Αξιολόγηση Θέματος:
  • 2 Ψήφοι - 4 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Irisbus Citelis
(03-08-2013, 03:26 PM)K.S. Έγραψε: Εχθές στο 86 ήταν το 282! Και το είδα για τουλάχιστον 3 δρομολόγια.

Έλεος πια ε όχι και στο 86 citelis για πολλά δρομολόγια. Έτσι πως τα βάζει ο ΟΑΣΘ τα citelis τα βλέπω να διαλύονται λίαν συντόμως
Απάντηση
Τι ακριβώς έχουν οι εκεί δρόμοι; Και πώς ακριβώς μπορεί να διαλύσει ένα αυτοκίνητο μεταφέροντας ελάχιστο κόσμο και "αναπνέοντας" φυσιολογικά λόγω της ταχύτητας που κινείται;
Απάντηση
(20-08-2013, 01:08 AM)garvanitis Έγραψε: Τι ακριβώς έχουν οι εκεί δρόμοι; Και πώς ακριβώς μπορεί να διαλύσει ένα αυτοκίνητο μεταφέροντας ελάχιστο κόσμο και "αναπνέοντας" φυσιολογικά λόγω της ταχύτητας που κινείται;

Λακκούβες όπως καταστρέφεται στο 54 έτσι και στο 86.
Απάντηση
Δεν έχω δει κανένα λεωφορείο να καταστρέφεται στο 54, ούτε φυσικά και στο 86. Τώρα που τη θυμάμαι καλύτερα μάλιστα τη διαδρομή του 86, δεν έχει λακούβες παρά μόνο κάτι νεροφαγώματα που υπάρχουν σε όλους τους επαρχιακούς δρόμους της Ελλάδας. Μήπως κάτι μπερδεύεις;
Απάντηση
Και όμως στο 54 έχω να δει για πάνε δες πως τις καταντήσανε τις αναρτήσεις ή πόσες διαρροές λαδιού υπάρχουν. Για να μην πω εσωτερικά πως τα καταντήσανε. Άντε ρε και την επόμενη φορά και στο 9 citelis
Απάντηση
Οι αναρτήσεις τους είναι μία χαρά. Δεν έχουν απώλειες αέρα, δεν έχουν χαλαρώσει τα λάστιχα, δεν υπάρχει κανένα απολύτως πρόβλημα. Στο Παρίσι στο κέντρο που είναι στο σύνολό του σχεδόν λιθόστρωτο (συνεπώς καταστρέφει αναρτήσεις και σύστημα διεύθυνσης) συμπεριφέρονται τα ίδια ακριβώς οχήματα μια χαρά. Διαρροές λαδιού ΔΕΝ έχουν, αλλά και να είχαν δεν υπάρχει καμία απολύτως περίπτωση να οφείλονταν στις "λακούβες".
Απάντηση
500αρια citelis με 200αρια citelis εχουν διαφορες μηχανικες;;;;
Αληθεια γιωργο γιατι δρομολογουνται αρκετα τακτικα στο 38,51 και οχι σε καποια αλλη γραμμη;;;;
Σπανια στο 17,καμια φορα σε 20,21...
Απάντηση
(20-08-2013, 01:22 AM)garvanitis Έγραψε: Δεν έχω δει κανένα λεωφορείο να καταστρέφεται στο 54, ούτε φυσικά και στο 86. Τώρα που τη θυμάμαι καλύτερα μάλιστα τη διαδρομή του 86, δεν έχει λακούβες παρά μόνο κάτι νεροφαγώματα που υπάρχουν σε όλους τους επαρχιακούς δρόμους της Ελλάδας. Μήπως κάτι μπερδεύεις;

Δεν νομίζω να έχει ούτε τέτοια!
Απάντηση
(20-08-2013, 01:45 AM)garvanitis Έγραψε: Οι αναρτήσεις τους είναι μία χαρά. Δεν έχουν απώλειες αέρα, δεν έχουν χαλαρώσει τα λάστιχα, δεν υπάρχει κανένα απολύτως πρόβλημα. Στο Παρίσι στο κέντρο που είναι στο σύνολό του σχεδόν λιθόστρωτο (συνεπώς καταστρέφει αναρτήσεις και σύστημα διεύθυνσης) συμπεριφέρονται τα ίδια ακριβώς οχήματα μια χαρά. Διαρροές λαδιού ΔΕΝ έχουν, αλλά και να είχαν δεν υπάρχει καμία απολύτως περίπτωση να οφείλονταν στις "λακούβες".

