28-01-2012, 12:12 PM
Στον αέρα βρίσκονται 118 σιδηροδρομικοί του τεχνικού κλάδου, καθώς ο υπουργός Υποδομών Μ. Βορίδης, μετά τις κινητοποιήσεις των εργαζομένων του ΟΣΕ είχε υποσχεθεί να καταθέσει τροπολογία που θα λύνει το ζήτημά τους και το οποίο έχει να κάνει με το καθεστώς της εργασιακής εφεδρείας που τους συμπεριλαμβάνει. Δύο εβδομάδες, ωστόσο, μετά τις δηλώσεις Βορίδη επί του θέματος, η σχετική τροπολογία δεν έχει κατατεθεί, ενώ την ίδια ώρα έχει κατατεθεί πράξη νομοθετικού περιεχομένου -που δεν τους εξαιρεί από το καθεστώς της εργασιακής εφεδρείας-και θα ψηφιστεί στην ολομέλεια της Βουλής στις 31 Ιανουαρίου.
Συγκεκριμένα, στις παρεμβάσεις τους οι εργαζόμενοι τόνισαν ότι "η αποχώρηση 118 εργαζομένων στη συντήρηση τροχαίου υλικού θα οδηγήσει στο κλείσιμο του ΟΣΕ συνολικά". Επίσης, υπογράμμισαν πως "αυτό θα είναι το αποτέλεσμα της αναπόφευκτης έλλειψης τροχαίου υλικού από την παραμονή του εκτός κυκλοφορίας εκ της αδυναμίας συντήρησής του, με συνέπεια τη διαδικασία της διακοπής τακτικών δρομολογίων, μείωση εσόδων και αύξηση ελλειμμάτων, με τελική κατάληξη την αναστολή λειτουργίας γραμμών, το μαράζωμα και το κλείσιμο του Οργανισμού".
Παράλληλα, σημείωσαν πως "το οικονομικό όφελος από την εφεδρεία των 118 σιδηροδρομικών (περίπου 50.000 ευρώ το μήνα), θα εξελιχθεί σε οικονομική και κοινωνική επιβάρυνση από τη βέβαιη κατάργηση δρομολογίων και την ακριβή συντήρηση του τροχαίου υλικού".
Σύμφωνα με την ανακοίνωση της Σιδηροδρομικής Ενωτικής Κίνησης (ΣΕΚ), ο υπουργός Υποδομών μπροστά σε αυτά και άλλα στοιχεία που κατέθεσαν οι σιδηροδρομικοί και μέσω συνεργατών του υποσχέθηκε την κατάθεση τροπολογίας που θα λύνει το πρόβλημα. Παρόλα αυτά, 15 ημέρες τώρα δεν έχει γίνει τίποτα, ενώ ο ΟΣΕ προχωρά στην υλοποίηση των απολύσεων. Ταυτόχρονα, στις 19 Ιανουαρίου υπέγραψε μαζί με άλλους 15 συναδέλφους του υπουργούς σχέδιο νόμου για κύρωση της Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου.
Συγκεκριμένα, στις παρεμβάσεις τους οι εργαζόμενοι τόνισαν ότι "η αποχώρηση 118 εργαζομένων στη συντήρηση τροχαίου υλικού θα οδηγήσει στο κλείσιμο του ΟΣΕ συνολικά". Επίσης, υπογράμμισαν πως "αυτό θα είναι το αποτέλεσμα της αναπόφευκτης έλλειψης τροχαίου υλικού από την παραμονή του εκτός κυκλοφορίας εκ της αδυναμίας συντήρησής του, με συνέπεια τη διαδικασία της διακοπής τακτικών δρομολογίων, μείωση εσόδων και αύξηση ελλειμμάτων, με τελική κατάληξη την αναστολή λειτουργίας γραμμών, το μαράζωμα και το κλείσιμο του Οργανισμού".
Παράλληλα, σημείωσαν πως "το οικονομικό όφελος από την εφεδρεία των 118 σιδηροδρομικών (περίπου 50.000 ευρώ το μήνα), θα εξελιχθεί σε οικονομική και κοινωνική επιβάρυνση από τη βέβαιη κατάργηση δρομολογίων και την ακριβή συντήρηση του τροχαίου υλικού".
Σύμφωνα με την ανακοίνωση της Σιδηροδρομικής Ενωτικής Κίνησης (ΣΕΚ), ο υπουργός Υποδομών μπροστά σε αυτά και άλλα στοιχεία που κατέθεσαν οι σιδηροδρομικοί και μέσω συνεργατών του υποσχέθηκε την κατάθεση τροπολογίας που θα λύνει το πρόβλημα. Παρόλα αυτά, 15 ημέρες τώρα δεν έχει γίνει τίποτα, ενώ ο ΟΣΕ προχωρά στην υλοποίηση των απολύσεων. Ταυτόχρονα, στις 19 Ιανουαρίου υπέγραψε μαζί με άλλους 15 συναδέλφους του υπουργούς σχέδιο νόμου για κύρωση της Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου.
''Νομίζω ότι οι ιοί των κομπιούτερ θα πρέπει να θεωρηθούν ζωή. Αποκαλύπτει πολλά για την ανθρώπινη φύση το γεγονός ότι η μόνη μορφή ζωής που φτιάξαμε μέχρι σήμερα είναι καθαρά καταστροφική. Φτιάξαμε ζωή κατ’εικόνα και ομοίωσίν μας.''
Stephen Hawking.
Stephen Hawking.