Δημοσιεύσεις: 288
Θέματα: 21
Εγγραφή: 26-12-2011
18-12-2012, 02:20 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 03-11-2021, 12:55 AM από mercedes1988. Edited 1 time in total.)
Συζήτηση για το Αστικό κτελ Ιωαννίνων.
Το Αστικό κτελ έχει Mercedes του 1991, 1 Citaro, το καινούργιο Mini Bus που απέκτησε πρόσφατα και 2 νταλίκες. Λόγω του Πανεπιστημίου έπρεπε να έχει περισσότερες νταλίκες. Τα 12μετρα γεμίζουν ασφυκτικά για το Πανεπιστήμιο και το ΤΕΙ.
Δημοσιεύσεις: 475
Θέματα: 1
Εγγραφή: 20-11-2009
Ήμουνα το περασμένο Σ/Κ Ιωάννινα. Όντως κυρίως 12 μετρα έχει το αστικό ΚΤΕΛ, μεταξύ των οποίων και 1-2 ΜΑΝ.
ΕΛΒΟ-Δημιουργώντας Ελληνικά
Να χτυπηθεί ριζικά η παράνομη στάθμευση.
Η κρίση θα βοηθήσει κάπως, να "αγαπήσουμε" τις συγκοινωνίες και ιδίως το τρένο.
Δημοσιεύσεις: 1.119
Θέματα: 16
Εγγραφή: 29-09-2009
13-02-2013, 04:53 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 13-02-2013, 04:55 AM από garvanitis.)
(18-12-2012, 02:20 PM)mercedes1988 Έγραψε: Το Αστικό κτελ έχει Mercendes του 1991,1 citaro,το καινούργιο MINI BUS που απέκτησε πρόσφατα και 2 νταλίκες.Λόγω του Πανεπιστημίου έπρεπε να έχει περισσότερες νταλίκες.Τα 12μετρα γεμίζουν ασφυκτικά για το Πανεπιστήμιο και το ΤΕΙ.
Αρκούν τα δύο αρθρωτά, δεν υπάρχει λόγος να πάρει επιπλέον λεωφορείο για ελάχιστα δρομολόγια. Εκείνο που ίσως θα πρέπει να γίνει είναι η πύκνωση των αναχωρήσεων στις ώρες αιχμής.
(17-01-2013, 11:59 PM)ELBO O405GN Έγραψε: Ήμουνα το περασμένο Σ/Κ Ιωάννινα. Όντως κυρίως 12 μετρα έχει το αστικό ΚΤΕΛ, μεταξύ των οποίων και 1-2 ΜΑΝ.
Ε, δεκαπέντε MAN σε ένα σύνολο 35 περίπου λεωφορείων δεν τα λες και 1-2...
Δημοσιεύσεις: 475
Θέματα: 1
Εγγραφή: 20-11-2009
(13-02-2013, 04:53 AM)garvanitis Έγραψε: Αρκούν τα δύο αρθρωτά, δεν υπάρχει λόγος να πάρει επιπλέον λεωφορείο για ελάχιστα δρομολόγια. Εκείνο που ίσως θα πρέπει να γίνει είναι η πύκνωση των αναχωρήσεων στις ώρες αιχμής.
Ε, δεκαπέντε MAN σε ένα σύνολο 35 περίπου λεωφορείων δεν τα λες και 1-2...
Έχεις δίκιο, απλά αναφέρθηκα κυρίως στα όσα έτυχε να δω τις μέρες που ήμουνα εκεί.
ΕΛΒΟ-Δημιουργώντας Ελληνικά
Να χτυπηθεί ριζικά η παράνομη στάθμευση.
Η κρίση θα βοηθήσει κάπως, να "αγαπήσουμε" τις συγκοινωνίες και ιδίως το τρένο.
Δημοσιεύσεις: 288
Θέματα: 21
Εγγραφή: 26-12-2011
15-12-2013, 07:20 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 03-11-2021, 12:55 AM από mercedes1988. Edited 1 time in total.)
Tα μέρη που δεν πάει το αστικό κτελ είναι ο σταθμός του κτελ και το Παραλίμνιο πάρκο. Στο Μώλο πήγαινε, αλλά καταργήθηκε το 2002.
Δημοσιεύσεις: 288
Θέματα: 21
Εγγραφή: 26-12-2011
28-03-2014, 01:35 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 03-11-2021, 12:58 AM από mercedes1988. Edited 2 times in total.)
Απ΄το σταθμό του ΚΤΕΛ είδα ότι περνάει το αστικό κτελ της πόλης. Ο κωδικός της στάσης sto site είναι 00211 με κατεύθυνση προς το κέντρο και το Πανεπιστήμιο. Η άλλη κατεύθυνση είναι προς Ν.Ζωή και Πέραμα.
Δημοσιεύσεις: 288
Θέματα: 21
Εγγραφή: 26-12-2011
Ο κωδικός της στάσης στα ΚΤΕΛ με κατεύθυνση προς Πέραμα είναι 00281.
Δημοσιεύσεις: 288
Θέματα: 21
Εγγραφή: 26-12-2011
Δημοσιεύσεις: 288
Θέματα: 21
Εγγραφή: 26-12-2011
13-08-2014, 02:00 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 03-11-2021, 01:00 AM από mercedes1988. Edited 2 times in total.)
Στο site του αστικού κτελ Ιωαννίνων πρέπει να βάλουν χάρτη με τις στάσεις και τη διαδρομή για να δει ο κόσμος από ποιους δρόμους διέρχονται τα λεωφορεία και να βρίσκουν τις στάσεις της γραμμής που τους ενδιαφέρει, δηλ.να βάλουν στο site την ενότητα πληροφορίες γραμμής. Η ενότητα η οποία έδειχνε την κυκλοφορία των λεωφορείων στα Ιωάννινα την βγάλανε απ΄το site και θα πρέπει να την ξαναεπαναφέρουν όπως και την τηλεματική. Aυτά που ανέφερα συν τη βέλτιστη διαδρομή θα πρέπει να τα βάλουν κάτω από εκεί που λέει εργαλεία. Αυτή τη στιγμή στο site του αστικού κτελ κάτω απ΄την ενότητα (εργαλεία) δείχνει τι καιρό κάνει στα Ιωάννινα, τίποτα άλλο. Δείτε το site απ΄το αστικό κτελ Ηρακλείου και θα καταλάβετε τι πρέπει να προσθέσουν στο αντίστοιχο των Ιωαννίνων στην ενότητα (εργαλεία).
Δημοσιεύσεις: 288
Θέματα: 21
Εγγραφή: 26-12-2011
Η είδηση εξηγεί την κατάσταση στο αστικό ΚΤΕΛ της πόλης των Ιωαννίνων
http://epirusgate.blogspot.gr/2015/03/blog-post_93.html