Αξιολόγηση Θέματος:
  • 16 Ψήφοι - 2.56 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Solaris Urbino III 18m
#61
Δεν έγραψα για την ποιότητα, στην εγχώρια παραγωγή αναφέρομαι, η οποία κάλλιστα θα μπορούσε να βελτιωθεί.
Απάντηση
#62
Για όσους δεν είναι πληροφορημένοι απο 1/1 το Solaris #910 πάει Ελληνικό
Απάντηση
#63
Ακούστηκε για το Solaris 18 #910 πως κάνει καταμετρήσεις μέχρι 31/12 στο 843. Υπάρχει κάποιος εκεί κοντά που να μπορεί να το επιβεβαιώσει;
Πηγή: το γνωστό γκρουπ στο fb.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
Απάντηση
#64
(27-12-2013, 11:15 PM)nikos1991 Έγραψε: Ακούστηκε για το Solaris 18 #910 πως κάνει καταμετρήσεις μέχρι 31/12 στο 843. Υπάρχει κάποιος εκεί κοντά που να μπορεί να το επιβεβαιώσει;
Πηγή: το γνωστό γκρουπ στο fb.

Πάμε να το διαπιστώσουμε ιδίοις όμασι! Tongue

ΥΓ: Χρωστάτε αποδόσεις κύριε... Tongue
Απάντηση
#65
Στην ίδια σελίδα είχε ειπωθεί ότι το #910 είχε μπει και Β18/Γ18. Άρα ίσως έγιναν μετρήσεις γενικά στο Πέραμα. Ίσως πάω να δω ο ίδιος μιας και δεν τις έχω χρησιμοποιήσει ποτέ αυτές τις γραμμές! 
Απάντηση
#66
(28-12-2013, 12:12 AM)'marios.ilioupoli' Έγραψε: ΥΓ: Χρωστάτε αποδόσεις κύριε... Tongue


 

Πριν σας βγάλω τις αποδόσεις, στις 4:35 το πρωί, θυμίστε μου αν υπάρχουν άλλες γραμμές ΑΣ Ελληνικού με βασική δρομολόγηση 18μετρου εκτός από τις παρακάτω και που να μη μπορούσαν να πάρουν την #910 χωρίς απόσπαση (αποκλείουμε δηλαδή 608, Α7 που είναι Ράλλη - Ελληνικό)
Α1, Α2, Α/Β3, Α4, Α5, 040, 171, Ε22, 550.
Προσωπική μου άποψη, είμαι ανάμεσα σε Α2, Α5, 040, 171, 550 και Ε22, γιατί τα υπόλοιπα θα μπορούσαν να πάρουν το Ν1 #226, αφού βγαίνουν καθημερινά με 12μετρα, ενώ το Α1 που κάνει τράμπες μεταξύ Ράλλη - Ελληνικού ανάλογα τη μέρα θα μπορούσε να βγάζει τη 910 από Ράλλη.

 
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
Απάντηση
#67
(28-12-2013, 05:38 AM)nikos1991 Έγραψε: Πριν σας βγάλω τις αποδόσεις, στις 4:35 το πρωί, θυμίστε μου αν υπάρχουν άλλες γραμμές ΑΣ Ελληνικού με βασική δρομολόγηση 18μετρου εκτός από τις παρακάτω και που να μη μπορούσαν να πάρουν την #910 χωρίς απόσπαση (αποκλείουμε δηλαδή 608, Α7 που είναι Ράλλη - Ελληνικό)
Α1, Α2, Α/Β3, Α4, Α5, 040, 171, Ε22, 550.
Προσωπική μου άποψη, είμαι ανάμεσα σε Α2, Α5, 040, 171, 550 και Ε22, γιατί τα υπόλοιπα θα μπορούσαν να πάρουν το Ν1 #226, αφού βγαίνουν καθημερινά με 12μετρα, ενώ το Α1 που κάνει τράμπες μεταξύ Ράλλη - Ελληνικού ανάλογα τη μέρα θα μπορούσε να βγάζει τη 910 από Ράλλη.

