραψε: Το 58 βγαίνει από Σταυρούπολη και το 33 από Φοίνικα. Δεν έχουν καμία δουλειά να κάνουν τράμπα μεταξύ τους.

Είναι ανάλογα με τις ανάγκες των αμαξοστασίων, δεν είπα για ενισχυτικά ή αντικατάσταση άλλου οχήματος από τράμπα ή βλάβη αλλά για μόνιμα. Πως έγινε που το 5 πήρε b9LA που τα b7LA που είχε, μετακόμισαν Σταυρούπολη στο 52, αυτό το πράγμα εννοώ ότι ήθελαν να κάνουν και με το 58 οι άνθρωποι των αμαξοστασίων το 2010.
(27-06-2014, 11:54 PM)GiannisB Έγραψε: Χμμ το ένα με το άλλο διίστανται.Ο οδηγός το κουμαντάρει όλην την ημέρα και ο μηχανικός το συντηρεί, το φτιάχνει,γνωρίζει τις βλάβες όλες ενώ ο οδηγός ορισμένες. Θα σου πω και τα δυο και οι δυο, γνωρίζουν από ανεβάσματα ταχύτητας.

Πάμε τώρα σε άλλο, πως οι τεχνικοί των αμαξοστασίων τα b9L τα 100αρια δεν είχαν πρόβλημα να τα βάλλουν στο 58; επειδή και οι οδηγοί της γραμμής τα θέλανε κιόλας και να βάλλουν τα 600αρια του 58 στο 33,αλλά τελικά η διοίκηση του οργανισμού είπε ένα μεγάλο ΌΧΙ. Να προσθέσω και κάτι ακόμα για τα b9l, είναι πιο δυνατά από τα b7l μαρτυρία οδηγού το λέει και γερά και πολύ καλύτερα από τα δεύτερα που αναφέρω.

Για αυτό που λές ναι συμφωνώ με το σταματά-ξεκίνα, όμως δεν μπορεί σε όλα τα δρομολόγια το 83 να την παίρνει συνεχόμενα. Αυτό μπορεί να οφείλεται στην κίνηση που έχει, ανάλογα ώρα-μέρα, στην φορά του οχήματος και σε άλλα.Και πάλι δυνατά είναι έστω και αν την πάρει συνεχόμενα και ειδικά αν σταματήσει. Αν σταματήσει b7l φαντάζομαι το ξέρεις ότι θα κάνει 100ώρες να ξεκινήσει; Αυτό προκαλεί και βαρεμάρα στον οδηγό στο σταμάτα-ξεκίνα.

Ας πούμε και αυτό, τα cityclass ας πούμε το δέχομαι ότι είναι αδύναμα λεωφορεία σε σχέση με τα b7rle. Πως τότε 18 Αυγούστου του 2004 φεύγουν τα b7rle από το 56 και έρχονται τα cityclass; Ύστερα γύρω στον Οκτώβριο του 2004 γίνονται από κάτι κινήματα ότι τα cityclass έχουν λίγες θέσεις και η τότε διοίκηση του Δ.Ωραιοκάστρου είχε πει ότι θα τα διώξει και θα πει τον ΟΑΣΘ να βάλλει με πολλές θέσεις καινούργια λεωφορεία.Πράγμα που το έκανε. Αν δεν γινόντουσαν αυτά τα cityclass 300αρια θα παρέμειναν στο 56; Προσωπική μου άποψη είναι ή τα b7rle να έμειναν ή τα cityclass στην γραμμή. Μέχρι που παρακαλάω να γυρίσουν έστω ένα από τα δυο.

