Αξιολόγηση Θέματος:
  • 55 Ψήφοι - 2.73 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Στόλος ΟΑΣΘ και γραμμές
Αντε παλι τα ιδια... Οι πινακιδες αυτες που εχουν ΚΑΙ τα Cityclass ειναι αλλο πραγμα και δεν εχουν σχεση με την τηλεματικη. Το μονο κοινο τους ειναι οτι ειναι μακροστενες και εχουν κοκκινα γραμματα. Απο εκει και περα αναφορικα με το ερωτημα σου δωσε μου εναν καλο λογο να ειναι αυτες που ειχαν τα Iveco.
Της κοντης (...) οι τριχες της φταινε...
(26-03-2012, 05:36 PM)george-oasth Έγραψε: παντως τα citaro ειχαν ηχητικη αναγγελια,αλλα η εσωτερικη ταμπελα που εγραφε 'Α.Σ.ΙΚΕΑ' ηταν κλειστη...Αυτες οι ταμπελες ειναι οι παλιες που ειχαν τα cityclass η καινουργιες??

Όχι καινούργιες είναι οι ταμπέλες που έχουν τα citaro (931-945).Αυτές οι ταμπέλες των cityclass πάντα ίδιες ήτανε το θυμάμαι πολύ καλά.Αλλά αν εννοείς σε τρόπο ένδειξης ναι. Kαι μιας και μιλάμε για ταμπέλες βάλανε στο 771 γραμμής 3 οθόνη στο πρώτο βαγόνι ανάποδα.

Τα νέα citaro έχω ακούσει ότι θα πάνε και στην γραμμή 2 αληθεύει;

(26-03-2012, 07:17 PM)dimitris84 Έγραψε: Αντε παλι τα ιδια... Οι πινακιδες αυτες που εχουν ΚΑΙ τα Cityclass ειναι αλλο πραγμα και δεν εχουν σχεση με την τηλεματικη. Το μονο κοινο τους ειναι οτι ειναι μακροστενες και εχουν κοκκινα γραμματα. Απο εκει και περα αναφορικα με το ερωτημα σου δωσε μου εναν καλο λογο να ειναι αυτες που ειχαν τα Iveco.

Απλα ρωτησα..γιατι τις παλιες ταμπελες αυτες που εγραφαν την διαδρομη για παραδειγμα 'ΠΥΛΑΙΑ' τις βγαλαν απο τα cityclass και βαλαν τις αλλες που γραφουν τις στασεις...αυτες οι ταμπελες μπορει να τους εμειναν και για να μην πανε χαμενες τις βαλαν στα citaro...για αυτο ρωταω,για να μαθω...

Ο τροπος ενδειξης σε ολες τις αναλογες πινακιδες ειναι ακριβως ο ιδιος και δεν ειναι ο χωρος να αναλυθει η τεχνολογια τους. Η λειτουργια τους ειναι διαφορετικη και δεν συνεργαζονται με την τηλεματικη παρα μονο με το controller της γραμμης. Τελος με το θεμα αυτο.

Απο εκει και περα στο ερωτημα σου: Οτι ειναι γνωστο οτι ισχυει εχει γραφτει. Τοσο εγω οσο και ο Giannis_B10M (με σχετικο ρισκο κιολας αν σκεφτεις οτι καποια εγγραφα που αναπαραγει φερουν διαβαθμιση) καθως και καποιοι ακομη κανουμε οτι μπορουμε για την πληρη και αξιοπιστη ενημερωση ολων. Αν ξερεις κατι παραπανω (και οχι αν υποθετεις ή φανταζεσαι) γραφτο εσυ. Εννοιες τυπου "μου ειπαν", "ακουσα" και τα λοιπα απο εμενα τουλαχιστον απαντηση δεν θα παιρνουν. Ποιοι ειναι δηλαδη αυτοι που "λενε" ή που "ακουσες" οτιδηποτε?
george-oasth, λογω υποχρεωσεων δεν ειδα αυτο που εγραψα παραπανω ακομη, ισως αργοτερα εκτος αν μπορει καποιος αλλος...
Της κοντης (...) οι τριχες της φταινε...
(26-03-2012, 09:22 PM)dimitris84 Έγραψε: Ο τροπος ενδειξης σε ολες τις αναλογες πινακιδες ειναι ακριβως ο ιδιος και δεν ειναι ο χωρος να αναλυθει η τεχνολογια τους. Η λειτουργια τους ειναι διαφορετικη και δεν συνεργαζονται με την τηλεματικη παρα μονο με το controller της γραμμης. Τελος με το θεμα αυτο.

