Δημοσιεύσεις: 1.219
Θέματα: 7
Εγγραφή: 13-11-2009
(04-10-2013, 04:23 PM)meganium Έγραψε: Καταρχιν θα βρω πολλους εναντια μου αλλα τεσπα αυτη ειναι η προσωπικη μου αποψη.
Γι' αυτό είμαστε εδώ, για να τη συζητήσουμε.
α) Τα όρια της πρωτεύουσας τα έβαλα έτσι όπως ήταν παλιά, για να μπορώ να χαράξω "ζώνες". Θεωρώ ότι είναι ένα καλό "σύνορο". Το ότι πήγαν πολλοί Αθηναίοι να μείνουν στα Μεσόγεια δεν σημαίνει ότι αυτά έγιναν Αθηνα.
β) Η λογική του "όσο πιό μακριά πας, τόσο πιό πολύ πληρώνεις" εφαρμόζεται σε ΟΛΟΝ τον κόσμο, καθώς και σε μάς. Στα ΚΤΕΛ γιατί δεν διαμαρτύρεται κανείς; Ή, για να το πώ αλλιώς. Ο κάτοικος Μαρκοπούλου γιατί να πληρώσει υπεραστική συγκοινωνία με κόμιστρο ανάλογο της απόσταση, ενώ ο κάτοικος Λούτσας να πληρώνει flat rate? Mεσόγεια και τα δύο, πιό κοντά το Μαρκόπουλο απ' ότι η Λούτσα.
γ) Η ακτίνα της κάθε μιας ζώνης είναι χαραγμένη έτσι ώστε να συμπεριλαμβάνει τα τοπικά κέντρα της. Κατά συνέπεια, ο μέσος επιβάτης που μένει σε μια σχετικά νορμάλ απόσταση από τη δουλειά του δεν θα επιβαρυνθεί (αν χρησιμοποιεί δύο ζώνες μπορεί να φτάσει από το Κορωπί στην Κατεχάκη και να πληρώσει 42,50 € αντί για 45,00 € που είναι σήμερα η κάρτα απεριορίστων.
δ) Τα μεμονωμένα εισιτήρια μπορούν και οφείλουν να είναι πιό ακριβά. Ο τακτικός χρήστης έχει τη μηνιαία κάρτα (που με τις δικές μου προτάσεις δεν ακριβαίνει - και μη μου πείτε για την κάρτα των 20 €, είναι παραλογισμός). Ο μη τακτικός χρήστης μπορεί να πληρώσει την απόσταση που διανύει. Πας κοντά, πληρώνεις € 0,70 (και όχι € 1,40), πας λίγο πιό μακριά πληρώνεις € 1,20 (και όχι € 1,40), πας μακριά πληρώνεις δικαίως € 1,70, πας πολύ μακρια πληρώνεις δικαίως € 2,20. Πού είναι η "αύξηση";
ε) Δεν κάνω χρήση των όρων "φτωχό-πλούσιο" προάστιο, αλλά αυτός που επέλεξε να μείνει στην άλλη άκρη της Αττικής, είτε δεν έχει πλέον σχέση με το καθεαυτό Λεκανοπέδιο, είτε έχει συνυπολογίσει αυξημένα μεταφορικά έξοδα, για χάρη μιας καλύτερης ποιότητας ζωής.
Δεν μπορεί να πληρώνει αδιαμαρτύρητα € 100 σε βενζίνη το μήνα γιατί γράφει 60-70 χλμ. καθημερινά, αλλά να έχει την απαίτηση να τον πηγαίνει το λεωφορείο με € 1,40 στην άλλη άκρη της Αττικής. Και επαναλαμβάνω : Για τις τοπικές του μετακινήσεις θα του βγαίνει ΠΙΟ ΦΘΗΝΟ το δικό μου μοντέλο!
Δημοσιεύσεις: 1.676
Θέματα: 1.216
Εγγραφή: 18-11-2009
Κοίταξε να δεις συμφωνώ με αυτά που λες δεν διαφωνώ απλώς θα πρέπει να εξορθολογιστουν και τα δρομολόγια ώστε αυτό που πληρώνεις να ανταποκρινεται σε αυτο που πληρωνεις. Πχ οχι να πληρωσω και 2,20 για το πρωην 324 που ειναι η μονη γραμμη που παει σταθμο Καντζας με ανα 1,30 ωρα δρομολογιο.
