Αξιολόγηση Θέματος:
  • 16 Ψήφοι - 2.56 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Solaris Urbino III 18m
#71
(28-12-2013, 03:50 PM)N1Ellinikou Έγραψε: False alarm τελικά!

Η #910 δε πάει πουθενά πουθενά, εκεί θα μείνει!

Κι εσύ που το ξέρεις; Tongue
Απάντηση
#72
(28-12-2013, 03:50 PM)'N1Ellinikou' Έγραψε: False alarm τελικά!

Η #910 δε πάει πουθενά πουθενά, εκεί θα μείνει!

 

Δεν ξέρω τι ξέρεις, πάντως θα είσαι ο πρώτος που θα επιβεβαιώσει την ύπαρξη της Solaroνταλίκας, από το μπαλκόνι σου μετά το ρεβεγιόν Tongue

 
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
Απάντηση
#73
(28-12-2013, 01:31 PM)N1Ellinikou Έγραψε: Κατά τη γνώμη μου, οι γραμμές Α1, Α2, Α5, 040, 550 μπορούν να πάρουν την #910 χωρίς να χρειαστεί η απόσπασή της στο Ελληνικό. Θα μπορούσε απλά η Ράλλη να πάρει μια βάρδια απ' τη κάθε γραμμή. Ειδικά για την 040, η αφετηρία και το τέρμα δεν είναι τόσο μακριά απ' την Π. Ράλλη, ενώ το 550 επί Δεινοσαύρων, άνηκε πάντα στη Ράλλη.

Η #910 από το Ελληνικό μπορεί να κάνει μετρήσεις σε Α4, Ε22, 171, 237 άντε και Χ97...

Να δω το 237 με solaroνταλικα και τίποτα αλλο! Εγώ πάντως πιστεύω πως θα τσεκάρουν κυρίως τις νέες γραμμες Ε22 και 171. Τώρα μετά μπορεί να κάνει καμια βόλτα απο παντου. Εξάλλου το #226 έχει μπει κατα καιρους σε 201,219,112,Β2,732,Χ93 και μόνο στο Β2 μπήκαν κάποια στιγμή νταλίκες. Επίσης η #910 μπήκε ακόμα και στο 843 μια γραμμή με μεγάλη επιβατική κίνηση.
Εκεί που πραγματικά χρειάζεται ειναι να μπει στο 250 να τους βγουν τα μάτια με πόσους κουβαλάνε τα Ν1!

 
Απάντηση
#74
Το 237 μπορεί να μεττρηθεί με το Ν1 #226. Δεν βλέπω λόγο να τρέχει το Solaris #910 για το 237. Άλλα αν θέλετε Solaris στο 237 έχει και ο Βοτανικός τώρα που το σκέφτηκα![img]images/smilies/biggrin.gif[/img] [img]images/smilies/rofl.gif[/img]

Και το Α2 μπορεί να μετρηθεί με Ν1. Λέμε τώρα...
Απάντηση
#75
(28-12-2013, 07:45 PM)'ecoj' Έγραψε: Το 237 μπορεί να μεττρηθεί με το Ν1 #226. Δεν βλέπω λόγο να τρέχει το Solaris #910 για το 237. Άλλα αν θέλετε Solaris στο 237 έχει και ο Βοτανικός τώρα που το σκέφτηκα![img]images/smilies/biggrin.gif[/img] [img]images/smilies/rofl.gif[/img]

Και το Α2 μπορεί να μετρηθεί με Ν1. Λέμε τώρα...

 


Μήπως πρόκειται για κάποιου είδους τρολλάρισμα;[img]images/smilies/biggrin.gif[/img][img]images/smilies/rofl.gif[/img] Το 237 δεν πρόκειται να βγει με Solaris Βοτανικού, εκτός αν βάλουν χειρόλαβες και καθίσματα στην οροφή Tongue Αντίστοιχα και για το Α2. Παίζει να έχουν μπει περισσότερες φορές Ν1 στο 040 παρά στο Α2.
 
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
Απάντηση
#76
(28-12-2013, 09:53 PM)'nikos1991' Έγραψε: Μήπως πρόκειται για κάποιου είδους τρολλάρισμα;[img]images/smilies/biggrin.gif[/img][img]images/smilies/rofl.gif[/img] Το 237 δεν πρόκειται να βγει με Solaris Βοτανικού, εκτός αν βάλουν χειρόλαβες και καθίσματα στην οροφή Tongue Αντίστοιχα και για το Α2. Παίζει να έχουν μπει περισσότερες φορές Ν1 στο 040 παρά στο Α2.
 