Απο εκει και περα στο ερωτημα σου: Οτι ειναι γνωστο οτι ισχυει εχει γραφτει. Τοσο εγω οσο και ο Giannis_B10M (με σχετικο ρισκο κιολας αν σκεφτεις οτι καποια εγγραφα που αναπαραγει φερουν διαβαθμιση) καθως και καποιοι ακομη κανουμε οτι μπορουμε για την πληρη και αξιοπιστη ενημερωση ολων. Αν ξερεις κατι παραπανω (και οχι αν υποθετεις ή φανταζεσαι) γραφτο εσυ. Εννοιες τυπου "μου ειπαν", "ακουσα" και τα λοιπα απο εμενα τουλαχιστον απαντηση δεν θα παιρνουν. Ποιοι ειναι δηλαδη αυτοι που "λενε" ή που "ακουσες" οτιδηποτε?

Οι ταμπέλες σε όλα τα λεωφορεία του ΟΑΣΘ εκτός από μερικά που έχουν οθόνες είναι ίδιες το μόνο σχετικό είναι ότι τα cityclass και europolis έχουν τις μικρότερες και citaro στο δευτερο βαγόνι είναι οι μεγαλύτερες από τα άλλα οχήματα. To ξέρω ότι το σύστημα αναγγελίας στάσεων πάει σύφνωνα με την προμετωπίδα.

Ο χρήστης george-oasth εννοεί ότι στο συστημά αναγγέλιας στάσεων των citaro στις ενδείξεις που γράφουν οι ταμπέλες τους είναι όπως ήταν τα cityclass.

(15-03-2012, 09:09 PM)Giannis B10M Έγραψε: ναι στο 8 θα πανε και ισως στο 2 μερικα
Από τον χρήστη Giannis B10M ακούσα ότι στο 2 ίσως θα πάνε μερικά και ρώτησα για το αν θα πάνε τελικά και στο 2 μερικά και όποιος θέλει απαντάει δεν σε ανάγκασα πότε κανέναν να με απαντήσει με το ζόρι στις ερωτήσεις μου


Αν θελεις να πιστευεις οτι ειναι ιδιες οκ, δεν θα σου χαλασω την φαντασιωση... Για οσους θελουν να γνωριζουν την πραγματικοτητα παλι τοσο το λογισμικο τους οσο και η λειτουργια τους ειναι διαφορετικη. Η λειτουργια τους περιοριζεται στην αναγραφη του προορισμου, αρκετα εκτεταμενη εφαρμογη στο εξωτερικο. Επισης αυτος ο τυπος παιρνει εντολες απο controller της προμετωπιδας. Οι μεταβλητων μηνυματων που υπαρχουν στα υπολοιπα λεωφορεια καθως και η αναγγελια στασεων παιρνουν εντολες απο την τηλεματικη με βαση τοσο την γραμμη οσο και το στιγμα του λεωφορειου το οποιο και αναφερεται καθε 20 δευτερολεπτα.

Απο εκει και περα σχετικα με τα O530G το λιγοτερο που εχεις να κανεις ειναι να περιμενεις μεχρι τον αλλο μηνα που θα ταξινομηθουν και τα υπολοιπα αυτοκινητα να δεις τι θα γινει οταν συμπληρωθουν τα οχηματα του 8 και αν και τοτε δεν βγαζεις ακρη να ρωτησεις...
Της κοντης (...) οι τριχες της φταινε...
(26-03-2012, 10:11 PM)dimitris84 Έγραψε: Αν θελεις να πιστευεις οτι ειναι ιδιες οκ, δεν θα σου χαλασω την φαντασιωση... Για οσους θελουν να γνωριζουν την πραγματικοτητα παλι τοσο το λογισμικο τους οσο και η λειτουργια τους ειναι διαφορετικη. Η λειτουργια τους περιοριζεται στην αναγραφη του προορισμου, αρκετα εκτεταμενη εφαρμογη στο εξωτερικο. Επισης αυτος ο τυπος παιρνει εντολες απο controller της προμετωπιδας. Οι μεταβλητων μηνυματων που υπαρχουν στα υπολοιπα λεωφορεια καθως και η αναγγελια στασεων παιρνουν εντολες απο την τηλεματικη με βαση τοσο την γραμμη οσο και το στιγμα του λεωφορειου το οποιο και αναφερεται καθε 20 δευτερολεπτα.