Απο την αλλη στην Κερκυρα που μενω και εκει ετσι ειναι με δυο ζωνες στα αστικα.
Δημοσιεύσεις: 149
Θέματα: 0
Εγγραφή: 30-12-2010
Το καλύτερο θα ήταν εάν δημιουργηθούν ζώνες να είναι βασισμένες στο σχέδιο του ΟΑΣΑ για την αριθμοδοσία των γραμμών. Δηλαδή Αχαρναί (ζώνη 7)-> Αγ. Ανάργυροι (ζώνη 7)ίδια γραμμή αλλά Βούλα (ζώνη 1)-> Παιανία (ζώνη 3) άλλη γραμμή. Και όχι τα 20 ευρώ το μήνα για μεταφορά με λεωφορείο είναι πολλά λεφτά για να πληρώσει κάποιος ο οποίος έχει δουλειά των 400€ η είναι άνεργος. Θα πρέπει ο ΟΑΣΑ να εισάγει στους δικαιούντες μειωμένο κόμιστρο και τους άνεργους μιας και δεν έχουν κάποια οικονομική υποστήριξη.
Βάλτε Solaris Urbino 8.6 σε 537,712,728,729 και αυξήστε τα δρομολόγια του Γ9, του Α10 και του Β10!! Τροποποιήστε τα τοπικά του Μενιδίου και βάλτε την αφετηρία στο ΣΚΑ!! Δημιουργήστε μία νέα γραμμή να καλύπτει Κύπρου & Ιωνίας!!
Δημοσιεύσεις: 1.114
Θέματα: 59
Εγγραφή: 10-10-2009
04-10-2013, 05:09 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 04-10-2013, 05:11 PM από N1Ellinikou.)
(04-10-2013, 04:23 PM)meganium Έγραψε: Καταρχιν θα βρω πολλους εναντια μου αλλα τεσπα αυτη ειναι η προσωπικη μου αποψη. Βεβαια δεν σημαινει αυτο οτι διαφωνω με ολα τα παραπανω.
Η προσωπική σου άποψη είναι και πρέπει να είναι σεβαστή από όλους! Κουβέντα κάνουμε, δε μαλλιοτραβιόμαστε!
Πάνω κάτω συμφωνώ με τα λεγόμενα του Citaro. Ωστόσο θέλω να σχολιάσω το παρακάτω:
(04-10-2013, 04:23 PM)meganium Έγραψε: Τριτον τα Μεσογεια ειναι οι μονοι που πρεπει ουτως ή αλλως να παιρνουν μετρο για να κατεβουν κεντρο αρα πληρωνουν 1,40 (μην ακουσω περι Α5 και Β5 επειδη ακομα και αυτα να παρει καποιος πρεπει να δωσει 1,40). Σε ολα τα αλλα προαστεια κατεβουν απευθειας κορμοι απο καθε γειτονια. Αν ειναι να καταργηθουν και αυτοι εννοωντας κατι Α13 Α16/Β16 Β18/Γ18 κλπ. Μπορει να εχουν ισως περισσοτερο κοσμο αυτες οι περιοχες αλλα αν θελουμε να γινουν ολα τα παραπανω τοτε να μην λεμε να ψωφισει η κατσικα του γειτονα αλλα να βλεπουμε ολα απο την ιδια πλευρα.
Πάλι καλά που οι εκ των ανατολικά ερχόμενοι έχουν την πρόσβαση στο μετρό! Τι να πουν οι κάτοικοι Αχαρνών, Λιοσίων, Καματερών κλπ που δεν έχουν κάποιο σταθμό μετρό κοντά και αναγκάζονται να παίρνουν ένα λεωφορείο, το οποίο δεν τους αφήνει καν κέντρο αλλά σε Πλατείες Βάθης, Πολυτεχνεία, Αττικές, Μεταξουργεία και Μάρνες...
Επίσης, οι ''Κορμός της Γειτονιάς'' πέθανε! (Α17, Β17, Α14 κλπ κλπ κλπ). Ή μάλλον σχεδόν πέθανε (μένουν κάτι Α3, Β3, Β5 ακόμα)
Δημοσιεύσεις: 3.216
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
04-10-2013, 07:00 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 04-10-2013, 07:01 PM από ecoj.)