Σαφώς και τα B9L είναι κλάσσεις ανώτερα των B7L. Δεν γνωρίζω αν οι μηχανικοί ήθελαν να στείλουν τα λεωφορεία αυτά στο 58, αλλά μου είναι πολύ εύκολο να σκεφτώ τον πιθανότερο λόγο που είπε η διοίκηση ΟΧΙ: Τα B9L προορίζονταν για τις γραμμές του Φοίνικα, για τους απλούς λόγους ότι 1) η προηγούμενη παραλαβή ήταν τα 200άρια CityClass τα οποία πήγαν όλα Σταυρούπολη και άρα ήταν καιρός και για τον Φοίνικα να αναβαθμιστεί, 2) ο διαγωνισμός για τα 200άρια Citelis έγινε την ίδια περίοδο (δεν ξέρω αν ήταν ένας ο διαγωνισμός και ανατέθηκαν σε δύο εταιρείες παράλληλα η προμήθεια καινούριων λεωφορείων διά του δύο), και τέλος 3) δεν έχει συνεργείο Iveco το αμαξοστάσιο του Φοίνικα. Άρα ορθώς επράχθη από πλευράς διοίκισης, μοιράστηκαν τα Citelis στην Σταυρούπολη και τα B9L στον Φοίνικα.

Σε εξαιρετικά σπάνιες περιπτώσεις υπάρχει η πιθανότητα να προκληθεί μποτιλιάρισμα σε εκείνο το κομμάτι του δρόμου, μην προσπαθείς να βγάλεις από την μύγα ξύγκι. Αν γίνει σεισμός 9 ρίχτερ και πέσει η αερογέφυρα της Σταυρούπολης, ναι, τότε μπορεί να δημιουργηθεί μποτιλιάρισμα. Αλλά ας μην συζητάμε τώρα για υποθέσεις που έχουν ελάχιστες πιθανότητες να συμβούν.
Όχι, δεν θα κάνει 100 ώρες να ξεκινήσει ένα B7L σε ανηφόρα. Είναι 3 παραπάνω δευτερόλεπτα, άντε σου βάζω 5 max, ώστε να πάρει τις πρώτες στροφές και να γίνει με δύναμη η αλλαγή πρώτης-δευτέρας. Μετά δεν μασάνε καθόλου. Ήδη πριν γεμίσει καλά καλά η πρώτη ταχύτητα, καταλαβαίνεις ότι δεν είναι λεωφορείο της πλάκας.

Κανείς δεν μπορεί να ξέρει αν τα Cityclass παρέμεναν στο 56 ή όχι, πάντα για εκείνη την περίοδο μιλάμε. Λόγοι που μπήκαν εξ αρχής? Πολλοί και διάφοροι. Ένας θα μπορούσε να είναι αυτός: Νέος τύπος οχήματος μπήκε στον οργανισμό, δεν μπορείς να ξέρεις πώς συμπεριφέρεται στους δρόμους αν πρώτα δεν το δοκιμάσεις σε κανονικές συνθήκες λειτουργίας. Σε ποιά δύσκολη γραμμή θα μπορούσε να μπει το CityClass ώστε να καταλάβουν πώς συμπεριφέρεται στον δρόμο? Στο 56!
(28-06-2014, 12:53 AM)damin26 Έγραψε: Σαφώς και τα B9L είναι κλάσσεις ανώτερα των B7L. Δεν γνωρίζω αν οι μηχανικοί ήθελαν να στείλουν τα λεωφορεία αυτά στο 58, αλλά μου είναι πολύ εύκολο να σκεφτώ τον πιθανότερο λόγο που είπε η διοίκηση ΟΧΙ: Τα B9L προορίζονταν για τις γραμμές του Φοίνικα, για τους απλούς λόγους ότι 1) η προηγούμενη παραλαβή ήταν τα 200άρια CityClass τα οποία πήγαν όλα Σταυρούπολη και άρα ήταν καιρός και για τον Φοίνικα να αναβαθμιστεί, 2) ο διαγωνισμός για τα 200άρια Citelis έγινε την ίδια περίοδο (δεν ξέρω αν ήταν ένας ο διαγωνισμός και ανατέθηκαν σε δύο εταιρείες παράλληλα η προμήθεια καινούριων λεωφορείων διά του δύο), και τέλος 3) δεν έχει συνεργείο Iveco το αμαξοστάσιο του Φοίνικα. Άρα ορθώς επράχθη από πλευράς διοίκισης, μοιράστηκαν τα Citelis στην Σταυρούπολη και τα B9L στον Φοίνικα.