Απο εκει και περα σχετικα με τα O530G το λιγοτερο που εχεις να κανεις ειναι να περιμενεις μεχρι τον αλλο μηνα που θα ταξινομηθουν και τα υπολοιπα αυτοκινητα να δεις τι θα γινει οταν συμπληρωθουν τα οχηματα του 8 και αν και τοτε δεν βγαζεις ακρη να ρωτησεις...

Ίδιες με ποιες; δεν κατάλαβα ίδιας μάρκας αφού είναι. Tώρα στην λειτούργια δεν γνώριζω να πω αυτό που βλέπω λέω.


Με τις οθόνες που έχουν τα οχήματα 770-774 και κάποια από τα citelis όπως 274 και 276 δεν ξέρω αν έχουν όλα τα οχήματα του 30 οθόνες τι θα γίνει ποια η λειτουργεία τους;
Σήμερα το πρωί στις 8:15 περίπου, το 731 της γραμμής 52 έμεινε στη μέση της διαδρομής (πάνω στην εθνική οδό), βγάζοντας καπνούς από τη μηχανή. Λίγο μετά βγήκαμε όλοι οι επιβάτες από μέσα γιατί μύριζε καμμένο, και μετά από κανα 20λεπτο μας μάζεψαν σε δόσεις 2 άλλα 52 που έκαναν το δρομολόγιό τους. Ξέρει κανείς να μου πεί τί απέγινε το 731 και τί προκάλεσε αυτή τη βλάβη? Ίσως? Ευχαριστώ!
Το 770 γιατί τρίζει η μηχανή του σαν σκοριασμένος μεντεσές, υπήρξε κανένα πρόλημα με αυτό το λεωφορείο;

Το 658 γιατί δεν εντοπίζεται από την τηλεματική; τα καινουρια τα citaro καταλαβαίνω αλλά αυτό δεν μπορώ να καταλάβω παλιά εντοπιζόταν το τώρα με ενδιαφέρει

(28-03-2012, 06:40 PM)damin26 Έγραψε: Σήμερα το πρωί στις 8:15 περίπου, το 731 της γραμμής 52 έμεινε στη μέση της διαδρομής (πάνω στην εθνική οδό), βγάζοντας καπνούς από τη μηχανή. Λίγο μετά βγήκαμε όλοι οι επιβάτες από μέσα γιατί μύριζε καμμένο, και μετά από κανα 20λεπτο μας μάζεψαν σε δόσεις 2 άλλα 52 που έκαναν το δρομολόγιό τους. Ξέρει κανείς να μου πεί τί απέγινε το 731 και τί προκάλεσε αυτή τη βλάβη? Ίσως? Ευχαριστώ!

Η ιδια η γραμμη στην οποια ειναι δρομολογημενο προκαλεσε το προβλημα στην οποια κινειται σε κατασταση υπερστροφιας με πληρες φορτιο για μεγαλο διαστημα. Αν μυριζε καμμενο λαδι τοτε μαλλον παει για κινητηρα (εχει αναλογο ιστορικο βλαβων). Πιθανοτερη βλαβη παντως ειναι σπασιμο τουρμπινας κατι που εμφανιζεται συχνα. Αν απλα "καπνιζε" θα μπορουσε να ειναι κατι αλλο, το οτι μυρισε καμμενο ειναι που με οδηγει σε αυτο το συμπερασμα. Τωρα για το τι απεγινε, απλα μεταφερθηκε στο αμαξοστασιο.
(28-03-2012, 06:59 PM)GiannisB Έγραψε: Το 770 γιατί τρίζει η μηχανή του σαν σκοριασμένος μεντεσές, υπήρξε κανένα πρόλημα με αυτό το λεωφορείο;

Εικαζω οτι κατι τετοιο πρεπει να γραφει και το δελτιο βλαβων...

Προλημα υπαρχει, αλλα οχι στο λεωφορειο, αλλου...
(28-03-2012, 06:59 PM)GiannisB Έγραψε: Το 658 γιατί δεν εντοπίζεται από την τηλεματική; τα καινουρια τα citaro καταλαβαίνω αλλά αυτό δεν μπορώ να καταλάβω παλιά εντοπιζόταν το τώρα με ενδιαφέρει

Κρυβεται να μην το δεις...
Της κοντης (...) οι τριχες της φταινε...


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 67 Επισκέπτης (ες)