Αξιολόγηση Θέματος:
  • 6 Ψήφοι - 3 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Τα πρωτα χρονια ανανεωσης του στολου της ΣΕΠ-ΕΑΣ απο τα λεωφορεια των 80's στα 90's
#41
Όταν ήρθαν το 1994 τα Ν1, τα Den Οutsden, τα Vanhool και οι Βεργίνες, η ΕΘΕΛ άρχιζε να έχει σύγχρονο στόλο. Όταν είχα πάει εκείνη τη χρονιά στην παραλιακή οι γραμμές 122 και 133 είχαν Ν1 από ikarus που είχαν πρίν. Επίσης τα Ν1 μπήκαν και στις γραμμές των Μεσογείων, όταν η αφετηρία πήγε στην ΕΡΤ το 1995.
Απάντηση
#42
οι γραμμες των μεσογειων (στην αφαιτηρια της ερτ)συνεχισαν να χουν ικαρια μεχρι το 1998..μονο τα καλοκαιρια για 3 μηνες ειχαν κυριως βεργινες κ μερικα ν1..τους υπολοιπους μηνες το ελληνικο δρομολογουσε ικαρια ΥΝ.τα ν1 δουλευαν κυριως στο Α5.στις αφαιτηριες της γλυφαδας τωρα παλι ελαχιστες γραμμες ειχαν ν1 καθως οσες ειχε το ελληνικο ηταν κυριως με ικαρια κ ν1 οι πιο δυσκολες κ απαιτητικες γραμμες ενω οσα ερχονταν απο πειραια ηταν επεισεις ικαρια αφου σχεδον εως το 2004 κυριαρχουσαν εκει..παντωσ τα ικαρια του ελληνικου ηταν σε τραγικη κατασταση απτην αφιξη των νεων τοτε λεωφοριων κ μετα..ειδικα δε αυτα τησ αφαιτηριας της ερτ......τα χρησημοποιουσα καθε μερα απ το 1995 εωσ το 98..πραγματικα δουλευαν καθαρα απο πισμα...κανενα ιχνως συντηρισης,ξυλωμα πολλων κυριων αξεσουαρ οπωσ πχ υαλοκαθαριστιρων...δεν το συζηταω καν για φανοποιηα,εσωτερικες ταπετσαριες κτλ...κ επειδωσεις ταχιτητας μπαλκανκαρ...!!!τραγικη διαφορα εαν εμπενες σε ΥΝ ελληνικου κ αμεσως μετα σε ΥΑΕ η ΗΕ πειραια....λες κ ειχαν αλλη μηχανη....
Απάντηση
#43
Τα Vahnhool που ήρθαν το 1994, τα πρώτα χρόνια δούλεψαν στις γραμμές 049,051,Α16,Β16,Γ16,446.
Απάντηση
#44
Big Grin 
Πω πω τι μου θύμισες τώρα... κι εγώ τα Vanhool πρωτοείδα από καινούρια! Δεν ξέρω, είχαν έρθει όντως πρώτα ή εγώ λόγω δυτικής Αττικής δεν έτυχε να δω κάποιο άλλο; Βέβαια όταν πρωτοήρθαν Α16 και Γ16 δεν υπήρχαν, ήταν ακόμα 880 και 860 με αφετηρία Πανεπιστημίου παρακαλώ! Το Β16 νομίζω δεν υπήρχε καν ως διαδρομή. Βέβαια το 95 με τους κορμούς τα ανέλαβαν και τα τρία. Θυμάμαι χαρακτηριστικά την πρώτη φορά που τα είδα στην Ιερά Οδό... (τότε πήγαινα σχολείο στο Χαϊδάρι) Ούτε διαστημόπλοιο να 'χα δει! Big Grin Βέβαια όταν μπήκα μέσα ψιλοαπογοητεύτηκα με κείνο το ανεξήγητο κουτί που 'τανε μες στη μέση κι έπιανε όλο το χώρο! Big Grin Μετά βέβαια έμαθα το "κουτί" ήταν η μηχανή κι ότι λόγω χαμηλού δαπέδου δεν μπορούσε να μπει αλλού. Αλλά δεν καταλαβαίνω πως τα υπόλοιπα χαμηλοδάπεδα βρήκαν τρόπους να χωρέσουν τη μηχανή χωρίς όλο αυτό το χάσιμο χώρου, ενώ τα Vanhool όχι. Όπως και να 'χει αγαπημένα...
Απάντηση
#45
(13-01-2012, 06:28 AM)Kostas Steyr Hellas Έγραψε: οι γραμμες των μεσογειων (στην αφαιτηρια της ερτ)συνεχισαν να χουν ικαρια μεχρι το 1998..μονο τα καλοκαιρια για 3 μηνες ειχαν κυριως βεργινες κ μερικα ν1..τους υπολοιπους μηνες το ελληνικο δρομολογουσε ικαρια ΥΝ.τα ν1 δουλευαν κυριως στο Α5.στις αφαιτηριες της γλυφαδας τωρα παλι ελαχιστες γραμμες ειχαν ν1 καθως οσες ειχε το ελληνικο ηταν κυριως με ικαρια κ ν1 οι πιο δυσκολες κ απαιτητικες γραμμες ενω οσα ερχονταν απο πειραια ηταν επεισεις ικαρια αφου σχεδον εως το 2004 κυριαρχουσαν εκει..παντωσ τα ικαρια του ελληνικου ηταν σε τραγικη κατασταση απτην αφιξη των νεων τοτε λεωφοριων κ μετα..ειδικα δε αυτα τησ αφαιτηριας της ερτ......τα χρησημοποιουσα καθε μερα απ το 1995 εωσ το 98..πραγματικα δουλευαν καθαρα απο πισμα...κανενα ιχνως συντηρισης,ξυλωμα πολλων κυριων αξεσουαρ οπωσ πχ υαλοκαθαριστιρων...δεν το συζηταω καν για φανοποιηα,εσωτερικες ταπετσαριες κτλ...κ επειδωσεις ταχιτητας μπαλκανκαρ...!!!τραγικη διαφορα εαν εμπενες σε ΥΝ ελληνικου κ αμεσως μετα σε ΥΑΕ η ΗΕ πειραια....λες κ ειχαν αλλη μηχανη....