 

Για πλάκα το έγραψα!

Στο Α2 όμως πολύ πολύ σπάνια αλλά έχουν εμφανιστεί Ν1. Στα 608, 550 και Ε22 δεν έχουν μπει ποτέ 12μετρα! Και στα 703 και 843 από τις γραμμές της Ράλλη. Όλα τα άλλα έστω και από σπόντα σίγουρα έχουν μπει 12μετρα! Υπάρχει και φώτο με Ν1 στο 171 ενώ είχα δει Ν2 στο Α10 το καλοκαίρι. 

Αλλά οι μετρήσεις σε γραμμές όπως τα Α5 και Α1 προφανώς θα γίνουν με το μόνο αρθρωτό που υπάρχει. Εδώ η Solaris #910 μέτρησε μέχρι και το Α13 στο Α5 θα καλλήσουμε!
 

 

 
Απάντηση
#77
(28-12-2013, 10:10 PM)ecoj Έγραψε: Για πλάκα το έγραψα!

Στο Α2 όμως πολύ πολύ σπάνια αλλά έχουν εμφανιστεί Ν1. Στα 608, 550 και Ε22 δεν έχουν μπει ποτέ 12μετρα! Και στα 703 και 843 από τις γραμμές της Ράλλη. Όλα τα άλλα έστω και από σπόντα σίγουρα έχουν μπει 12μετρα! Υπάρχει και φώτο με Ν1 στο 171 ενώ είχα δει Ν2 στο Α10 το καλοκαίρι. 

Αλλά οι μετρήσεις σε γραμμές όπως τα Α5 και Α1 προφανώς θα γίνουν με το μόνο αρθρωτό που υπάρχει. Εδώ η Solaris #910 μέτρησε μέχρι και το Α13 στο Α5 θα καλλήσουμε!

Δεν υπάρχει λόγος να κάνει ταξίδι το #910 για να μετρήσει Α1 και Α5, οι οποίες παίρνουν 12μετρο χωρίς να ανοίξει ρουθούνι.

ΥΓ: Το 171, όσο έφτανε Αγ. Δημήτριο, έπαιρνε σχεδόν καθημερινά 12μετρο.
ΥΓ2: Καθίστε να δούμε αν όντως ισχύει. Δεν έχει μιλήσει ακόμη και η δική μας πληροφόρηση (dora).
ΥΓ3: Το φετινό ενδιαφέρον ρεβεγιόν θα είναι στο σπίτι του N1! Και ιδιαίτερα στην ταράτσα! :P
Απάντηση
#78
(28-12-2013, 10:22 PM)'marios.ilioupoli' Έγραψε: Δεν υπάρχει λόγος να κάνει ταξίδι το #910 για να μετρήσει Α1 και Α5, οι οποίες παίρνουν 12μετρο χωρίς να ανοίξει ρουθούνι.

ΥΓ: Το 171, όσο έφτανε Αγ. Δημήτριο, έπαιρνε σχεδόν καθημερινά 12μετρο.
ΥΓ2: Καθίστε να δούμε αν όντως ισχύει. Δεν έχει μιλήσει ακόμη και η δική μας πληροφόρηση (dora).
ΥΓ3: Το φετινό ενδιαφέρον ρεβεγιόν θα είναι στο σπίτι του N1! Και ιδιαίτερα στην ταράτσα! Tongue

 



Λες να μεταφέρουν το λεοφορείο την ώρα που θα αλλάζει ο χρόνος; [img]images/smilies/rofl.gif[/img][img]images/smilies/tongue.gif[/img][img]images/smilies/cool.gif[/img]
Απάντηση
#79
(28-12-2013, 10:28 PM)ecoj Έγραψε: Λες να μεταφέρουν το λεοφορείο την ώρα που θα αλλάζει ο χρόνος; [img]images/smilies/rofl.gif[/img][img]images/smilies/tongue.gif[/img][img]images/smilies/cool.gif[/img]

Λογικά, μόλις τελειώσει τη βάρδιά του στο 843, θα τραβήξει το δρόμο για το Ελληνικό. Σίγουρα πριν τα μεσάνυχτα.
Απάντηση
#80
Μεχρι τελος του χρονου το 910 θα δουλευει 843. Για τον καινουργιο χρονο και εαν θα μετακινηθει το οχημα θα σας πω την αλλη εβδομαδα.
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Solaris Urbino III 8,6 mercedes elbo 17 24.891 09-07-2014, 10:53 PM
Τελευταία Δημοσίευση: ecoj

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 2 Επισκέπτης (ες)