Ναι αλλά του ΟΑΣΘ έχουν διαφορετική κατασκευή αν δεν κάνω λάθος από αυτά του Παρισιού το ίδιο και με τα Αθηναίκά. Τα Αθηναίκά χρήστες από Αθήνα με είπαν ότι δουλεύουν σε γραμμές με μεγάλο βάρος εδώ γιατί δουλεύουν με μικρό βάρος; εκτός 30 και 45 το καλοκαίρι για την δεύτερη γραμμή. Και επίσης γιατί δεν τα βάζουν σε ανηφορικές γραμμές; αφού καλά τα πάνε

Κάποτε είχαμε συζητήσει με έναν χρήστη δεν θυμάμαι πoioν ότι οι χαμηλές ταχύτητες και το υψηλό φορτίο επιβατών και παρατεταμένη λειτούργεια στο ρέναλντι είναι καταστροφικό για έναν euro 5 κινητήρα κάπως έτσι το είχε πει θέλει περισσότερη διερεύνηση. Επίσης είχε πει ότι του 30 ήταν στην πιο χάλια κατάσταση από 54 και τα τότε εφεδρικά 289 και 290. Άμα όμως το βάλεις στο 26 τι γίνεται; χειρότερα θα είναι
Απάντηση
Καμία απολύτως διαφορετική κατασκευή, τουλάχιστον η σειρά 5000 (η σειρά 3000 είναι Citelis Line με κάποιες τεχνικές διαφορές στη διαμόρφωση των μηχανικών μερών και στη διάταξη του σαλονιού στο πίσω μέρος). Τα Citelis της Θεσσαλονίκης (πλην των οχημάτων του 83 - ειδικά των δίπορτων - που αγοράστηκαν για συγκεκριμένο έργο) εκτελούν τις γραμμές των κυκλωμάτων τους. Τόσο στο 30, όσο και στο 54 αλλά και το 83 έχουν υψηλό φορτίο επιβατών, οι δε γραμμές που δίνονται συνήθως είναι αυτές που οι οδηγοί τους έχουν κάποια εξοικείωση με τα Irisbus. Προσωπικά για μένα βέβαια είναι λάθος μεγάλο να επιχειρούν στον ανατολικό τομέα της πόλης δεδομένου ότι ο Φοίνικας δεν μπορεί να υποστηρίξει με το κινητό του συνεργείο ή το αμαξοστάσιο τέτοιου τύπου οχήματα και σε περίπτωση βλάβης χρειάζεται να επιληφθεί ΚΣ από ΝΣΣ ή Σταυρούπολη με ό,τι συνεπάγεται αυτό σε νεκρό χρόνο. Όσο για τις ανηφόρες όσο και να κοροϊδεύουν κάποιοι τα Β7 έχουν κατά πολύ καλύτερο βήμα από τα Irisbus κάθε τύπου. Έχω βίντεο με το "γέμισμα" σε ανηφόρα από στάση ενός 600αριου που το αποδεικνύει μάλιστα - και πρόκειται για αρκετά κουρασμένο αυτοκίνητο. Αρκεί να περάσει τις 1700 στροφές στο ξεκίνημα, μετά δεν το κόβει τίποτα.

Στα λοιπά τώρα ΚΑΘΕ κινητήρας λεωφορείου δυσκολεύεται απίστευτα να διατηρήσει σωστή θερμοκρασία σε συνθήκες χαμηλών ταχυτήτων και υψηλού φορτίου. Αν προστεθούν και οι μεγάλες θερμοκρασίες της εποχής και η λειτουργία των κλιματιστικών γίνεται αντιληπτό ότι οι συνθήκες λειτουργίας του είναι πολύ δύσκολες. Στην περίπτωση των Euro4 και Euro5 υπάρχει κάτι ακόμη: Η τεχνολογία SCR για να αποδώσει θέλει υψηλές θερμοκρασίες καυσαερίων κάτι που στο ρελαντί είναι πρακτικά αδύνατο. Η θεωρία λέει ότι μπορεί να έχει ως αποτέλεσμα εκπομπή ρύπων κάτω της κατηγορίας Euro3 (χωρίς όμως κάπνα) και οι απόψεις μεταξύ των κατασκευαστών διίστανται. Η Scania και η MAN που εφαρμόζουν τεχνολογία EGR είναι κατηγορηματικές σε αυτή την άποψη, οι υπόλοιποι που χρησιμοποιούν SCR λένε ότι δεν έχει καμία μείωση στην απόδοση. Με κάποιες δοκιμές που έγιναν πάντως η αλήθεια φαίνεται να είναι κάπου στη μέση. Έχουν μεν πτώση απόδοση όσα χρησιμοποιούν AdBlue αλλά όχι τόσο μεγάλη όσο λέγεται. Τα EGR πάντως δεν έχουν διαφορές στις τιμές των ρύπων.

Για το τέλος τώρα, τι θα γίνει αν βάλεις Citelis στο 26... Εαν γλυτώσεις το ξύλο από τον οδηγό, θα τον αναγκάσεις να βγάλει μεροκάματο προσπαθώντας να περάσει από το μάτι της βελόνας έναν τύπο λεωφορείου με τον οποίο έχει σχεδόν μηδενική εξοικείωση. Σου φαίνεται αυτό λογικό;
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 8 Επισκέπτης (ες)