04-04-2012, 01:38 PM
Σε διαδικασία δημοπράτησης είναι από σήμερα το έργο της ολοκλήρωσης της ηλεκτροκίνησης στο σιδηροδρομικό τμήμα από Αχαρνές μέχρι Τιθορέα. Η ημέρα δημοπράτησης είναι στις 12 Ιουνίου 2012 ενώ ο προϋπολογισμός του έργου είναι 21.815.000 ευρώ (ποσό χωρίς ΦΠΑ). Η διάρκεια υλοποίησης της σύμβασης είναι 16 μήνες από την ημέρα υπογραφής.
Ουσιαστικά αν μέσα στο καλοκαίρι έχουμε τον ανάδοχο το έργο θα είναι έτοιμο στις αρχές του 2014. Σύμφωνα με την ΕΡΓΟΣΕ το αντικείμενο του προς δημοπράτηση έργου περιλαμβάνει την πλήρη ανάταξη, δοκιμή, θέση σε λειτουργία και εν λειτουργία παράδοση του Συστήματος Ηλεκτροκίνησης και του Συστήματος Τηλεδιοίκησης του τμήματος της σιδηροδρομικής γραμμής που εκτείνεται από το Σ.Σ. Αχαρνών έως το Σ.Σ. Τιθορέας.
Στο έργο της ανάταξης της ηλεκτροκίνησης αναλυτικά περιλαμβάνεται:
α) ο έλεγχος και η επικαιροποίηση της μελέτης, η προμήθεια, προσκόμιση, εγκατάσταση, ρύθμιση, δοκιμή και η εν λειτουργία παράδοση όλου του εξοπλισμού που έχει αφαιρεθεί ή έχει φθαρεί λόγω δολιοφθορών και βλαβών. Ο εν λόγω έλεγχος είναι απαραίτητος για την άρτια και ασφαλή λειτουργία του συστήματος ηλεκτροκίνησης και τηλεδιοίκησης αυτού (για το σύστημα εναέριας γραμμής επαφής στην "ανοικτή γραμμή" και στους "σιδηροδρομικούς σταθμούς, τις θέσεις ζεύξης, τους υποσταθμούς, τον περιφερειακό και κεντρικό εξοπλισμό, το κέντρο τηλεδιοίκησης κλπ),
β) ο λειτουργικός συνδυασμός-προσαρμογή του νέου εξοπλισμού με τον υφιστάμενο με όποια εργασία και δοκιμή ελέγχου αυτός προϋποθέτει
γ) η ρύθμιση και δοκιμή του ενιαίου συνόλου του συστήματος της ηλεκτροκίνησης - τηλεδιοίκησης,και αποτελεί την δέσμευση του Αναδόχου για την επανεγκατάσταση και παράδοση σε λειτουργία του συστήματος ηλεκτροκίνησης και τηλεδιοίκησης του τμήματος Σ.Σ. Αχαρνών έως Σ.Σ. Τιθορέας, όπως αυτό είχε κατασκευασθεί σύμφωνα με τα κατασκευαστικά σχέδια και μελέτες του έργου οι οποίες τροποποιήσεις απαιτούνται λόγω των αλλαγών που περιγράφονται στην τεχνική περιγραφή.
Πρόκειται για το γνωστό τμήμα του Σιδηρόδρομου που έχουν κλαπεί χιλιόμετρα καλωδίων ηλεκτροκίνησης προκειμένου να πουληθούν! Το έργο έχει το χαρακτηρισμό της ειδικής φύσης γιατί τα προς ανάταξη τμήματα είναι διασκορπισμένα σε μεγάλο μήκος δικτύου και η αποκατάσταση λειτουργίας τους μετά την ανάταξη απαιτεί την λειτουργική σύνδεσή τους με ήδη υφιστάμενο τμήμα.
Επιπλέον οι εργασίες πρέπει να γίνουν σε στενά χρονικά περιθώρια και στις περισσότερες περιπτώσεις σε νυκτερινές ώρες, πράγμα που απαιτεί αυξημένη και συντονιστική εμπειρία από τον ανάδοχο.
Ουσιαστικά αν μέσα στο καλοκαίρι έχουμε τον ανάδοχο το έργο θα είναι έτοιμο στις αρχές του 2014. Σύμφωνα με την ΕΡΓΟΣΕ το αντικείμενο του προς δημοπράτηση έργου περιλαμβάνει την πλήρη ανάταξη, δοκιμή, θέση σε λειτουργία και εν λειτουργία παράδοση του Συστήματος Ηλεκτροκίνησης και του Συστήματος Τηλεδιοίκησης του τμήματος της σιδηροδρομικής γραμμής που εκτείνεται από το Σ.Σ. Αχαρνών έως το Σ.Σ. Τιθορέας.
Στο έργο της ανάταξης της ηλεκτροκίνησης αναλυτικά περιλαμβάνεται:
α) ο έλεγχος και η επικαιροποίηση της μελέτης, η προμήθεια, προσκόμιση, εγκατάσταση, ρύθμιση, δοκιμή και η εν λειτουργία παράδοση όλου του εξοπλισμού που έχει αφαιρεθεί ή έχει φθαρεί λόγω δολιοφθορών και βλαβών. Ο εν λόγω έλεγχος είναι απαραίτητος για την άρτια και ασφαλή λειτουργία του συστήματος ηλεκτροκίνησης και τηλεδιοίκησης αυτού (για το σύστημα εναέριας γραμμής επαφής στην "ανοικτή γραμμή" και στους "σιδηροδρομικούς σταθμούς, τις θέσεις ζεύξης, τους υποσταθμούς, τον περιφερειακό και κεντρικό εξοπλισμό, το κέντρο τηλεδιοίκησης κλπ),
β) ο λειτουργικός συνδυασμός-προσαρμογή του νέου εξοπλισμού με τον υφιστάμενο με όποια εργασία και δοκιμή ελέγχου αυτός προϋποθέτει
γ) η ρύθμιση και δοκιμή του ενιαίου συνόλου του συστήματος της ηλεκτροκίνησης - τηλεδιοίκησης,και αποτελεί την δέσμευση του Αναδόχου για την επανεγκατάσταση και παράδοση σε λειτουργία του συστήματος ηλεκτροκίνησης και τηλεδιοίκησης του τμήματος Σ.Σ. Αχαρνών έως Σ.Σ. Τιθορέας, όπως αυτό είχε κατασκευασθεί σύμφωνα με τα κατασκευαστικά σχέδια και μελέτες του έργου οι οποίες τροποποιήσεις απαιτούνται λόγω των αλλαγών που περιγράφονται στην τεχνική περιγραφή.
Πρόκειται για το γνωστό τμήμα του Σιδηρόδρομου που έχουν κλαπεί χιλιόμετρα καλωδίων ηλεκτροκίνησης προκειμένου να πουληθούν! Το έργο έχει το χαρακτηρισμό της ειδικής φύσης γιατί τα προς ανάταξη τμήματα είναι διασκορπισμένα σε μεγάλο μήκος δικτύου και η αποκατάσταση λειτουργίας τους μετά την ανάταξη απαιτεί την λειτουργική σύνδεσή τους με ήδη υφιστάμενο τμήμα.
Επιπλέον οι εργασίες πρέπει να γίνουν σε στενά χρονικά περιθώρια και στις περισσότερες περιπτώσεις σε νυκτερινές ώρες, πράγμα που απαιτεί αυξημένη και συντονιστική εμπειρία από τον ανάδοχο.