Το Β5 δεν είναι κορμός γειτονιάς. Συνδέει τη Μεσογείων με την Αλεξάνδρας άλλα και με το σταθμό Λαρίσης. Είναι από τις γραμμές που έχουν διπλό ή και τριπλό ρόλο.
Τέτοιες γραμμές είναι πολλές: πχ το 040 συνδέει οδικά Πειραιά με Σύνταγμα αλλά εξηπηρετεί και κόσμο προς μετρό και κέντρο από κάποια σημεία της Καλλιθέας μέσα σε πιο στενούς δρόμους.
Δημοσιεύσεις: 1.114
Θέματα: 59
Εγγραφή: 10-10-2009
(04-10-2013, 07:00 PM)ecoj Έγραψε: Το Β5 δεν είναι κορμός γειτονιάς. Συνδέει τη Μεσογείων με την Αλεξάνδρας άλλα και με το σταθμό Λαρίσης. Είναι από τις γραμμές που έχουν διπλό ή και τριπλό ρόλο.
Τέτοιες γραμμές είναι πολλές: πχ το 040 συνδέει οδικά Πειραιά με Σύνταγμα αλλά εξηπηρετεί και κόσμο προς μετρό και κέντρο από κάποια σημεία της Καλλιθέας μέσα σε πιο στενούς δρόμους.
Μπαίνει, όμως, δε μπαίνει στα στενά του Τσακού? Το ίδιο δε γίνεται με τα ΑΒ3 που χώνονται σε Ευρυάλη και Καραχάλιο? Αυτό εννοώ ως ''κατάλοιπο Κορμού της Γειτονιας''
Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
(04-10-2013, 03:43 PM)Citaro Έγραψε: Συμφωνώ και επαυξάνω. Η αξία του κομίστου ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ να καθορίζεται ισοπεδωτικά και ενιαία για όλο το Λεκανοπέδιο, είτε πας μια στάση, είτε μισό ταξίδι.
Η Αθήνα θέλει τρείς ζώνες απαραιτήτως :
Α' ΖΩΝΗ : Δήμος Αθηναίων και οι δορυφόροι του (Γαλάτσι/Ψυχικό/Ζωγράφου/Καισαριανή/Βύρωνας/Υμηττος/Δαφνη/Ταυρος), δηλαδή μια ακτίνα περίπου 6-7 χλμ. χλμ. από Σύνταγμα.
Β' ΖΩΝΗ : Όλη το υπόλοιπο Λεκανοπέδιο με την παλιά του έννοια ("Περιφέρεια Διοικήσεως Πρωτευούσης") δηλ. ο Πειραιάς και όλα τα δυτικά προάστιά του (Πέραμα Κορυδαλλός Κερατσίνι Νίκαια Ρέντης), τα δυτικά προάστια της Αθήνας (Αγ. Βαρβάρα Αιγαλεω Χαιδάρι Περιστέρι Ίλιον Πετρουπολη Καματερό, τα βόρεια προάστια δεξιά της Εθνικής Οδού (Φιλαδέλφεια Μεταμόρφωση Λυκόβρυση Κηφισιά μέχρι και Ερυθραία, Μελίσσια Βριλήσσια Χαλάνδρι Μαρούσι Πεύκη Ηράκλειο Ιωνία Φιλοθέη Αγ Παρασκευή Χολαργός Παπάγου), τα νότια προάστια (Καλλιθέα Μοσχάτο, Σμύρνη, Αγ. Δημήτριος, Ηλιούπολη Αργυρούπολη Αλιμος Ελληνικό Γλυφάδα Βούλα)
Γ' ΖΩΝΗ : Η "νέα" Αθήνα : Δυτικά μετά το Δαφνί (Θριάσιο), Βόρειοδυτικά Ζεφύρι Αχαρναί Λιόσια, Βόρεια Εκάλη και πάνω (Δροσιά Σταμάτα Αγ. Στέφανος), Βόρειοανατολικά Πεντέλη, Ανατολικά από Σταυρό Αγ. Παρασκευής και μετά (Γέρακας Παλλήνη και όλα τα Μεσόγεια) , Νότια από Βουλιαγμένη και μετά (Βάρη, Βάρκιζα και κάτω)
Προτείνω τα εξής εισιτήρια ΕΝΙΑΙΑ για όλα τα μέσα :
Μία Ζώνη - Μισής Ώρας : € 0,70
Μία Ζώνη - Μίας Ώρας : € 1,20
Δύο Ζώνες - Μιαμιση Ώρα : € 1,70
Τρείς Ζώνες - Δύο Ώρες : € 2,20
Κάρτες ΕΝΙΑΙΕΣ για όλα τα μέσα (και όχι η παρωδία η σημερινή) :
Μία Ζώνη : € 30,00
Δύο Ζώνες : € 42,50
Τρεις Ζώνες : € 55,00
καθώς και για όλους αυτούς που πραγματικά έχουν ανάγκη και χρησιμοποιούν το λεωφορείο για τη διαδρομή δουλειά-σπίτι) κάτι καινοτόμο : μία κάρτα € 15,00
η οποία θα δίνει το δικαίωμα ΑΣΧΕΤΩΣ ΖΩΝΩΝ για μία μόνο διαδρομή με συγκεκριμένα μέσα.
