Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Ζούγκλα] Λιγότερα δρομολόγια στην Δυτική Θεσσαλία
#1
Νέα αφαίμαξη δρομολογίων στο σιδηροδρομικό δίκτυο της Δυτικής Θεσσαλίας με επιπλέον ταλαιπωρία του επιβατικού κοινού και υποβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών προβλέπει το νέο σχέδιο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Σύμφωνα με τις πληροφορίες των δύο συλλόγων φίλων του σιδηροδρόμου (Τρικάλων και Καρδίτσας) κυοφορείται η κατάργηση των απευθείας δρομολογίων από και προς Αθήνα και Θεσσαλονίκη, τα οποία μάλιστα εμφανίζουν πολύ υψηλά ποσοστά πληρότητας επιβατών και επαναφορά των ανταποκρίσεων στο σταθμό Παλαιοφαρσάλου.

Οι σύλλογοι ζητούν την επαναφορά του απευθείας πρωινού δρομολογίου για Αθήνα και του απογευματινού από Αθήνα, που καταργήθηκαν και την ενεργοποίηση του μεσημεριανού ανταποκρινόμενου τρένου για Αθήνα/Θεσσαλονίκη, με χρήση του συρμού και του προσωπικού που βρίσκεται ακινητοποιημένο επί 4,5 ώρες στον σταθμό της Καλαμπάκας.
Απάντηση
#2
Παραμένουν τα δύο δρομολόγια για Αθήνα και Θεσσαλονίκη και σχεδιάζεται ενίσχυση στην περίπτωση που δεν υπάρχουν οικονομικές ζημιές για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Πραγματοποιήθηκε σήμερα στην Αθήνα σύσκεψη στα γραφεία της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, όπου ο Διευθύνων Σύμβουλο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ κ. Ζηλιασκόπουλος, συναντήθηκε με εκπροσώπους των Συλλόγων «Φίλοι Σιδηροδρόμου» των Τρικάλων και της Καρδίτσας.

Στην σύσκεψη, συμμετείχε και ο Αντιπεριφερειάρχης Τρικάλων Χρήστος Μιχαλάκης.

Στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ και στο πλαίσιο της νέας δρομολογιακής περιόδου σε ότι αφορά τα Θεσσαλικά τρένα, ζητήθηκε από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ στην σύσκεψη, να μην υπάρξει καμιά αλλαγή στα δύο απευθείας δρομολόγια που υπάρχουν με Αθήνα και Θεσσαλονίκη και να προστεθεί και ένα πρωινό με απευθείας σύνδεση με Αθήνα. Ταυτόχρονα, να υπάρξουν με ανταπόκριση δύο δρομολόγια για Αθήνα και Θεσσαλονίκη.

Στον κ. Ζηλιασκόπουλο, επισημάνθηκε πως η Περιφέρεια Θεσσαλίας, έχει σε προτεραιότητα και την ηλεκτροκίνηση Καλαμπάκας - Παλαιοφαρσάλου.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος, επισήμανε πως «κυρίαρχο είναι να μην υπάρχουν ζημιογόνες για την εταιρεία δρομολόγια» και έδειξε θετικός στο να υλοποιηθούν τα δρομολόγια που του ζητήθηκαν και να δει η εταιρεία σε βάθος χρόνου αν αυτός ο σχεδιασμός μπορεί να υλοποιηθεί χωρίς οικονομική ζημιά.

Μετά την σύσκεψη, ανανεώθηκε το ραντεβού των συμμετεχόντων σε μια νέα συνάντηση που θα συζητηθούν τα αποτελέσματα της νέας δρομολογιακής πολιτικής της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για την Δυτική Θεσσαλία και σε κάθε περίπτωση θα υπάρξει αυτή η νέα συνάντηση, όταν ο κ. Ζηλιασκόπουλος θα έχει σχεδιάσει επί της προτάσεως που του τέθηκε τα νέα δρομολόγια.
Απάντηση
#3
Η Θεσσαλία είναι από τους νομούς που θέλουν, αλλά και προτιμούν το τρένο. Είναι ενδεικτικό ότι τα δρομολόγια στο θεσσαλικό δίκτυο, είναι πάντα γεμάτα και το γνωρίζω από προσωπική πείρα, λόγω καταγωγής. Ειδικά δε το 884/885, είναι τίγκα!

Άρα, ένα δρομολόγιο γίνεται ελλειματικό όταν το μεταφορικό μέσο δεν ανταποκρίνεται στην επιβατική κίνηση ή οι ώρες δρομολογίων δεν εξυπηρετούν.
ΕΛΒΟ-Δημιουργώντας Ελληνικά
Να χτυπηθεί ριζικά η παράνομη στάθμευση.
Η κρίση θα βοηθήσει κάπως, να "αγαπήσουμε" τις συγκοινωνίες και ιδίως το τρένο.
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)