Αξιολόγηση Θέματος:
  • 2 Ψήφοι - 4.5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Προμετωπίδες λεωφορείων ΟΣΥ
#81
(21-06-2013, 08:13 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Γιατί να προσθέσεις το "ΖΩΓΡΑΦΟΥ" στην ονομασία των 220/221; Μόνο και μόνο για να φαίνεται ότι κάνουν τέρμα μαζί με το 235;
Το μόνο που θα πετύχεις είναι η σύγχυση του κόσμου που θα νομίζουν πως άλλαξε η διαδρομή.

Γνώμη μου είναι ότι εφόσον δεν υπάρχει κάποια μεταβολή στη γραμμή να μην πειράζουμε τις ονομασίες γιατί είναι καθιερωμένες εδώ και δεκατίες και θα προκαλέσουν σύγχυση σε μεγάλο μέρος του επιβατικού κοινού.
Απάντηση
#82
(21-06-2013, 08:32 PM)pvuccino Έγραψε: Ε τότε ασ' τα έτσι για να μη μπερδεύεται ο κόσμος!!!
ROFL ROFL ROFL ROFL ROFL ROFL ROFL ROFL ROFL
Ή να γίνει σωστή αλλαγή ή καθόλου!!
Πάντως εκεί που κάνουν τέρμα ΔΕΝ είναι Άνω Ιλίσια!
Μα οι ονομασιες δεν αναφερονται παντα στο τερμα αλλα κυριως στην περιοχη που καλυπτουν πχ τα 206/216 λενε αγια μαρινα και οχι αγια μαυρα ή το 141 λεει καλαμακι και οχι αμ/σιο ελληνικου
Απάντηση
#83
(21-06-2013, 09:15 PM)georgio Έγραψε: Μα οι ονομασιες δεν αναφερονται παντα στο τερμα αλλα κυριως στην περιοχη που καλυπτουν πχ τα 206/216 λενε αγια μαρινα και οχι αγια μαυρα ή το 141 λεει καλαμακι και οχι αμ/σιο ελληνικου

Ανάλογα. Αλλού είναι έτσι αλλού γιουβέτσι. Το 237 δηλαδή γιατί δε λέγεται Στ.Δάφνης-Ηλιούπολη, αφού εξυπηρετεί όλη την Ηλιούπολη; Πρωτοονομάστηκε έτσι για να διαχωριστεί από το 208 που πάει Κάτω Ηλιούπολη, αλλά έχει (είχε μάλλον) και εντελώς διαφορετική διαδρομή! Πιο πολύ θέμα παράδοσης είναι οι ονομασίες, παρά τίποτε άλλο. Και ναι πιστεύω ότι το 206 πρέπει να ονομάζεται Στ.Δάφνης-Αγ.Μαρίνα-Αγ.Μαύρα και το 141 Α/Σ Ελληνικού-Καλαμάκι-Στ.Δάφνης! (αρκεί βέβαια να μη γίνεται η ονομασία σιδηρόδρομος) Γιατί μ' αυτή τη λογική έχουμε καταλήξει στα 155: Ελληνικό-Στ.Αγ.Δημήτριος(μέσω Βουλιαγμένης) και 247: Ελληνικό-Στ.Αγ.Δημήτριος (μέσω Αλίμου) που έχουν εντελώς διαφορετικές αφετηρίες και διαδρομές! Ειδικά το 155 πείτε μου σας παρακαλώ γιατί το κράτησε το "μέσω Βουλιαγμένης" όταν έγινε τοπικό στον Αγ.Δημήτριο; Όταν ξεκινούσε από Αθήνα είχε ένα νόημα, με την έννοια ότι δεν πήγαινε από Συγγρού/Παραλία στο Παλιό Αεροδρόμιο. Τώρα τι το θέλει; Για να το διαχωρίσει από το 247; Αφού κι αυτό από Βουλιαγμένης πάει! Big Grin

(21-06-2013, 08:35 PM)mercedes elbo Έγραψε: Γνώμη μου είναι ότι εφόσον δεν υπάρχει κάποια μεταβολή στη γραμμή να μην πειράζουμε τις ονομασίες γιατί είναι καθιερωμένες εδώ και δεκατίες και θα προκαλέσουν σύγχυση σε μεγάλο μέρος του επιβατικού κοινού.

