Αξιολόγηση Θέματος:
  • 19 Ψήφοι - 2.84 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mercedes-Benz O302
#11
(20-03-2010, 02:44 AM)Asterix Έγραψε: Στο μοχλο του κιβωτιου ταχυτητων ειχαν ενα μικρο μοχλο που εκανε την αλλαγη απο αργό σε γρήγορο ή κανω λαθος?

Ναι τον ειχανε.
''Νομίζω ότι οι ιοί των κομπιούτερ θα πρέπει να θεωρηθούν ζωή. Αποκαλύπτει πολλά για την ανθρώπινη φύση το γεγονός ότι η μόνη μορφή ζωής που φτιάξαμε μέχρι σήμερα είναι καθαρά καταστροφική. Φτιάξαμε ζωή κατ’εικόνα και ομοίωσίν μας.''

Stephen Hawking.

[Εικόνα: 111acb66226bcdeaaebaa87be280636b_amg_log...z_logo.jpg]
Απάντηση
#12
Ο 302 εγγυση εφαγε ψωμι πολυς κοσμοσ

μακαρι να ειχαμε την οικονομικη ανεση να βρισκαμε κανενα και να το φτιαχναμε ξανα απο την αρχη
Απάντηση
#13
Αναφέρω με μεγάλη χαρά και συγκίνηση πως ένα όνειρο της ζωής μου σήμερα έγινε πραγματικότητα: οδήγησα μία Ο302 και μάλιστα για μία ολόκληρη ώρα! Πρόκειται για το πρώην "20" του ΚΤΕΛ Μεσσηνίας που δουλεύει ακόμα σαν εκπαιδευτικό. Ο κινητήρας είναι διαμάντι, το κιβώτιο με αργό-γρήγορο διαφορικό μια χαρά, όλα δούλεψαν ρολόι! Χίλια μπράβο στον κύριο Παναγιώτη γιατί διατηρεί την κούκλα σε πολύ καλή κατάσταση αλλά και γενικά για το μεράκι και την καλή του διάθεση.

Όποιος έχει την επιθυμία να οδηγήσει ένα θρύλο της ιστορίας της μαζικής μεταφοράς στην Ελλάδα, ας έρθει με πμ σε επαφή μαζί μου να δώσω τα στοιχεία. Θα χρειαστεί βέβαια ένα ταξιδάκι στην Καλαμάτα αλλά αξίζει τον κόπο!

Δε θα παραλείψω να ευχαριστήσω και τον Ηρακλή που με έφερε σε επαφή με τον κύριο Παναγιώτη ώστε το όνειρό μου να γίνει αληθινό. Και έπεται συνέχεια...
Απάντηση
#14
[Εικόνα: thumb_PA160014.JPG] [Εικόνα: thumb_PA160016.JPG]
Πάει και αυτό…
Προχθές που πέρασα από το σημείο δεν ήταν εκεί. Προφανώς -ότι είχε απομείνει από το κουφάρι του- πήγε για scrap... Sad
Απάντηση
#15
Tα 0302 όταν λειτουργούσαν έκαναν έντονη την παρουσία τους σε πόλεις και χώρια της Ελλάδας. Μιλάμε για χρυσή εποχή των ΚΤΕΛ. Την εποχή εκείνη έβλεπες ακόμα και σε μικρά χωριά να γεμίζουν με όρθιους. Μιλάμε για πολύ έντονη παρουσία στις Ελληνικές συγκοινωνίες αυτά τα λεωφορεία.
Απάντηση
#16
Πήγαινες στα ΚΤΕΛ ΚΗΦΙΣΟΥ και ΛΙΟΣΙΩΝ και είχαν έντονη την παρουσία τους, αυτά τα λεωφορεία τις δεκαετίες του 80, του 90 και στις αρχές του 2000.
Απάντηση
#17
τη δεκαετια 80-90,στο κτελ λιοσιων -κατα την προσωπικη μου γνωμη-τη μεγαλυτερη εντυπωση την εδιναν τα man του κτελ λιβαδειας,πανεμορφα,ανετα στο ταξιδι,και με μεγαλη διαφορα απο τα αλλα κτελ στην ταχυτητα,εφοδιασμενα με αργο γρηγορο στην εθνικη οδο ηταν απολαυση,σας μιλαω απο προσωπικη εμπειρια χρονων
Απάντηση
#18
Εγω την λοξα την ειχα με ενα 240αρι φιλε μου με σφακιανακη καροτσα...απλα πεταγε
Απάντηση
#19
(14-10-2014, 03:58 PM)man sr 280 Έγραψε: τη δεκαετια 80-90,στο κτελ λιοσιων -κατα την προσωπικη μου γνωμη-τη μεγαλυτερη εντυπωση την εδιναν τα man του κτελ λιβαδειας,πανεμορφα,ανετα στο ταξιδι,και με μεγαλη διαφορα απο τα αλλα κτελ στην ταχυτητα,εφοδιασμενα με αργο γρηγορο στην εθνικη οδο ηταν απολαυση,σας μιλαω απο προσωπικη εμπειρια χρονων

Ζωηρά ήταν σίγουρα τα ΜΑΝ, άνετα όμως δεν τα έλεγες... Ποιότητα αμαξώματος στον μέσο όρο (της εποχής αν και αυτό ήταν ανάλογο του αμαξοποιού), σουστόφυλλα και απίστευτα θορυβώδη στο εσωτερικό τους... Παρόλα αυτά πάντως μαζί με τα 230E120 τα συμπαθούσα ιδιαίτερα...
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Mercedes-Benz O303 TMantzas 10 23.589 26-01-2014, 07:04 PM
Τελευταία Δημοσίευση: N1Ellinikou

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 3 Επισκέπτης (ες)