23-01-2012, 04:39 PM
Στόλος ΟΑΣΘ και γραμμές
|
23-01-2012, 08:35 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 23-01-2012, 08:35 PM από george-oasth.)
(23-01-2012, 04:29 PM)GiannisB Έγραψε: δεν το έχω δει αλήθεια πως γίνεται ειναι λιγο πιο πολυπλοκος ο τροπος που γινετε... (23-01-2012, 04:39 PM)Cmaniac Έγραψε: Η διαδικασία που ακολουθείται για να λειτουργήσει είναι εξαιρετικά χρονοβόρα, όμως.. σε σχεση με τα πιο καινουργια λεωφορεια εννοεις??αν εννοεις αυτο τοτε συμφωνω...
24-01-2012, 10:10 PM
Σήμερα που στο 24 έχει τα 204, 229, 421, και 422 είναι τυχαίο, ή κάτι συμβαίνει;
25-01-2012, 01:14 AM
έτυχε..πάντως το 237 ήταν στο 30 γιατί το είδα..
28-01-2012, 12:28 PM
Στο 45 γιατί δε δώσανε δύο Citelis από τα 501-518 και δώσαν τα 289 και 290;
28-01-2012, 01:26 PM
28-01-2012, 03:14 PM
Ελπίζω να γίνει κάτι παρόμοιο και για τα 500αρια
28-01-2012, 07:46 PM
τα 500αρια μονο για το 83 δουλευουν σταθερα...
29-01-2012, 12:31 PM
29-01-2012, 01:28 PM
εχθες το πρωι πηγα να παρω λεωφορειο απο σταυρουπολη και μεσα στα υποστεγα ειχα το 529(scania)και το ετοιμαζαν μαλλον για πουλημα σε καμια αλλη πολη οπως στην πατρα γιατι το ειδα πανω σε ραμπα και το σινιαραν και ειχε ενα χαρτι στο μπαρμπριζ που ελεγε να μην γινει αφαιρεση ανταλακτικων που σημαινει οτι θα δωθει το οχημα σε αντιθεση ειδα σε μερικα που ελεγε να γινει αφαιρεση ανταλακτικων και απο αυτα βγαζουν οτι χρειαζονται και μετα τα περνει ο παλιατζης.
|
|
Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 7 Επισκέπτης (ες)