Κοίταξε δε συμφωνώ μ' αυτό που λες, αλλά το καταλαβαίνω. Αν όμως είναι να τις αλλάξουμε, τουλάχιστον να είμαστε ακριβείς!
Απάντηση
#84
Βασικά ο κόσμος αριθμούς γραμμών ξέρει. Την ονομασία λίγοι την κοιτάνε. Ξέρεις ότι μία γραμμή με τον αριθμό Ψ πάει από το Α στο Β μέρος και τελείωσε. Τώρα αν θα λέγεται ΑΒ ή ΒΑ ή ΑΒΑ ή ΒΑΒ δεν το κοιτάνε οι περισσότεροι. Το δρομολόγιο να μην πειραχτεί οπότε ανούσιες μετονομασίες δεν χρειάζονται.
Απάντηση
#85
(21-06-2013, 10:31 PM)pvuccino Έγραψε: Ανάλογα. Αλλού είναι έτσι αλλού γιουβέτσι. Το 237 δηλαδή γιατί δε λέγεται Στ.Δάφνης-Ηλιούπολη, αφού εξυπηρετεί όλη την Ηλιούπολη; Πρωτοονομάστηκε έτσι για να διαχωριστεί από το 208 που πάει Κάτω Ηλιούπολη, αλλά έχει (είχε μάλλον) και εντελώς διαφορετική διαδρομή! Πιο πολύ θέμα παράδοσης είναι οι ονομασίες, παρά τίποτε άλλο. Και ναι πιστεύω ότι το 206 πρέπει να ονομάζεται Στ.Δάφνης-Αγ.Μαρίνα-Αγ.Μαύρα και το 141 Α/Σ Ελληνικού-Καλαμάκι-Στ.Δάφνης! (αρκεί βέβαια να μη γίνεται η ονομασία σιδηρόδρομος) Γιατί μ' αυτή τη λογική έχουμε καταλήξει στα 155: Ελληνικό-Στ.Αγ.Δημήτριος(μέσω Βουλιαγμένης) και 247: Ελληνικό-Στ.Αγ.Δημήτριος (μέσω Αλίμου) που έχουν εντελώς διαφορετικές αφετηρίες και διαδρομές! Ειδικά το 155 πείτε μου σας παρακαλώ γιατί το κράτησε το "μέσω Βουλιαγμένης" όταν έγινε τοπικό στον Αγ.Δημήτριο; Όταν ξεκινούσε από Αθήνα είχε ένα νόημα, με την έννοια ότι δεν πήγαινε από Συγγρού/Παραλία στο Παλιό Αεροδρόμιο. Τώρα τι το θέλει; Για να το διαχωρίσει από το 247; Αφού κι αυτό από Βουλιαγμένης πάει! Big Grin

Το 155 πρέπει να κράτησε το "Μέσω Βουλιαγμένης" για να ξεχωρίζει από το 247, το οποίο λαθεμένα λέει "ΕΛΛΗΝΙΚΟ". Εφόσον παραμείνουν, να αλλάξουν ως εξής:
155 / ΑΜΑΞΟΣΤΑΣΙΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ - ΣΤ. ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
247 / ΑΓ. ΚΟΣΜΑΣ - Λ. ΑΛΙΜΟΥ - ΣΤ. ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ

Επίσης, στα 206/216/212 γιατί να μην προστεθεί η προσθήκη "ΑΓ. ΜΑΥΡΑ", όταν εξυπηρετεί όλη την περιοχή;

(21-06-2013, 10:42 PM)ecoj Έγραψε: Βασικά ο κόσμος αριθμούς γραμμών ξέρει. Την ονομασία λίγοι την κοιτάνε. Ξέρεις ότι μία γραμμή με τον αριθμό Ψ πάει από το Α στο Β μέρος και τελείωσε. Τώρα αν θα λέγεται ΑΒ ή ΒΑ ή ΑΒΑ ή ΒΑΒ δεν το κοιτάνε οι περισσότεροι. Το δρομολόγιο να μην πειραχτεί οπότε ανούσιες μετονομασίες δεν χρειάζονται.

