Αξιολόγηση Θέματος:
  • 55 Ψήφοι - 2.73 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Στόλος ΟΑΣΘ και γραμμές
(02-10-2013, 03:10 PM)GiannisB Έγραψε: Κάτι άκουσα για τους αδελφούς Λαζαρόπουλους, ότι συγκεντρώνουν παλιά λεωφορεία ώστε να τα βλέπουν οι φίλοι των παλαιών λεωφορείων που είναι και το όνομα αυτής της ομάδας τους, δεν μπορούν αυτοί να σώσουν κανένα κομμάτι από σκάνια ή από αλέκους;

Από το 2011 έχουν τοποθετήσει στα λεωφορεία του ΟΑΣΘ, πίσω από την θέση του οδηγού μια στολή να το πω, που είναι πορτοκαλί σε τι αποσκοπεί;

ειναι φωσφορουχο γιλεκο ασφαλειας και ειναι υποχρεωτικα σε ολα τα μεγαλα οχηματα
(02-10-2013, 11:58 PM)Giannis B10M Έγραψε: ειναι φωσφορουχο γιλεκο ασφαλειας και ειναι υποχρεωτικα σε ολα τα μεγαλα οχηματα

Παλιά σχεδόν όλα το είχανε, τώρα τα περιόρισαν, εκτός και αν δεν μπορεί να τα δει σε κάποια ο επιβάτης εύκολα.
(03-10-2013, 12:01 AM)GiannisB Έγραψε: Παλιά σχεδόν όλα το είχανε, τώρα τα περιόρισαν, εκτός και αν δεν μπορεί να τα δει σε κάποια ο επιβάτης εύκολα.

μερικοι οδηγοι τα βαζουν στο καθισμα απο πισω και δεν τα βλεπεις
σημερα μαζεψε ο παλιατζης το 530 και 533 scania απο την σταυρουπολη
Οι αλέκοι πιστεύω πιο εύκολα να πουληθούν σε κανένα ΚΤΕΛ γιατί είναι σκυλιά, αλλά το θέμα είναι και ότι και αυτά θα προτιμήσουν από έξω να πάρουν, επειδή θα βρουν χαμηλοδάπεδα και οι αλέκοι έχουν σκαλιά αλλά ποτέ δεν ξέρεις.

Τα σκάνια του 1995 αυτά που δεν πήραν παράταση τι απέγιναν; το 509 πουλήθηκε Πάτρα, τα υπόλοιπα;
(03-10-2013, 03:13 PM)GiannisB Έγραψε: Οι αλέκοι πιστεύω πιο εύκολα να πουληθούν σε κανένα ΚΤΕΛ γιατί είναι σκυλιά, αλλά το θέμα είναι και ότι και αυτά θα προτιμήσουν από έξω να πάρουν, επειδή θα βρουν χαμηλοδάπεδα και οι αλέκοι έχουν σκαλιά αλλά ποτέ δεν ξέρεις.

Τα σκάνια του 1995 αυτά που δεν πήραν παράταση τι απέγιναν; το 509 πουλήθηκε Πάτρα, τα υπόλοιπα;

ειπαμε οι αλεκοι εκτος απο το 176 που πουληθηκε οι υπολοιποι ειναι ολοι τους σε αποσυνθεση και δεν ειναι για πουλημα και τα scania εκτος το 509 που πηγε πατρα πουληθηκε το 520 και το 529 σε δραμα και Αλεξανδρουπολη αν δεν κανω λαθος και τα υπολοιπα εγιναν ανταλακτικα στην σταυρουπολη και ηδη σιγα σιγα περνει τα κουφαρια ο παλιατζης.Σημερα εινα να περνει το 530 και 533,στις ραμπες ειδα ξηλωνουν το 521
Τα 100αρια B10m τα παίρνει και αυτά ο παλιατζης;;;
Ενδιαφέρον θα έχει να μάθουμε σε τι τιμές τα παίρνει ο παλιατζης...

Τα Scania και τα b10m τα 100αρια παίρνουν μπρος;;;δουλεύει η μηχανή τους;
με τιποτα,ειναι σε αθλιοτατη καταστα ολα,εχουν ξηλωσει σχεδον τα παντα
Καλησπέρα!
Έχει προσέξει κανείς ότι τις δύο τελευταίες μέρες (Κυριακή 7 και Δευτέρα 8 του μηνός) επικρατεί ένα ψιλοχάος (!) στη δρομολόγηση των λεωφορείων κυρίως στις γραμμές της Σταυρούπολης? Τι εννοώ: Κυριακή δρομολογήθηκε στο 34 για πολλές ώρες ένα CityClass (το 213 ήταν νομίζω, σίγουρα κάποιο 21x). Σήμερα Δευτέρα το 490, πάλι στο 34. Επίσης εχθές στο 32 μπήκαν 2 Scania, και άλλο ένα σήμερα. Σήμερα το 271 στο 12!! Κυριακή ή Σάββατο το 83 με ένα 67x από το 26. Γενικά υπηρξαν πάρα πολλές αλλαγές λεωφορείων σε πολλές γραμμές, αλλά οι πιο αξιοπερίεργες ήταν αυτές που έγραψα παραπάνω κατά τη γνώμη μου.
Ακόμα, την Κυριακή μπήκαν λεωφορεία της Σταυρούπολης σε γραμμές του Φοίνικα, όπως το 748 στο 8 και το 825 στο 5.

Ξέρει κανένας τι συμβαίνει και κάνουν τόσο παράξενες αλλαγές στα λεωφορεία??

ΥΓ: Σήμερα είδα να βγαίνει από το σταθμό το 654 ως "99 ΔΟΚΙΜΗ" κατά τις 1:30 το μεσημέρι. Ξέρει κανείς τίποτα περί αυτού?
ΥΓ2: Το 27 παίρνει σε καθημερινή σχεδόν βάση 900άρι B9L από το 12.
Το 654 σήμερα στο 56 ήτανε. Και πράγματι περίεργα πράγματα συμβαίνουν ειδικά σήμερα. Το 233 στο 19 και μετά στο 56 και στο 19 το 585!! Στο 25 μπαίνουν συχνά cityclass κάθε μέρα 300αρια και στο 56 κάθε μέρα 11μετρο για όλην την ημέρα, αυτά υποτείθεται για το 23 δεν περισσεύουν. Παρατηρώ και ανταλλαγές λεωφορείων μεταξύ 3 και 8 από την αρχή της Βάρδιας. Στο 27 και εγώ το έχω παρατηρήσει με τα b9LA.

Για τα λεωφορεία της Σταυρούπολης στον Φοίνικα πάνε μάλλον για προλιπτική, αλλά για τις καραμπόλες μάλλον παθαίνουν βλάβη κάποια

Υ.Σ τα 900αρια citaro δεν τα πολύ βγάζουν στον δρόμο μήπως είναι για service, η κανένας άλλος λόγος;


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 51 Επισκέπτης (ες)