 


Θα απέκλεια την Α1, γιατί θα μπορούσε και αυτή να πάρει το #226, τη στιγμή που σποραδικά της στέλνουν N1. Για την Α5, πάλι, καθημερινά έχει N1, οπότε ποιος ο λόγος να φέρουν νταλίκα από Ράλλη για να μετρήσει;

Αυτές που θεωρώ πιο πιθανές είναι (κατά σειρά προσωπικής εκτίμησης) οι 550, Ε22, 040, 171, Α2, αλλά θα έβαζα στο παιχνίδι και τη Χ97, μιας και πρόσφατα είχαμε μετρήσεις σε άλλη αεροδρομιακή (Χ93).
Απάντηση
#68
Κατά τη γνώμη μου, οι γραμμές Α1, Α2, Α5, 040, 550 μπορούν να πάρουν την #910 χωρίς να χρειαστεί η απόσπασή της στο Ελληνικό. Θα μπορούσε απλά η Ράλλη να πάρει μια βάρδια απ' τη κάθε γραμμή. Ειδικά για την 040, η αφετηρία και το τέρμα δεν είναι τόσο μακριά απ' την Π. Ράλλη, ενώ το 550 επί Δεινοσαύρων, άνηκε πάντα στη Ράλλη.

Η #910 από το Ελληνικό μπορεί να κάνει μετρήσεις σε Α4, Ε22, 171, 237 άντε και Χ97...
Απάντηση
#69
(28-12-2013, 06:21 AM)'marios.ilioupoli' Έγραψε: Θα απέκλεια την Α1, γιατί θα μπορούσε και αυτή να πάρει το #226, τη στιγμή που σποραδικά της στέλνουν N1. Για την Α5, πάλι, καθημερινά έχει N1, οπότε ποιος ο λόγος να φέρουν νταλίκα από Ράλλη για να μετρήσει;

Αυτές που θεωρώ πιο πιθανές είναι (κατά σειρά προσωπικής εκτίμησης) οι 550, Ε22, 040, 171, Α2, αλλά θα έβαζα στο παιχνίδι και τη Χ97, μιας και πρόσφατα είχαμε μετρήσεις σε άλλη αεροδρομιακή (Χ93).

 
Το Χ97 μπορεί να πάρει το #226. Άλλωστε παίρνει Ν1 Καθημερινά. Λογικά, μάλλον κάποιο από τα 040, 171, 550, Α2, Ε22 θα είναι. Εκτός και αν θέλουν και άλλο το #226 στον Βοτανικό ή στον Άγιο Δημήτριο οπότε σ' αυτή την περίπτωση προστίθενται όλες οι υπόλοιπες γραμμές αρθρωτών του Ελληνικού. Ακόμα και σε 304/5/16 θα μπορούσε να πάει σε περίπτωση που δεν μπορούν να δώσουν το #9111 στην Ανθούσα. Αλλά όλα αυτά είναι υποθέσεις.
 

(28-12-2013, 01:31 PM)'N1Ellinikou' Έγραψε: Κατά τη γνώμη μου, οι γραμμές Α1, Α2, Α5, 040, 550 μπορούν να πάρουν την #910 χωρίς να χρειαστεί η απόσπασή της στο Ελληνικό. Θα μπορούσε απλά η Ράλλη να πάρει μια βάρδια απ' τη κάθε γραμμή. Ειδικά για την 040, η αφετηρία και το τέρμα δεν είναι τόσο μακριά απ' την Π. Ράλλη, ενώ το 550 επί Δεινοσαύρων, άνηκε πάντα στη Ράλλη.

Η #910 από το Ελληνικό μπορεί να κάνει μετρήσεις σε Α4, Ε22, 171, 237 άντε και Χ97...

 


Ξεχνάς όμως το μπέρδεμα που θα μπορούσε να γίνει με τις βάρδιες καθώς άλλη απόσταση το Κηφισιά-Ελληνικό και άλλη το Κηφισιά-Ράλλη κ.α. Άμα ήταν έτσι το #226 που βγαίνει στο 732 θα μπορούσε να μείνει Άγιο Δημήτριο ή Ελληνικό που ειδικά το 2ο είχε παλιότερα κάποιες βάρδιες στο 732 και οι ενάρξεις/σχολάσματα στον Βύρωνα είναι πιο κοντά σε Ελληνικό/Άγιο Δημήτριο σε σχέση με τον Βοτανικό.
 
Απάντηση
#70
(27-12-2013, 04:31 AM)georgio Έγραψε: Για όσους δεν είναι πληροφορημένοι απο 1/1 το Solaris #910 πάει Ελληνικό

False alarm τελικά!

Η #910 δε πάει πουθενά πουθενά, εκεί θα μείνει!
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Solaris Urbino III 8,6 mercedes elbo 17 24.846 09-07-2014, 10:53 PM
Τελευταία Δημοσίευση: ecoj

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)