01-03-2012, 07:54 PM
Δραματική εξέλιξη έχουμε στα έργα του Σιδηρόδρομου και μάλιστα στο κρίσιμο τμήμα του άξονα Αθήνα-Θεσσαλονίκη, αυτό μεταξύ Τιθορέας και Λιανοκλαδίου (Λαμία). Συγκεκριμένα με απόφαση της ΕΡΓΟΣΕ (16.2.2012) διαλύεται η σύμβαση του έργου της κατασκευής χωματουργικών και τεχνικών έργων στο τμήμα από το 40ο έως το 54ο χλμ.
Το συγκεκριμένο έργο ακόμα συμπεριλάμβανε τις υπολειπόμενες εργασίες του τμήματος από το 19ο έως το 40ο χλμ, και την κατασκευή του σταθμού του Μώλου. Το έργο είχε υπογραφεί στις 23 Σεπτεμβρίου 2005 με σκοπό να ολοκληρωθεί 33 μήνες αργότερα δηλαδή στα μέσα του 2008! Ανάδοχος εταιρεία ήταν η ΒΙΟΤΕΡ ΑΕ.
Το φυσικό αντικείμενο είχε σημαντικά τεχνικά έργα όπως 2 γέφυρες 149,5 μέτρων, 6 ανισόπεδες διαβάσεις 120 μέτρων, 1 cut&cover 228 μέτρων. Το κενό που δημιουργείται αναμένεται να καλυφθεί με νέα σύμβαση σκούπα που θα προκηρύξει η ΕΡΓΟΣΕ άμεσα.
Τα προβλήματα στο συγκεκριμένο τμήμα είναι γνωστά εδώ και χρόνια και η εξέλιξη αυτή θεωρείται απλά το τέλος ενός ατελείωτου έργου με συνεχείς χρονικές καθυστερήσεις.
Το συγκεκριμένο έργο ακόμα συμπεριλάμβανε τις υπολειπόμενες εργασίες του τμήματος από το 19ο έως το 40ο χλμ, και την κατασκευή του σταθμού του Μώλου. Το έργο είχε υπογραφεί στις 23 Σεπτεμβρίου 2005 με σκοπό να ολοκληρωθεί 33 μήνες αργότερα δηλαδή στα μέσα του 2008! Ανάδοχος εταιρεία ήταν η ΒΙΟΤΕΡ ΑΕ.
Το φυσικό αντικείμενο είχε σημαντικά τεχνικά έργα όπως 2 γέφυρες 149,5 μέτρων, 6 ανισόπεδες διαβάσεις 120 μέτρων, 1 cut&cover 228 μέτρων. Το κενό που δημιουργείται αναμένεται να καλυφθεί με νέα σύμβαση σκούπα που θα προκηρύξει η ΕΡΓΟΣΕ άμεσα.
Τα προβλήματα στο συγκεκριμένο τμήμα είναι γνωστά εδώ και χρόνια και η εξέλιξη αυτή θεωρείται απλά το τέλος ενός ατελείωτου έργου με συνεχείς χρονικές καθυστερήσεις.