Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Τιμολογιακή πολιτική ΟΑΣΑ
#1
Τα εισιτήρια των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς είναι τα εξής:
ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ ΜΙΑΣ ΔΙΑΔΡΟΜΗΣ
Ισχύει σε ΟΣΥ: Λεωφορεία (ΕΚΤΟΣ: Ε22 στο τμήμα Βάρκιζα-Σαρωνίδα), Χ93, Χ95, Χ96, Χ97), Τρόλει, ΣΤΑΣΥ: Τραμ, για μία μόνο διαδρομή.
ΤΙΜΕΣ:
  • ΚΑΝΟΝΙΚΟ: 1,20€
  • ΜΕΙΩΜΕΝΟ: 0,60€

ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ Ε22
Ισχύει σε ΟΣΥ: Λεωφορεία, μόνο στη γραμμή Ε22 και ΣΤΑΣΥ μόνο στη Γραμμή 2 και για μία μόνο διαδρομή με αφετηρία οποιαδήποτε στάση στο τμήμα Σαρωνίδα-Βάρκιζα και προορισμό σταθμό της Γραμμής 2.
ΤΙΜΕΣ:
  • ΚΑΝΟΝΙΚΟ: 1,60€
  • ΜΕΙΩΜΕΝΟ: 0,80€
ΠΡΟΣΟΧΗ: Το Εισιτήριο Ε22 θα καταργηθεί, με την έκδοση σχετικής ΚΥΑ, εντός των επομένων μηνών.

ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ Χ93/Χ95/Χ96/Χ97
Ισχύει σε ΟΣΥ: Λεωφορεία, μόνο στις γραμμές Χ93, Χ95, Χ96, Χ97 και για μία μόνο διαδρομή.
ΤΙΜΕΣ:
  • ΚΑΝΟΝΙΚΟ: 5,00€
  • ΜΕΙΩΜΕΝΟ: 2,50€

ΕΝΙΑΙΟ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ
Ισχύει σε ΟΣΥ: Λεωφορεία (ΕΚΤΟΣ: Χ93, Χ95, Χ96, Χ97), Τρόλει, ΣΤΑΣΥ: Γραμμή 1, Γραμμή 2, Γραμμή 3 (ΕΚΤΟΣ: Τμήμα Κορωπί-Αεροδρόμιο), Τραμ, ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Προαστιακός Σιδηρόδρομος (ΜΟΝΟ: Μαγούλα-Κορωπί και Πειραιάς-ΣΚΑ), για χρονικό διάστημα 90' μετά την πρώτη επικύρωση και για απεριόριστο αριθμό διαδρομών.
ΤΙΜΕΣ:
  • ΚΑΝΟΝΙΚΟ: 1,40€
  • ΜΕΙΩΜΕΝΟ: 0,70€

ΗΜΕΡΗΣΙΟ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ
Ισχύει σε ΟΣΥ: Λεωφορεία (ΕΚΤΟΣ: Ε22 στο τμήμα Βάρκιζα-Σαρωνίδα, Χ93, Χ95, Χ96, Χ97), Τρόλει, ΣΤΑΣΥ: Γραμμή 1, Γραμμή 2, Γραμμή 3 (ΕΚΤΟΣ: Τμήμα Κορωπί-Αεροδρόμιο), Τραμ, ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Προαστιακός Σιδηρόδρομος (ΜΟΝΟ: Μαγούλα-Κορωπί και Πειραιάς-ΣΚΑ), για χρονικό διάστημα 24 ωρών μετά την πρώτη επικύρωση και για απεριόριστο αριθμό διαδρομών.
ΤΙΜΕΣ:
  • ΚΑΝΟΝΙΚΟ: 4,00€
  • ΜΕΙΩΜΕΝΟ: Δεν υπάρχει

ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΟ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ
Ισχύει σε ΟΣΥ: Λεωφορεία (ΕΚΤΟΣ: Ε22 στο τμήμα Βάρκιζα-Σαρωνίδα, Χ93, Χ95, Χ96, Χ97), Τρόλει, ΣΤΑΣΥ: Γραμμή 1, Γραμμή 2, Γραμμή 3 (ΕΚΤΟΣ: Τμήμα Κορωπί-Αεροδρόμιο), Τραμ, ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Προαστιακός Σιδηρόδρομος (ΜΟΝΟ: Μαγούλα-Κορωπί και Πειραιάς-ΣΚΑ), για χρονικό διάστημα 7 ημερών μετά την πρώτη επικύρωση και για απεριόριστο αριθμό διαδρομών.
ΤΙΜΕΣ:
  • ΚΑΝΟΝΙΚΟ: 14,00€
  • ΜΕΙΩΜΕΝΟ: Δεν υπάρχει

ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟΥ
Ισχύει σε ΟΣΥ: Λεωφορεία (ΕΚΤΟΣ: Ε22 στο τμήμα Βάρκιζα-Σαρωνίδα, Χ93, Χ95, Χ96, Χ97), Τρόλει, ΣΤΑΣΥ: Γραμμή 1, Γραμμή 2, Γραμμή 3, Τραμ, ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Προαστιακός Σιδηρόδρομος (ΜΟΝΟ: Μαγούλα-Αεροδρόμιο και Πειραιάς-ΣΚΑ), για χρονικό διάστημα 90' μετά την πρώτη επικύρωση και για απεριόριστο αριθμό διαδρομών.
ΤΙΜΕΣ:
  • ΚΑΝΟΝΙΚΟ: 8,00€
  • ΜΕΙΩΜΕΝΟ: 4,00€

ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΜΕΤ' ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ
Ισχύει σε ΟΣΥ: Λεωφορεία (ΕΚΤΟΣ: Ε22 στο τμήμα Βάρκιζα-Σαρωνίδα, Χ93, Χ95, Χ96, Χ97), Τρόλει, ΣΤΑΣΥ: Γραμμή 1, Γραμμή 2, Γραμμή 3, Τραμ, ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Προαστιακός Σιδηρόδρομος (ΜΟΝΟ: Μαγούλα-Αεροδρόμιο και Πειραιάς-ΣΚΑ), για επιστροφή εντός 48 ωρών από την πρώτη επικύρωση, για χρονικό διάστημα 90' τόσο μετά την πρώτη, όσο και μετά τη δεύτερη επικύρωση και για απεριόριστο αριθμό διαδρομών.
ΤΙΜΕΣ:
  • ΚΑΝΟΝΙΚΟ: 14,00€
  • ΜΕΙΩΜΕΝΟ: Δεν υπάρχει

ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟΥ ΓΙΑ 2 ΑΤΟΜΑ
Ισχύει σε ΟΣΥ: Λεωφορεία (ΕΚΤΟΣ: Ε22 στο τμήμα Βάρκιζα-Σαρωνίδα, Χ93, Χ95, Χ96, Χ97), Τρόλει, ΣΤΑΣΥ: Γραμμή 1, Γραμμή 2, Γραμμή 3, Τραμ, ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Προαστιακός Σιδηρόδρομος (ΜΟΝΟ: Μαγούλα-Αεροδρόμιο και Πειραιάς-ΣΚΑ), για χρήση από 2 άτομα, για χρονικό διάστημα 90' μετά την πρώτη επικύρωση και για απεριόριστο αριθμό διαδρομών.
ΤΙΜΕΣ:
  • ΚΑΝΟΝΙΚΟ: 14,00€
  • ΜΕΙΩΜΕΝΟ: Δεν υπάρχει

ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟΥ ΓΙΑ 3 ΑΤΟΜΑ
Ισχύει σε ΟΣΥ: Λεωφορεία (ΕΚΤΟΣ: Ε22 στο τμήμα Βάρκιζα-Σαρωνίδα, Χ93, Χ95, Χ96, Χ97), Τρόλει, ΣΤΑΣΥ: Γραμμή 1, Γραμμή 2, Γραμμή 3, Τραμ, ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Προαστιακός Σιδηρόδρομος (ΜΟΝΟ: Μαγούλα-Αεροδρόμιο και Πειραιάς-ΣΚΑ), για χρήση από 3 άτομα, για χρονικό διάστημα 90' μετά την πρώτη επικύρωση και για απεριόριστο αριθμό διαδρομών.
ΤΙΜΕΣ:
  • ΚΑΝΟΝΙΚΟ: 20,00€
  • ΜΕΙΩΜΕΝΟ: Δεν υπάρχει

Οι κάρτες απεριορίστων διαδρομών των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς είναι οι εξής:
ΚΑΡΤΑ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΣΑ
Ισχύει σε ΟΣΥ: Λεωφορεία, Τρόλει, ΣΤΑΣΥ: Γραμμή 1, Γραμμή 2, Γραμμή 3 (ΕΚΤΟΣ: Τμήμα Κορωπί-Αεροδρόμιο), Τραμ, ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Προαστιακός Σιδηρόδρομος (ΜΟΝΟ: Μαγούλα-Κορωπί και Πειραιάς-ΣΚΑ), για χρονικό διάστημα 90' μετά την πρώτη επικύρωση και για απεριόριστο αριθμό διαδρομών.
ΤΙΜΕΣ ΜΗΝΙΑΙΑΣ:
  • ΚΑΝΟΝΙΚΗ: 45,00€
  • ΜΕΙΩΜΕΝΗ: 23,00€
ΤΙΜΕΣ ΕΤΗΣΙΑΣ:
  • ΚΑΝΟΝΙΚΗ: 450,00€
  • ΜΕΙΩΜΕΝΗ: Δεν υπάρχει

ΚΑΡΤΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΩΝ/ΤΡΟΛΕΪ/ΤΡΑΜ
Ισχύει σε ΟΣΥ: Λεωφορεία (ΕΚΤΟΣ: Ε22 στο τμήμα Βάρκιζα-Σαρωνίδα, Χ93, Χ95, Χ96, Χ97), Τρόλει, ΣΤΑΣΥ: Τραμ.
ΤΙΜΕΣ ΜΗΝΙΑΙΑΣ:
  • ΚΑΝΟΝΙΚΗ: 20,00€
  • ΜΕΙΩΜΕΝΗ: 10,00€
ΤΙΜΕΣ ΕΤΗΣΙΑΣ:
  • ΚΑΝΟΝΙΚΗ: 200,00€
  • ΜΕΙΩΜΕΝΗ: Δεν υπάρχει

ΚΑΡΤΑ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟΥ
Ισχύει σε ΣΤΑΣΥ: Γραμμή 1, Γραμμή 2, Γραμμή 3.
ΤΙΜΕΣ ΜΗΝΙΑΙΑΣ:
  • ΚΑΝΟΝΙΚΗ: 140,00€
  • ΜΕΙΩΜΕΝΗ: 70,00€

Δικαιούχοι ΜΕΙΩΜΕΝΟΥ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟΥ είναι:
  • Άτομα κάτω των 18 ετών, μόνο με την επίδειξη αστυνομικής ταυτότητας.
  • Άτομα άνω των 65 ετών, μόνο με την επίδειξη αστυνομικής ταυτότητας.
  • Μαθητές Α'/Βάθμιας και Β'/Βάθμιας Εκπαίδευσης άνω των 18 ετών, μόνο με την επίδειξη Δελτίου Μαθητικού Εισιτηρίου και μόνο κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους.
  • Φοιτητές δημόσιων ΑΕΙ ή ΤΕΙ, μόνο με την επίδειξη ακαδημαϊκής ταυτότητας (πάσο).
  • Φοιτητές σχολών αρμοδιότητας Υπουργείων Πολιτισμού, Άμυνας, Ναυτιλίας, Υγείας και ΟΑΕΔ, μόνο με την επίδειξη Δελτίου Ειδικού Εισιτηρίου.
  • Φοιτητές σχολών Γ'/Βάθμιας Εκπαίδευσης και πανεπιστημίων της αλλοδαπής έως 25 ετών, μόνο με την επίδειξη φοιτητικής ταυτότητας και αστυνομικής ταυτότητας ή διαβατηρίου.
  • Σπουδαστές δημόσιων ή ιδιωτικών ΙΕΚ έως 22 ετών, μόνο με την επίδειξη Δελτίου Ειδικού Εισιτηρίου και αστυνομικής ταυτότητας.
  • Πολύτεκνοι και μέλη οικογενειών πολυτέκνων, μόνο με την επίδειξη θεωρημένου βιβλιαρίου πολυτέκνων.
ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Με την υπ' αριθμόν 2569/2011 απόφαση, στους δικαιούχους προστέθηκαν και οι Άνεργοι, μόνο με την επίδειξη Κάρτας Ανεργίας του ΟΑΕΔ, κατόπιν σχετικής σύμβασης που θα υπογράφονταν με το Υπ. Εργασίας και τον Ο.Ε.Ε. Ωστόσο, η συγκεκριμένη απόφαση ΔΕΝ ΕΦΑΡΜΟΣΤΗΚΕ!

