Αξιολόγηση Θέματος:
  • 18 Ψήφοι - 4.06 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ΚΤΕΛ Αττικής - Στόλος
#11
Διαβαζοντας τα παραπανω, μπορω να πω οτι η περιγραφη απεικονιζει την πραγματικη εικονα, και την αχιλλειο πτερνα της "πατεντας" ΑΕ τυπου Β, η οποια κατα την αποψη μου παντα, ειχε σα στοχο τη διαμορφωση των ΚΤΕΛ σε μια μορφη που θα ξαλαφρωνε τους υπευθυνους του Υπουργειου απο πονοκεφαλους και γκρινιες. Δε νομιζω οτι υπηρξε σωστη αντιμετωπιση -σκεψη -σχεδιασμος ωστε οι εταιρειες αυτες να εχουν τη στηριξη απο το Ελληνικο κρατος ωστε να διασφαλιστει κατα καποιο τροπο η υγιης ενταξη σε Ευρωπαικα δεδομενα, και στις νεες απαιτησεις της αγορας. Σαφως, η διαχειριση του στολου του καθε ΚΤΕΛ, ειναι προβληματικη εφοσον πολλες φορες καλουνται υπερσυγχρονα και πολυτελεστατα πουλμαν, να καλυψουν γραμμες σε δυσβατες περιοχες, με μικρο αριθμο επιβατων, ή αλλες γραμμες ωπου εκ των πραγματων χρειαζεται ενδεχομενως ενα χαμηλου δαπεδου οχημα απο ενα υπερυψωμενο. Ενα απο τα τελευταια δειγματα, της "ανισης" κατε'εμε αντιμετωπισης των ΚΤΕΛ, ειναι και ο αποκλεισμος απο την επιδοτηση των εργοδοτικων εισφορων μισθοδοσιας. Ενω αποδεδειγμενα τα ΚΤΕΛ, ειναι πυλωνες της τοπικης οικονομιας, παρολα αυτα αποκλειονται με προεδρικο διαταγμα. Φανταστειτε συμφωνα με την τρεχουσα οικονομικη κατασταση, μια επιχειρηση που δινει 90 χιλιαδες ευρω για εργοδοτικες εισφορες, να δωσει 80 ή και 70 χιλιαδες ευρω. τεραστιο βοηθημα σε μια δυσκολη περιοδο αλλα δυστυχως οχι για εμας. Πιστευω, οτι το κρατος πρεπει επιτελους να αναλαβει το μεριδιο ευθυνης του ωστε, τα ΚΤΕΛ και γενικα οι μεταφορικες εταιρειες, να βρεθουν σε ενα υγιες περιβαλλον, επισης υγιους ανταγωνισμου, ωστε να διασφαλιστουν, οι κοποι των μετοχων, οι θεσεις των εργαζομενων, και η ποιοτητα στις μεταφορες.
Απάντηση
#12
[Εικόνα: thumb_DSC09777.jpg]
Ειναι το #24 Αττικης.
Απάντηση
#13
Σε ευχαριστώ!
Απάντηση
#14
[Εικόνα: thumb_DSC09782.jpg]
Είναι το #117 Αττικής.


[Εικόνα: thumb_DSC00290.jpg]
Είναι το #81.

[Εικόνα: thumb_DSC00277.jpg]
Είναι το #26.
Απάντηση
#15
Ευχαριστώ δημήτρη! Θα προστεθούν.
Απάντηση
#16
[Εικόνα: thumb_DSC00834.jpg]
Είναι το #79.
Απάντηση
#17
Τι ΚΤΕΛ είχα δει ότι είχε ένα sbav στο #17.
Έχει αντικατασταθεί;;
Απάντηση
#18
(05-12-2020, 09:38 PM)dimi4 Έγραψε: Τι ΚΤΕΛ είχα δει ότι είχε ένα sbav στο #17.
Έχει αντικατασταθεί;;
Πλέον έχει διαγραφεί η άδεια.
