Αξιολόγηση Θέματος:
  • 55 Ψήφοι - 2.73 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Στόλος ΟΑΣΘ και γραμμές
Εδώ και μια μια εβδομάδα στο 56 κυκλοφορούν b7l 400αρία και 600αρια από το 37 και είναι τα πιο πολλά άσχετα δηλαδή δεν ανήκουν τα περισσότερα στην γραμμή σε αυτήν την περίπτωση τι συμβαίνει;
Μπορει να υπηρξε καποιο προβλημα με το 418 και να στειλαν το 308 που το ειχαν προχειρο στο αμαξοστασιο..ετσι κι αλλιως βαζουν καμια φορα europolis στο 55...Στην αριστοτελους που ημουν το πρωι ειδα στο 21 αν θυμαμαι μερικα b7r και το 683...τωρα που ξαναπηγα εκει ειδα στο 21 το 583,204,207 που το πρωι δεν ηταν στην γραμμη...το απογευμα επισης ειδα στο 29 το 422,421,226 και το πρωι το 231...
Και στο 21 και 29 γίνεται αυτό συντήρηση μάλλον στα όχηματα του 21,29,56 και σε πολλές άλλες γραμμές απ΄ότι φαίνεται
μπορει να περισσευον τα 400αρια b7r και να τα δινουν ως εφεδρικα...δεν μπορω να καταλαβω ομως τι μανια τους επιασε και στελνουν τα citelis στα χωρια?? (275 στο 91)(και χθες το 91 ειχε citelis 500αρια)...
(20-01-2012, 02:59 PM)george-oasth Έγραψε: μπορει να περισσευον τα 400αρια b7r και να τα δινουν ως εφεδρικα...δεν μπορω να καταλαβω ομως τι μανια τους επιασε και στελνουν τα citelis στα χωρια?? (275 στο 91)(και χθες το 91 ειχε citelis 500αρια)...


έλα μου ντε τι μανία τους έπιασε ας στέλνουν τα 400αριά b7l ή b7r στο 91 όχι και citelis και τα citelis που μένουν ας τα βάζουν στο 56 αυτά που δίνουν σε 38 και 91 ή τα cityclass που πήγαν σε 84,85,86 στο 56

Τέλος έχω ακούσει το 688 είναι προληματικό λεωφορείο το ίδιο ισχύει και στο 659;

προβληματικο θες να πεις??αν εννοεις οτι ειναι προβληματικο δεν ειναι..το 689 εχει καποιο θεματακι...γι αυτο δεν το στελνουν στο 58...δουλευει ολο σε αλλες γραμμες...το 659 ειναι εφεδρικο σε διαφορες γραμμες...πιο παλια ηταν σταθερο στο 37...

τα citelis παντως ειναι αμαρτια να πηγαινουν στα χωρια..εχουν euro 5 κινητηρα και δουλευουν στο λαγκαδα που το περιβαλλον ειναι μια χαρα...
Το 83 δεν έχει και τόση μεγάλη επίβατική κίνηση για μεγάλη διαδρομή που κάνει αλλά 56,57,58 έχουνε και πέφτει μεγάλο στριμοξίδι.
To θέμα δεν είναι το περιβάλλον αλλά η επιβατική κίνηση όπως κάνουν με το 3 που βάζουν όλο καινούργια λεωφορεία αλλά αυτό που κάνουν με το 32 και 34 όντως είναι για ξύλο.
Πάντως τώρα με τα νέα citelis βλέπεις citelis μέσα στο κέντρο
εσυ τι προτιμας??32 να εχει καινουργια λεωφορεια η 34?
32 φυσικά το 34 δεν έχει αξιόπιστο επιβατικό κοινό και έχει πιο πολλές λαθρεπιβιβάσες ενώ το 32 πιο λίγες ή καθόλου
Το 32 έχει πολύ ποιοτικό κόσμο...αυτό μπορώ να στο εγγυηθώ...Το χρησιμοποιώ συχνά και δεν εχω κανένα παράπονο..αντιθέτως το 34 όσες φορές το χρησιμοποιώ δεν μου αρέσει καθόλου ο κόσμος μέσα...πολύ φασαρία έχει σε σχέση με το 32


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 74 Επισκέπτης (ες)