Δικαιούχοι ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗΣ είναι:
  • Άτομα κάτω των 6 ετών.
  • Οπλίτες Θητείας & Δόκιμοι Έφεδροι Αξιωματικοί των Ενόπλων Δυνάμεων, μόνο με την επίδειξη στρατιωτικής ταυτότητας.
  • Α.μ.Ε.Α., μόνο με την επίδειξη Κάρτας Ελεύθερης Μετακίνησης.
  • Συνοδοί Α.μ.Ε.Α., μόνο όταν συνοδεύει Α.μ.Ε.Α. και με την επίδειξη Κάρτας Ελεύθερης Μετακίνησης.

Δικαιούχοι ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗΣ ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΚΟΡΩΠΙ-ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ είναι:
  • Προσωπικό Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη.
  • Προσωπικό ΕΛ.ΑΣ.
  • Προσωπικό Πυροσβεστικού Σώματος.
  • Δόκιμοι και προσωπικό Λιμενικού Σώματος.
  • Ανάπηροι πολέμου και ειρηνικής περιόδου.
  • Συνοδοί αναπήρων πολέμου και ειρηνικής περιόδου.



Με την υπ' αριθμόν 2906/2013 απόφαση του, το Διοικητικό Συμβούλιο του ΟΑΣΑ εισηγείται προς το Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών & Δικτύων την έκδοση ΚΥΑ που να προβλέπει:
α) Την κατάργηση της δεύτερης επικύρωσης για ολοκλήρωση της τελευταίας διαδρομής, σε όσα εισιτήρια προβλέπεται (ενιαίο, ημερήσιο, εβδομαδιαίο, αεροδρομίου κλπ).
β) Την κατάργηση του ειδικού εισιτηρίου για το τμήμα Βάρκιζα-Σαρωνίδα και την αντικατάσταση με το ενιαίο εισιτήριο.
γ) Την επέκταση του μέτρου της παροχής δεσμίδας εισιτηρίων (10 + 1 δώρεάν) για αόριστο χρονικό διάστημα.
Απάντηση
#2
(09-07-2013, 09:55 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Με την υπ' αριθμόν 2906/2013 απόφαση του, το Διοικητικό Συμβούλιο του ΟΑΣΑ εισηγείται προς το Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών & Δικτύων την έκδοση ΚΥΑ που να προβλέπει:
α) Την κατάργηση της δεύτερης επικύρωσης για ολοκλήρωση της τελευταίας διαδρομής, σε όσα εισιτήρια προβλέπεται (ενιαίο, ημερήσιο, εβδομαδιαίο, αεροδρομίου κλπ).
β) Την κατάργηση του ειδικού εισιτηρίου για το τμήμα Βάρκιζα-Σαρωνίδα και την αντικατάσταση με το ενιαίο εισιτήριο.
γ) Την επέκταση του μέτρου της παροχής δεσμίδας εισιτηρίων (10 + 1 δώρεάν) για αόριστο χρονικό διάστημα.
Το γ) καλό είναι να συνεχίσει. Το β) όμως δεν το καταλαβαίνω. Είναι εντελώς άδικο να πληρώνει το ίδιο αυτός που θα κάνει την απόσταση Δάφνη-Αθήνα ή Ψυχικό-Αθήνα με αυτόν που θα κάνει το Σαρωνίδα-Αθήνα.
Απάντηση
#3
(09-07-2013, 12:51 PM)mercedes elbo Έγραψε: Το γ) καλό είναι να συνεχίσει. Το β) όμως δεν το καταλαβαίνω. Είναι εντελώς άδικο να πληρώνει το ίδιο αυτός που θα κάνει την απόσταση Δάφνη-Αθήνα ή Ψυχικό-Αθήνα με αυτόν που θα κάνει το Σαρωνίδα-Αθήνα.

Μα δεν υπάρχει Σαρωνίδα-Αθήνα πια. Το Ε22 θα φτάνει Ελληνικό σε λίγες μέρες. Οπότε δικαίως μειώνεται το εισιτήριο από το 1,6€ στο 1,4€ για το Βάρκιζα-Σαρωνίδα.
Και μη μας κακοφαίνεται μόνο το Ε22. Γιατί κάποιος μπορεί τη νύχτα με εισιτήριο 1,2€ να φτάσει από τον Πειραιά στην Κηφισιά, που το μήκος της διαδρομής είναι σχεδόν όσο και το Στ. Ελληνικό - Σαρωνίδα.
Απάντηση
#4
Η χρήση των ΜΜΜ χωρίς εισιτήριο ή κάρτα απεριορίστων διαδρομών επισύρει την επιβολή προστίμου σε περίπτωση ελέγχου.

Για μη κατοχή έγκυρου τίτλου μεταφοράς, το πρόστιμο ανέρχεται:
- Σε 84€ (ή 42€ για δικαιούχους μειωμένου κομίστρου) στις γραμμές Ε22, Χ93, Χ95, Χ96, Χ97 της ΟΣΥ και στις γραμμές 1, 2 και 3 της ΣΤΑΣΥ.
- Σε 72€ (ή 36€ για δικαιούχους μειωμένου κομίστρου) σε όλες τις γραμμές της ΟΣΥ (ΕΚΤΟΣ: Ε22, Χ93, Χ95, Χ96, Χ97) και στο Τραμ.

