Τα off topic απαντήθηκαν κατά πως πρέπει. Περιοριζόμαστε στα σχετικά του θέματος.
Για αρχή ένα ξεκαθάρισμα στα περί βήματος των 12μετρων λεωφορείων στις ανηφόρες. Τα Β7 αποδίδουν έχουν γραμμική απόδοση ισχύος μεταξύ των 1900 με 2500 στροφών. Η κλιμάκωση του συστήματος μετάδοσης των λεωφορείων αυτών (ειδικά των σειρών 600 και 200) καθώς και η χαρτογράφηση του εγκεφάλου του είναι προγραμματισμένα για μέγιστη αξιοποίηση αυτής της περιοχής. Δεν είναι τυχαίο το ότι από τα 30χαω ακόμη κομπλάρουν 4η και την κρατάνε καθ' όλη την ανάβαση. Τα Irisbus έχουν λόγο μετάδοσης για πιο ίσιες γραμμές. Αυτό τα αναγκάζει να κάνουν συνεχείς αλλαγές σχέσεων στις ανηφορικές γραμμές κάτι που έχει ως αποτέλεσμα την υπερβολική αύξηση της κατανάλωσης, την μικρότερη ταχύτητα ανάβασης και το χάσιμο χρόνου κατά την διάρκεια των αλλαγών αυτών. Το ίδιο ισχύει και για τα B9. Μια κατηγορία μόνα τους τα Scania τα οποία ενώ μεν αποδίδουν καλύτερα από όλα τα υπόλοιπα 12μετρα λεωφορεία στις ανηφόρες, τα μικρά ψυγεία με τα οποία είναι εφοδιασμένα και η χαμηλόστροφη λειτουργία τους (κατ' επέκτασιν και η ταχύτητα του βεντιλατέρ) τα κάνουν να υπερθερμαίνονται στις παρατεταμένες ανηφόρες ασχέτως κλίσης. Το μόνο μείον του Β7 είναι η σχεδόν παντελής έλλειψη ισχύος στα πρώτα δευτερόλεπτα της εκκίνησης και μέχρι να περάσει τις 1800 στροφές με 1η ταχύτητα, μετά δεν πέφτει κάτω από τις 2000. End of story στα περί βήματος και όποιος κατάλαβε, κατάλαβε. Ένας σίγουρα όχι αλλά δεν πρόκειται να ξανασχοληθώ με αυτόν για το θέμα αυτό. Όποιος άλλος έχει απορία, ευχαρίστως να του τη λύσω με πμ.
Το 657 έσπασε τουρμπίνα. Δεν υπήρχε κανένας άλλος κίνδυνος να πάρει φωτιά παρά μόνο ο εμπρησμός. Το περιστατικό του Απριλίου του 2012 ήταν ένα τροχαίο όπου ένα δεκαεξάτονο φορτηγό (άκου νταλίκα, σιγά μην ήταν αμαξοστοιχία) προσέκρουσε επάνω του ενώ βρισκόταν σε στάση. Πλήρης η ευθύνη του οδηγού του φορτηγού, καμία για τον οδηγό του λεωφορείου ή τον ΟΑΣΘ.
Οι θέσεις των στάσεων και οι διαδρομές των γραμμών ορίζονται από το ΣΑΣΘ. Λόγο και προτάσεις επ' αυτού έχουν βέβαια τόσο ο Οργανισμός, όσο και οι δήμοι και η περιφέρεια αλλά η τελική απόφαση είναι του Συμβουλίου το οποίο και είναι ανεξάρτητο από τον ΟΑΣΘ. Ο ρόλος του Οργανισμού είναι η τοποθέτηση του ιστού και του δήμου η τοποθέτηση του στεγάστρου στο εκάστοτε σημείο. Αυτά ανέφερε και ο κ. Στεφανίδης στο ρεπορτάζ που αναφέρεται παραπάνω και κάθε άλλη αναφορά στην παραπάνω δημοσίευση είναι ανακρίβεια και παραπληροφόρηση με προφανή σκοπό τη δημιουργία εντυπώσεων.
(27-08-2013, 07:05 PM)GiannisB Έγραψε: ΥΣ 1. για garvanitis όχι το ΥΣ. σου δεν θα το σεβαστώ όπως εσύ δεν με σεβάστηκες πότε και άρχιζες να προσβάλλεις την προσωπική μου ζωή και όχι μόνο
ΥΣ.2 για τον ίδιο από πάνω πάλι έχω και εγώ video με cityclass μήπως το θέλεις; αλλά ξέρω ότι θα πεις όχι απλά για να μην λες ότι δεν στο πρότεινα
ΥΣ.3 όταν κάνεις το ένα λάθος πίσω από το άλλο αρχίζει ο φαύλος κύκλος για αυτό πρόσεξε δεν απειλώ προειδοποιώ
1. Δεν περίμενα fairplay... Ήμουν σίγουρος για τις ενέργειες σου, γι' αυτό τις επισήμανα...
2. Περιμένω το βίντεο, το mail μου το έχεις...
3. Μιλάς με γρίφους...