Πχ : Δουλεύεις Ελευσίνα, μένεις Περιστέρι κοντά στον Αγ. Αντώνιο. Σήμερα θέλεις κάρτα των € 20,00 (μόνο λεωφορεία). Με το δικό μου σύστημα θα θέλεις την κάρτα των € 42,50. Για όσους δεν μπορούν, ας πάρουν την κάρτα των € 15,00 που εγώ προτείνων, η οποία όμως θα ισχύει μόνο στη συγκεκριμένη διαδρομή (θα γράφει πχ. Στ. Αγ. Αντώνιος - Ελευσίνα). Διαλέγεις όποιο μέσο θέλεις, αρκεί να μην παρεκκλίνεις από τη διαδρομή.
Πχ μπορείς να πάρεις το μετρό για να βγείς Θηβών, από εκεί το 703 για Καβάλας και μετά 845/Β16 για Ελευσίνα. Ή, να συνεχίσεις μέχρι Αιγάλεω και να πάρεις το Α16. Ή να πάς από Αγ. Αντώνιο με το 822/3 μέχρι Θηβών.
Με το παραπάνω σύστημα θα είναι καλυμμένοι όλοι. Και αυτοί που έχουν και αυτοί που δεν έχουν αλλά πρέπει να μετακινηθούν.
Κυρίως όμως θα αρθούν πάρα πολλές αδικίες του σημερινού συστήματος. Διότι μπορεί σήμερα η "φτωχολογιά" που λές να πηγαίνει από τη μία άκρη της Αθήνας στην άλλη με € 20,00 το μήνα (αν έχει υπομονή να παίρνει μόνο λεωφορεία), υπάρχουν όμως και πάρα πολλοί που είναι αναγκασμένοι να πληρώνουν € 45,00 για να πηγαίνουν διαδρομές όπως Πετράλωνα - Μοναστηράκι (δυο στάσεις) επειδή δεν καλύπτονται από λεωφορείο.
Όπως επίσης θα υπάρχει και δυνατότητα για φτηνό εισιτήριο € 0,70 αν πηγαίνεις κάπου κοντά. Υπ΄οψιν ότι το μεγαλύτερο ποσοστό λαθρεπιβίβασης το βρίσκεις σε διαδρομές των πέντε - δέκα λεπτών, γιατί ο άλλος λυπάται το € 1,40.
Τέλος, το να πληρώσει κανείς € 2,20 ή € 55,00 το μήνα για να πηγαίνει Λούτσα - Πειραιά, δεν είναι κάτι παράλογο ή τραγικό, με τόσα χιλιόμετρα που κάνει. Αν δεν τον συμφέρει, ας μετακομίσει πιό κοντά στη δουλειά του ή ας πάρει το αυτοκίνητο, να δούμε αν θα του βγεί ...φθηνότερα.
