Το 2008 η ΕΘΕΛ παρηγγειλε 320 λεωφορεια μετα απο εναν μακροχρονιο διεθνη διαγωνισμο τον οποιο νικησε η Πολωνικη εταιρια Solaris Bus για να ενισχυσει τον στολο της.
100 απο αυτα ηταν αρθρωτα μηκους 18 μετρων εφοδιασμενα με τεχνολογια αιχμης.
Συγκεκριμενα φερουν:
Απωλειες / Ατυχηματα (Σοβαρα)
1 Λεωφορειο (888) συγκρουστηκε πλαγιομετωπικα με τζιπ στην παραλιακη και υπεστη πολυ σοβαρες ζημιες στην δεξια εμπρος πλευρα του. Επειτα απο επισκευη ενταχθηκε ξανα στην δυναμη.
1 Λεωφορειο καταστραφηκε σχεδον ολοσχερως (850) και τεθηκε εκτος δυναμης απο πυρκαγια. Φημες περι αντικαταστασης του δεν επιβεβαιωθηκαν, ενω η επισκευη απο την ΕΘΕΛ κρινεται απο τα μεχρι στιγμης στοιχεια ασυμφορη.
Φωτογραφιες απο το συβαν
[spoiler]
Πηγη: Facebook > Αμαξοστασιο Πετρου Ραλλη
[/spoiler]
Update 07/2010
Το λεωφορειο #850 που ειχε καταστραφει απο αυταναφλεξη, αντικατασταθηκε απο την Solaris Bus & Coach Poland. Ο αντικαταστατης του φερει πινακιδες ΥΝΝ-9940 και παρμπριζ 940.
Επισημανθηκε απο τον Solaris Urbino 18
Παρατηρησεις
Εγινε επαναπρογραμματισμος σασμαν για βελτιωμενη οικονομια καυσιμου μετα την παραλαβη ορισμενων παρτιδων λεωφορειων. Τα υπολοιπα εφεραν το νεο προγραμμα εξ ορισμου.
Σε καποια λεωφορεια παρατηρειται απωλεια ισχυος, απο αγνωστη αιτια. Πιθανοτητα αναπρογραμματισμου του εγκεφαλλου, για βελτιωμενη οικονομια καυσιμου.
100 απο αυτα ηταν αρθρωτα μηκους 18 μετρων εφοδιασμενα με τεχνολογια αιχμης.
Συγκεκριμενα φερουν:
- Κινητηρα της DAF PR228S2, αποδοσης 310 Αλογων
- Σασμαν τεσσαρων "σταδιων" Voith Diwa 5 (Diwa 864.5)
- Αυτοματο κλιματισμο υψηλης αποδοσης 182.000BTU της Carrier - Sutrak
- Υαλοπινακες σκουρου χρωματος για βελτιωμενη αποδοση του κλιματιστικου
- Συστημα παρακολουθησης επιβιβασης - αποβιβασης για την ευκολοτερη επιβλεψη της διαδικασιας απο-επιβιβασης απο τον οδηγο.
Απωλειες / Ατυχηματα (Σοβαρα)
1 Λεωφορειο (888) συγκρουστηκε πλαγιομετωπικα με τζιπ στην παραλιακη και υπεστη πολυ σοβαρες ζημιες στην δεξια εμπρος πλευρα του. Επειτα απο επισκευη ενταχθηκε ξανα στην δυναμη.
1 Λεωφορειο καταστραφηκε σχεδον ολοσχερως (850) και τεθηκε εκτος δυναμης απο πυρκαγια. Φημες περι αντικαταστασης του δεν επιβεβαιωθηκαν, ενω η επισκευη απο την ΕΘΕΛ κρινεται απο τα μεχρι στιγμης στοιχεια ασυμφορη.
Φωτογραφιες απο το συβαν
[spoiler]
Πηγη: Facebook > Αμαξοστασιο Πετρου Ραλλη
[/spoiler]
Update 07/2010
Το λεωφορειο #850 που ειχε καταστραφει απο αυταναφλεξη, αντικατασταθηκε απο την Solaris Bus & Coach Poland. Ο αντικαταστατης του φερει πινακιδες ΥΝΝ-9940 και παρμπριζ 940.
Επισημανθηκε απο τον Solaris Urbino 18
Παρατηρησεις
Εγινε επαναπρογραμματισμος σασμαν για βελτιωμενη οικονομια καυσιμου μετα την παραλαβη ορισμενων παρτιδων λεωφορειων. Τα υπολοιπα εφεραν το νεο προγραμμα εξ ορισμου.
Σε καποια λεωφορεια παρατηρειται απωλεια ισχυος, απο αγνωστη αιτια. Πιθανοτητα αναπρογραμματισμου του εγκεφαλλου, για βελτιωμενη οικονομια καυσιμου.