Αξιολόγηση Θέματος:
  • 55 Ψήφοι - 2.73 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Στόλος ΟΑΣΘ και γραμμές
(10-07-2012, 11:17 PM)charis Έγραψε: Για τους τεχνίτες των iveco δεν εχω αποψη,για τα cityclass ομως εχω αρνητικη.Χρησιμοποιώ το 84 σχεδόν καθημερινά και τα 356-357-358 μένουν σχεδόν κάθε βδομάδα,Έχουν παράδοση να μένουν 2 φορές τη βδομάδα,είτε στη μετεπιβίβαση της Σταυρούπολης και να μην εχουν λεωφορείο να στείλουν ,είτε μέσα στο Μελισσοχώρι.Τα b7r ήταν πιο αξιόπιστα,τουλάχιστον για εμάς που τα χρησιμοποιούμε για να πάμε στις δουλειές μας,έρχονταν στην ώρα τους.Μόνο σε κλιματισμό είναι καλύτερα τα iveco.

Εντάξη τι άλλο θέλετε εδω τα οχήματα του 56 μένουν κάθε μέρα ένα δυο οχήματα για μια φορά την εβδομάδα δεν έγινε και τίποτα.

Το 417 γραμμής 40 έβγαλε πρόβλημα το έφερε μέσα στον ΝΣΣ ο οδηγός και μαζί με τον τεχνίτη το βλέπανε δεν άκουσα
Όταν εγώ καθυστερώ συνέχεια,δεν το δέχομαι,το ''τι άλλο θέλετε''.Και το λέω εγώ που έχω κατανόηση και σκέφτομαι οτι αυτά τα οχήματα δουλεύουν ασταμάτητα όλη τη μέρα σε δρόμους χάλια του δήμου μας.Και τα οχήματα του 56 έχουν συχνότητα ενός τετάρτου.Σ' έμας αν χάσεις ένα περιμένεις πάρα πολλή ώρα κι εκεί που περιμένεις το 84Α για να πας κάπου,μέτά από έξτρα μισή ώρα αναμονής έρχεται το 84Β από απέναντι και δεν κάνεις τη δουλειά σου.Και μην αρχίσουμε τις κόντρες προσωπικου-κοινου.Ο καθένας τα βλέπει από την πλευρά του.Δεν κατακρίνω τον οασθ με έχθρα.Απλά,καταθέτω ένα πρόβλημα φιλικά,διαπιστωμένο από πολλούς συνδημότες μου,οι οποίοι δεν ασχολούνται με τον κάθε τύπο λεώφορείου,δεν αγαπάνε τέτοια οχήματα,αλλά κοιτάνε τον οασθ σαν οργανισμό,που παρέχει υπηρεσίες.Αν είμαι λάθος κάπου,διορθώστε με.
(11-07-2012, 12:15 AM)charis Έγραψε: Όταν εγώ καθυστερώ συνέχεια,δεν το δέχομαι,το ''τι άλλο θέλετε''.Και το λέω εγώ που έχω κατανόηση και σκέφτομαι οτι αυτά τα οχήματα δουλεύουν ασταμάτητα όλη τη μέρα σε δρόμους χάλια του δήμου μας.Και τα οχήματα του 56 έχουν συχνότητα ενός τετάρτου.Σ' έμας αν χάσεις ένα περιμένεις πάρα πολλή ώρα κι εκεί που περιμένεις το 84Α για να πας κάπου,μέτά από έξτρα μισή ώρα αναμονής έρχεται το 84Β από απέναντι και δεν κάνεις τη δουλειά σου.Και μην αρχίσουμε τις κόντρες προσωπικου-κοινου.Ο καθένας τα βλέπει από την πλευρά του.Δεν κατακρίνω τον οασθ με έχθρα.Απλά,καταθέτω ένα πρόβλημα φιλικά,διαπιστωμένο από πολλούς συνδημότες μου,οι οποίοι δεν ασχολούνται με τον κάθε τύπο λεώφορείου,δεν αγαπάνε τέτοια οχήματα,αλλά κοιτάνε τον οασθ σαν οργανισμό,που παρέχει υπηρεσίες.Αν είμαι λάθος κάπου,διορθώστε με.
Eσυ και οι συνδημοτες μπορειτε να κανετε επωνυμα παραπονα στον οασθ,οπως εκαναν οι κατοικοι του 72...εγω χρησιμοποιω 32 και δεν αντεχω αλλο τα "σαραβαλα",οχι μονο εγω αλλα και ολοι οι υπολοιποι επιβατες...περυσι επιασε φωτια το 625 και παραλιγο να καιγομασταν ζωντανοι..το επισκευασαν προχειρα και το ξανα στειλαν την επομενη μερα,και παλι εμεινε...(δεν ξερω απο οτι ακριβως εμεινε τοτε)...ναι οντως ειναι τραγικο να θες να πας στην δουλεια και να μενει το λεωφορειο και να περιμενεις μετα απο μιση ωρα το επομενο...εγω σε καταλαβαινω απολυτως,και συμφωνω
Συμφωνώ για το 32 ότι σας ταλαιπωρούν.Το χρησιμοποιώ κι εγώ και το έχω δει αρκετές φορές ακινητοποιημένο.Είναι ντροπή να κυκλοφορούν λεωφορεία με ανοιχτές φισούνες,ειδικά όταν βρέχει.Κατα τ΄άλλα τους γουστάρω τους Αλέξανδρους και τους προτιμώ από τα b7la,που κάνω λιποδιάλυση απο το πολυ κούνημα κάθε φορά,που είμαστε σταματημένοι.Τώρα για τα επώνυμα παράπονα... έχεις δίκιο.Στα λόγια όλοι καλοί είμαστε...
(11-07-2012, 12:57 AM)charis Έγραψε: Συμφωνώ για το 32 ότι σας ταλαιπωρούν.Το χρησιμοποιώ κι εγώ και το έχω δει αρκετές φορές ακινητοποιημένο.Είναι ντροπή να κυκλοφορούν λεωφορεία με ανοιχτές φισούνες,ειδικά όταν βρέχει.Κατα τ΄άλλα τους γουστάρω τους Αλέξανδρους και τους προτιμώ από τα b7la,που κάνω λιποδιάλυση απο το πολυ κούνημα κάθε φορά,που είμαστε σταματημένοι.Τώρα για τα επώνυμα παράπονα... έχεις δίκιο.Στα λόγια όλοι καλοί είμαστε...