Απάντηση
#19
Το #1, το #3, το #4, το #18 και το #39 αντικαταστάθηκαν; Επίσης και ότι άλλες αντικαταστάσεις έχουν γίνει, να τις αναφέρετε!
Απάντηση
#20
Ορισμένες που γνωρίζω εγώ:
Το #8 αντικαταστάθηκε με άλλο 404 με πινακίδες ΑΧΙ-2175 πρώην #28 Αρκαδίας.
Το #10 αντικαταστάθηκε με Volvo Irizar Century με πινακίδες ΙΚΕ-6171 πρώην #90 Αττικής
Το #11 αντικαταστάθηκε με MAN Lions Regio
Το #18 αντικαταστάθηκε με Bova Futura με πινακίδες ΧΑΡ-4642 πρώην #21 Εύβοιας
Το #19 αντικαταστάθηκε με Volvo 9700 με πινακίδες ΧΕΕ-8231
Το #20 αντικαταστάθηκε με Volvo Irizar Century με πινακίδες ΖΝΜ-5191 πρώην #62 Αττικής
Το #58 αντικαταστάθηκε με Scania Irizar Century πρώτης γενιάς με πινακίδες ΕΡΚ-2244 πρώην #20 Αττικής και πιο παλιά #97 Σερρών,
Το #62 αντικαταστάθηκε με MAN UL292 με πινακίδες ΖΚΥ-7133 πρώην #50 Αττικής
Το #71 αντικαταστάθηκε με Scania Irizar Century πρώτης γενιάς με πινακίδες ΚΙΕ-2136 πρώην #36 Κιλκίς
Το #84 αντικαταστάθηκε με MAN Lions Coach με πινακίδες XEE-2032
To #88 αντικαταστάθηκε με Neoplan Euroliner N316U με πινακίδες ΚΒΡ-8885 πρώην #101 Καβάλας και πιο παλιά πρώην #3 στο ίδιο ΚΤΕΛ
Το #89 αντικαταστάθηκε MAN Irizar Interecentury πρώτης γενιάς με πινακίδες ΙΝΚ-1810 πρώην #21 Φωκίδας, πιο παλιά #6 Χίου και ακόμα παλιότερα #21 Ιωαννίνων
To #103 αντικαταστάθηκε με καινούριο Tourismo με πινακίδες ΧΕΗ-5325
Το #116 αντικαταστάθηκε με MAN Lions Regio
Το #117 αντικαταστάθηκε με Scania Irizar Century δεύτερης γενιάς με πινακίδες ΙΤΒ-4138 (μάλλον το πρώην #88 Ιωαννίνων αλλά μπορεί να είναι και άλλο)
Το #134 αντικαταστάθηκε με MAN Lions Regio με πινακίδες ΙΥΒ-3598
Έχουν επίσης πάει στο ΚΤΕΛ Αττικής ένα Scania Hispano Divo πρώτης γενιάς, το Temsa Safari HD με πινακίδες ΑΖΒ-5269 πρώην #85 Αχαΐας και το Mercedes-Benz Ayats Atlas πρώην #23 Πρέβεζας με πινακίδες ΡΖΚ-3130. Σε αυτά δε γνωρίζω αριθμό παρμπρίζ. Επίσης το Volvo Irizar Century πρώην #128 Αττικής συνεχίζει στο #3 του ΚΤΕΛ Πέλλας με τις ίδιες πινακίδες ΖΚΥ-7329. Όσων αφορά τα εταιρικά υπάρχουν:
Στο #142 Temsa Opalin με πινακίδες ΧΕΕ-1961
Ένα ακόμα Temsa Opalin με πινακίδες ΧΕΕ-1962 πιθανών το #143
Στο #147 ένα τριαξονικό Tourismo με πινακίδες ΥΤΡ-2652
Δύο ακόμα τριαξονικά Tourismo, ένα μπλε με πινακίδες ΥΤΡ-4228 και ένα λευκό με άγνωστο αριθμό κυκλοφορίας
Ένα Neoplan Tourliner N2216SHD
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 3 Επισκέπτης (ες)