Σε εξαιρετικά σπάνιες περιπτώσεις υπάρχει η πιθανότητα να προκληθεί μποτιλιάρισμα σε εκείνο το κομμάτι του δρόμου, μην προσπαθείς να βγάλεις από την μύγα ξύγκι. Αν γίνει σεισμός 9 ρίχτερ και πέσει η αερογέφυρα της Σταυρούπολης, ναι, τότε μπορεί να δημιουργηθεί μποτιλιάρισμα. Αλλά ας μην συζητάμε τώρα για υποθέσεις που έχουν ελάχιστες πιθανότητες να συμβούν.
Όχι, δεν θα κάνει 100 ώρες να ξεκινήσει ένα B7L σε ανηφόρα. Είναι 3 παραπάνω δευτερόλεπτα, άντε σου βάζω 5 max, ώστε να πάρει τις πρώτες στροφές και να γίνει με δύναμη η αλλαγή πρώτης-δευτέρας. Μετά δεν μασάνε καθόλου. Ήδη πριν γεμίσει καλά καλά η πρώτη ταχύτητα, καταλαβαίνεις ότι δεν είναι λεωφορείο της πλάκας.

Κανείς δεν μπορεί να ξέρει αν τα Cityclass παρέμεναν στο 56 ή όχι, πάντα για εκείνη την περίοδο μιλάμε. Λόγοι που μπήκαν εξ αρχής? Πολλοί και διάφοροι. Ένας θα μπορούσε να είναι αυτός: Νέος τύπος οχήματος μπήκε στον οργανισμό, δεν μπορείς να ξέρεις πώς συμπεριφέρεται στους δρόμους αν πρώτα δεν το δοκιμάσεις σε κανονικές συνθήκες λειτουργίας. Σε ποιά δύσκολη γραμμή θα μπορούσε να μπει το CityClass ώστε να καταλάβουν πώς συμπεριφέρεται στον δρόμο? Στο 56!

To 58 έχει 10 οχήματα, άρα 10 b9L έμειναν για τον Φοίνικα. Ο Φοίνικας ήταν αναβαθμισμένος κυριώς με αρθρωτά.Όμως δικαιούταν αρθρωτά το 2010 τα b9L αλλά τα πήρε το 2012 citaro.

Στην αερογέφυρα δεν γίνεται μποτιλιάρισμα αλλά για αυτόν τον λόγο που λε μπορεί να γίνει, αλλά στην Εγνατία Οδό ύψος Δερβένι.

Οι ταχύτητες στα b7l είναι αργές δεν μπορεί να αναπτύσσει 4η ταχύτητα και να φαίνεται για τρίτη και ειδικά άμα έχεις ανοιχτό κλιματισμό.Γιατί στα cityclass δεν τον κλείνουν ειδικά στην εκκίνηση. Και κάτι ακόμη άμα πας στην ανηφόρα τρέχοντας πατάς φρένο απαλά επειδή στην στάση δεις κόσμο και βλέπεις ότι δεν θέλει λεωφορείο ξανά πατάς γκάζι. Αυτή αυξομείωση είναι καλή για ένα λεωφορείο και συμβαίνουν σε όλα του τύπου.

Αφού λες ότι τα b9L είναι καλύτερα από τα b7l, τότε πως λες ένα καλύτερο λεωφορείο να είναι αδύναμο στις ανηφόρες σε σχέση με ένα χειρότερο;
(28-06-2014, 01:02 AM)GiannisB Έγραψε: To 58 έχει 10 οχήματα, άρα 10 b9L έμειναν για τον Φοίνικα. Ο Φοίνικας ήταν αναβαθμισμένος κυριώς με αρθρωτά.Όμως δικαιούταν αρθρωτά το 2010 τα b9L αλλά τα πήρε το 2012 citaro.