Στο 32 κρεμονται τα καπακια των κλιματιστικων...Αν (θεος φυλαξοι)καποια μερα αυτα τα καπακια σπασουν την ωρα που το λεωφορειο κανει δρομολογιο τοτε θα εχουμε σοβαρο τραυματισμο...Και εγω τους γουσταρω τους αλεξανδρους αλλα θελω να τους προσεχουν...μπηκα σημερα στο 640 γραμμης 72 και ειχε εναν κλιματισμο πολυ καλο...δεν ηθελες να κατεβεις απο το λεωφορειο για να καταλαβεις...Οι κατοικοι της μηχανιωνας μου ειπε ενας οδηγος διαμαρτυρηθηκαν για τα παλια λεωφορεια που εχει η γραμμη και οτι μερικες φορες τα οχηματα παθαινουν βλαβες,και τωρα το καλοκαιρι στελνουν πιο καινουργια οχηματα στην γραμμη...μονο το 32 κυκλοφορει ολη την μερα με μπλε οχηματα..εκτος απο το απογευμα που μπορει να μπει κανα 700αρι volvo...

(11-07-2012, 01:09 AM)Cmaniac Έγραψε: Το εντάξει τι άλλο θέλεις, είναι απάντηση τύπου, «ε, σιγά, άργησες, κάτι τρέχει στα γύφτικα» και μάλιστα με ύφος εργαζόμενου στον ΟΑΣΘ που αγνοεί παράπονα επιβάτη.