Δεν είχαν σταθερή περίοδο οι εναλλαγές οχημάτων. Υπήρχαν και μέρες με όλα Ikarus και 1-2 Βεργίνες, κοινώς ότι να ναι, αρκεί να τσούλαγε!
Οι Βεργίνες δοξάστηκαν και ξεπατώθηκαν ταυτόχρονα, στα νοτιοανατολικά!
ΕΛΒΟ-Δημιουργώντας Ελληνικά
Να χτυπηθεί ριζικά η παράνομη στάθμευση.
Η κρίση θα βοηθήσει κάπως, να "αγαπήσουμε" τις συγκοινωνίες και ιδίως το τρένο.
Απάντηση
#46
Απ΄το 1994 εως το 2000 στις Αεροδρομιακές γραμμές 090 και 091 κυκλοφορούσαν Ikarus ή Ν1?
Απάντηση
#47
(13-10-2013, 11:00 PM)mercedes1988 Έγραψε: Απ΄το 1994 εως το 2000 στις Αεροδρομιακές γραμμές 090 και 091 κυκλοφορούσαν Ikarus ή Ν1?
Κυκλοφορούσαν τα Daf με τα Ν1
Απάντηση
#48
Επι ΣΕΠ είχα δει μόνο neoplan και mersedes 405G.πρωτο είχα δει το neoplan με τα εργοστασιακά χρώματα που ακολουθούσαν περίπου τον παλιό χρωματισμό της ΕΑΣ με την φάρδυνα λουριδα μπλε κάτω απο τα παράθυρα.αυτα μου άρεσαν περισσότερο απο τα 405 λόγω πιο μοντέρνου σχεδιασμού, αν και αργότερα διαπίστωσα ότι τα 405 ήταν πιο εργονομικά εσωτερικά. Στις γραμμές 222&235 τα neoplan ήταν παρά πολυ σπάνια, και επι εποχής ΣΕΠ υπήρχαν μερικά 405. Θυμάμαι ότι όταν κατάλαβα ότι η 222 είχε αρχίσει να αποκτά καινούργια λεωφορεία, άλλαξα την βόλτα που έκανα τότε με τον σκύλο μου, και άρχισα να ανεβαίνω όλη την ηρώων Πολυτεχνείου ως το νεκροταφείο Ζωγράφου που ήταν το τέρμα ,και να γυρίζω μετά όλη την Κουσιδου ,απο όπου κινούνταν τότε τα λεωφορεία, μόνο και μόνο για να πετύχω κάποιο 405. Για μένα ήταν μεγάλο γεγονός ότι μετά τόσα χρόνια που είχαμε κυρίως Ίκαρους εκεί,ερχόταν ένα νέο αυτοκίνητο.
Απάντηση
#49
Δεν ξέρω κατά πόσο εμπίπτει στην θεματική αυτού του topic, ωστόσο δεν μπόρεσα να βρω καλύτερο θέμα για να το δημοσιεύσω:

Τυχαία ανακάλυψα μία φωτογραφία ενός Neoplan N4016 στην γραμμή 134 από το μακρινό 1995. Εσφαλμένα από το άτομο που την ανέβασε έχει σημειωθεί πως το λεωφορείο βρίσκεται στην Gdynia της Πολωνίας. Παραθέτω και τον σύνδεσμο της φωτογραφίας:

http://phototrans.pl/14,329357,0,Neoplan...572_H.html
Απάντηση
#50
Θυμάμαι ότι αυτά τα οχήματα είχαν πρακτικά τη μεγαλύτερη χωρητικότητα, κυρίως γιατί χωρούσαν πολλούς ορθίους. Βέβαια προς τη γαλαρία είχε... σκαρφάλωμα, αφού αν θυμάμαι καλά υπήρχε σκαλί και στην τρίτη πόρτα και στο εσωτερικό! Επίσης όσες φορές τα είχα πάρει (σίγουρα σε 054, 057) έκαναν γρήγορα το δρομολόγιο, αφού οι πόρτες άνοιγαν και έκλειναν κυριολεκτικά εν κινήσει!!
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 3 Επισκέπτης (ες)