Στην αερογέφυρα δεν γίνεται μποτιλιάρισμα αλλά για αυτόν τον λόγο που λε μπορεί να γίνει, αλλά στην Εγνατία Οδό ύψος Δερβένι.

Οι ταχύτητες στα b7l είναι αργές δεν μπορεί να αναπτύσσει 4η ταχύτητα και να φαίνεται για τρίτη και ειδικά άμα έχεις ανοιχτό κλιματισμό.Γιατί στα cityclass δεν τον κλείνουν ειδικά στην εκκίνηση. Και κάτι ακόμη άμα πας στην ανηφόρα τρέχοντας πατάς φρένο απαλά επειδή στην στάση δεις κόσμο και βλέπεις ότι δεν θέλει λεωφορείο ξανά πατάς γκάζι. Αυτή αυξομείωση είναι καλή για ένα λεωφορείο και συμβαίνουν σε όλα του τύπου.

Αφού λες ότι τα b9L είναι καλύτερα από τα b7l, τότε πως λες ένα καλύτερο λεωφορείο να είναι αδύναμο στις ανηφόρες σε σχέση με ένα χειρότερο;

Αν ήταν από την αρχή να γίνει η μοιρασιά 30/10, τότε τα 30 θα ήταν Citelis.
Γιατί δικαιούταν αρθρωτά το 2010? Τα λεωφορεία που πήρε τότε ήταν μόνο 20, δόθηκαν όλα στη Σταυρούπολη. Αντίστοιχα το 2012, και τα 15 Citaro πήγαν όλα Φοίνικα. Δίκαιη μοιρασιά, μία ο ένας μία ο άλλος.

Μην ανησυχείς, τις ανηφόρες στο ύψος του Δερβενίου καταλαβα από την αρχή, σου λέω ότι για να γίνει μποτιλιάρισμα εκεί, πρέπει να έχει καπού αλλού πρόβλημα το οδικό δίκτυο και έδωσα σαν παράδειγμα την αερογέφυρα που είναι σχετικά κοντά. (5 χιλιόμετρα απόσταση σε εθνική οδό δεν είναι πολλά)

Οι ταχύτητες που πιάνουν B7L και CityClass είναι ίδιες. Κι ας μην περιοριστούμε μόνο σε αυτά τα δύο, τις ίδιες ταχύτητες πιάνουν και τα Citelis, B9L, B7R και Scania. Μην λες ό,τι σε συμφέρει.

Δεν είπα ποτέ ότι τα B9L είναι αδύναμα στις ανηφόρες. Είπα ότι τα B7L είναι αποδοτικότερα από τα υπόλοιπα. Και ότι αυτό οφείλεται στην χαρτογράφιση των εγκεφάλων τους.
(28-06-2014, 01:46 AM)damin26 Έγραψε: Αν ήταν από την αρχή να γίνει η μοιρασιά 30/10, τότε τα 30 θα ήταν Citelis.
Γιατί δικαιούταν αρθρωτά το 2010? Τα λεωφορεία που πήρε τότε ήταν μόνο 20, δόθηκαν όλα στη Σταυρούπολη. Αντίστοιχα το 2012, και τα 15 Citaro πήγαν όλα Φοίνικα. Δίκαιη μοιρασιά, μία ο ένας μία ο άλλος.

Μην ανησυχείς, τις ανηφόρες στο ύψος του Δερβενίου καταλαβα από την αρχή, σου λέω ότι για να γίνει μποτιλιάρισμα εκεί, πρέπει να έχει καπού αλλού πρόβλημα το οδικό δίκτυο και έδωσα σαν παράδειγμα την αερογέφυρα που είναι σχετικά κοντά. (5 χιλιόμετρα απόσταση σε εθνική οδό δεν είναι πολλά)

Οι ταχύτητες που πιάνουν B7L και CityClass είναι ίδιες. Κι ας μην περιοριστούμε μόνο σε αυτά τα δύο, τις ίδιες ταχύτητες πιάνουν και τα Citelis, B9L, B7R και Scania. Μην λες ό,τι σε συμφέρει.

