Αξιολόγηση Θέματος:
  • 55 Ψήφοι - 2.73 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Στόλος ΟΑΣΘ και γραμμές
Το μέτρο επιβίβασης από τις δύο μπροστινές και αποβίβασης από τις δύο πίσω πόρτες στην γραμμή 10 πλέον δεν ισχύει? Έχουν βγάλει τα χαρτιά "ΜΟΝΟ ΑΝΟΔΟΣ" "ΜΟΝΟ ΚΑΘΟΔΟΣ" από τις πόρτες και στα B9LA του 10 και στα B7LA του 6, και μάλιστα τις προηγούμενες μέρες μπήκαν στη γραμμή και Citaro που δεν εφαρμόζουν αυτό το μέτρο.
Παραπονέθηκε ο κόσμος και ο ΟΑΣΘ αναγκάστηκε να ανακάλεσει αυτό το μέτρο?
(07-05-2013, 04:40 PM)garvanitis Έγραψε: Τρακάρισε με νταλίκα. Αν θυμάμαι καλά επιχείρησε προσπέραση την στιγμή που το φορτηγό έστριβε αριστερά. Θα ψάξω κάποιες παραπάνω πληροφορίες καθώς και για την ημερομηνία δεδομένου ότι από τη στιγμή που επανήλθε διέγραψα από το αρχείο μου το συμβάν και θεωρείται το όχημα ενεργό (απώλειες λόγω σοβαρής βλάβης ή τροχαίου σημειώνονται για να παρακολουθούνται, πχ. #640, #746).

Πάντως σε καμία περίπτωση δεν είναι σοβαρή ζημιά, δεν έχει καν στραβώσει κάτι στον σκελετό, αντικατάσταση πλευρικά πάνελ, βάψιμο, παράθυρα, πόρτες, έτοιμο.



δηλαδή σημειώνονται όλα έτσι που πέρασαν από τροχαίο και πόσο καιρό διαρκεί η παρακολούθηση; το 657 άρα είναι σημειωμένο;


Στους αλέκους πίσω γράφει intercooler αυτό είναι κλιματιστική μονάδα ή κάτι άλλο;


(13-05-2013, 08:55 PM)damin26 Έγραψε: Το μέτρο επιβίβασης από τις δύο μπροστινές και αποβίβασης από τις δύο πίσω πόρτες στην γραμμή 10 πλέον δεν ισχύει? Έχουν βγάλει τα χαρτιά "ΜΟΝΟ ΑΝΟΔΟΣ" "ΜΟΝΟ ΚΑΘΟΔΟΣ" από τις πόρτες και στα B9LA του 10 και στα B7LA του 6, και μάλιστα τις προηγούμενες μέρες μπήκαν στη γραμμή και Citaro που δεν εφαρμόζουν αυτό το μέτρο.
Παραπονέθηκε ο κόσμος και ο ΟΑΣΘ αναγκάστηκε να ανακάλεσει αυτό το μέτρο?

Και εγώ προχθές μπήκα στο 10 και δεν είδα ελεγκτές τι γίνεται δεν ξέρω στο 31 όμως δεν το έχω δει
(13-05-2013, 08:55 PM)damin26 Έγραψε: Το μέτρο επιβίβασης από τις δύο μπροστινές και αποβίβασης από τις δύο πίσω πόρτες στην γραμμή 10 πλέον δεν ισχύει? Έχουν βγάλει τα χαρτιά "ΜΟΝΟ ΑΝΟΔΟΣ" "ΜΟΝΟ ΚΑΘΟΔΟΣ" από τις πόρτες και στα B9LA του 10 και στα B7LA του 6, και μάλιστα τις προηγούμενες μέρες μπήκαν στη γραμμή και Citaro που δεν εφαρμόζουν αυτό το μέτρο.
Παραπονέθηκε ο κόσμος και ο ΟΑΣΘ αναγκάστηκε να ανακάλεσει αυτό το μέτρο?

ηταν δοκιμαστικο μετρο
(13-05-2013, 09:14 PM)GiannisB Έγραψε: Στους αλέκους πίσω γράφει intercooler αυτό είναι κλιματιστική μονάδα ή κάτι άλλο;

Κάτι άλλο...
(13-05-2013, 09:50 PM)garvanitis Έγραψε: Κάτι άλλο...

να ρωτησω εγω κατι αλλο?
Πιστευω πως ειναι κατι για την ψυξη των καυσαεριων.Νομιζω πως δουλευει σαν το ψυγειο του λεωφορειου αυτο το συστημα το Intercooler...Δηλαδη τον ζεστο αερα τον παιρνει και του μειωνει την θερμοκρασια πριν φτασει στον κινητηρα...Δεν ξερω αν το διατυπωσα σωστα...
Αν κανω λαθος τοτε συγγνωμη...

(13-05-2013, 09:26 PM)Giannis B10M Έγραψε: ηταν δοκιμαστικο μετρο
Γιαννη ειχαν πει οτι θα το εφαρμοσουν και στο 31,αλλα δεν ειδα ποτε ελεγκτες μονιμους στην αντιστοιχη γραμμη...Μηπως ξερεις αν θα εφαρμοστει αυτο το μετρο σε αλλη γραμμη πλεον;
Προσωπικη μου αποψη ειναι οτι αυτο το μετρο ειναι αποτελεσματικο.Οπως και το μετρο στις γραμμες των χωριων,οπου γινετε η ανοδος μονο απο την μπροστινη πορτα...