Με την υπ' αριθμόν 2527/2010 απόφαση του ΔΣ του ΟΑΣΑ, γίνεται μείωση ή ανάκληση προστίμων όταν:
1. Ο επιβάτης προσκομίζει εντός 20 ημερών τα απαιτούμενα δικαιολογητικά (ετήσια κάρτα, Αστυνομική Ταυτότητα, Δελτίο Μαθητικού Εισιτηρίου, Ακαδημαϊκή Ταυτότητα, Βιβλιάριο Πολυτέκνων, Κάρτα Ελεύθερης Μετακίνησης ΑΜΕΑ, ειδικές ταυτότητες ελεύθερης μετακίνησης οπλιτών κ.α.).
2. Αποδεικνύεται ότι ο ελεγκτής επέβαλε πρόστιμο κατά παράβαση της σχετικής νομοθεσίας.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Με την υπ' αριθμόν 2558/2011 απόφαση, προστέθηκε στα δικαιολογητικά της παρ. 1 και η μηνιαία κάρτα.
Απάντηση
#5
Έπρεπε να έχουμε νεκρό, για να συστήσει ο ΟΑΣΑ ομάδα εργασίας για την εκπαίδευση των ελεγκτών κομίστρου.

http://static.diavgeia.gov.gr/doc/%CE%92...E%95%CE%A9
Απάντηση
#6
(09-07-2013, 09:55 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Τα εισιτήρια των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς είναι τα εξής:
ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ ΜΙΑΣ ΔΙΑΔΡΟΜΗΣ
Ισχύει σε ΟΣΥ: Λεωφορεία (ΕΚΤΟΣ: Ε22 στο τμήμα Βάρκιζα-Σαρωνίδα), Χ93, Χ95, Χ96, Χ97), Τρόλει, ΣΤΑΣΥ: Τραμ, για μία μόνο διαδρομή.
ΤΙΜΕΣ:
  • ΚΑΝΟΝΙΚΟ: 1,20€
  • ΜΕΙΩΜΕΝΟ: 0,60€

ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ Ε22
Ισχύει σε ΟΣΥ: Λεωφορεία, μόνο στη γραμμή Ε22 και ΣΤΑΣΥ μόνο στη Γραμμή 2 και για μία μόνο διαδρομή με αφετηρία οποιαδήποτε στάση στο τμήμα Σαρωνίδα-Βάρκιζα και προορισμό σταθμό της Γραμμής 2.
ΤΙΜΕΣ:
  • ΚΑΝΟΝΙΚΟ: 1,60€
  • ΜΕΙΩΜΕΝΟ: 0,80€
ΠΡΟΣΟΧΗ: Το Εισιτήριο Ε22 θα καταργηθεί, με την έκδοση σχετικής ΚΥΑ, εντός των επομένων μηνών.

ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ Χ93/Χ95/Χ96/Χ97
Ισχύει σε ΟΣΥ: Λεωφορεία, μόνο στις γραμμές Χ93, Χ95, Χ96, Χ97 και για μία μόνο διαδρομή.
ΤΙΜΕΣ:
  • ΚΑΝΟΝΙΚΟ: 5,00€
  • ΜΕΙΩΜΕΝΟ: 2,50€

ΕΝΙΑΙΟ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ
Ισχύει σε ΟΣΥ: Λεωφορεία (ΕΚΤΟΣ: Χ93, Χ95, Χ96, Χ97), Τρόλει, ΣΤΑΣΥ: Γραμμή 1, Γραμμή 2, Γραμμή 3 (ΕΚΤΟΣ: Τμήμα Κορωπί-Αεροδρόμιο), Τραμ, ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Προαστιακός Σιδηρόδρομος (ΜΟΝΟ: Μαγούλα-Κορωπί και Πειραιάς-ΣΚΑ), για χρονικό διάστημα 90' μετά την πρώτη επικύρωση και για απεριόριστο αριθμό διαδρομών.
ΤΙΜΕΣ:
  • ΚΑΝΟΝΙΚΟ: 1,40€
  • ΜΕΙΩΜΕΝΟ: 0,70€

ΗΜΕΡΗΣΙΟ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ
Ισχύει σε ΟΣΥ: Λεωφορεία (ΕΚΤΟΣ: Ε22 στο τμήμα Βάρκιζα-Σαρωνίδα, Χ93, Χ95, Χ96, Χ97), Τρόλει, ΣΤΑΣΥ: Γραμμή 1, Γραμμή 2, Γραμμή 3 (ΕΚΤΟΣ: Τμήμα Κορωπί-Αεροδρόμιο), Τραμ, ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Προαστιακός Σιδηρόδρομος (ΜΟΝΟ: Μαγούλα-Κορωπί και Πειραιάς-ΣΚΑ), για χρονικό διάστημα 24 ωρών μετά την πρώτη επικύρωση και για απεριόριστο αριθμό διαδρομών.
ΤΙΜΕΣ:
  • ΚΑΝΟΝΙΚΟ: 4,00€
  • ΜΕΙΩΜΕΝΟ: Δεν υπάρχει

ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΟ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ
Ισχύει σε ΟΣΥ: Λεωφορεία (ΕΚΤΟΣ: Ε22 στο τμήμα Βάρκιζα-Σαρωνίδα, Χ93, Χ95, Χ96, Χ97), Τρόλει, ΣΤΑΣΥ: Γραμμή 1, Γραμμή 2, Γραμμή 3 (ΕΚΤΟΣ: Τμήμα Κορωπί-Αεροδρόμιο), Τραμ, ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Προαστιακός Σιδηρόδρομος (ΜΟΝΟ: Μαγούλα-Κορωπί και Πειραιάς-ΣΚΑ), για χρονικό διάστημα 7 ημερών μετά την πρώτη επικύρωση και για απεριόριστο αριθμό διαδρομών.
ΤΙΜΕΣ:
  • ΚΑΝΟΝΙΚΟ: 14,00€
  • ΜΕΙΩΜΕΝΟ: Δεν υπάρχει

ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟΥ
Ισχύει σε ΟΣΥ: Λεωφορεία (ΕΚΤΟΣ: Ε22 στο τμήμα Βάρκιζα-Σαρωνίδα, Χ93, Χ95, Χ96, Χ97), Τρόλει, ΣΤΑΣΥ: Γραμμή 1, Γραμμή 2, Γραμμή 3, Τραμ, ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Προαστιακός Σιδηρόδρομος (ΜΟΝΟ: Μαγούλα-Αεροδρόμιο και Πειραιάς-ΣΚΑ), για χρονικό διάστημα 90' μετά την πρώτη επικύρωση και για απεριόριστο αριθμό διαδρομών.
ΤΙΜΕΣ:
  • ΚΑΝΟΝΙΚΟ: 8,00€
  • ΜΕΙΩΜΕΝΟ: 4,00€

ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΜΕΤ' ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ
Ισχύει σε ΟΣΥ: Λεωφορεία (ΕΚΤΟΣ: Ε22 στο τμήμα Βάρκιζα-Σαρωνίδα, Χ93, Χ95, Χ96, Χ97), Τρόλει, ΣΤΑΣΥ: Γραμμή 1, Γραμμή 2, Γραμμή 3, Τραμ, ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Προαστιακός Σιδηρόδρομος (ΜΟΝΟ: Μαγούλα-Αεροδρόμιο και Πειραιάς-ΣΚΑ), για επιστροφή εντός 48 ωρών από την πρώτη επικύρωση, για χρονικό διάστημα 90' τόσο μετά την πρώτη, όσο και μετά τη δεύτερη επικύρωση και για απεριόριστο αριθμό διαδρομών.
ΤΙΜΕΣ:
  • ΚΑΝΟΝΙΚΟ: 14,00€
  • ΜΕΙΩΜΕΝΟ: Δεν υπάρχει

ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟΥ ΓΙΑ 2 ΑΤΟΜΑ
Ισχύει σε ΟΣΥ: Λεωφορεία (ΕΚΤΟΣ: Ε22 στο τμήμα Βάρκιζα-Σαρωνίδα, Χ93, Χ95, Χ96, Χ97), Τρόλει, ΣΤΑΣΥ: Γραμμή 1, Γραμμή 2, Γραμμή 3, Τραμ, ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Προαστιακός Σιδηρόδρομος (ΜΟΝΟ: Μαγούλα-Αεροδρόμιο και Πειραιάς-ΣΚΑ), για χρήση από 2 άτομα, για χρονικό διάστημα 90' μετά την πρώτη επικύρωση και για απεριόριστο αριθμό διαδρομών.
ΤΙΜΕΣ:
  • ΚΑΝΟΝΙΚΟ: 14,00€
  • ΜΕΙΩΜΕΝΟ: Δεν υπάρχει

ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟΥ ΓΙΑ 3 ΑΤΟΜΑ
Ισχύει σε ΟΣΥ: Λεωφορεία (ΕΚΤΟΣ: Ε22 στο τμήμα Βάρκιζα-Σαρωνίδα, Χ93, Χ95, Χ96, Χ97), Τρόλει, ΣΤΑΣΥ: Γραμμή 1, Γραμμή 2, Γραμμή 3, Τραμ, ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Προαστιακός Σιδηρόδρομος (ΜΟΝΟ: Μαγούλα-Αεροδρόμιο και Πειραιάς-ΣΚΑ), για χρήση από 3 άτομα, για χρονικό διάστημα 90' μετά την πρώτη επικύρωση και για απεριόριστο αριθμό διαδρομών.
ΤΙΜΕΣ:
  • ΚΑΝΟΝΙΚΟ: 20,00€
  • ΜΕΙΩΜΕΝΟ: Δεν υπάρχει

Οι κάρτες απεριορίστων διαδρομών των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς είναι οι εξής:
ΚΑΡΤΑ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΣΑ
Ισχύει σε ΟΣΥ: Λεωφορεία, Τρόλει, ΣΤΑΣΥ: Γραμμή 1, Γραμμή 2, Γραμμή 3 (ΕΚΤΟΣ: Τμήμα Κορωπί-Αεροδρόμιο), Τραμ, ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Προαστιακός Σιδηρόδρομος (ΜΟΝΟ: Μαγούλα-Κορωπί και Πειραιάς-ΣΚΑ), για χρονικό διάστημα 90' μετά την πρώτη επικύρωση και για απεριόριστο αριθμό διαδρομών.
ΤΙΜΕΣ ΜΗΝΙΑΙΑΣ:
  • ΚΑΝΟΝΙΚΗ: 45,00€
  • ΜΕΙΩΜΕΝΗ: 23,00€
ΤΙΜΕΣ ΕΤΗΣΙΑΣ:
  • ΚΑΝΟΝΙΚΗ: 450,00€
  • ΜΕΙΩΜΕΝΗ: Δεν υπάρχει

ΚΑΡΤΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΩΝ/ΤΡΟΛΕΪ/ΤΡΑΜ
Ισχύει σε ΟΣΥ: Λεωφορεία (ΕΚΤΟΣ: Ε22 στο τμήμα Βάρκιζα-Σαρωνίδα, Χ93, Χ95, Χ96, Χ97), Τρόλει, ΣΤΑΣΥ: Τραμ.
ΤΙΜΕΣ ΜΗΝΙΑΙΑΣ:
  • ΚΑΝΟΝΙΚΗ: 20,00€
  • ΜΕΙΩΜΕΝΗ: 10,00€
ΤΙΜΕΣ ΕΤΗΣΙΑΣ:
  • ΚΑΝΟΝΙΚΗ: 200,00€
  • ΜΕΙΩΜΕΝΗ: Δεν υπάρχει

ΚΑΡΤΑ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟΥ
Ισχύει σε ΣΤΑΣΥ: Γραμμή 1, Γραμμή 2, Γραμμή 3.
ΤΙΜΕΣ ΜΗΝΙΑΙΑΣ:
  • ΚΑΝΟΝΙΚΗ: 140,00€
  • ΜΕΙΩΜΕΝΗ: 70,00€

Δικαιούχοι ΜΕΙΩΜΕΝΟΥ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟΥ είναι:
  • Άτομα κάτω των 18 ετών, μόνο με την επίδειξη αστυνομικής ταυτότητας.
  • Άτομα άνω των 65 ετών, μόνο με την επίδειξη αστυνομικής ταυτότητας.
  • Μαθητές Α'/Βάθμιας και Β'/Βάθμιας Εκπαίδευσης άνω των 18 ετών, μόνο με την επίδειξη Δελτίου Μαθητικού Εισιτηρίου και μόνο κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους.
  • Φοιτητές δημόσιων ΑΕΙ ή ΤΕΙ, μόνο με την επίδειξη ακαδημαϊκής ταυτότητας (πάσο).
  • Φοιτητές σχολών αρμοδιότητας Υπουργείων Πολιτισμού, Άμυνας, Ναυτιλίας, Υγείας και ΟΑΕΔ, μόνο με την επίδειξη Δελτίου Ειδικού Εισιτηρίου.
  • Φοιτητές σχολών Γ'/Βάθμιας Εκπαίδευσης και πανεπιστημίων της αλλοδαπής έως 25 ετών, μόνο με την επίδειξη φοιτητικής ταυτότητας και αστυνομικής ταυτότητας ή διαβατηρίου.
  • Σπουδαστές δημόσιων ή ιδιωτικών ΙΕΚ έως 22 ετών, μόνο με την επίδειξη Δελτίου Ειδικού Εισιτηρίου και αστυνομικής ταυτότητας.
  • Πολύτεκνοι και μέλη οικογενειών πολυτέκνων, μόνο με την επίδειξη θεωρημένου βιβλιαρίου πολυτέκνων.
ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Με την υπ' αριθμόν 2569/2011 απόφαση, οι Άνεργοι, μόνο με την επίδειξη Κάρτας Ανεργίας του ΟΑΕΔ.

