Αξιολόγηση Θέματος:
  • 55 Ψήφοι - 2.73 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Στόλος ΟΑΣΘ και γραμμές
Στα 900αρια (δεν είμαι σίγουρος για τα 800αρια, περιμένετε τον Γιάννη) αν πατήσεις στιγμιαία το πλήκτρο της επιγονάτισης κράταει το όχημα ακίνητο μέχρι να πατήσεις γκάζι. Σχετικά με το bus halt, τώρα που το σκέφτομαι η Volvo σε όλα τα manual που έχω δει αναφέρει πως όταν το λεωφορείο είναι σε στάση τότε πρέπει υποχρεωτικά να είναι τραβηγμένο το χειρόφρενο, οπότε μπορεί να μην υπάρχει ως σύστημα. Σε αυτήν την περίπτωση το Η είναι για να μένει ακίνητο εφόσον κάποια πόρτα είναι ανοιχτή.
Και στα 800αρια b9 γίνετε αυτό.Ο οδηγός πάτησε το κουμπί αυτό και πήρε το πόδι από το φρένο και παρέμεινε το όχημα σταματημένο.Πατησε γκάζι και έφυγε...Το χω δει στο 879 για την ακριβεια.
Αν για παράδειγμα υποθέσουμε πως είναι ο οδηγός σε ένα φανάρι και πατησει το Η δεν θα παραμεινει ακίνητο το όχημα;
Πάντως και στα cityclass έχω παρατηρήσει η οδηγοί να πατούν το κουμπί της επιγονατισης για να μένει ακίνητο το οχημα
Για τα οχήματα του 67 στις πρωμετωπίδες τι συμβαίνει; Αντί να γράφει κανονικά την διαδρομή 67 Α.Σ.ΙΚΕΑ-ΤΡΙΑΔΙ γράφει πλέον ή μόνο 67 ΤΡΙΑΔΙ ή μόνο 67 ΙΚΕΑ αυτό άμα το έβλεπες πχ σε δεινοσαύρους θα έλεγες ότι ήταν γραμματοσειρά Σκουλίδα αν δεν κάνω λάθος
Και σε μερικα cityclass του 11,οταν ο οδηγος αλλαζει και το κανει 11Β,αντι να γραφει:πυλαια-ν.σ.σ. ξενωνες θεαγενειου..
γραφει μονο:πυλαια-ν.σ.σταθμος...
Απλα δεν αλλαζει τιποτα μονο μπαινει το γραμμα 11Β
Ναι στο 11 το έχω παρατηρήσει και εγώ μάλλον για χώρο δεν ξέρω τι να πω. Στους αλέκους όμως στο 2 εμφανίζει την διαδρομή ΙΚΕΑ-ΝΣΣ ΜΕΣΩ ΕΓΝΑΤΙΑΣ κανονικά ενώ άμα μπει στο 72Α Α.Σ.ΙΚΕΑ-ΜΗΧΑΝΙΩΝΑ αλλαζει μετά ΜΕΣΩ ΑΓΓΕΛΟΧΩΡΙΟΥ ενώ άμα μπει στο 72Α Β9 για παράδειγμα γράφει ΙΚΕΑ-ΜΗΧΑΝΙΩΝΑ μέσω αγγελοχωριού.

Επίσης σε πολλά cityclass 200άρια εκτός από το 203 και 218 και σε όλα στα citelis στην πλαινή πρωμετωπίδα το ΕΚΤΟΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ το εμφάνιζε παλιά με μικρά γραμματάκια ενώ σήμερα με μεγάλα αυτό ρυθμίζεται;
(22-05-2013, 01:33 PM)GiannisB Έγραψε: Ναι στο 11 το έχω παρατηρήσει και εγώ μάλλον για χώρο δεν ξέρω τι να πω. Στους αλέκους όμως στο 2 εμφανίζει την διαδρομή ΙΚΕΑ-ΝΣΣ ΜΕΣΩ ΕΓΝΑΤΙΑΣ κανονικά ενώ άμα μπει στο 72Α Α.Σ.ΙΚΕΑ-ΜΗΧΑΝΙΩΝΑ αλλαζει μετά ΜΕΣΩ ΑΓΓΕΛΟΧΩΡΙΟΥ ενώ άμα μπει στο 72Α Β9 για παράδειγμα γράφει ΙΚΕΑ-ΜΗΧΑΝΙΩΝΑ μέσω αγγελοχωριού.

Επίσης σε πολλά cityclass 200άρια εκτός από το 203 και 218 και σε όλα στα citelis στην πλαινή πρωμετωπίδα το ΕΚΤΟΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ το εμφάνιζε παλιά με μικρά γραμματάκια ενώ σήμερα με μεγάλα αυτό ρυθμίζεται;
Στα 600αρια ετσι ειναι ρυθμισμενη η προμετωπιδα...Το 2 χωραει με τα γραμματα...ενω το 72Α δεν χωραει.οπως και το 32Α...

Ρυθμιζετε αυτο το θεμα...Υποθετω πως το καναν για να βλεπει ο κοσμος καλυτερα...Μια φορα θυμαμαι ηταν κατι παππουδες που δεν ειδαν απο μπροστα πια γραμμη ειναι,και μπηκαν σε αλλη γραμμη.
Ηθελα να παρουν το 45,αλλα κατα λαθος πηραν το 37...το 45 ομως ηταν b7 εκεινη την ημερα,και επειδη ηταν το ενα οχημα πισω απο το αλλο μπερδευτηκαν επειδη ειχαν συνηθισει στα citelis του 45...μετα οταν αποδειχθηκε οτι εκαναν λαθος αρχισαν να λενε στον οδηγο τα γνωστα...(ο οδηγος παρ'οτι δεν εφταιγε,τα ακουσε)
Στα b7l στα 600αρια, στο 488 και στα Β9l/la δεν το ρύθμισαν ας πούμε το ΩΡΑΙΟΚΑΣΤΡΟ στην πλαινή το δείχνει με μικρό το ίδιο με το Αγ.Παντελεήμων και το Αεροδρόμιο ακόμα και στα διπλά τα Β7l πχ ΚΑΤΩ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ
Θα βάλλουν στα cityclass και στα 300αρια και στα 200αρια (set) ελέγχου και ρύθμισης μπεκ πετρελαίου κινητήρων λεωφορείων IVECO euro3-4,BOSCH N.1687001847 CAM 847

Για περισσότερα εδώ
Τα CityClass είναι 88 λεωφορεία. Με δεδομένο λοιπόν ότι ο διαγωνισμός αφορά ΕΝΑ τεμάχιο θα έχουν ΟΛΑ έναν εγκέφαλο τον οποίο τι ακριβώς θα τον κάνουν, θα τον χρησιμοποιούν εκ περιτροπής; Ρε, τι ακούμε βραδιάτικα...

(Είναι προφανές βέβαια πως πρόκειται για ανταλλακτικό...)
οκ έκανα λάθος στην ποσότητα μήπως μπορείς να εξηγήσεις την λειτουργία αυτού του συστήματος


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 65 Επισκέπτης (ες)