Αξιολόγηση Θέματος:
  • 55 Ψήφοι - 2.73 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Στόλος ΟΑΣΘ και γραμμές
(07-05-2013, 04:40 PM)garvanitis Έγραψε: Τρακάρισε με νταλίκα. Αν θυμάμαι καλά επιχείρησε προσπέραση την στιγμή που το φορτηγό έστριβε αριστερά. Θα ψάξω κάποιες παραπάνω πληροφορίες καθώς και για την ημερομηνία δεδομένου ότι από τη στιγμή που επανήλθε διέγραψα από το αρχείο μου το συμβάν και θεωρείται το όχημα ενεργό (απώλειες λόγω σοβαρής βλάβης ή τροχαίου σημειώνονται για να παρακολουθούνται, πχ. #640, #746).

Πάντως σε καμία περίπτωση δεν είναι σοβαρή ζημιά, δεν έχει καν στραβώσει κάτι στον σκελετό, αντικατάσταση πλευρικά πάνελ, βάψιμο, παράθυρα, πόρτες, έτοιμο.

Ευτυχώς που ήταν επιφανειακές όπως λες οι ζημιές και η επισκευή δεν κόστισε πολλά χρήματα...

Αν θυμάμαι καλά πριν αρκετό καιρό εδώ στο forum κάποιος είχε αναφέρει ότι είδε το 746 με αριθμό 99 ΔΟΚΙΜΗ στην ανηφόρα προς Καρδία. Ακόμα υπάρχει μηχανικό πρόβλημα με αυτό?
Αν οι πληροφορίες μου είναι σωστές το #746 είναι στην Σταυρούπολή με κατεβασμένο μοτέρ.

Για το #396 δεν είπα πως δεν είχε μεγάλο κόστος η ζημιά (ήταν μεγάλο, αρκετά μάλιστα), είπα ότι ήταν επισκευάσιμο, άλλωστε φαίνεται και στην φωτογραφία που ανέβασες...
Προφανώς και θα κόστισε αρκετά η αλλαγή τόσων εξαρτημάτων στο 396, αλλά φαντάζομαι το κόστος θα ήταν διπλάσιο ή τριπλάσιο αν είχαν πάθει κάποια ζημιά τα μηχανικά του εξαρτήματα. Σκεφτόμενος έτσι δηλαδή διατύπωσα τα λεγόμενά μου παραπάνω.
Σίγουρα θα ήταν μεγαλύτερο... Πιθανώς όμως να ήταν και μή επισκευάσιμο. Αν είχε σπάσει καμία αψίδα του σκελετού για παράδειγμα ή αν είχε στραβώσει το αμάξωμα. Η πρώτη περίπτωση σχεδόν το καταδικάζει. Η δεύτερη ανάλογα με την έκταση της ζημιάς. Συνυπολόγισε βέβαια το γεγονός πως ήταν σχετικά καινούργιο όταν έγινε το συμβάν. Αν ήταν στα τελευταία του δεν θα είχε καμία πιθανότητα να επισκευαστεί. Βασικό κριτήριο σε αυτήν την περίπτωση είναι η υπολειμματική αξία του (residual value).
Θα σου πω ακριβώς τι να κάνουν οι κάτοικοι (και οι εργαζόμενοι) που χρησιμοποιούν την συγκεκριμένη γραμμή.

Για αρχή να χτυπάνε το εισιτηριο τους διότι η εισιτηριοδιαφυγή στη συγκεκριμένη γραμμή αγγίζει τα ποσοστά του 78Ν. Διότι διαφορετικά δεν θα κοπεί μόνο ο κλιματισμός αλλά και το λεωφορείο.

Το κυριότερο όλων για να έχει απόδοση το κλιματιστικό είναι να είναι κλειστά τα παράθυρα, κατεβασμένα τα κουρτινάκια και ανοικτές καταπακτές για την απαγωγή του αέρα. Βέβαια είναι γνωστό ότι υπάρχουν υπάλληλοι του ΟΑΣΘ οι οποίοι γυρνάνε με πολιτικά παριστάνοντας του επιβάτες και ανοίγουν τα παράθυρα στα λεωφορεία του 56 προκειμένου να ταλαιπωρούν τους επιβάτες...

Αν παρόλα αυτά έχουν τόσο σοβαρό πρόβλημα να κάνουν μια επιτροπή η οποία θα πάει και θα υποβάλλει κάποιο σχετικό αίτημα στον Οργανισμό. Φυσικά ο εκπρόσωπος τους θα πρέπει να είναι υψηλότερης νοημοσύνης από τον τρέχοντα αυτόκλητο (ναι, εσένα λέω) και ηπιότερων τόνων.