Επειδή το άργησες για ορισμένες τάξεις ανθρώπων είναι πρόβλημα, κάτι που κάποιες ηλικίες δεν το βλέπουν και ούτε το σέβονται απ' ότι φαίνεται, δεν μπορώ να επιτρέψω να συνεχιστεί αυτό το ύφος. Κύριως μάλιστα την ώρα που μπορεί να γίνει είδηση τύπου "εργαζόμενος στον ΟΑΣΘ γράφει στα παλαιότερα των υποδημάτων του επιβάτη σε ελληνικό forum", την ώρα που ούτε εργαζόμενος είναι ούτε έχει καμμία δουλειά να απαντάει έτσι. Απλά και ξεκάθαρα.
ενταξει συμφωνω με την εκφραση οτι δεν ηταν τοσο καλη,αλλα δεν εγινε με κακο σκοπο η με υφακι...δηλαδη αυτα που γραφονται εδω τα βλεπουν και εργαζομενοι του οασθ και μπορει να γινει ειδηση τυπου κατι που εγραψα για παραδειγμα εγω??
Ναι,μερικές φορές τα μπλε έχουν φοβερό κλιματισμό.Μερικές βίδες θέλουν αυτά τα καπάκια,που λες ή να τα περτσινώσουν.θυμάμαι μια κολώνα στο 415(ανεβαίνοντας απο την τελευταία πόρτα,τη δεξιά)είχε σπάσει η βάση κάτω που έχει το μεγάλο παξιμάδι,με αποτέλεσμα να μην αντέχουν οι βίδες στην οροφή και η κολώνα να κρατιέται από το καλώδιο μόνο.Έγινε χαμός αρκετές φορές από παππούδες,που πιάστηκαν για να στηριχτούν και τους έσωσε το καλώδιο!!!Η τυπική επισκευή τους κάθε βδομάδα ήταν να βάζουν χοντρότερες βίδες στην οροφή.Τόσος κόπος ήταν να πάνε σ΄εναν εγκατελημμένο αλέξανδρο και να πάρουν μία βάση;(εχουν ίδια σε κάθε κολώνα στην οροφή).Αναρωτιέμαι αν το έχουν φτιάξει οριστικα.
(11-07-2012, 01:25 AM)charis Έγραψε: Ναι,μερικές φορές τα μπλε έχουν φοβερό κλιματισμό.Μερικές βίδες θέλουν αυτά τα καπάκια,που λες ή να τα περτσινώσουν.θυμάμαι μια κολώνα στο 415(ανεβαίνοντας απο την τελευταία πόρτα,τη δεξιά)είχε σπάσει η βάση κάτω που έχει το μεγάλο παξιμάδι,με αποτέλεσμα να μην αντέχουν οι βίδες στην οροφή και η κολώνα να κρατιέται από το καλώδιο μόνο.Έγινε χαμός αρκετές φορές από παππούδες,που πιάστηκαν για να στηριχτούν και τους έσωσε το καλώδιο!!!Η τυπική επισκευή τους κάθε βδομάδα ήταν να βάζουν χοντρότερες βίδες στην οροφή.Τόσος κόπος ήταν να πάνε σ΄εναν εγκατελημμένο αλέξανδρο και να πάρουν μία βάση;(εχουν ίδια σε κάθε κολώνα στην οροφή).Αναρωτιέμαι αν το έχουν φτιάξει οριστικα.
μην αναρωτιεσαι αν το εχουν φτιαξει οριστικα......ολα τα οχηματα επισκευαζονται προχειρα για να ειναι σε θεση να δουλεψουν οσο το δυνατον γρηγοροτερα στις γραμμες...
Κύριοι,ας μην το συνεχίσουμε άλλο.Ας το πάρουμε σα μια παρεξήγηση.Αυτά έχει ο γραπτός λόγος.Εξάλλου,δεν έχουμε να χωρίσουμε τίποτα.Είναι,όμως,δυνατόν να πάρει τόσες προεκτάσεις ένα θέμα και να γίνει είδηση τύπου;Λίγο υπερβολικό το βλέπω,να φοβόμαστε τόσο.Να κρατάμε τους τύπους,αλλά τόσο πολύ;
(11-07-2012, 03:10 AM)charis Έγραψε: Κύριοι,ας μην το συνεχίσουμε άλλο.Ας το πάρουμε σα μια παρεξήγηση.Αυτά έχει ο γραπτός λόγος.Εξάλλου,δεν έχουμε να χωρίσουμε τίποτα.Είναι,όμως,δυνατόν να πάρει τόσες προεκτάσεις ένα θέμα και να γίνει είδηση τύπου;Λίγο υπερβολικό το βλέπω,να φοβόμαστε τόσο.Να κρατάμε τους τύπους,αλλά τόσο πολύ;

Συγνώμη αν ακούστηκε κάπως. Συμφωνώ απόλυτα με αυτά που λες.


Επί του θέματος το 656 εμφάνισε πρόβλημα με τον ιμάντα και έβγαζε καπνούς και το 657 είχε τρακάρει στο Ωραιόκαστρο θα επισκευαστούν αυτά τα οχήματα;
(11-07-2012, 10:29 AM)GiannisB Έγραψε: Συγνώμη αν ακούστηκε κάπως. Συμφωνώ απόλυτα με αυτά που λες.


Επί του θέματος το 656 εμφάνισε πρόβλημα με τον ιμάντα και έβγαζε καπνούς και το 657 είχε τρακάρει στο Ωραιόκαστρο θα επισκευαστούν αυτά τα οχήματα;

Λογικα θα επισκευαστουν...το 656 σιγουρα...για το 657 κραταω επιφυλαξεις...


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 56 Επισκέπτης (ες)