Το ότι το σημερινό σύστημα κομίστρου είναι προβληματικό είναι γεγονός. Αλλά ακόμη και με τις προτεινόμενες ζώνες θα υπάρχουν αδικίες. Π.χ. 140 Γλυφάδα-Πολύγωνο 2 ζώνες. Τιμή 1,70€ και ~27,5 χλμ. Από την άλλη Ηλιούπολη-Αθήνα 2 ζώνες και ~6-7 χλμ ανάλογα το σημέιο εκκίνησης. Άλλο παράδειγμα Γέρακας-Αθήνα ~12-13 χλμ 3 ζώνες ενώ Σαρωνίδα-Αθήνα πάλι 3 ζώνες αλλά 40+ χλμ. Και υπάρχουν και άλλα παρόμοια. Επίσης, αν καθιερωθεί 15€ για στάνταρ μετακινήσεις όπως δουλειά/σχολή-σπίτι είναι βέβαιο ότι οι πωλήσεις των υπόλοιπων καρτών θα πέσουν κατακόρυφα. Tο πιο σωστό θα 'ταν μια ακριβής χιλιομετρική χρέωση η οποία νομίζω θα εφαρμοστεί με την έλευση του ηλεκτρονικού εισητηρίου.
(04-10-2013, 07:30 PM)N1Ellinikou Έγραψε: Μπαίνει, όμως, δε μπαίνει στα στενά του Τσακού? Το ίδιο δε γίνεται με τα ΑΒ3 που χώνονται σε Ευρυάλη και Καραχάλιο? Αυτό εννοώ ως ''κατάλοιπο Κορμού της Γειτονιας''
Συμφωνώ. Στην ίδια κατάσταση είναι Α4, Β8, Γ9, Α11/Β11, Γ12 και Α13 που θέλουν άμεσα τοπικοποιήση.
Δημοσιεύσεις: 1.219
Θέματα: 7
Εγγραφή: 13-11-2009
(04-10-2013, 07:52 PM)mercedes elbo Έγραψε: Το ότι το σημερινό σύστημα κομίστρου είναι προβληματικό είναι γεγονός. Αλλά ακόμη και με τις προτεινόμενες ζώνες θα υπάρχουν αδικίες. Π.χ. 140 Γλυφάδα-Πολύγωνο 2 ζώνες. Τιμή 1,70€ και ~27,5 χλμ. Από την άλλη Ηλιούπολη-Αθήνα 2 ζώνες και ~6-7 χλμ ανάλογα το σημέιο εκκίνησης. Άλλο παράδειγμα Γέρακας-Αθήνα ~12-13 χλμ 3 ζώνες ενώ Σαρωνίδα-Αθήνα πάλι 3 ζώνες αλλά 40+ χλμ. Και υπάρχουν και άλλα παρόμοια. Επίσης, αν καθιερωθεί 15€ για στάνταρ μετακινήσεις όπως δουλειά/σχολή-σπίτι είναι βέβαιο ότι οι πωλήσεις των υπόλοιπων καρτών θα πέσουν κατακόρυφα. Tο πιο σωστό θα 'ταν μια ακριβής χιλιομετρική χρέωση η οποία νομίζω θα εφαρμοστεί με την έλευση του ηλεκτρονικού εισητηρίου.
α) Το να πετύχεις σύστημα απόλυτα δίκαιο δεν γίνεται, εκτός κι αν εφαρμόσεις την ακριβή χιλιομέτρηση (δηλ. μπαίνεις - τσεκάρεις, βγαίνεις - ξετσεκάρεις). Άντε τώρα να θυμάται ο καθένας να περνάει δύο φορές από το ακρυωτικό την κάρτα του. Στο μετρό μπορείς να το εφαρμόσεις, βάζοντας μπάρες. Στο λεωφορείο, τί θα κάνεις; Και αν ξεχάσεις να "ξετσεκάρεις"; Θα σε χρεώσει με τη μέγιστη διαδρομή.
Οι ζώνες αναγκαστικά έχουν και κάποια extreme παραδείγματα. Γενικά όμως είναι εύκολες και σχετικά δίκαιες ταυτόχρονα.
β) Το "δεσμευμένο" κουπόνι απεριορίστων διαδρομών το προτείνω για να είναι εφικτή η κατάργηση του απαράδεκτου σχήματος "φθηνό λεωφορείο - ακριβό μετρό".
Και επειδή κουπόνι με 20 € ΔΕΝ γίνεται (ισοδυναμεί με 14 εισιτήρια, δηλ. με 7 ημέρες χρήσης πήγαινε - έλα, ενώ θα πρέπει να είναι τουλάχιστον το 25πλάσιο του εισιτηρίου για να "βγαίνουν" τα οικονομικά), ας εκδοθεί ένα τέτοιο για να μη γκρινιάζουν οι επαγγελματίες γρινιάρηδες. Διότι με αυτό διασφαλίζεις ότι ο χρήστης δεν θα γυροβολάει με 15 €, αλλά θα κάνει τις διαδρομές που του χρειάζονται (σχολείο/δουλειά - σπίτι), οι οποίες είναι μετρημένες.
