22-07-2012, 12:48 PM
Η γερμανική έκδοση των Financial Times εξηγεί γιατί ''η Ελλάδα επιβαρύνει τη γερμανική εμπορική ναυτιλία''.
Η γερμανική έκδοση των Financial Times αναφέρεται στις εξελίξεις στην παγκόσμια ναυτιλία.
Στο δημοσίευμα με τίτλο «η Ελλάδα επιβαρύνει τη γερμανική εμπορική ναυτιλία», η FTD σημειώνει ότι «οι Έλληνες εφοπλιστές επωφελούνται στην αγορά της εμπορικής ναυτιλίας εξαιτίας της κρίσης και διεκδικούν βαθμιαία τα πρωτεία των Γερμανών πλοιοκτητών.
Οι Γερμανοί εφοπλιστές με πλοία τσάρτερ συνεχίζουν να ελέγχουν ακόμη το μεγαλύτερο στόλο εμπορικών πλοίων, ωστόσο δεν παίζουν σχεδόν κανένα ρόλο στις σημερινές μεγάλες συμφωνίες».
Η εφημερίδα επικαλείται πληροφορίες από κύκλους της ναυτιλίας και αναφέρει: «Η Maersk πληρώνει 30.000-35.000 δολάρια την ημέρα για κάθε ένα από τα επτά ελληνικά φορτηγά πλοία, τα οποία μίσθωσε για διάστημα τριών έως πέντε ετών».
Όπως αναφέρει η υπηρεσία αναλύσεων Alphaliner, «η ιδιοκτησιακή δομή του παγκόσμιου στόλου πλοίων μεταφοράς κοντέινερ αλλάζει ενώπιον της οικονομικής κρίσης, επειδή οι Έλληνες εφοπλιστές απειλούν την κυρίαρχη θέση που κατέχουν οι Γερμανοί πλοιοκτήτες ως οι εφοπλιστές με τα περισσότερα μισθωμένα πλοία».
Η γερμανική έκδοση των Financial Times αναφέρεται στις εξελίξεις στην παγκόσμια ναυτιλία.
Στο δημοσίευμα με τίτλο «η Ελλάδα επιβαρύνει τη γερμανική εμπορική ναυτιλία», η FTD σημειώνει ότι «οι Έλληνες εφοπλιστές επωφελούνται στην αγορά της εμπορικής ναυτιλίας εξαιτίας της κρίσης και διεκδικούν βαθμιαία τα πρωτεία των Γερμανών πλοιοκτητών.
Οι Γερμανοί εφοπλιστές με πλοία τσάρτερ συνεχίζουν να ελέγχουν ακόμη το μεγαλύτερο στόλο εμπορικών πλοίων, ωστόσο δεν παίζουν σχεδόν κανένα ρόλο στις σημερινές μεγάλες συμφωνίες».
Η εφημερίδα επικαλείται πληροφορίες από κύκλους της ναυτιλίας και αναφέρει: «Η Maersk πληρώνει 30.000-35.000 δολάρια την ημέρα για κάθε ένα από τα επτά ελληνικά φορτηγά πλοία, τα οποία μίσθωσε για διάστημα τριών έως πέντε ετών».
Όπως αναφέρει η υπηρεσία αναλύσεων Alphaliner, «η ιδιοκτησιακή δομή του παγκόσμιου στόλου πλοίων μεταφοράς κοντέινερ αλλάζει ενώπιον της οικονομικής κρίσης, επειδή οι Έλληνες εφοπλιστές απειλούν την κυρίαρχη θέση που κατέχουν οι Γερμανοί πλοιοκτήτες ως οι εφοπλιστές με τα περισσότερα μισθωμένα πλοία».