Δικαιούχοι ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗΣ είναι:
  • Άτομα κάτω των 6 ετών.
  • Οπλίτες Θητείας & Δόκιμοι Έφεδροι Αξιωματικοί των Ενόπλων Δυνάμεων, μόνο με την επίδειξη στρατιωτικής ταυτότητας.
  • Α.μ.Ε.Α., μόνο με την επίδειξη Κάρτας Ελεύθερης Μετακίνησης.
  • Συνοδοί Α.μ.Ε.Α., μόνο όταν συνοδεύει Α.μ.Ε.Α. και με την επίδειξη Κάρτας Ελεύθερης Μετακίνησης.

Δικαιούχοι ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗΣ ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΚΟΡΩΠΙ-ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ είναι:
  • Προσωπικό Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη.
  • Προσωπικό ΕΛ.ΑΣ.
  • Προσωπικό Πυροσβεστικού Σώματος.
  • Δόκιμοι και προσωπικό Λιμενικού Σώματος.
  • Ανάπηροι πολέμου και ειρηνικής περιόδου.
  • Συνοδοί αναπήρων πολέμου και ειρηνικής περιόδου.



Με την υπ' αριθμόν 2906/2013 απόφαση του, το Διοικητικό Συμβούλιο του ΟΑΣΑ εισηγείται προς το Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών & Δικτύων την έκδοση ΚΥΑ που να προβλέπει:
α) Την κατάργηση της δεύτερης επικύρωσης για ολοκλήρωση της τελευταίας διαδρομής, σε όσα εισιτήρια προβλέπεται (ενιαίο, ημερήσιο, εβδομαδιαίο, αεροδρομίου κλπ).
β) Την κατάργηση του ειδικού εισιτηρίου για το τμήμα Βάρκιζα-Σαρωνίδα και την αντικατάσταση με το ενιαίο εισιτήριο.
γ) Την επέκταση του μέτρου της παροχής δεσμίδας εισιτηρίων (10 + 1 δώρεάν) για αόριστο χρονικό διάστημα.

τι εννοειτε εδω??
<<Δικαιούχοι ΜΕΙΩΜΕΝΟΥ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟΥ είναι:ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Με την υπ' αριθμόν 2569/2011 απόφαση, οι Άνεργοι, μόνο με την επίδειξη Κάρτας Ανεργίας του ΟΑΕΔ.>>
οτι οι ανεργοι δικαιουνταο μειωμενο???
Απάντηση
#7
(14-09-2013, 01:24 AM)sg3 Έγραψε: τι εννοειτε εδω??
<<Δικαιούχοι ΜΕΙΩΜΕΝΟΥ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟΥ είναι:ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Με την υπ' αριθμόν 2569/2011 απόφαση, οι Άνεργοι, μόνο με την επίδειξη Κάρτας Ανεργίας του ΟΑΕΔ.>>
οτι οι ανεργοι δικαιουνταο μειωμενο???

Υπάρχει απόφαση της 9ης Μαρτίου 2011, ανηρτημένη στη Διαύγεια (http://static.diavgeia.gov.gr/doc/4%CE%9...953-%CE%9B), με την οποία εξουσιοδοτούνταν ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΑΣΑ για υπογραφή σύμβασης με τον τότε ΟΕΕ, για την παροχή μειωμένου εισιτηρίου στους ανέργους, που είναι κάτοχοι δελτίου ανεργίας.
Τώρα το αν ισχύει ή όχι, πρέπει να απαντηθεί από τον ΟΑΣΑ. Ο Οργανισμός Εργατικής Εστίας, πάντως, μέχρι το 2012 ήταν ενεργός, άρα θα έπρεπε να είχε υπογραφεί σύμβαση.
Απάντηση
#8
(04-10-2013, 02:07 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Δεν έχω κάτι με τους Ελευσινιώτες (φτωχο-περιοχή είναι άλλωστε), αλλά δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να υπάρχει απευθείας σύνδεση, όταν αυτή λείπε ακόμη και από περιοχές που είναι κοντά στην Αθήνα (Αγ. Δημήτριος, Άνω Ηλιούπολη, Ψυχικό κ.α).

Και επιπλέον, αν η Ελευσίνα θεωρείται αστική ζώνη, τότε με την ίδια λογική να χαρακτηρίσουμε ως τέτοια και την Αρτέμιδα και να τις έχουμε λεωφορείο από Αθήνα (το καλοκαίρι φουλάρουν οι GN).

Εφόσον χρειάζεται απευθείας σύνδεση, τότε εισιτήριο στο 1,60€ μετά το Χαϊδάρι. Ή έστω υποχρεωτικά ενιαίο.

Συμφωνώ και επαυξάνω. Η αξία του κομίστου ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ να καθορίζεται ισοπεδωτικά και ενιαία για όλο το Λεκανοπέδιο, είτε πας μια στάση, είτε μισό ταξίδι.
Η Αθήνα θέλει τρείς ζώνες απαραιτήτως :

Α' ΖΩΝΗ : Δήμος Αθηναίων και οι δορυφόροι του (Γαλάτσι/Ψυχικό/Ζωγράφου/Καισαριανή/Βύρωνας/Υμηττος/Δαφνη/Ταυρος), δηλαδή μια ακτίνα περίπου 6-7 χλμ. χλμ. από Σύνταγμα.