Δεν είπα ποτέ ότι τα B9L είναι αδύναμα στις ανηφόρες. Είπα ότι τα B7L είναι αποδοτικότερα από τα υπόλοιπα. Και ότι αυτό οφείλεται στην χαρτογράφιση των εγκεφάλων τους.

Για την μοιρασιά των αρθρωτών δίκαιη συμφωνούμε. Αν πηγαίναν τα b9l 100αρια στο 58, θα πηγαίναν 10 b9l στον φοίνικα εκτός και αν βάζαν και στο 57 θα στέλναν 20 600αρια b7l. Αυτό το λέω λόγω το ότι τα b9L είναι δυνατότερα από τα b7l.

Πως μπορείς να λες το ότι πιάνουν τις ίδιες ταχύτητες στις ανηφόρες όλα τα μονά λεωφορεία, και να βγάζεις τα b7l δυνατότερα; είναι σαν να λες όλα έχουν το ίδιο βήμα,αρά άμα είναι έτσι γιατί να μην μπουν διάσπαρτα πχ στο 56 2 cityclass,2 citelis,2 b9l και 2 b7l; Όμως δεν είναι έτσι

Όταν λες ότι ένα λεωφορείο είναι καλό από ένα άλλο εννοείς σαν γενικό κανόνα σωστά; άρα τα b9l που λες είναι κλάσης ανώτερα από τα b7l είναι δυνατότερα στις ανηφόρες,διέρχονται καλύτερα στις απειρες λακκούβες,κόβουν καλύτερα το τιμόνι,καλύτερο κλιματισμό,μηχανή καλύτερη κ άλλα πολλά σε σχέση με τα δεύτερα. Αν το εννοείς αυτό συμφωνώ.
(28-06-2014, 02:09 AM)GiannisB Έγραψε: Για την μοιρασιά των αρθρωτών δίκαιη συμφωνούμε. Αν πηγαίναν τα b9l 100αρια στο 58, θα πηγαίναν 10 b9l στον φοίνικα εκτός και αν βάζαν και στο 57 θα στέλναν 20 600αρια b7l. Αυτό το λέω λόγω το ότι τα b9L είναι δυνατότερα από τα b7l.

Πως μπορείς να λες το ότι πιάνουν τις ίδιες ταχύτητες στις ανηφόρες όλα τα μονά λεωφορεία, και να βγάζεις τα b7l δυνατότερα; είναι σαν να λες όλα έχουν το ίδιο βήμα,αρά άμα είναι έτσι γιατί να μην μπουν διάσπαρτα πχ στο 56 2 cityclass,2 citelis,2 b9l και 2 b7l; Όμως δεν είναι έτσι

Όταν λες ότι ένα λεωφορείο είναι καλό από ένα άλλο εννοείς σαν γενικό κανόνα σωστά; άρα τα b9l που λες είναι κλάσης ανώτερα από τα b7l είναι δυνατότερα στις ανηφόρες,διέρχονται καλύτερα στις απειρες λακκούβες,κόβουν καλύτερα το τιμόνι,καλύτερο κλιματισμό,μηχανή καλύτερη κ άλλα πολλά σε σχέση με τα δεύτερα. Αν το εννοείς αυτό συμφωνώ.

Φτάνει με το που πήγαν τα καινούρια λεωφορεία, 20 πήγαν Σταυρούπολη, 20 Φοίνικα. Δεν μπορείς να τα στείλεις και τα 40 σε ένα αμαξοστάσιο. Τέλος.

Ναι, λέω ότι πιάνουν την ίδια ταχύτητα ΟΛΑ τα λεωφορεία. Σαν τελική σχέση φυσικά. Δεν σου είπα ότι όλα κάνουν ΑΚΡΙΒΩΣ τον ίδιο χρόνο να φτάσουν την τελική σχέση. Το καθένα με το ρυθμό του. Και ξαναλέω, όχι δυνατότερα, ΑΠΟΔΟΤΙΚΟΤΕΡΑ. Έχει διαφορά.