(07-05-2013, 07:37 PM)garvanitis Έγραψε: Ασφαλώς και υπάρχουν τα σχετικά στοιχεία. Επίσημα του Οργανισμού. Αλλά σαφώς έχεις εσύ άλλα στο μυαλό σου. Για να τελειώνουμε τώρα με το θεματάκι αυτό. Τα κλιματιστικά των λεωφορείων του Ωραιοκάστρου είναι ΕΠΑΡΚΗ. Θα μπορούσαν να έχουν μεγαλύτερη μονάδα αλλά σε αυτήν την περίπτωση θα έκοβαν περισσότερο τον κινητήρα (ΠΑΛΙ θα γκρίνιαζες δηλαδή!). Κράτησε επίσης ως δεδομένο ότι το λιγότερο μέχρι την επόμενη προμήθεια 12μετρων λεωφορείων ΑΥΤΑ ΘΑ ΕΧΕΤΕ στην γραμμή, είτε σου αρέσει, είτε όχι. Αν δεν σου αρέσουν βρες εναλλακτικό τρόπο μετακίνησης ή μετανάστευσε. Μια σχετική πρόταση που σου έχω είναι το Riyadh στη Σαουδική Αραβία όπου αν αποκτήσεις σχέσεις με τη βασιλική οικογένεια θα μπορείς να μετακινείσαι με αυτό:

http://viseon-yourbus.com/index.php/we-f...facilities

Over & Out
Απο περιεργια θα ηθελα να δω τα εισητηρια που κοπηκαν στην γραμμη 10,και στις γραμμες που εξυπηρετουν τα χωρια...Αληθεια αυτα τα στοιχεια που μπορουμε να τα δουμε;;;Ειναι αναρτημενα καπου;
(13-05-2013, 09:59 PM)Giannis B10M Έγραψε: να ρωτησω εγω κατι αλλο?

ΟΧΙ!!!! Αύριο στη Βαγγελίστρα οι απορίες σου εσένα!

George-oasth, για την λειτουργία του intercooler σωστά τα λες σε γενικές γραμμές, μόνο που ψύχει τον εισερχόμενο αέρα στον κινητήρα και όχι τα καυσαέρια τα οποία το μόνο που κάνουν βγαίνοντας από τον κινητήρα είναι να γυρίσουν τη φτερωτή του turbo.
Περισσότερες πληροφορίες εδω:
http://en.wikipedia.org/wiki/Intercooler
Όλα τα λεωφορεία του ΟΑΣΘ είναι turbo-intercooled σήμερα, τα τελευταία φυσικής αναπνοής ήταν τα Pegaso, τα πρώτα με intercooler οι Αλέκοι. Ως σύστημα καθιερώθηκε στα βαρέα οχήματα το 1972 από την DAF.

Σχετικά με τα στοιχεία για τις διαφορές στα ακυρωθέντα εισιτήρια υπάρχουν στον Οργανισμό αλλά δεν νομίζω ότι είναι δημοσιεύσιμα. Έχουν αναφερθεί πάντως ποσοστά αύξησης που ξεπερνούν το 20%.
Επίσης θα ήθελα να μάθω οι κάρτες με ποιον τρόπο καταχωρούνται; μόνο από τους ελεγκτές; αν μόνο από τους ελεγκτές που εντοπίζουν την λαθρεπιββίβαση στα χωριά οι οδηγοί σημειώνουν τις κάρτες στα κουμαντέρ;
:
(13-05-2013, 10:54 PM)garvanitis Έγραψε: ΟΧΙ!!!! Αύριο στη Βαγγελίστρα οι απορίες σου εσένα!

George-

Big GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig Grin
(13-05-2013, 10:54 PM)garvanitis Έγραψε: ΟΧΙ!!!! Αύριο στη Βαγγελίστρα οι απορίες σου εσένα!

George-oasth, για την λειτουργία του intercooler σωστά τα λες σε γενικές γραμμές, μόνο που ψύχει τον εισερχόμενο αέρα στον κινητήρα και όχι τα καυσαέρια τα οποία το μόνο που κάνουν βγαίνοντας από τον κινητήρα είναι να γυρίσουν τη φτερωτή του turbo.
Περισσότερες πληροφορίες εδω:
http://en.wikipedia.org/wiki/Intercooler
Όλα τα λεωφορεία του ΟΑΣΘ είναι turbo-intercooled σήμερα, τα τελευταία φυσικής αναπνοής ήταν τα Pegaso, τα πρώτα με intercooler οι Αλέκοι. Ως σύστημα καθιερώθηκε στα βαρέα οχήματα το 1972 από την DAF.

Σχετικά με τα στοιχεία για τις διαφορές στα ακυρωθέντα εισιτήρια υπάρχουν στον Οργανισμό αλλά δεν νομίζω ότι είναι δημοσιεύσιμα. Έχουν αναφερθεί πάντως ποσοστά αύξησης που ξεπερνούν το 20%.

Ανάμεσα σε αλέκους και pegaso μεσολαβούν και άλλοι τύποι λεωφορείων αυτοί που μεσολαβούν τι σύστημα είχανε τότε;

Και για το intercooler http://www.autotriti.gr/data/magazine/vi.../34984.asp


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 44 Επισκέπτης (ες)