Αξιολόγηση Θέματος:
  • 21 Ψήφοι - 3.24 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Μετακινήσεις λεωφορείων ανα Α/Σ - Πλήρης καταγραφή
#71
(14-03-2013, 11:47 PM)georgio Έγραψε: Σημερα παλι το 276 στο 218. Εθεαθη στη μαρινου αντυπα προς πειραια κατα τις 5

Άρα έχει γίνει μεταφορά οχημάτων από Βοτανικό σε Άγιο Δημήτριο. Ξέρει κανείς ποια Ν1 κυκλοφορούν σε γραμμές του Βοτανικού τώρα τελευταία?
Απάντηση
#72
Τι εχει γινει με τα Ν1; Το πρωι ειδα το 245 στο 250 και το απογευμα στο 218! Και προχθες το 218 με το #285
Απάντηση
#73
(19-03-2013, 09:07 PM)georgio Έγραψε: Τι εχει γινει με τα Ν1; Το πρωι ειδα το 245 στο 250 και το απογευμα στο 218! Και προχθες το 218 με το #285

Το 245 και το 285 ανήκουν στον Άγιο Δημήτριο οπότε λογικό είναι να 'ναι στο 218 και στο 250.
Απάντηση
#74
Δεν ήξερα οτι γινεται και τετοια τραμπα μεταξυ 218 και 250. Αυτο με προβληματισε!
Απάντηση
#75
(20-03-2013, 01:16 AM)georgio Έγραψε: Δεν ήξερα οτι γινεται και τετοια τραμπα μεταξυ 218 και 250. Αυτο με προβληματισε!

Απ' όσο θυμάμαι παλιά υπήρχε κατσαρή μεταξύ 206-250 αλλά πιθανόν αυτό το όχημα μόλις τελειώσει τα δρομολόγια του 250 να μπαίνει μέσα και ίσως επειδή δεν είχαν άλλα οχήματα διαθέσιμα βγάλαν το συγκεκριμένο όχημα ξανά σε απογευματινή βάρδια του 218.
Απάντηση
#76
(05-04-2013, 11:23 AM)ecoj Έγραψε: Πολλά οχήματα ενώ θεωρητικά λειτουργούν πρακτικά τα έχουν παίξει. Δηλαδή πόσα Volvo είναι καθημερινά σε λειτουργία; Γιατί το Β12 έχει τόσο συχνά Ν2 τελευταία; Πόσες γκαζιέρες της Ανθούσας δεν δουλεύουν; Πόσο συχνά μία από αυτές μένει στο δρόμο; Πόσο εύκολο είναι να λαμπαδιάσει μια GN χωρίς λόγο έτσι ξαφνικά; Και μιλάμε για μηχανικά γιατί κατάσταση εσωτερικά - εξωτερικά άσε καλύτερα. Στο 821 ένα Ν2 χτες του είχε ξεκολλήσει ένα φωτιστικό και κρεμόταν. Και γενικότερα όσα Ν2 δεν πέρασαν ανανέωση και γενική επισκευή είναι άσε να πάνε σε κατάσταση. Το ίδιο και αρκετά Ν1 πλέον κοντά 20 χρόνια οχήματα.
Κάποια οχήματα πρέπει να αποσυρθούν λοιπόν μιας και δεν βγαίνουν να δουλέψουν ποτέ. Αν κλείσει το αμαξοστάσιο στο Ελληνικό και πάνε και άλλα 18μετρα στη Ράλλη τότε ίσως πρέπει να φύγουν κάποια Ν2 και να επιστρέψουν στον Βοτανικό. Να αναλάβουν τα Λιόσια και τα 821, 730, 813, υπόλοιπο Β15 , υπόλοιπο Α13 αν φτάνουν τα Citelis. Να απαλλάξουν τον Βοτανικό ο οποίος ας αναλάβει και κάποιες γραμμές πιο νότια. Ο Πειραιάς δεν μπορεί να πάρει άλλα; Αν άφηνε στο Βοτανικό το τεράστιο 856 (που θέλει μια εβδομάδα το λεωφορείο να φτάσει από Πειραιά) θα μπορούσε να αναλάβει αρκετά ακόμα στα νότια και στα δυτικά. Πολλά γίνονται αν κλείσει το αμαξοστάσιο στο Ελληνικό. Ο Άγιος Δημήτριος να πάρει όσες γραμμές εκεί γύρω μπορεί. Και σίγουρα κάποιες GN στην Ανθούσα (χωράνε φαντάζομαι) θα ήταν λύση για να πάρουν τα Α5, 550, Α7. Το θέμα είναι ότι κάποιες γραμμές σαν τα Α2, Α4, Ε22 θα έχουν σίγουρα θέμα για να πάνε λεωφορεία από τη Ράλλη. Και μίδες σε κάποιες γραμμές όπως το νέο 748 που μια χαρά θα είναι με μίδες με δεκάλεπτη συχνότητα που είπε ο ΟΑΣΑ. Μην σπαταλιούνται εκεί Citelis. Άλλη σπατάλη Citelis στα 727, 723, 721 μόνο γιατί είναι κοντά...
Άλλα αυτά είναι θεωρίες ακόμα. Δεν νομίζω να αποφάσισε ότι σίγουρα θα κλείσει το αμαξοστάσιο ο ΟΑΣΑ. Σκέψη είναι μάλλον.
Καλά σίγουρα πολλά οχήματα τα 'χουν παιξει απλώς θα 'ταν καλύτερα να τα αποσύραν εντελώς ώστε να πάρουν τα ανταλλακτικά και μετά να δωθούν σε κάποιο διαλυτή ώστε να έρθουν έσοδα. Όσον αφορά τις γραμμές στα αμαξοστάσια θεωρώ ότι πρέπει ο Βοτανικός και η Ράλλη να δίωξουν αρκετές γραμμές που είναι μακριά τους όπως: 701, 704, 709, 730, 749, 821, A13, B15 Λιόσια και 054 μόνο για τις βάρδιες που και ξεκινάνε και λήγουν Περισσό, 410, 421 501/527, Τοπικά Κηφισιάς Ανθούσα. Όμως για να γίνουν αυτά πρέπει να πάνε 20 Solaris 8,6 Ανθούσα και για τα Λιόσια να ανταλλάξουν με την Ανθούσα 50 Citelis για 50 Renault που κρατιούνται ακόμα ώστε να αναλάβουν όλα τα τοπικά Μενιδίου, το 735, το Γ9 και τα 701/704. Έτσι θα μειωθούν αρκετά τα νεκρά οχηματοχιλιόμετρα και δεν θα διαλύονται τα Citelis στο Μενίδι και θα αποσυμφορηθεί ο Βοτανικός και η Ράλλη από θέμα γραμμών ώστε να πάνε GN στη Ράλλη και να αντικαταστήσουν τα Volvo που έχουν καραδιαλυθεί. Επίσης, οι GN που θα πάνε Ανθούσα μπορούν να πάρουν Α5, Β5, Α7, Β9, 421, 304/305, 608 και Χ97 άμα γυρίσουν τις ενάρξεις/σχολάσματα στο Αεροδρόμιο αντί για Δάφνη. Στο θέμα των 18μετρων άμα δεν γίνει κάτι έιτε να διατηρηθεί το Α/Σ Ελληνικού είτε να βρούν κάποιο νέο αμαξοστάσιο στα νότια θα πήξουμε στα νεκρά χιλιόμετρα. Πάντως έχω μια απορία το κλείσιμο του Α/Σ Ελληνικού γίνεται καθαρά για την έκταση του Ελληνικού ή για καθαρά οικονομικούς λόγους? Γιατί αν γίνεται για το δεύτερο θα μπορούσαν να κλείσουν π.χ. τον Άγιο Δημήτριο και την Ράλλη που καλύπτονται επαρκώς από το Ελληνικό, τον Βοτανικό και τον Πειραιά.