Κάποιος τουρίστας, όμως, δεν ξέρει που πάει το Χ ή το Ψ λεωφορείο μόνο και μόνο από τον αριθμό. Γιατί και στους πίνακες που υπάρχουν στις στάσεις να κοιτάξει, οι περισσότεροι είναι λάθος.

Επίσης, γιατί σε κάποιες βασικές γραμμές του δικτύου δεν υπάρχει η μέριμνα για να υπάρχει και η ονομασία στα λατινικά;
Μέχρι στιγμής κάτι τέτοιο υπάρχει μόνο στα Ε14 (το είδα και στην καινούρια προμετωπίδα μετά την πρόσφατη αλλαγή) και Χ93/Χ95/Χ96/Χ97.
Απάντηση
#86
(21-06-2013, 10:42 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Κάποιος τουρίστας, όμως, δεν ξέρει που πάει το Χ ή το Ψ λεωφορείο μόνο και μόνο από τον αριθμό. Γιατί και στους πίνακες που υπάρχουν στις στάσεις να κοιτάξει, οι περισσότεροι είναι λάθος.

Επίσης, γιατί σε κάποιες βασικές γραμμές του δικτύου δεν υπάρχει η μέριμνα για να υπάρχει και η ονομασία στα λατινικά;
Μέχρι στιγμής κάτι τέτοιο υπάρχει μόνο στα Ε14 (το είδα και στην καινούρια προμετωπίδα μετά την πρόσφατη αλλαγή) και Χ93/Χ95/Χ96/Χ97.

Κατά τη γνώμη μου θα έπρεπε όλες οι γραμμές να είναι και στα Λατινικά. Με τις ονομασίες που έχουν όμως σήμερα, αυτό δεν είναι και τόσο εύκολο, λόγω σιδηροδρόμου. πχ.το Α4 θα έχει 4 εναλλαγές για να χωρέσει τα πάντα:
ΑΚΑΔΗΜΙΑ - ΚΑΤΩ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ
ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ - ΤΕΡΙΘΕΑ
AKADIMIA - KATO ILIOUPOLI
ARGIROYPOLI - TERPSITHEA, κοινώς θα χαθεί η μπάλα αν έχεις 4 αλλαγές και προσπαθείς να προλάβεις το λεωφορείο. Πρέπει πρώτα να μειωθούν κάποιες περιττές επεξηγήσεις και αμέσως μετά μεταφράζουμε και στα αγγλικά. Το βασικό είναι να χωράει η διαδρομή στο υπάρχουν μέγεθος της προμετωπίδας και να έχουμε μια εναλλαγή ΕΛ-EN.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
Απάντηση
#87
(22-06-2013, 03:37 PM)nikos1991 Έγραψε: Κατά τη γνώμη μου θα έπρεπε όλες οι γραμμές να είναι και στα Λατινικά. Με τις ονομασίες που έχουν όμως σήμερα, αυτό δεν είναι και τόσο εύκολο, λόγω σιδηροδρόμου. πχ.το Α4 θα έχει 4 εναλλαγές για να χωρέσει τα πάντα:
ΑΚΑΔΗΜΙΑ - ΚΑΤΩ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ
ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ - ΤΕΡΙΘΕΑ
AKADIMIA - KATO ILIOUPOLI
ARGIROYPOLI - TERPSITHEA, κοινώς θα χαθεί η μπάλα αν έχεις 4 αλλαγές και προσπαθείς να προλάβεις το λεωφορείο. Πρέπει πρώτα να μειωθούν κάποιες περιττές επεξηγήσεις και αμέσως μετά μεταφράζουμε και στα αγγλικά. Το βασικό είναι να χωράει η διαδρομή στο υπάρχουν μέγεθος της προμετωπίδας και να έχουμε μια εναλλαγή ΕΛ-EN.

Ας τα εφαρμόσουμε πρώτα σε πιο βασικές γραμμές.
Το 040 για παράδειγμα συνδέει τον Πειραιά με το κεντρικότερο σημείο της Αθήνας, το Σύνταγμα. Έχει την απλή ονομασία "ΠΕΙΡΑΙΑΣ - ΣΥΝΤΑΓΜΑ" και δεν έχει εναλλαγή. Οπότε εκεί μπορεί να προστεθεί χωρίς προβλήματα διπλή ονομασία.