Δεν πιστεύω όμως ότι είναι πολύ δελεαστικό για το ευρύ κοινό, γιατί δεν είναι καθόλου ευέλικτο. Άρα, τη διαφορά των € 15/27,5 για το κανονικό κουπόνι θα τη χρεωθείς σε εισιτήρια για όσες μετακινήσεις δεν καλύπτονται.
Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
Για να μη συνεχίζει αυτή η συζήτηση περί εισιτηρίων σε λάθος thread, θα αναφέρω εδώ τη δική μου πρόταση.
Κατά τη γνώμη μου, ο ζωνικός διαχωρισμός θα έπρεπε να διαφέρει για κάθε λεωφορειακή γραμμή. Για παράδειγμα, στο Α3 θα μπορούσε μία ζώνη να ξεκινάει από την Ακαδημία και να εκτείνεται έως τη Δάφνη, μία δεύτερη έως το Ελληνικό και μία τρίτη έως τη Γλυφάδα.
Τα εισιτήρια να χωρίζονται ως εξής:
> Α' ΖΩΝΗΣ: ~0,70€
> Β' ΖΩΝΗΣ: ~1,20€
> Γ' ΖΩΝΗΣ: ~1,70€
Όσοι μετακινούνται με τοπικές-τροφοδοτικές γραμμές ή εντός μόνο μιας ζώνης, θα επικυρώνουν το εισιτήριο Α' ΖΩΝΗΣ. Όσοι μετακινούνται εντός δύο ζωνών, θα επικυρώνουν το εισιτήριο Β' ΖΩΝΗΣ και όσοι μετακινούνται εντός 3 ή περισσότερων ζωνών, θα επικυρώνουν το εισιτήριο Γ' ΖΩΝΗΣ.
Παράλληλα, να υπάρξει σχετικός διαχωρισμός και στο Μετρό, στα εξής -κατά τη γνώμη μου- τμήματα:
Γραμμή 1:
Α) Πειραιάς - Μοναστηράκι
Β) Μοναστηράκι - Άνω Πατήσια
Γ) Άνω Πατήσια - Κηφισιά
Γραμμή 2:
Α) Ανθούπολη - Ομόνοια
Β) Ομόνοια - Νέος Κόσμος
Γ) Νέος Κόσμος - Ελληνικό
Γραμμή 3:
Α) Αγία Μαρίνα - Σύνταγμα
Β) Σύνταγμα - Εθνική Άμυνα
Γ) Εθνική Άμυνα - Δουκίσσης Πλακεντίας
Δ) Δουκίσσης Πλακεντίας - Κορωπί
Ε) Κορωπί - Αεροδρόμιο
Ο παραπάνω διαχωρισμός λαμβάνει υπόψιν τις ανταποκρίσεις με άλλα ΜΜΜ, ενώ οι τιμές των εισιτηρίων εξυπακούεται πως δε θα είναι ανάλογες των οδικών μέσων.
Παράλληλα, καλή είναι η διατήρηση ενός ενιαίου εισιτηρίου, το οποίο όμως θα αξιοποιείται για διαδρομή 90' προς μία μόνο κατεύθυνση και να έχει πιθανόν τιμή αντίστοιχη του εισιτηρίου Γ' ΖΩΝΗΣ.
Δημοσιεύσεις: 1.676
Θέματα: 1.216
Εγγραφή: 18-11-2009
04-10-2013, 10:25 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 04-10-2013, 10:25 PM από GeorgIrisbus.)
Χάχα τελικά ξεσήκωσα αντιδράσεις αλλά έτσι πρέπει να είναι τα φόρουμ να ακούγονται όλες οι απόψεις και να συζητιούνται. Συμφωνώ απόλυτα με τον Mercedes Elbo το πιο σωστό και δίκαιο σύστημα είναι οι χιλιομέτρικη χρέωση αλλά συμφωνώ και με τον citaro που λέει ότι είναι αδύνατο να το εφαρμόσεις σε λεωφορεία και ειδικά να το ζητήσεις σε ηλικιωμένους να το κάνουν.
|