Ναι, κατά γενικό κανόνα τα B9L σαν σύνολο είναι καλύτερα από τα B7L. ΑΛΛΑ, σε μήκος χρόνου, αν βάλεις ένα B9L σε μια δύσκολη γραμμή όπως το 56, ο ρυθμός καταπόνησης του αμαξιού καθώς και ο ρυθμός εμφάνισης φθορών και βλαβών, είναι σαφώς μεγαλύτερος απ' ότι ο ρυθμός ενός B7L, για τον απλούστατο λόγο (στον οποίο θα αναφερθώ για τρίτη φορά) ότι η χαρτογράφιση του εγκεφάλου είναι διαφορετική. Για άλλους δρόμους είναι φτιαγμένα τα μεν, για άλλους τα δε.
Θέλεις ακόμα να στείλεις στον τάφο τα B9L πριν την ώρα τους? Smile
(28-06-2014, 02:27 AM)damin26 Έγραψε: Φτάνει με το που πήγαν τα καινούρια λεωφορεία, 20 πήγαν Σταυρούπολη, 20 Φοίνικα. Δεν μπορείς να τα στείλεις και τα 40 σε ένα αμαξοστάσιο. Τέλος.

Ναι, λέω ότι πιάνουν την ίδια ταχύτητα ΟΛΑ τα λεωφορεία. Σαν τελική σχέση φυσικά. Δεν σου είπα ότι όλα κάνουν ΑΚΡΙΒΩΣ τον ίδιο χρόνο να φτάσουν την τελική σχέση. Το καθένα με το ρυθμό του. Και ξαναλέω, όχι δυνατότερα, ΑΠΟΔΟΤΙΚΟΤΕΡΑ. Έχει διαφορά.

Ναι, κατά γενικό κανόνα τα B9L σαν σύνολο είναι καλύτερα από τα B7L. ΑΛΛΑ, σε μήκος χρόνου, αν βάλεις ένα B9L σε μια δύσκολη γραμμή όπως το 56, ο ρυθμός καταπόνησης του αμαξιού καθώς και ο ρυθμός εμφάνισης φθορών και βλαβών, είναι σαφώς μεγαλύτερος απ' ότι ο ρυθμός ενός B7L, για τον απλούστατο λόγο (στον οποίο θα αναφερθώ για τρίτη φορά) ότι η χαρτογράφιση του εγκεφάλου είναι διαφορετική. Για άλλους δρόμους είναι φτιαγμένα τα μεν, για άλλους τα δε.
Θέλεις ακόμα να στείλεις στον τάφο τα B9L πριν την ώρα τους? Smile

Για το πρώτο όλα γίνονται ανάλογα με τις ανάγκες του αμαξοστασίου.Αν το 2016 γίνει ο διαγωνισμός και για τα 45 μονά είναι irisbus και τα διπλά mercedes,για πες μου σε ποιο αμαξοστάσιο θα πάνε;

Όταν λες βγάζουν τις ταχύτητες όλα τις ίδιες σε μια ανηφόρα εννοείς την ίδια απόδοση, δύναμη και επιτάχυνση.

Πάμε στα b9L. Όταν λες ότι είναι καλύτερα από τα b7l γενικά τότε είναι σαν να λες σε όλους τομείς συμπεριφορά σε δρόμο,κόψιμο τιμονιού στις στροφές,κλιματισμό κτλ. Αν έλεγες όμως ότι τα πρώτα είναι καλύτερα σε αυτό και αυτό και χειρότερα σε αυτό και αυτό, το ίδιο και για τα δεύτερα δεν θα σε έλεγα τπτ ότι λες από την μια άλλα και από την άλλην άλλα. Φυσικά και ζωντανά τα θέλω τα b9L


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 73 Επισκέπτης (ες)