Αξιολόγηση Θέματος:
  • 55 Ψήφοι - 2.73 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Στόλος ΟΑΣΘ και γραμμές
Αστικου. Που ακριβως εχει σοβαρες ανηφορες στο δρομο του Φιλυρου?

Φυσικα ειναι προφανες το οτι δεν παρεληφθη ποτε τετοιο λεωφορειο το οποιο ειναι η αστικη εκδοση του τουριστικου S431DT της Setra.

http://www.stadtbus2.de/magazin/vhh/vhh0331F.jpg

Αλλα ας πουμε οτι εγινε καποια αγορα λεωφορειου. Για ποιον λογο να παρει τετραψηφιο αριθμο κινησης?
Της κοντης (...) οι τριχες της φταινε...
(12-11-2012, 11:34 PM)dimitris84 Έγραψε: Αστικου. Που ακριβως εχει σοβαρες ανηφορες στο δρομο του Φιλυρου?

Φυσικα ειναι προφανες το οτι δεν παρεληφθη ποτε τετοιο λεωφορειο το οποιο ειναι η αστικη εκδοση του τουριστικου S431DT της Setra.

http://www.stadtbus2.de/magazin/vhh/vhh0331F.jpg

Αλλα ας πουμε οτι εγινε καποια αγορα λεωφορειου. Για ποιον λογο να παρει τετραψηφιο αριθμο κινησης?

Δεν ξέρω για πιον λόγο να πάρει τετραψήφιο αριθμό κίνησης. Όμως για ποιον λόγο ο ΟΑΣΘ πήρε τουριστικό και το έστειλε στο 64 και όχι στο 50

(12-11-2012, 11:37 PM)dimitris84 Έγραψε: Σιγα τις δυσκολες γραμμες. Τι νομιζεις οτι ειναι το 56? Μια ευθεια με ελαφρα κλιση. Το 64 περισσοτερο δυσκολο ειναι μεσα στην Νεαπολη παρα απο τη διασταυρωση Φιλυρου και μετα. Μονη περιπτωση προβληματος ειναι πιθανη χιονοπτωση. Δηλαδη στο 58 τι πρεπει να κανουν? Ταματα να βγει το δρομολογιο?

Μια ευθεία ανηφορική είναι το 56 και μέσα στο Ωραιόκαστρο έχει στροφές ανηφορικές η δυσκολία είναι στην οδήγηση μέσα στην περιοχή με τα για τις ανηφόρες στον κεντρικό δρόμο η δυσκολία είναι μετά μηχανική πχ ζέσταμα του λεωφορείου κτλ. για αυτό και έχει γίνει αλλαγή citelis του 54 με ένα b7l του 56 έχει γίνει πολλές φορές αυτό το καλοκαίρι και ο οδηγός του citelis το είχε πει ότι το στείλανε το b7l(που είχε ζεσταθεί) στο 54 επειδή η διαδρομή εκεί είναι ισιάδι σε σχέση με το 56 που έχει ανηφόρα

Για το 64 πράγματι είναι δύσκολη γραμμή σε στροφές και σε ανηφόρες
Ρε παιδιά να κάνω μία ερώτηση?? Κάθε μέρα που πηγαίνω στο ΤΕΙ με το 52, στην εθνική οδό στην αντιπροσωπεία της Volvo (Saracakis) υπάρχουν συνέχεια 5-6 αραγμένα 800άρια B9LA, καμιά φορά και B9L... (κατάλαβα ότι είναι 800άρια λόγω του μικρότερου καρούμπαλου που έχουν πάνω από τη μηχανή, είναι αρκετά μακριά να δω ακριβή αριθμό). Συνήθως η προμετωπίδα τους είναι σβηστή, αλλά μπορεί καμιά μέρα να πετύχεις κάποιο να λέει 111. Γιατί είναι "παρατημένα" εκεί?? Αν και εφόσων δουλεύουν σωστά και δεν έχουν προβλήματα, θα μπορούσαν να δρομολογηθούν στο 7 για παράδειγμα που μπαίνει ό,τι λεωφορείο περισσεύει, μικρό μεγάλο. Ξέρει κανείς τίποτα σχετικά με αυτό το θέμα??
(13-11-2012, 06:44 PM)damin26 Έγραψε: Ρε παιδιά να κάνω μία ερώτηση?? Κάθε μέρα που πηγαίνω στο ΤΕΙ με το 52, στην εθνική οδό στην αντιπροσωπεία της Volvo (Saracakis) υπάρχουν συνέχεια 5-6 αραγμένα 800άρια B9LA, καμιά φορά και B9L... (κατάλαβα ότι είναι 800άρια λόγω του μικρότερου καρούμπαλου που έχουν πάνω από τη μηχανή, είναι αρκετά μακριά να δω ακριβή αριθμό). Συνήθως η προμετωπίδα τους είναι σβηστή, αλλά μπορεί καμιά μέρα να πετύχεις κάποιο να λέει 111. Γιατί είναι "παρατημένα" εκεί?? Αν και εφόσων δουλεύουν σωστά και δεν έχουν προβλήματα, θα μπορούσαν να δρομολογηθούν στο 7 για παράδειγμα που μπαίνει ό,τι λεωφορείο περισσεύει, μικρό μεγάλο. Ξέρει κανείς τίποτα σχετικά με αυτό το θέμα??

εκει που τα βλεπεις ειναι ο σαρακακης και τα πανε εκει οσα εχουν ακομα εγγυηση η για αβαριες που δεν μπορουν να αντιπετωπιστουν στα αμαξοστασια του οσαθ.
ΕΛΒΟ αμαξώματος δεν είναι τα B9L/LA;

Άμα είναι ΕΛΒΟ αμαξώματος ο Σαρακάκης τι δουλειά έχει σχετικά με τις εγγυήσεις των B9L/LA; ή μήπως συνεργάζονται ΕΛΒΟ-ΣΑΡΑΚΑΚΗΣ;
σαν volvo τα παν εκει,οχι σαν αμαξωμα
Και πόσο καιρό έχουν τα λεωφορεία εγγύηση είναι ανάλογα με τον κατασκευαστή;
(13-11-2012, 11:40 PM)Giannis B10M Έγραψε: εκει που τα βλεπεις ειναι ο σαρακακης και τα πανε εκει οσα εχουν ακομα εγγυηση η για αβαριες που δεν μπορουν να αντιπετωπιστουν στα αμαξοστασια του οσαθ.

ωραία αυτά που λες, αλλά δε νομίζω μονίμως να εμφανίζουν προβλήματα ώστε κάθε μέρα εδώ και πολλούς μήνες να βρίσκονται καμιά πενταριά λεωφορεία στον Σαρακάκη για σέρβις... Και απ' ότι ακούω και από τις δικές σας δημοσιεύσεις τα B9L/LA είναι πολύ καλά λεωφορεία, δεν είναι μάπα που εμφανίζουν συνέχεια προβλήματα. Κάτι άλλο παίζει μάλλον...
τι αλλο μπορει να ειναι δηλαδη?
Δεν ξέρω. Απλώς μου φαίνεται λίγο απίθανο να είναι εκεί τόσες μέρες λόγω βλάβης. Μπας και δεν έχουν χώρο στα αμαξοστάσια και τα στέλνουν εκεί να αράζουν?!?! Δεν ξέρω τί άλλο να σκεφτώ! Tongue


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 67 Επισκέπτης (ες)