21-04-2012, 11:04 PM
Άμστερνταμ
Μετωπικά συγκρούστηκαν ένα τρένο εξπρές και μία συμβατική αμαξοστοιχία στο Άμστερνταμ, οδηγώντας στο σοβαρό τραυματισμό δεκάδων ανθρώπων σύμφωνα με τα ολλανδικά ΜΜΕ.
Η σύγκρουση έγινε κοντά στο σταθμό Σλότερνταϊκ του Άμστερνταμ. Το ολλανδικό πρακτορείο ειδήσεων ανέφερε πως υπάρχουν φόβοι για μεγαλύτερο αριθμό θυμάτων.
Οι αρχικές αναφορές έκαναν λόγο για 33 σοβαρά τραυματίες.
Εκπρόσωπος της ολλανδικής υπηρεσίας επιτήρησης των σιδηροδρόμων δήλωσε στο Γαλλικό Πρακτορείο πως οι τραυματίες είναι περίπου εξήντα και από αυτούς οι 33 έχουν τραυματιστεί σοβαρά. «Δεν μπορώ αυτή τη στιγμή να δώσω πιο συγκεκριμένα στοιχεία», είπε ο εκπρόσωπος.
Τα ολλανδικά κανάλια μετέδωσαν εικόνες από το δυστύχημα, στις οποίες δεν φαίνεται πάντως να έχει εκτροχιαστεί κανένα από τα δύο τρένα.
Ωστόσο, αν και εξωτερικά δεν υπάρχουν μεγάλες εμφανείς ζημιές, το ευρύχωρο εσωτερικό των τρένων φαίνεται ότι είναι η αιτία για τους περισσότερους τραυματισμούς -καθώς, λόγω της μεγάλης ταχύτητας κατά τη διάρκεια της σύγκρουσης, οι επιβάτες «χτυπούσαν» σε διάφορα σημεία μέσα στα βαγόνια.
Μετωπικά συγκρούστηκαν ένα τρένο εξπρές και μία συμβατική αμαξοστοιχία στο Άμστερνταμ, οδηγώντας στο σοβαρό τραυματισμό δεκάδων ανθρώπων σύμφωνα με τα ολλανδικά ΜΜΕ.
Η σύγκρουση έγινε κοντά στο σταθμό Σλότερνταϊκ του Άμστερνταμ. Το ολλανδικό πρακτορείο ειδήσεων ανέφερε πως υπάρχουν φόβοι για μεγαλύτερο αριθμό θυμάτων.
Οι αρχικές αναφορές έκαναν λόγο για 33 σοβαρά τραυματίες.
Εκπρόσωπος της ολλανδικής υπηρεσίας επιτήρησης των σιδηροδρόμων δήλωσε στο Γαλλικό Πρακτορείο πως οι τραυματίες είναι περίπου εξήντα και από αυτούς οι 33 έχουν τραυματιστεί σοβαρά. «Δεν μπορώ αυτή τη στιγμή να δώσω πιο συγκεκριμένα στοιχεία», είπε ο εκπρόσωπος.
Τα ολλανδικά κανάλια μετέδωσαν εικόνες από το δυστύχημα, στις οποίες δεν φαίνεται πάντως να έχει εκτροχιαστεί κανένα από τα δύο τρένα.
Ωστόσο, αν και εξωτερικά δεν υπάρχουν μεγάλες εμφανείς ζημιές, το ευρύχωρο εσωτερικό των τρένων φαίνεται ότι είναι η αιτία για τους περισσότερους τραυματισμούς -καθώς, λόγω της μεγάλης ταχύτητας κατά τη διάρκεια της σύγκρουσης, οι επιβάτες «χτυπούσαν» σε διάφορα σημεία μέσα στα βαγόνια.