17-02-2012, 01:06 PM
Με τα FIAT 370 κάτι πήγε να γίνει το 1978-1980. Κυκλοφόρησαν αρκετά και έβγαλαν τα λεφτά τους με το παραπάνω. Απο εκεί και πέρα υπήρξε η πλήρης σχεδόν απουσία τους. Η τότε αντιπροσωπεία έκλεισε, έμειναν για χρόνια χωρίς αντιπροσωπία και ο Κοντέλλης που την πήρε μετά ασχολείται με τα αστικά και τα φορτηγά.
Για το noge (μια χαρά αμάξι κατά τη άποψή μου, λαμβάνοντας απόψη και την τιμή του - κάτω από 200 χιλ.) ξέχασες και τη Γαλλική υπόστασή του μιας και είχε κινητήτρα Renault (τον εξαιρετικό dci11 με 431hp). 3 σε 1 λοιπόν, πώς να το εμπιστευτείς μετά.
Κατά τα άλλα, συμφωνώ μαζί σου. Και στη θεοποίηση των Mercedes και σε αυτό με τα ιταλικά ΙΧ που όντως έπαιξε το ρόλο του. Αν και το θεωρώ παράλογο να παίρνουν φωτιά τα Uno και να μας φταίνε τα Euroclass π.χ.
Όσο για τους Αλβανούς, τα έχω δει. Και Magelys έχουν και Domino (ένα μάλιστα είναι στη gallery). Κρίμα που δεν τα έχουμε εμείς. Μόνο και μόνο γιατί μια παραπάνω επιλογή θα έκανε καλό. Πόσο μάλλον τόσο ποιοτική...
Για το noge (μια χαρά αμάξι κατά τη άποψή μου, λαμβάνοντας απόψη και την τιμή του - κάτω από 200 χιλ.) ξέχασες και τη Γαλλική υπόστασή του μιας και είχε κινητήτρα Renault (τον εξαιρετικό dci11 με 431hp). 3 σε 1 λοιπόν, πώς να το εμπιστευτείς μετά.
Κατά τα άλλα, συμφωνώ μαζί σου. Και στη θεοποίηση των Mercedes και σε αυτό με τα ιταλικά ΙΧ που όντως έπαιξε το ρόλο του. Αν και το θεωρώ παράλογο να παίρνουν φωτιά τα Uno και να μας φταίνε τα Euroclass π.χ.
Όσο για τους Αλβανούς, τα έχω δει. Και Magelys έχουν και Domino (ένα μάλιστα είναι στη gallery). Κρίμα που δεν τα έχουμε εμείς. Μόνο και μόνο γιατί μια παραπάνω επιλογή θα έκανε καλό. Πόσο μάλλον τόσο ποιοτική...