Y.Γ. Το 748 μιας και έχει καλή συχνότητα και το κομμάτι του στην Ανθούπολη καλύπτεται από το νέο 731 μπορεί να καλύψει και τη διαδρομή του 823 μέχρι την ένωση με το 822 και από 'κει να πηγαίνει Στ. Ανθούπολης. Πιστύω ότι ο κύκλος είναι ίσος με τον σημερινό δηλάδη 30' με 3 οχήματα βγαίνει ανά 10' αιχμή και γλυτώνουμε τα 3 οχήματα του 823.
Απάντηση
#77
Σωστές σκέψεις mercedes elbo
Αν ήταν μισά μισά τα Citelis και τα Renault CNG σε Ανθούσα και Άνω Λιόσια θα μπορούσαν να πάνε τα Renault σε όλο το Μενίδι και τοπικά στα Λιόσια και κάτι γραμμές σαν τα 704, 749 ενώ τα Citelis θα πηγαίναν σε Κηφισιά και Περιστέρι σε καλύτερες γραμμές. Ο Βοτανικός και η Ράλλη θα ξαλάφρωναν και θα αναλάμβαναν μεγαλύτερες γραμμές σαν τα 732 και 856.
Το 823 βοηθάει και το 822 στη Μεγάλου Αλεξάνδρου που μόνο του δεν τα βγάζει πέρα εύκολα ακόμα και με συχνότητα 7 λεπτά.
Για το Χ97 είμαστε σίγουροι ότι χρειάζεται 18μετρο;
Απάντηση
#78
Χρειάζεται 18μετρο το Χ97; Από πότε; Σπατάλη καθαρά είναι.
Μόνο όταν δεν υπάρχει Προαστιακός/Μετρό για Αεροδρόμιο θα μπορούσε να δικαιολογηθεί νταλίκα, αλλά και πάλι δεν έχω τσεκάρει πόση επιβατική κίνηση έχει και τότε. Και ίσως να υπάρχουν και κάποιες άλλες περιπτώσεις, αλλά σε γενικές γραμμές είναι σπατάλη.
Απάντηση
#79
(05-04-2013, 09:04 PM)ecoj Έγραψε: Σωστές σκέψεις mercedes elbo
Αν ήταν μισά μισά τα Citelis και τα Renault CNG σε Ανθούσα και Άνω Λιόσια θα μπορούσαν να πάνε τα Renault σε όλο το Μενίδι και τοπικά στα Λιόσια και κάτι γραμμές σαν τα 704, 749 ενώ τα Citelis θα πηγαίναν σε Κηφισιά και Περιστέρι σε καλύτερες γραμμές. Ο Βοτανικός και η Ράλλη θα ξαλάφρωναν και θα αναλάμβαναν μεγαλύτερες γραμμές σαν τα 732 και 856.
Το 823 βοηθάει και το 822 στη Μεγάλου Αλεξάνδρου που μόνο του δεν τα βγάζει πέρα εύκολα ακόμα και με συχνότητα 7 λεπτά.
Για το Χ97 είμαστε σίγουροι ότι χρειάζεται 18μετρο;