Β' ΖΩΝΗ : Όλη το υπόλοιπο Λεκανοπέδιο με την παλιά του έννοια ("Περιφέρεια Διοικήσεως Πρωτευούσης") δηλ. ο Πειραιάς και όλα τα δυτικά προάστιά του (Πέραμα Κορυδαλλός Κερατσίνι Νίκαια Ρέντης), τα δυτικά προάστια της Αθήνας (Αγ. Βαρβάρα Αιγαλεω Χαιδάρι Περιστέρι Ίλιον Πετρουπολη Καματερό, τα βόρεια προάστια δεξιά της Εθνικής Οδού (Φιλαδέλφεια Μεταμόρφωση Λυκόβρυση Κηφισιά μέχρι και Ερυθραία, Μελίσσια Βριλήσσια Χαλάνδρι Μαρούσι Πεύκη Ηράκλειο Ιωνία Φιλοθέη Αγ Παρασκευή Χολαργός Παπάγου), τα νότια προάστια (Καλλιθέα Μοσχάτο, Σμύρνη, Αγ. Δημήτριος, Ηλιούπολη Αργυρούπολη Αλιμος Ελληνικό Γλυφάδα Βούλα)

Γ' ΖΩΝΗ : Η "νέα" Αθήνα : Δυτικά μετά το Δαφνί (Θριάσιο), Βόρειοδυτικά Ζεφύρι Αχαρναί Λιόσια, Βόρεια Εκάλη και πάνω (Δροσιά Σταμάτα Αγ. Στέφανος), Βόρειοανατολικά Πεντέλη, Ανατολικά από Σταυρό Αγ. Παρασκευής και μετά (Γέρακας Παλλήνη και όλα τα Μεσόγεια) , Νότια από Βουλιαγμένη και μετά (Βάρη, Βάρκιζα και κάτω)

Προτείνω τα εξής εισιτήρια ΕΝΙΑΙΑ για όλα τα μέσα :
Μία Ζώνη - Μισής Ώρας : € 0,70
Μία Ζώνη - Μίας Ώρας : € 1,20
Δύο Ζώνες - Μιαμιση Ώρα : € 1,70
Τρείς Ζώνες - Δύο Ώρες : € 2,20

Κάρτες ΕΝΙΑΙΕΣ για όλα τα μέσα (και όχι η παρωδία η σημερινή) :
Μία Ζώνη : € 30,00
Δύο Ζώνες : € 42,50
Τρεις Ζώνες : € 55,00

καθώς και για όλους αυτούς που πραγματικά έχουν ανάγκη και χρησιμοποιούν το λεωφορείο για τη διαδρομή δουλειά-σπίτι) κάτι καινοτόμο : μία κάρτα € 15,00

η οποία θα δίνει το δικαίωμα ΑΣΧΕΤΩΣ ΖΩΝΩΝ για μία μόνο διαδρομή με συγκεκριμένα μέσα.

Πχ : Δουλεύεις Ελευσίνα, μένεις Περιστέρι κοντά στον Αγ. Αντώνιο. Σήμερα θέλεις κάρτα των € 20,00 (μόνο λεωφορεία). Με το δικό μου σύστημα θα θέλεις την κάρτα των € 42,50. Για όσους δεν μπορούν, ας πάρουν την κάρτα των € 15,00 που εγώ προτείνων, η οποία όμως θα ισχύει μόνο στη συγκεκριμένη διαδρομή (θα γράφει πχ. Στ. Αγ. Αντώνιος - Ελευσίνα). Διαλέγεις όποιο μέσο θέλεις, αρκεί να μην παρεκκλίνεις από τη διαδρομή.
Πχ μπορείς να πάρεις το μετρό για να βγείς Θηβών, από εκεί το 703 για Καβάλας και μετά 845/Β16 για Ελευσίνα. Ή, να συνεχίσεις μέχρι Αιγάλεω και να πάρεις το Α16. Ή να πάς από Αγ. Αντώνιο με το 822/3 μέχρι Θηβών.

Με το παραπάνω σύστημα θα είναι καλυμμένοι όλοι. Και αυτοί που έχουν και αυτοί που δεν έχουν αλλά πρέπει να μετακινηθούν.
Κυρίως όμως θα αρθούν πάρα πολλές αδικίες του σημερινού συστήματος. Διότι μπορεί σήμερα η "φτωχολογιά" που λές να πηγαίνει από τη μία άκρη της Αθήνας στην άλλη με € 20,00 το μήνα (αν έχει υπομονή να παίρνει μόνο λεωφορεία), υπάρχουν όμως και πάρα πολλοί που είναι αναγκασμένοι να πληρώνουν € 45,00 για να πηγαίνουν διαδρομές όπως Πετράλωνα - Μοναστηράκι (δυο στάσεις) επειδή δεν καλύπτονται από λεωφορείο.
Όπως επίσης θα υπάρχει και δυνατότητα για φτηνό εισιτήριο € 0,70 αν πηγαίνεις κάπου κοντά. Υπ΄οψιν ότι το μεγαλύτερο ποσοστό λαθρεπιβίβασης το βρίσκεις σε διαδρομές των πέντε - δέκα λεπτών, γιατί ο άλλος λυπάται το € 1,40.
Τέλος, το να πληρώσει κανείς € 2,20 ή € 55,00 το μήνα για να πηγαίνει Λούτσα - Πειραιά, δεν είναι κάτι παράλογο ή τραγικό, με τόσα χιλιόμετρα που κάνει. Αν δεν τον συμφέρει, ας μετακομίσει πιό κοντά στη δουλειά του ή ας πάρει το αυτοκίνητο, να δούμε αν θα του βγεί ...φθηνότερα.
Απάντηση
#9
Καταρχιν θα βρω πολλους εναντια μου αλλα τεσπα αυτη ειναι η προσωπικη μου αποψη. Βεβαια δεν σημαινει αυτο οτι διαφωνω με ολα τα παραπανω. Τα συνορα πρωτευουσας εχουν αλλαξει και ειναι μεχρι Κορωπι σε ολους τους συγχρονους χαρτες.

Δευτερον πρεπει να σταματησει το παραμυθι οτι ειναι πιο πλουσιοι οσοι ειναι στα Μεσογεια και πρεπει να πληρωνω περισσοτερα. Βασικα κανενας δεν ειναι πλεον αλλα οχι να θεωρουμε και φτωχολογια τη Κηφισια, το Γαλατσι, το Ζωγραφου κλπ μην τρελαθουμε κιολας ωστε να πληρωνουν λιγοτερο εισητηριο απο τα Μεσογεια επειδη εχουν φυγει οι κατοικοι απο τον κυριο αστικο ιστο της πρωτευουσας.