Αν υπήρχε κάποιο παράπονο θα είχε γίνει ήδη κάποια σχετική δράση. Το γεγονός ότι κάτι τέτοιο δεν συμβαίνει καταδεικνύει ότι όλα αυτά είναι στη σφαίρα της φαντασίας σου, συνεπώς σε αυτό το σημείο σταματώ να ασχολούμαι μαζί σου.
Υπάρχουν κάποια στοιχεία για αυτά για την λαθρεπιβίβαση του 56; γιατί όταν ανεβαίνει ελεγκτής δεν βρίσκει κανέναν εκτός από περιπτώσεις μόνο έναν όπως προχθές στο 693 που το έσκασε στον ΝΣΣ. Ακυρωτικά έχουνε τοποθετηθεί δίπλα στον οδηγό στα (651-656) στα 657-658 όχι στο 659 δεν γνωρίζω γιατί είναι μέσα και στις πρώτες στάσεις του Ωραιοκάστρου ανοίγουν μόνο την μπροστινή πόρτα. Το γεγονός υπάρχει και δεν είναι καμιάς φαντασίας μου μπες καλοκαίρι σε όχημα της γραμμής μεσημέρι να δεις το τι γίνεται και το τι θα ακούσεις. Επίσης έκαναν παράπονα για την νέα τροποποίηση του 56 για την διαδρομή στον δήμο λόγο της μονοδρόμισης μιας οδού οι κάτοικοι που μένουν γύρω από την τροποποίηση και ο δήμος τους απαξίωσε κατηγορηματικά. Και τα παράθυρα να κλείσεις και κουρτίνες πάλι το ίδιο είναι.
Ασφαλώς και υπάρχουν τα σχετικά στοιχεία. Επίσημα του Οργανισμού. Αλλά σαφώς έχεις εσύ άλλα στο μυαλό σου. Για να τελειώνουμε τώρα με το θεματάκι αυτό. Τα κλιματιστικά των λεωφορείων του Ωραιοκάστρου είναι ΕΠΑΡΚΗ. Θα μπορούσαν να έχουν μεγαλύτερη μονάδα αλλά σε αυτήν την περίπτωση θα έκοβαν περισσότερο τον κινητήρα (ΠΑΛΙ θα γκρίνιαζες δηλαδή!). Κράτησε επίσης ως δεδομένο ότι το λιγότερο μέχρι την επόμενη προμήθεια 12μετρων λεωφορείων ΑΥΤΑ ΘΑ ΕΧΕΤΕ στην γραμμή, είτε σου αρέσει, είτε όχι. Αν δεν σου αρέσουν βρες εναλλακτικό τρόπο μετακίνησης ή μετανάστευσε. Μια σχετική πρόταση που σου έχω είναι το Riyadh στη Σαουδική Αραβία όπου αν αποκτήσεις σχέσεις με τη βασιλική οικογένεια θα μπορείς να μετακινείσαι με αυτό:

http://viseon-yourbus.com/index.php/we-f...facilities

Over & Out
(07-05-2013, 07:37 PM)garvanitis Έγραψε: Ασφαλώς και υπάρχουν τα σχετικά στοιχεία. Επίσημα του Οργανισμού. Αλλά σαφώς έχεις εσύ άλλα στο μυαλό σου. Για να τελειώνουμε τώρα με το θεματάκι αυτό. Τα κλιματιστικά των λεωφορείων του Ωραιοκάστρου είναι ΕΠΑΡΚΗ. Θα μπορούσαν να έχουν μεγαλύτερη μονάδα αλλά σε αυτήν την περίπτωση θα έκοβαν περισσότερο τον κινητήρα (ΠΑΛΙ θα γκρίνιαζες δηλαδή!). Κράτησε επίσης ως δεδομένο ότι το λιγότερο μέχρι την επόμενη προμήθεια 12μετρων λεωφορείων ΑΥΤΑ ΘΑ ΕΧΕΤΕ στην γραμμή, είτε σου αρέσει, είτε όχι. Αν δεν σου αρέσουν βρες εναλλακτικό τρόπο μετακίνησης ή μετανάστευσε. Μια σχετική πρόταση που σου έχω είναι το Riyadh στη Σαουδική Αραβία όπου αν αποκτήσεις σχέσεις με τη βασιλική οικογένεια θα μπορείς να μετακινείσαι με αυτό:

http://viseon-yourbus.com/index.php/we-f...facilities

Over & Out

Μέχρι που να αντικατασταθούν τα 600αρια δεν λες καλύτερα. Για το τελευταίο καλά θα ήταν Yeah!


Το 1997 απ΄ότι έμαθα αποσύρθηκαν κάποια ΜΑΝ 400αρια τα οποία απ΄΄οτι είδα στο facebook στα σχόλια καλή κριτική είχαν τα οποία αντικαταστάθηκαν από scania του 1997 σύμφωνα με τα σχόλια. Τα 400αρια αν δεν κάνω λάθος ήταν 401-460 τα σκάνια του 1997-1998 όμως γιατί είναι 45 ενώ θα έπρεπε να ήταν 60;
Τα δεκαπέντε έγιναν 600αρια

601,602,618,619,635-645
(07-05-2013, 07:37 PM)garvanitis Έγραψε: Κράτησε επίσης ως δεδομένο ότι το λιγότερο μέχρι την επόμενη προμήθεια 12μετρων λεωφορείων ΑΥΤΑ ΘΑ ΕΧΕΤΕ στην γραμμή, είτε σου αρέσει, είτε όχι. Αν δεν σου αρέσουν βρες εναλλακτικό τρόπο μετακίνησης ή μετανάστευσε. Μια σχετική πρόταση που σου έχω είναι το Riyadh στη Σαουδική Αραβία όπου αν αποκτήσεις σχέσεις με τη βασιλική οικογένεια θα μπορείς να μετακινείσαι με αυτό:

http://viseon-yourbus.com/index.php/we-f...facilities

Over & Out

Εγραψες...... ROFLROFL

Πρεπει να αποκτησει καμια 10αρια ο ΟΑΣΘ να τα βαλει ολα στο 32 μπας και ησυχάσουμε Euxelaio

Φυλικα παντα...Tongue


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 68 Επισκέπτης (ες)