Πάντως για το 823 το κοινό τμήμα που θα κοπεί είναι 3 στάσεις δηλαδή πολύ μικρό χώρια που 'θα ναι σχετικά κοντά της Βασιλέως Αλεξάνδρου ο Σταθμός Περιστέρι. Εν ανάγκη ας πάρει ένα όχημα ακόμα το 822 και πάει η εξοικονόμηση στα 2 οχήματα.
Επίσης, μια που πιάσαμε το Περιστέρι καλό θα ήταν να συγχωνευόταν το 730 με το 821 σε μια νέα γραμμή Αγία Αναστασία-Στ. Άγιος Αντώνιος-Ζωοδ. Πηγή με 5 οχήματα ανά 10'-15' στην αιχμή. Μ' αυτή την πρόταση έχουμε κέρδος 1 όχημα. σημαντικά καλύτερη εξυπηρέτηση και για τις δύο περιοχές και τέλος κόβεται το άχρηστο τμήμα του 730 στο Λόφο Αξιωματικών που είναι ένας δρόμος πάνω απ' την Λεωφόρο Αθηνών που έχει Α15, Β15, Β16, Γ16, 731, 750 και 845.
Απάντηση
#80
Το κομμάτι αυτό του 730 πάνω στο Λόφο γίνεται για να εξυπηρετηθεί η Μπαρουξή και η παλιάς Καβάλας (η Αθηνών δεν έχει στενό να ενώνεται με την παλιάς Καβάλας πουθενά και ίσως για αυτό να χρειάζεται λεωφορείο) και θεωρώ απίθανο να μείνει χωρίς λεωφορείο. Και δεν γίνεται εύκολα η συγχώνευση 730 και 821 για ένα βασικό λόγο: το 821 πάει μέχρι κάτω την Τζον Κένεντι και πάει στη Φιλικών μετά και βγαίνει από εκεί στον Άγιο Αντώνιο ενώ το 730 στρίβει στη Θηβών και μετά μπαίνει στη Δερβενακίων και για να συγχωνευτούν πρέπει ένα από τα δύο σημεία να μείνει ακάλυπτο. Και η 891 που είναι εκεί κοντά έχει φρικτή συχνότητα. Ίσως να ανέβαινε το 821 στο λόφο και όχι το 730 που έχει κουραστική διαδρομή ήδη ειδικά στο τμήμα Άγιος Αντώνιος - Ζωοδόχος Πηγή.
Αν έκανε το 748 το κομμάτι που λες θα γινόταν νομίζω κύκλος μεγάλος (όχι πως τώρα δεν είναι) και θα έμενε ένα κομμάτι στη μεταξύ Χρυσούπολης και Ανθούπολης ακάλυπτο. (είναι και κάτι στενά εκεί)
Είναι γνωστό πως τον περισσότερο κόσμο στο Περιστέρι μαζεύουν τα 822, Α13, 12 και με τους δύο σταθμούς θα καλυτερέψουν τα πράγματα στα δύο τελευταία.

Για το Χ97 μου κάνει εντύπωση και εμένα που μπαίνει νταλίκα. Και το Β18 ίσως στεκόταν με 12μετρο όπως και ένα από τα Β3, Α3 (ένα να έχει 12μετρα και ένα 18μετρα και όχι το ανακάτεμα το τωρινό).
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 5 Επισκέπτης (ες)