Τριτον τα Μεσογεια ειναι οι μονοι που πρεπει ουτως ή αλλως να παιρνουν μετρο για να κατεβουν κεντρο αρα πληρωνουν 1,40 (μην ακουσω περι Α5 και Β5 επειδη ακομα και αυτα να παρει καποιος πρεπει να δωσει 1,40). Σε ολα τα αλλα προαστεια κατεβουν απευθειας κορμοι απο καθε γειτονια. Αν ειναι να καταργηθουν και αυτοι εννοωντας κατι Α13 Α16/Β16 Β18/Γ18 κλπ. Μπορει να εχουν ισως περισσοτερο κοσμο αυτες οι περιοχες αλλα αν θελουμε να γινουν ολα τα παραπανω τοτε να μην λεμε να ψωφισει η κατσικα του γειτονα αλλα να βλεπουμε ολα απο την ιδια πλευρα.

Τεταρτον τα Μεσογεια εχουν και ενα αμαξοστασιο οποτε δεν προκαλουν εξοδα σε νεκρα οχηματοχιλιομετρα σε σχεση με τα Δυτικα προαστια πχ Χ63. Οποτε δεν προκαλουν εξοδα στον ΟΣΥ. Θα μου πειτε περι νταλικων σε 304, 305 κλπ εε ας στειλουν καμια φορα GN στην Ανθουσα. Επισης αν κλεισει το Ελληνικο η Ανθουσα θα στελνει οχηματα στα νοτια προαστια αρα και αλλα νεκρα οχηματοχιλιομετρα. Επισης δεν μπορουμε να λεμε για 4 χλμ παραπανω οτι η Λουτσα να πληρωνει παραπανω ενω οχι η Ελευσινα. Επισης μην ξεχναμε οτι πολλες εταιρειες φευγουν απο τα Δυτικα και ερχονται ανατολικα (βιομηχανικη ζωνη Παιανιας).

Αυτη ειναι η αποψη μου. Οι εποχες δεν ειναι για να αυξανουμε και αλλο τα εξοδα μας. Ισως δεν συμφωνειτε αλλα ηθελα να πω την αποψη μου. Συγγνωμη για το σεντονι, για το offtopic και για τυχον λαθη γιατι γραφω απο κινητο. Ευχαριστω.
Απάντηση
#10
(04-10-2013, 04:23 PM)meganium Έγραψε: Καταρχιν θα βρω πολλους εναντια μου αλλα τεσπα αυτη ειναι η προσωπικη μου αποψη. Βεβαια δεν σημαινει αυτο οτι διαφωνω με ολα τα παραπανω. Τα συνορα πρωτευουσας εχουν αλλαξει και ειναι μεχρι Κορωπι σε ολους τους συγχρονους χαρτες.

Δευτερον πρεπει να σταματησει το παραμυθι οτι ειναι πιο πλουσιοι οσοι ειναι στα Μεσογεια και πρεπει να πληρωνω περισσοτερα. Βασικα κανενας δεν ειναι πλεον αλλα οχι να θεωρουμε και φτωχολογια τη Κηφισια, το Γαλατσι, το Ζωγραφου κλπ μην τρελαθουμε κιολας ωστε να πληρωνουν λιγοτερο εισητηριο απο τα Μεσογεια επειδη εχουν φυγει οι κατοικοι απο τον κυριο αστικο ιστο της πρωτευουσας.

Τριτον τα Μεσογεια ειναι οι μονοι που πρεπει ουτως ή αλλως να παιρνουν μετρο για να κατεβουν κεντρο αρα πληρωνουν 1,40 (μην ακουσω περι Α5 και Β5 επειδη ακομα και αυτα να παρει καποιος πρεπει να δωσει 1,40). Σε ολα τα αλλα προαστεια κατεβουν απευθειας κορμοι απο καθε γειτονια. Αν ειναι να καταργηθουν και αυτοι εννοωντας κατι Α13 Α16/Β16 Β18/Γ18 κλπ. Μπορει να εχουν ισως περισσοτερο κοσμο αυτες οι περιοχες αλλα αν θελουμε να γινουν ολα τα παραπανω τοτε να μην λεμε να ψωφισει η κατσικα του γειτονα αλλα να βλεπουμε ολα απο την ιδια πλευρα.

Τεταρτον τα Μεσογεια εχουν και ενα αμαξοστασιο οποτε δεν προκαλουν εξοδα σε νεκρα οχηματοχιλιομετρα σε σχεση με τα Δυτικα προαστια πχ Χ63. Οποτε δεν προκαλουν εξοδα στον ΟΣΥ. Θα μου πειτε περι νταλικων σε 304, 305 κλπ εε ας στειλουν καμια φορα GN στην Ανθουσα. Επισης αν κλεισει το Ελληνικο η Ανθουσα θα στελνει οχηματα στα νοτια προαστια αρα και αλλα νεκρα οχηματοχιλιομετρα. Επισης δεν μπορουμε να λεμε για 4 χλμ παραπανω οτι η Λουτσα να πληρωνει παραπανω ενω οχι η Ελευσινα. Επισης μην ξεχναμε οτι πολλες εταιρειες φευγουν απο τα Δυτικα και ερχονται ανατολικα (βιομηχανικη ζωνη Παιανιας).

Αυτη ειναι η αποψη μου. Οι εποχες δεν ειναι για να αυξανουμε και αλλο τα εξοδα μας. Ισως δεν συμφωνειτε αλλα ηθελα να πω την αποψη μου. Συγγνωμη για το σεντονι, για το offtopic και για τυχον λαθη γιατι γραφω απο κινητο. Ευχαριστω.

Δεν λέω αν συμφωνώ ή διαφωνώ μιας και δεν γνωρίζω καθόλου την περιοχή αλλά σε καμία περίπτωση δεν έχει κάθε γειτονιά στην υπόλοιπη Αθήνα κορμό για κέντρο. Σε όλο το Περιστέρι μόνο ο Άγιος Ιερόθεος έχει κορμό προς κέντρο, όλες οι άλλες γραμμές σε στέλνουν στο μετρό.
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Συγκοινωνίες Αθηνών (ΣΑ) - Νέα τιμολογιακή πολιτική marios.ilioupoli 15 24.067 28-01-2016, 01:14 AM
Τελευταία Δημοσίευση: nikos1991

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)