Επίσης, η προμετωπίδα που υπάρχει στο πλάι των λεωφορείων, γιατί δεν έχει έναν Χ προγραμματισμό ώστε να δείχνει την κατεύθυνση του λεωφορείου.
Τι εννοώ; Στο 040 (μιας και το ανέφερα), όταν πάει προς Σύνταγμα να γράφει στο πλάι "ΣΥΝΤΑΓΜΑ" και όταν κατευθύνεται προς Πειραιά να δείχνει αντίστοιχα "ΠΕΙΡΑΙΑΣ". Δεν είναι εφικτό κάτι τέτοιο; Και έτσι αποκτά και νόημα η ύπαρξή της (σήμερα έχει διακοσμητικό ρόλο, κατά τη γνώμη μου).
Απάντηση
#88
(22-06-2013, 04:05 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Ας τα εφαρμόσουμε πρώτα σε πιο βασικές γραμμές.
Το 040 για παράδειγμα συνδέει τον Πειραιά με το κεντρικότερο σημείο της Αθήνας, το Σύνταγμα. Έχει την απλή ονομασία "ΠΕΙΡΑΙΑΣ - ΣΥΝΤΑΓΜΑ" και δεν έχει εναλλαγή. Οπότε εκεί μπορεί να προστεθεί χωρίς προβλήματα διπλή ονομασία.

Επίσης, η προμετωπίδα που υπάρχει στο πλάι των λεωφορείων, γιατί δεν έχει έναν Χ προγραμματισμό ώστε να δείχνει την κατεύθυνση του λεωφορείου.
Τι εννοώ; Στο 040 (μιας και το ανέφερα), όταν πάει προς Σύνταγμα να γράφει στο πλάι "ΣΥΝΤΑΓΜΑ" και όταν κατευθύνεται προς Πειραιά να δείχνει αντίστοιχα "ΠΕΙΡΑΙΑΣ". Δεν είναι εφικτό κάτι τέτοιο; Και έτσι αποκτά και νόημα η ύπαρξή της (σήμερα έχει διακοσμητικό ρόλο, κατά τη γνώμη μου).
νομιζω οτι στις αθηνες και συγκεκριμενα οταν εκτελουν το δρομολογιο του Β5 στην πλαινη επιγραφη γραφει "ΜΕΣΩ Λ. ΑΛΕΞΑΝΔΡΑΣ"
Τοπικοποιηστε τα 622,815 στον ευαγγελισμο
Απάντηση
#89
(21-06-2013, 08:32 PM)pvuccino Έγραψε: Ε τότε ασ' τα έτσι για να μη μπερδεύεται ο κόσμος!!!
ROFL ROFL ROFL ROFL ROFL ROFL ROFL ROFL ROFL
Ή να γίνει σωστή αλλαγή ή καθόλου!!
Πάντως εκεί που κάνουν τέρμα ΔΕΝ είναι Άνω Ιλίσια!

Μπορεί να μην είναι "Άνω Ιλίσια" το τέρμα, αλλά η περιοχή που εξυπηρετείται από τις 220/1 είναι τα Άνω Ιλίσια και όχι του Ζωγράφου.
Ορθή είναι η πρόταση που γράφτηκε πριν από το Νίκο1991 :
220 ΑΚΑΔΗΜΙΑ - ΑΝΩ ΙΛΙΣΙΑ (ΜΙΧ/ΠΟΥΛΟΥ)
221 ΑΚΑΔΗΜΙΑ - ΑΝΩ ΙΛΙΣΙΑ (ΦΟΙΤ.ΕΣΤΙΕΣ)

Ούτε Πανεπιστημιούπολη (αυτή είναι για το 250), ούτε Ζωγράφου. Έτσι ο επιβάτης βλέπει ότι και τα δύο πάνε Ανω Ιλίσια, και ξέρει επιπλέον και από που διέρχονται.
Για το 235, θα μπορούσε να γίνει
235 ΑΚΑΔΗΜΙΑ - ΖΩΓΡΑΦΟΥ - ΤΕΡΜΑ ΑΝΩ ΙΛΙΣΙΩΝ
Απάντηση
#90
Μία GN χτες τα μεσάνυχτα στο Σύνταγμα που επέστρεφε αμαξοστάσιο έλεγε πάνω ''Α5 ΕΚΤΟΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ''
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 16 Επισκέπτης (ες)